تفریحی سرگرمی




 

ماجرای ازدواج آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت + تصاویر همسرش

عکس های آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت

ماجرای آشنایی و خواستگاری آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی و همچنین تصاویر آن مرحوم را در کنار همسرش مشاهده می کنید.

دفتر نشر معارف انقلاب، بخش‌هایی از کتاب خاطرات و مخاطرات بانو عفت مرعشی را جهت انتشار در اختیار سالنامه «اعتماد» قرار داده است.  گزیده‌ای از فرازهای مختلف زندگی خانم عفت مرعشی را در ادامه می‌خوانید:

ماجرای خواستگاری آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی

خانم‌ جون – مادرم – یادم داده بود، وقتی که چشمت به هلال ماه افتاد، برخیز و با ذکر صلوات آن را نو کن. در خواب همین کار را کردم. شنیده بودم که تعبیر دیدن ماه در خواب، بزرگی، توانگری و فرهمندی است و اگر زنی خواب هلال ماه ببیند، چنین شوهری می‌کند.

وقت نماز صبح بود، بلند شدم. وضو گرفتم. هنوز تردید داشتم. دودل بودم. با خود می‌گفتم: «می‌خواهی چه کنی دختر؟ بالاخره جواب پدر را چه می‌خواهی بدهی؟»

دیشب پدرم کمی دیر‌تر از هر شب به خانه آمد. برای دیدن آمیرزا علی به نوق رفته بود. همین که وارد حیاط شد، خانم‌ جون را صدا زد. با هم آهسته صحبت کردند. باد خنکی می‌ورزید.

استکان‌های تازه شسته را کنار بساط سماور در حیاط بردم. آقاجون مرا که دید نگاهی کرد، لبخندی زد و حالم را پرسید.

– خوبی دخترم؟

– ممنون، آقاجون. بیایید بنشینید، چایی تازه‌دم است.

– نه دخترم، خسته‌ام، می‌روم استراحت کنم.

خانم‌ جون که کنار در ایستاده بود، صدایم کرد. قدسی و اشرف با کاظم و علی در حیاط بودند. پیش مادرم رفتم. چشمان او برق می‌زد.

– چی شده خانم‌ جون؟

-‌ چیزی نیست. بیا اتاق کارت دارم.

نگران شدم. حدس زدم که موضوع درباره ازدواج من است.

بعد از خواهران بزرگتر و برادرم، نوبت ازدواج من بود. خواستگار زیاد داشتم، هم از فامیل، هم از غریبه اما پدرم تا حالا با همه مخالفت کرده بود. خانم‌ جون با من به اتاق آمد، در را بست و کنار من نشست.

-‌ عفت ‌جان، حاج‌آقا که به نوق رفته بود، آمیرزا علی برای پسرش اکبر از تو خواستگاری کرده. آسید مهدی و آسید کاظم هم آنجا بوده‌اند و کلی از پسر آمیرزا علی تعریف و توصیف کرده‌اند.

حاج‌آقا هم همانجا جواب قبول داده.

خشکم زده بود. دستپاچه شدم. نمی‌دانستم چه جواب بدهم.

سپاهی از افکار پریشان به یکباره به ذهنم هجوم آورد. خانم ‌جون حرف‌هایش را تکرار کرد، با دست اشاره کردم سکوت کند و خیلی خونسرد بدون ذره‌ای عصبانیت گفتم: «خانم‌ جون، یعنی چی همانجا جواب قبول داده؟ چرا به من چیزی نگفته است؟ مگر زندگی من نیست؟ مگر برای عذرا و اقدس و نصرت با خودشان مشورت نکرد؟ برای چی قبل از اینکه نظر مرا بپرسد، قبول کرده است؟»

ماجرای ازدواج آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت + تصاویر همسرش

خانم‌ جون زن مهربان و دلسوزی بود. خجالت می‌کشیدم بیشتر اعتراض کنم.

-‌ خانم‌ جون، حرف من همین است. آقام نباید بدون مشورت با من قبول می‌کرد. مگر من روی دست شما ماندم که اینجوری برخورد می‌کنید؟

-‌ عفت‌ جان! حرف تو درست است. اما پدرت را که می‌‌شناسی، کاری بدون دلیل و مصلحت انجام نمی‌دهد. حتما دلیلی برای کار خود دارد. وانگهی تا قسمت چه باشد. تا خدا نخواهد، هیچ کاری انجام نمی‌شود. سرنوشت همه دست خداست. پسر آمیرزا علی هم مرد خوبی است. باسواد است. ۱۰ سالی است که در قم درس می‌خواند. می‌دانی که پدرت اهل علم را دوست دارد. حتما به خاطر همین قبول کرده. حالا تو هم لجبازی نکن. فکر‌هایت را بکن، اگر نظر دیگری داری، با آقاجون صحبت می‌کنم که به نحوی موضوع را منتفی کند. خودت می‌دانی که او چقدر در مورد داماد سختگیر است. حتما خیری در این کار بوده که جواب مثبت داده.

-‌ این حرف‌ها برای من دلیل نمی‌شود. من قبول نمی‌کنم…

ماجرای ازدواج آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت + تصاویر همسرش

 

 

 

 

 

 

 

معرفی خانم مرعشی از زبان خودش همسر هاشمی

من عفت مرعشی، همسر عالم مجاهد، روحانی وارسته، سیاستمدار نامی ایران زمین، تربیت‌یافته مکتب اهل بیت(ع)، انسان شریف و بزرگوار حضرت آیت‌الله آشیخ اکبر هاشمی رفسنجانی هستم. مردم عزیز مرا اغلب با دو حادثه و دو روایت می‌شناسند. اول حادثه ترور همسرم در سال ۱۳۵۸ که در نجات معجزه‌وار ایشان، صاحب نقش بودم و دوم حوادث تلخ بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۱۳۸۸ و صحنه رای دادن در حسینیه جماران که جملاتی از من در رسانه‌ها انتشار یافت و بهانه‌ای برای تخریب همسر و فرزندانم توسط تندرو‌ها شد.

دوران اولین زندان

یک روز بعدازظهر آیت‌الله منتظری به منزل ما آمدند، ولی من نبودم. ایشان مقداری گز همراه خود آورده بودند. ایشان فاطی و بچه‌ها را نوازش کرده و گز را به فاطی داده بودند. او هم با‌‌ همان بچگی تشکر کرده بود و آقای منتظری خیلی خوششان آمده بود. بعد از آن هر وقت مرا می‌دید، آن تشکر فاطی را بازگو می‌کردند. هر کس خبری درباره وضعیت زندانیان می‌گرفت به ما می‌داد، اما کاری نمی‌توانستند انجام دهند. بالاخره پس از چهارماه بازجویی و تلاش، چیزی عاید ساواک نشده بود. جرمش را به کتاب سرگذشت فلسطین مربوط می‌دانستند و در بازجویی‌ها هم راجع به ترور حسنعلی منصور سوالاتی کرده بودند.

سفرهای خارجی

بچه‌ها مشغول تحصیل بودند و آقای هاشمی به کارهای خود می‌پرداخت. مبارزه در ایران بسیار مشکل شده بود. ساواک منزل و محل زندگی و مدرسه بچه‌ها و تمام حرکات ما را زیر نظر داشت. آشیخ اکبر برای بررسی ادامه مبارزه و حل مشکلات و اختلافات مبارزان ایرانی در خارج از کشور تصمیم گرفت به خارج از کشور برود و مبارزین خارج در اروپا، آمریکا، لبنان و غیره را هماهنگ و منسجم کند. قرار بر این شد که من هم با او بروم و بچه‌ها نزد عمه‌شان باشند. به آسانی به او پاسپورت نمی‌دادند. مرحوم ابوالفضل تولیت کمک کرد و از طریق یک افسر قمی که در اداره گذرنامه کار می‌کرد، برنامه سفر را پیگیری کرد و پس از تهیه پاسورت و ویزا، با قطار به سمت ترکیه حرکت کردیم.

ماجرای ازدواج آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت + تصاویر همسرش

دو، سه روزی در ترکیه ماندیم. از شرکت هواپیمایی بلژیکی سابینا بلیت تهیه کردیم و عازم بلژیک شدیم. خواهرم قدسی با شوهرش آقای امینیان که تاجر فرش بود در آنجا زندگی می‌کرد. در فرودگاه بروکسل، قدسی و شوهرش به پیشواز آمدند و ما را به منزل خود بردند. پسرشان علی تازه یکساله شده بود. اوایل سال ۱۳۵۲ مسافرت را شروع کردیم. یک هفته‌ای در منزل آن‌ها بودیم. آقای امینیان به گرمی از ما پذیرایی کرد، خیلی مرد شریف و خوبی بود. با ماشین پژو ۵۰۴ که در آنجا خریدیم، سفر کاری خود را آغاز کردیم. با پژو به آلمان، فرانسه، هلند، سوئد، انگلستان و ایتالیا رفتیم. ایرانی‌هایی را که باید ببینیم، ملاقات کردیم. با دیدار از جاهای دیدنی، طوری رفتار می‌کردیم که فکر کنند برای گردش به اروپا آمده‌ایم.

در فرانسه آقایان [ابوالحسن] بنی‌صدر، [حسن] حبیبی و [صادق] قطب‌زاده را ملاقات کردیم که در راس مبارزین ساکن اروپا بودند. بین بنی‌صدر و قطب‌زاده اختلاف بود. آقای هاشمی آن‌ها را با هم آشتی داد. وضعیت نیروهای مبارز داخل ایران را هم برایشان توضیح داد. در آلمان افرادی نظیر آقایان صادق طباطبایی، [حسین] طارمی و دیگران و در لندن حسین باقرزاده بودند که برنامه مبارزه داخل ایران برایشان تبیین شد.

از آلمان به ترکیه برگشتیم. ماشین را در فرودگاه ترکیه گذاشته و به سوریه و لبنان رفتیم. در آنجا با آقای موسی‌ صدر، دکتر [مصطفی] چمران و جمعی از طلاب مبارز ایرانی ملاقات کردیم و از جاهای دیدنی سوریه و لبنان بازدید داشتیم. مرقد مطهر حضرت رقیه(س) و حضرت زینب(س) را زیارت کردیم و به منطقه قنیطره و اردوگاه‌های مبارزین فلسطین رفتیم و در خانه‌های چند مبارز فلسطینی مهمان بودیم و از نزدیک با کار‌هایشان آشنا شدیم و صحبت‌هایشان را شنیدیم.

ماجرای ازدواج آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت + تصاویر همسرش

در لبنان یک هفته در هتلی بودیم. فکر می‌کنم که مرتب ما را زیر نظر داشتند. بعد از بازدیدهای مختلف و ملاقات‌هایی که آقای هاشمی انجام داد، به ترکیه برگشتیم. با ماشین پژو که در فرودگاه ترکیه بود به سمت ایران حرکت کردیم. ناراحت بودم. فکر می‌کردم ساواک ما را تعقیب کرده است و به مجرد اینکه وارد ایران شویم، آشیخ اکبر را دستگیر خواهند کرد.

من تنها چه کنم همیشه واهمه داشتم. با خواندن آیه «وجلعنا من بین ایدیهم سدا» و حمد و قل هوالله و آیت‌الکرسی وارد مرز ایران شدیم. خدا کمک کرد هیچ اتفاقی رخ نداد. بین مرز بازرگان و تبریز، کنار مزرعه‌ای توقف کردیم. ناهار را در آنجا خوردیم، چند شاخه گندم به رسم یادبود چیدم که هنوز آن گندم‌ها را دارم. در تبریز به هتل رفتیم و شب را در آنجا استراحت کردیم. احوال بچه‌ها را تلفنی پرسیدیم. صبح زود روز بعد به سمت تهران حرکت کردیم.

در سفر با بچه‌ها مرتب ارتباط تلفنی داشتیم و از حالشان مطلع بودیم. حدود ساعت هفت بعدازظهر، غروب در منزل کنار بچه‌ها بودیم. به مجرد اینکه زنگ در را به صدا درآوردیم، همه بچه‌ها از پله‌ها پایین آمدند و با خوشحالی از ما استقبال کردند. برایشان از خارج اسباب‌بازی آورده بودم. بچه‌ها مشغول بازی شدند و ما را فراموش کردند. برای هر کدام فراخور حالشان سوغاتی آورده بودم. پس از صرف چای و خوردن شام از بچه‌ها احوال اقوام را گرفتم. گفتند جلال‌آقا پسرعمو و شوهر همشیره‌ام فوت کرده است. ناراحت شدم چون هنوز جوان بود. حیف شد، انسان خوب و مهربانی بود. خواهرم اقدس، هنوز جوان و بچه‌هایش کوچک بودند و هیچ یک را عروس و داماد نکرده بود. برادرانم که به دیدنم آمدند، گفتند که او با سکته قلبی جان سپرده است. چند روز که خستگی سفر تمام شد و آشیخ ‌اکبر هم کارهای ضروری خود را در تهران انجام داد، عازم رفسنجان شدیم که در مراسم چهلم مرحوم جلال‌آقا شرکت کنیم. پس از چند روز گریه و زاری در رفسنجان، به تهران آمدیم و ایشان پیگیر برنامه‌های طرح‌ریزی شده اروپا شد.

پیروزی انقلاب

در روز ۱۸ بهمن‌ماه، نصرت خانم – دختر همشیره آقای هاشمی – تلفن کرد و گفت در خیابان گرگان، کلانتری توسط مردم فتح شده است و از بالا همه وسایل کلانتری را به خیابان می‌ریزند. به آنجا رفتم و دیدم که مردم با چه شور و حرارتی مشغول کار هستند.‌‌ همان جا اعلام شد که در نیروی هوایی، پرسنل انقلابی با فرماندهان خود درگیر شده‌اند و مردم به کمک آن‌ها می‌روند.

ماجرای ازدواج آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت + تصاویر همسرش

با نصرت‌ خانم به نیروی هوایی در دوشان تپه – خیابان پیروزی فعلی – رفتیم، خیلی شلوغ بود. مردم در خیابان اجتماع کرده بودند. من با جلوه دادن خود به عنوان خبرنگار روزنامه اطلاعات، داخل رفتم و از افراد جلوی در سوال کردم. آن‌ها گفتند که پرسنل نیروی هوایی به انقلاب پیوسته‌اند و فرماندهان خود را دستگیر کرده‌اند. اکنون پادگان در اختیار انقلابیون است. آن‌ها جواب سوال‌ها را به خوبی دادند و مرتب اعلام می‌کردند که از پادگان لویزان و لشکر گارد می‌خواهند به آنجا حمله کنند. مردم در خیابان نیروی هوایی اجتماع کرده بودند که جلوی حمله آن‌ها را بگیرند.

شورای انقلاب مرتب جلسه داشت. قصد شورا این بود که بختیار را راضی کند که از نخست‌وزیری استعفا دهد و با این کار از خونریزی جلوگیری شود اما او هنوز مقاومت می‌کرد و مردم منتظر دستور امام به وسیله شورای انقلاب بودند. همه از خونریزی وحشت داشتند و اگر بختیار از زمانی که امام وارد ایران شدند، تسلیم می‌شد و نخست‌وزیری را به دولت موقت تحویل می‌داد، از خیلی خونریزی‌های روزهای آخر انقلاب کاسته می‌شد و گروه‌های مسلح، مثل مجاهدین خلق، نمی‌توانستند سازمان یافته اسلحه‌ها را از پادگان‌ها خارج کنند و بعد‌ها تحویل ندهند و از آن علیه ملت استفاده کنند.

از این به بعد، هر روز مردم به پادگان‌ها حمله و آن‌ها را تصرف می‌کردند و وسایل آن را می‌بردند. گروه‌های سیاسی مسلح هم که با امام و روحانیت خوب نبودند و می‌دانستند در آینده نمی‌توانند با انقلاب همکاری کنند، اسلحه‌ها را ضبط می‌کردند و حتی به وسیله عوامل خود از مردم عادی که اسلحه به دست آورده بودند، تحویل می‌گرفتند. محسن هم از پادگان عشرت‌آباد یک تفنگ برنو و از کلانتری سوار یک کلت و از ساواک سلطنت‌آباد یک قبضه یوزی به دست آورده بود که بعضی از آن‌ها را گروهک‌ها از او گرفته و ضبط کرده بودند.

در روز بیست و یکم بهمن، دولت مقررات حکومت نظامی را افزایش داد و امام از مردم خواستند که دستور را اجرا نکنند و به خیابان‌ها بریزند. مردم در خیابان‌ها بودند و در همین روز درگیری‌های خیابانی با نظامیان طرفدار بختیار بیشتر شد. فاطی و فائزه به رغم مخالفت من به حسینیه ارشاد رفتند. مردم به دستور امام به خیابان‌ها آمده بودند. امام در بیانیه‌ای از مردم خواسته بودند که حکومت نظامی را نپذیرند.

نگران فاطی و فائزه بودم، آن‌ها مرتبا با تلفن عمومی به من زنگ می‌زدند. نیمه شب به منزل آقای مهدیان رفته و در آنجا خوابیده بودند. ساعت ۱۰ صبح ۲۲ بهمن با محسن به دنبال آن‌ها رفتم و با هم به خیابان گرگان منزل نصرت خانم رفتیم. باز نتوانستم آن‌ها را در خانه نگه دارم. فاطی و فائزه به دانشگاه پلیس رفتند و بعدازظهر به خانه برگشتند. می‌خواستند به لویزان بروند که در پادگان آنجا درگیری بود ولی راه‌ها بسته بود و ماشین به آن منطقه تردد نمی‌کرد. هر کس به سلیقه خود کاری می‌کرد و جلوی حرکت آن‌ها را می‌گرفت. خلاصه در ۲۲ بهمن ماه انقلاب پیروز شد و رادیو و تلویزیون به دست انقلابیون افتاد و پیام‌های پیروزی انقلاب از تلویزیون پخش شد.

عکس های آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت

نوشته ماجرای ازدواج آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت + تصاویر همسرش اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.


لینک منبع این نوشته :
http://www.topnaz.com/%d9%85%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b2%d8%af%d9%88%d8%a7%d8%ac-%d8%a2%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87-%d9%87%d8%a7%d8%b4%d9%85%db%8c-%d8%b1%d9%81%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%86%db%8c/


Images for ماجرای ازدواج آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت + تصاویر همسرش
ماجرای خواستگاری هاشمی از عفت مرعشی/ دو حادثه‌ای که همسر هاشمی را .
www.mashreghnews.ir/./ماجرای-خواستگاری-هاشمی-از-عفت-مرعشی-دو-حادثه‌ای-که-همسر-هاشمی-را-رسانه‌ای-کرد
‎من عفت مرعشی، همسر عالم مجاهد، روحانی وارسته، سیاستمدار نامی ایران زمین،
تربیت‌یافته مکتب اهل بیت(ع)، انسان شریف و بزرگوار حضرت آیت‌الله آشیخ اکبر
هاشمی رفسنجانی هستم. مردم عزیز مرا اغلب . بعد از خواهران بزرگتر و برادرم، نوبت
ازدواج من بود. خواستگار . تصاویری از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کنار حضرت
آیت‌الله خامنه‌ای.
عکس/ حضور همسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بر پیکر ایشان در جماران
roozplus.com/./عکس-حضور-همسر-آیت‌الله-هاشمی-رفسنجانی-بر-پیکر-ایشان-در-جماران
‎17 ساعت قبل . حضور عفت مرعشى بر پیکر همسرش مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران.
. آخرین تصویر آیت الله هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام . ازدواج یک دختر
پناهجوی عراقی با یک مرزبان+عکس . ماجرای درگیری خطرناک با شلیک پلیس در
بیمارستان شهید بهشتی .
عفت مرعشی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/عفت_مرعشی
‎عفت مرعشی (زاده ۱۳۱۴)، همسر اکبر هاشمی رفسنجانی (رئیس مجمع تشخیص . عفت
مرعشی از خانواده‌ای روحانی، از فامیل بزرگ مرعشی و نتیجهٔ آیت‌الله العظمی . حاصل
ازدواج عفت مرعشی و هاشمی رفسنجانی ۵ فرزند به نام‌های فاطمه، محسن، فائزه، مهدی و
یاسر است. . در ماجرای ترور هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۵۸، با تلاش وی هاشمی
رفسنجانی از این .
ماجرای فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی 19 دی 95 + بیوگرافی
4load.ir/ماجرای-فوت-آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-19-دی-95/
‎18 ساعت قبل . ماجرای فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی 19 دی 95 + بیوگرافی , خبر ماجرای فوت آیت
الله هاشمی رفسنجانی 19 . ماجرای خواستگاری هاشمی از عفت مرعشی/ دو حادثه‌ای که همسر
… . آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت + بیوگرافی و تصاویر … . به دنبال
انتشار خبر ازدواج زهرا سید روحانی، نوه حضرت آیت الله العظمی سید …
آیت الله رفسنجانی | بیوگرافی و عکسهای آیت الله هاشمی رفسنجانی .
https://kabironline.net/2017/01/08/ویکیپدیا-آیت-الله-رفسنجانی/
‎17 ساعت قبل . برچسب ها:بیوگرافی آیت الله هاشمی رفسنجانی,زندگینامه آیت الله هاشمی رفسنجانی
. ثمره این ازدواج 5 فرزند به ترتیب و به نامهای فاطمه، محسن، فائزه، مهدی و یاسر است.
. ماجرای خواستگاری هاشمی از عفت مرعشی/ دو حادثه‌ای که همسر …
تصویر: عفت مرعشی، همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی بر پیکر او در جماران
www.entekhab.ir/./تصویر-عفت-مرعشی-همسر-آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-بر-پیکر-او-در-جماران
‎17 ساعت قبل . تصویر: عفت مرعشی، همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی بر پیکر او در جماران · پایگاه
خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : · بازید از صفحه اول.
تصویر: عفت مرعشی، همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی بر پیکر او
made-in-ir.rozblog.com/./تصویر-عفت-مرعشی-همسر-آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-بر-پیکر-او.html
‎13 ساعت قبل . تصویر: عفت مرعشی، همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی بر پیکر او در جماران 4 ساعت
قبل . . هاشمی در سال 1337 با عفت مرعشی ازدواج کرد. 20 . . ماجرای تصادف احسان
لاجوردی و هفت تیرکشی محافظ خانم عفت هاشمی بر او، پرده ای دیگر .
بیوگرافی عفت مرعشی | ساتین
saten.ir/tag/بیوگرافی-عفت-مرعشی/
‎حضور عفت مرعشى بر پیکر همسرش مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران
. همسر هاشمی رفسنجانی بیوگرافی عفت مرعشی بیماری عفت مرعشی بیمارستان
بهمن . او در شرح ماجرا نوشت که یک خودروی بی‌ام‌و در نیاوران و قبل از سه راه یاسر، با
ماشین . تصویر منتشر شده از رئیس مجمع نشخیص مصلحت نظام و همسرش در فضای
مجازی .
«عبدالملک الحوثی» درگذشت آیت‌الله هاشمی را تسلیت گفت
vagnews.ir/news/168653
‎بر اساس این گزارش، وی در این خصوص اظهار داشت: آیت الله هاشمی یکی از
برجسته‌ترین . ماجرای ازدواج آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت + تصاویر
همسرش.Searches related to ماجرای ازدواج آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت + تصاویر همسرش



بیوگرافی و عکس های قبل از فوت اکبر هاشمی رفسنجانی – استیج 2 .
www.stagefa.ir/./بیوگرافی-و-عکس-های-قبل-از-فوت-اکبر-هاشمی/
‎20 ساعت قبل . آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش درگذشت. .
Jun 14, 2010 – حاصل ازدواج اکبر هاشمی رفسنجانی و عفت مرعشی 5 فرزند به .
ماجرای خواستگاری هاشمی از عفت مرعشی/ دو حادثه‌ای که همسر هاشمی را …
تصاویر جالبی از خانواده هاشمی رفسنجانی - تکناز
www.taknaz.net/news_detail_6319.html
‎به گزارش پیمانه نویسنده وبلاگ ارمینه تصاویری جالب از خانواده رئیس مجمع . خبر
درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ایستگاه مرکزی زوریخ . حاصل ازدواج اکبر
هاشمی رفسنجانی و عفت مرعشی 5 فرزند به ترتیب به نام های . تصاویر وی و
پسرانش سعید(همسر فاطمه هاشمی) و حمید( همسر فائزه هاشمی) را نیز در زیر می توانید
مشاهده کنید:.
عفت مرعشى بر پیکر همسرش مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه .
namehnews.ir/./عفت-مرعشى-بر-پیکر-همسرش-مرحوم-آیت‌الله-هاشمی-رفسنجانی-در-حسینیه-جمارانعکس
‎18 ساعت قبل . عفت مرعشى بر پیکر همسرش مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران/عکس.
عفت مرعشى بر . آتش‌سوزی هتل زائران ایرانی در کربلا/تصاویر .
منصف؛ سیاسی خبر یهودپژوهی - نگاهی به ازدواج های فامیلی درجمهوری .
monsef.blogfa.com/post-258.aspx
‎-سید احمد خمینی، فرزند آیت الله خمینی، همسر خانم فاطمه طباطبایی و داماد آیت الله .
برادر عفت مرعشی(همسر حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی) و دائی فائزه، فاطمه، .
آیت الله هاشمی رفسنجانی | NiazeRooz
boro.niazerooz.com/hot-keys/آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی/
عکس: مراسم عقد نوه امام و هاشمی در خانه هاشمی رفسنجانی تصاویر مراسم عقد نوه هاشمی .
ازدواج نوه هاشمی با دختر اشراقی+عکس پارسینه: شب گذشته مراسم ازدواج عماد هاشمی .
خانواده هاشمی در جشنواره فجر عفت مرعشی همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی و فاطمه . به
گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ، عفت مرعشی در بخش " ماجرای .
بیوگرافی هاشمی رفسنجانی و همسرش 95|فاطمه هاشمی رفسنجانی|یاسر .
www.aksofilm.blogsky.com/./بیوگرافی-هاشمی-رفسنجانی-و-همسرش-95-فاطمه-هاشمی-رفسنجانی-یاسر-هاشمی-رفسنجانی-محسن-هاشمی-رفسن.
‎16 ساعت قبل . تصاویر منتشر نشده از خانواده هاشمی رفسنجانی - صراط. www.seratnews.ir › صفحه
نخست › سیاسی. Translate this page. Jun 14, 2010 - حاصل ازدواج اکبر هاشمی
رفسنجانی و عفت مرعشی 5 . همه فرزندان آیت الله هاشمی؛ از فائزه تا مهدی - برترین ها
. ماجرای خواستگاری هاشمی از عفت مرعشی/ دو حادثه‌ای که همسر هاشمی را .
حضور عفت مرعشى بر پیکر همسرش مرحوم آیت‌الله هاشمی
www.shahrekhabar.com/picnews/14839008000966
‎18 ساعت قبل . حضور عفت مرعشى بر پیکر همسرش مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران.
. ازدواج یک دختر پناهجوی عراقی با یک مرزبان+عکس . آخرین تصویر آیت الله هاشمی
در مجمع تشخیص مصلحت نظام . افشای عجیب و تند بازیگر ایرانی از ماجرای گورخواب
ها! + عکس .
اشک‌ های ناطق‌ نوری در فراغ هاشمی‌+ عکس
newzes.ir/news/147999
‎پیام تسلیت حزب مردمی اصلاحات به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ·
ماجرای ازدواج آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت + تصاویر همسرش · مرگ آیت الله
.
پارسینه|Parsine
www.parsine.com/
‎بابک حمیدیان در کنار همسرش · دورهمی بازیگران . واکنش رسانه‌های بین‌المللی به
درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی . عفت مرعشی:از مردم برای حضورشان تشکر
می‌کنم.
برچسب ها - هاشمی رفسنجانی - فردا
www.fardanews.com/fa/tag/1/هاشمی%20رفسنجانی
عیادت وزیر بهداشت از همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی. خانم عفت . خبرگزاری میزان
عفت مرعشی همسر آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی. با اکبر هاشمی رفسنجانی ازدواج
کرد حاصل این ازدواج ۵. . عفت هاشمی در بیمارستان بستری شد . کنند این هم لطف مردم
است ماجرای پیشنهاد هاشمی رفسنجانی. . فتوشاپ کار دست آقای کارگردان داد +
تصاویر.Searches related to ماجرای ازدواج آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت + تصاویر همسرش
Previous



برچسب ها - هاشمی رفسنجانی - فردا
www.fardanews.com/fa/tag/1/هاشمی%20رفسنجانی
عیادت وزیر بهداشت از همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی. خانم عفت . خبرگزاری میزان
عفت مرعشی همسر آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی. با اکبر هاشمی رفسنجانی ازدواج
کرد حاصل این ازدواج ۵. . عفت هاشمی در بیمارستان بستری شد . کنند این هم لطف مردم
است ماجرای پیشنهاد هاشمی رفسنجانی. . فتوشاپ کار دست آقای کارگردان داد +
تصاویر.
بیوگرافی آیت الله هاشمی رفسنجانی+ تصاویر - مجله اینترنتی زنگ هنر
zanghonar.ir/بیوگرافی-آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-تصاو/
‎18 ساعت قبل . 1 hour ago – آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام . ثمره این
ازدواج ۵ فرزند به ترتیب به نامهای فاطمه، محسن، فائزه، مهدی و یاسر است. . ماجرای
خواستگاری هاشمی از عفت مرعشی/ دو حادثه‌ای که همسر هاشمی را …
پایگاه خبری تحلیلی آخرین نیوز | Akharin News
www.akharinnews.com/
‎اطلاعیه هیئت دولت به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی/ اعلام 3 روز عزای عمومی/ روز .
تصویر: واکنش اینستاگرامی سیدحسن خمینی به درگذشت آیت الله هاشمی . عکس:
حضور همسر آیت‌الله هاشمی بر پیکر ایشان · محل خاکسپاری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی
هنوز . احمد توکلی در برنامه زنده تلویزیونی به شدت از ماجرای املاک نجومی و شهردار
تهران .
همسران رؤسای‌جمهور از بنی‌صدر تا روحانی +تصاویر - صراط
www.seratnews.ir/./همسران-رؤسای‌جمهور-از-بنی‌صدر-تا-روحانی-تصاویر
‎19 ا کتبر 2014 . او به اقتضای همسر رئیس‌جمهور بودن در برخی مراسم رسمی حضور پیدا می‌کند . . اما
ماجرای انتشار این‌ اخبار که بسیاری آنها را «جهت‌دار و حاشیه‌ای» خواندند، به همین جا ختم
نشد. . او که عضوی از فامیل بزرگ خانواده مرعشی و از نوادگان آیت‌الله سیدکاظم .
عفت مرعشی در بیان خاطراتش از ازدواج با هاشمی رفسنجانی که در سالنامه .
عفت مرعشی در نگاه اکبر هاشمی - دیدبان
didban.ir/fa/news-details/3373/عفت-مرعشی-در-نگاه-اکبر-هاشمی/
‎دیدبان: عفت مرعشی همسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است؛ زنی که بیش از 50 سال قبل
با . دخترانم با پسران آقای لاهوتی که یکی پزشک و دیگری دندانپزشک است ازدواج
کردند». . هاشمی در جایی دیگر به ماجرای مجروحیت فرزندش یاسر اشاره کرده و می‌نویسد
:‌ .
بازخوانی یک مصاحبه ماندگار با همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی
www.bultannews.com/./بازخوانی-یک-مصاحبه-ماندگار-با-همسر-آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی
‎19 سپتامبر 2013 . عفت مرعشی: هیچ وقت از ازدواج با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پشیمان نشدم . مدیریت
ارتباطات با عفت مرعشی، همسر آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی .
پایگاه خبری افکارنیوز
www.afkarnews.ir/
‎مراسم سوگواری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی/رهبر انقلاب بر پیکر آیت الله نماز می خواند/
. مراسم وداع با پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با حضور جمعی از مردم تهران و مقامات
کشوری و لشکری در مسجد جماران تهران آغاز شد. . برگزاری اردو و جشن مختلط
دانشجویی همچنان ادامه دارد + تصاویر و اسناد . عفت مرعشی و فرزندان آیت الله در جماران
/فیلم .
ماجرای ازدواج حمید گودرزی و همسر +تصاویر
tabnakbato.ir/fa/news/./ماجرای-ازدواج-حمید-گودرزی-و-همسر-تصاویر
‎7 مه 2016 . ماجرای ازدواج حمید گودرزی و همسر +تصاویر . جزئیات تشییع آیت الله هاشمی
رفسنجانی . حضور عفت مرعشى بر پیکر آیت الله هاشمی+عکس .
برچسب ها - هاشمی رفسنجانی - عصر ایران
www.asriran.com/fa/tag/1/هاشمی%20رفسنجانی
‎مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی پنج روز عزای. در این پیام می .
عفت مرعشی همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از اصرار. خبرنگاران برای . اعدام
انقلابی حسنعلی منصور با اسلحه‌ آیت‌الله هاشمی‌ انجام شد/ قرار نبود پیش از درگذشت
ایشان این ماجرا را فاش کنیم. که آقا هاشمی . ازدواج پناهجوی عراقی با مرزبان مقدونی (+
عکس).
شایعه فرار هواپیمای هاشمی رفسنجانی و پناهندگی همسر و دخترش .
www.momtaznews.com/شایعه-فرار-هواپیمای-هاشمی-رفسنجانی-و-پ/
‎ماجرا از این قرار بود که هواپیمای آموزشی جت فالکون ۲۰ متعلق به شرکت هواپیمایی .
شایعه فرار هواپیمای اختصاصی هاشمی به بغداد و پناهدگی همسر و دخترش/بازخوانی
تاریخ به . هاشمی رفسنجانی حال عمومی خانم عفت مرعشی را «خوب» توصیف کرد. .
واکنش هاشمی به بازداشت دو فرزندش اولین واکنش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با
بازداشت مهدی .Searches related to ماجرای ازدواج آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت + تصاویر همسرش
Previous



همسر هاشمی رفسنجانی در بیمارستان بستری شد - مجله اینترنتی دوستان
www.dustaan.com/همسر-هاشمی-رفسنجانی-در-بیمارستان-بستر/
‎8 ژوئن 2016 . عفت مرعشی همسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به علت زخم اثنی عشر در . آیت الله هاشمی
رفسنجانی درگذشت · عکس/ بدل هاشمی رفسنجانی در عراق · تصاویر باورنکردنی از
ملی پوشی که . عکس: ماجرای ازدواج یک دختر عراقی سوژه رسانه ها شد!
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی و همسرش در جوانی + عکس - اولی ها
avaliha.ir/اکبر-هاشمی-رفسنجانی-و-همسرش-در-جوانی/
‎آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی و همسرش در جوانی عکس دیده نشده و زیبا از آیت الله
اکبر هاشمی رفسنجانی و همسر بزرگوارشان عفت مرعشی در دوران جوانی. . ازدواج
مارگوت رابی و همسرش تام اکرلی بازیگر زن و کارگردان هالیوود + عکس · چرا کارت
عابر بانک .
جمع نو|Jameno | بستری شدن همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی در .
www.jameno.ir/./بستری-شدن-همسر-آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-در-بیمارستان.html
‎8 ژوئن 2016 . همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیمارستان بستری شد. عفت . عفت مرعشی صبح
امروز در یکی از بیمارستان های تهران و به دلیل عارضه زخم شدید معده بستری شده است.
. واقعیت یا دروغ ماجرای ازدواج بازیگر سینما در آمریکا + عکس.
ماجرای خواستگاری هاشمی از عفت مرعشی/ دو حادثه‌ای که همسر . - رتبه 2
ratepost.ir/tag/ماجرای-خواستگاری-هاشمی-از-عفت-مرعشی-دو/
‎اطلاعیه تعطیلی مدارس و ادارات به دلیل فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی . حاصل ازدواج
اکبر هاشمی رفسنجانی و عفت مرعشی 5 فرزند به ترتیب به … . اکبر هاشمی
رفسنجانی و همسرش عفت مرعشی و دخترش و پسرش عکس های فاطمه محسن یاسر مهدی
هاشمی رفسنجانی عفت . زندگینامه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی + تصاویر
متفاوت | …
آخرین وضعیت همسر هاشمی رفسنجانی | اتاق خبر 24
otaghkhabar24.ir/news/51224
‎8 ژوئن 2016 . وزیر بهداشت گفت: وضعیت همسر هاشمی رفسنجانی روبه بهبود است و تا ده روز آینده .
سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در حاشیه عیادت از خانم
عفت مرعشی . رهبر انقلاب، رحلت آیت الله هاشمی را تسلیت گفتند+متن پیام . آیت
الله هاشمی رفسنجانی درگذشت · آخرین تصاویر آیت الله هاشمی .
مادر همسر آیتالله هاشمی رفسنجانی - مطالب انتخابی برتر 24
wordfa24.ir/article/مادر-همسر-آیتالله-هاشمی-رفسنجانی/
‎اکبر هاشمی رفسنجانی در سال تصاویر پدرمادر عفت مرعشی را در همسر فاطمه هاشمی . .
شدن چرا همسر ، آیت الله هاشمی رفسنجانی در خصوص مباحث را ماجرای همسر راه مادر چرت‌های
. . هاشمی ، ازدواج نوه هاشمی رفسنجانی با فرزند نوه امام خمینی عکس مشکل نبود همسر .
علت عمل جراحی عفت مرعشی همسر هاشمی رفسنجانی چه بود؟ - پایگاه اطلاع .
mosalas.ir/./علت_عمل_جراحی_عفت_مرعشی_همسر_هاشمی_رفسنجانی_چه_بود؟
8 ژوئن 2016 . + عکس عاقبت بریدن سر کودک سوری + تصاویر 16+ حادثه آتشین عشق . ماجرای
ازدواج شبنم قلی خانی و همسرش (عکس) مراسم ازدواج گاوها در . عمل جراحی همسر آیت الله
هاشمی رفسنجانی در ساعت 7 صبح انجام و در ساعت 9 و 30 دقیقه با موفقیت پایان
پذیرفت. *عفت مرعشی روز دوشنبه دچار دل درد شد که سونوگرافی علت آن را .
تحلیل برخی شنیده ها - فائزه هاشمی(دختر دوم هاشمی رفسنجانی)
azkhabar.blogfa.com/cat-43.aspx
‎آقا یاسر هم با مریم ( دختر پسر خالشون) ازدواج کرده اند و یک فرزند دارند به نام لیلی .
قرار بود در این سفر عفت مرعشی (همسر آقای اکبر هاشمی رفسنجانی) نیز آنان را همراهی
. آیت‌الله خامنه‌ای در روز انتخابات و پای صندوق‌ رأی با اشاره به برخی شایعه سازی‌ها و
نقل . این تخلفات را اگر به ابهامات و اتهامات مهدی هاشمی در پرونده‌های نفتی و ماجرای .
همه فرزندان آیت الله هاشمی؛ از فائزه تا مهدی - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/./همه-فرزندان-آیت-الله-هاشمی-از-فائزه-تا-مهدی
‎10 آگوست 2015 . مهدی هاشمی که چهارمین فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی است از گذشته دور تاکنون .
مهدی رفسنجانی تا در زندان اوین توسط محسن، یاسر و فاطمه هاشمی و مادرش عفت مرعشی .
همسر او دکتر سعید لاهوتی است که پسر بزرگتر آیت الله حسین لاهوتی بودند که .
او با دختر عموی خود فرشته هاشمی ازدواج کرده و دو پسر به نام های فؤاد و .
عکس/ حضور همسر آیت‌الله هاشمی بر پیکر ایشان - باشگاه خبرنگاران جوان
cdn.yjc.ir/fa/news/./عکس-حضور-همسر-آیت‌الله-هاشمی-بر-پیکر-ایشان
‎7 ساعت قبل . حضور عفت مرعشى بر پیکر آیت‌الله هاشمی. . عکس/ تیراندازی هاشمی رفسنجانی با
کمان · عیادت وزیر بهداشت از همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی.Searches related to ماجرای ازدواج آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت + تصاویر همسرش
Previous



عکس هاشمی رفسنجانی بهمراه همسرش + بیوگرافی | نوروز 96 | لحظه .
www.yeknet.ir/./عکس-هاشمی-رفسنجانی-بهمراه-همسرش-بیوگرافی
‎مجله اینترنتی "یک نت"؛ عفت مرعشی ، همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی و نتیجه
آیت‌الله سید محمدکاظم طباطبایی یزدی است که در یکی از خانواده های با نفوذ کرمان
متولد .
زندگینامه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی + تصاویر متفاوت | فایندز
www.finds.ir/iran-news/Politics-parties/.Rafsanjani/4326
‎زندگینامه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی + تصاویر متفاوت ,Politics-parties ,احزاب
سیاسی ایران . در سال ۱۳۳۷ با عفت مرعشی که دختری از خانواده روحانی و از نوادگان
سید محمد کاظم طباطبایی یزدی است ازدواج نمود. ثمره این ازدواج ۵ فرزند به ترتیب به
نامهای فاطمه، محسن، فائزه، مهدی و یاسر است. . هدیه رفسنجانی به شجریان و همسرش ادامه.
بگو بخند یک ربات خانگی با آیت الله هاشمی رفسنجانی! +تصاویر
www.persianv.com/sargarm/290342.php
‎22 مه 2015 . آیت االله هاشمی رفسنجانی , بگو بخند یک ربات خانگی با آیت الله هاشمی رفسنجانی ,
عکس جالب آیت االله . صحبتهای جالبی از زندگی شخصی عفت مرعشی ، همسر هاشمی
رفسنجانی . ماجرای ازدواج یک دختر پناهجوی عراقی خبرساز شد!
همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی از رویدادهای زندگی مشترک می‌گوید
abshar-news.ir/همسر-آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-از-رویداد/
‎27 سپتامبر 2012 . ماجرای دستگیری عفت مرعشی و همسر شهید مفتح توسط ساواک قم و بازجویی شبانه آن‌ها
به . همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی از رویدادهای زندگی مشترک می‌گوید . تهیه و
تنظیم شده است و در این کتاب عفت مرعشی به شرح نحوه آشنایی و ازدواج، هجرت به شهر
قم، . شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
تصویر: همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی در ختم خواهرزاده ایشان | بویر نیوز
boyernews.com/./تصویر-همسر-آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-در-خ/
‎1 ژوئن 2013 . فاطمه هاشمی دختر و عفت مرعشی همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز در مراسم روز
گذشته در مسجد الزهرا(ع) حضور داشتند. تسنیم دو عکس از ورود همسر .
عکس دختر هاشمی - گالری عکس
aaaaaks.ir/عکس-دختر-هاشمی/
‎2 سپتامبر 2016 . تصاویر زیبا و دیدنی ساناز هاشمی نوه آیت الله هاشمی رفسنجانی . سال ۱۳۳۷ وی از
عفت مرعشی دختر حجت الاسلام سید محمد صادق مرعشی و حاجیه خانم … . نگار عابدی و
تصاویر خانوادگی هدایت هاشمی و همسر دومش و دختر اوس موسی و ازدواج دوباره در نمناک. .
جنجال حضور فائزه هاشمی در خرم آباد لرستان + عکس و ماجرا ماجرا و دلیل .
عکس جدید سالار عقیلی و همسرش + ماجرای ازدواج شان - آکاایران
www.akairan.com/fun/tanz/2014531115947.html
‎. تئاتر است. همسر وی با نام حریر شریعت زاده نوازنده پیانو و دف است.,جالب انگیز.
. اخبار سیاسی. رهبر انقلاب درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.
همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیمارستان بستری شد / خبر آنلاین
khabarfarsi.com/ext/16862744
عفت مرعشی صبح امروز در یکی از بیمارستان های تهران و به دلیل عارضه زخم شدید معده
بستری شده است. 2727. همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیمارستان بستری شد.
عکس همسر و دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی در مراسم ختم - ایران
www.iranstyle.ir/عکس-همسر-آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-در-مرا/
‎مراسم ختم ملکه هاشمی شریف‌آباد خواهرزاده آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد الزهرا (س)
واقع در خیابان عراقچی برگزار شد. فاطمه هاشمی دختر و عفت مرعشی همسر آیت الله .
حضور عفت مرعشى بر پیکر همسرش مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در .
life.shafaqna.com/FA/0533695
‎حضور عفت مرعشى بر پیکر همسرش مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران.
. بیمارستان تجریش پس از درگذشت آیت الله هاشمی+تصاویر. - شفا آنلاین .Searches related to ماجرای ازدواج آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت + تصاویر همسرش
Previous



عکس/حضور عفت مرعشى بر پیکر همسرش مرحوم آیت الله هاشمی .
fun.ir/عکسحضور-عفت-مرعشى-بر-پیکر-همسرش-مرحوم-آ/
‎13 ساعت قبل . عکس/حضور عفت مرعشى بر پیکر همسرش مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه
جماران. video, آشپزی, ترسناک, توریسم, . محل دفن پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی
قطعی شد + برنامه تشییع . دستگیری راننده وانت پیکان جنجالی تهران/ماجرا چه بود؟
+تصاویر. 54 . فرار نوعروس برای ازدواج با مرد افغان +عکس. 15 .
الف - واکنش شخصیت ها به درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی+ تصاویر
alef.ir/vdcewx8eejh8xzi.b9bj.html?433124
‎17 ساعت قبل . عکس/ حضور عفت مرعشى بر پیکر آیت‌الله هاشمی. حضور همسر آیت‌الله هاشمی بر
پیکر ایشان. *حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور درپی درگذشت .
عکس همسر و دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی در مراسم ختم - ایران
www.iranstyle.ir/عکس-همسر-آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-در-مرا/
‎مراسم ختم ملکه هاشمی شریف‌آباد خواهرزاده آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد الزهرا (س)
واقع در خیابان عراقچی برگزار شد. فاطمه هاشمی دختر و عفت مرعشی همسر آیت الله .
Ashkhane News Agency | پایگاه خبری آشخانه
www.ashkhane.com/print.aspx?id=15782
7 نوامبر 2015 . عفت مرعشی همسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در زمانی که وی رئیس مجلس و همچنین .
همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی در این کتاب به ماجرای دستگیری خود و همسر شهید .
اعظم فراحی و محمود احمدی‌نژاد در ۲۲ خرداد ۱۳۵۹ با یکدیگر ازدواج کردند.
ماجرای رقص و آواز زنان در حضور همسر هاشمی رفسنجانی - صفحه نخست
khordadnews.ir/./ماجرای-رقص-و-آواز-زنان-در-حضور-همسر-هاشمی-رفسنجانی
‎ماجرای رقص و آواز زنان در حضور همسر هاشمی رفسنجانی . بمب گذاری در میدان فردوسی،
تلاش آیت الله جنتی و موحدی کرمانی برای فعال . شب که در منزل آیت الله خامنه ای
بودیم عفت خبر داد که هنوز به خانه نیامده اند و سند ضمانت خواسته اند. . ماجرای دختر
معتاد و گدایی که مدل شد! +تصویـر · دخترانی‌ بی‌شوهر، پسرانی که بی‌همسری
برگزیدند.
ازدواج و طلاق هویدا - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/260465/ازدواج-و-طلاق-هویدا
‎یکی از این‌ها، ملکه وثوق، همسر نظام‌الدین امامی خویی، مادر زن امیرعباس هویدا و حسنعلی
. بود و با شهید آیت‌الله سید حسن مدرس، در برخی از موضعگیری‌ها از جمله، مخالفت با
قرارداد . ماجرای این دعوت، از بیان عباس میلانی، به استناد صحبت‌هایش با لیلا امامی
در هشتم . بازتاب در گذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در رسانه های خارجی + تصاویر
.
انتقال همسر هاشمی به بخش ای‌سی‌یو
payeshonline.com/news/./انتقال_همسر_هاشمی_به_بخش_ای‌سی‌یو
‎12 ژوئن 2016 . عفت مرعشی, آی سی یو, زخم اثنی عشر, . یاسر هاشمی از انتقال عفت مرعشی، همسر آیت
الله هاشمی رفسنجانی به بخش ای سی یو خبر داد. یاسر هاشمی با .
بیوگرافی هاشمی رفسنجانی و همسرش 95|فاطمه هاشمی رفسنجانی|یاسر .
weblogyab.xyz/data/aksofilm/322107
‎بیوگرافی هاشمی رفسنجانی و همسرش 95|فاطمه هاشمی رفسنجانی|یاسر هاشمی .
تصاویر منتشر نشده از خانواده هاشمی رفسنجانی - صراط . jun 14, 2010 - حاصل ازدواج
اکبر هاشمی رفسنجانی و عفت مرعشی 5 فرزند به . ماجرای هم خانه شدن اکبر هاشمی و
سید علی . . خاطرات کودکی تاکنون - زندگی نامه وبیوگرافی آیت الله هاشمی
رفسنجانی بیو .
تصاویر جالبی از والدین، برادران، همسر، فرزندان و دامادهای هاشمی .
www.30a30.ir/Default.aspx?tabid=2573&articleType.11271
‎15 ژوئن 2010 . حاصل ازدواج اکبر هاشمی رفسنجانی و عفت مرعشی 5 فرزند به ترتیب به نام های . این
دو داماد پسران آیت الله حسن لاهوتی بودند که از مبارزین انقلاب بود و هاشمی در . مهمی که
برای چگونگی مواجهه او با حاشیه‌های متعدد پیش آمده بعد از ماجرای ا.
هدایت هاشمی و همسر جدیدش! + عکس
4khabar.ir/search/?q=هدایت+هاشمی+و+همسر+جدیدش!+%2B+عکس
ازدواج مجدد هدایت هاشمی با مهشید ناصری ( همسر دوم هدایت هاشمی) هدایت هاشمی بعد از
چندین . مورد این ماجرا می گوید :وقتی دخترم هنوز به دبستان نرفته بود من و همسر
سابقم ، هدایت . عفت مرعشی همسر آیت‌الله اکبر هاشمی‌‌رفسنجانی رئیس مجمع
تشخیص مصلحت .Searches related to ماجرای ازدواج آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت + تصاویر همسرش
Previous



خبرگزاری تسنیم - پوشش زنده اخبار درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی .
https://www.tasnimnews.com/./پوشش-زنده-اخبار-درگذشت-آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-فردا-دفن-پیکر-در-حرم-امام-رهبر-انقلاب-بر-پیکر-آی.
‎20 ساعت قبل . آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از شخصیت‌های باسابقه انقلاب اسلامی بر اثر عارضه قلبی
درگذشت. . دفن پیکر در حرم امام/ رهبر انقلاب بر پیکر آیت‌الله نماز می‌خوانند +
تصاویر و فیلم . غفران و رحمت و عفو الهی را برای وی از صمیم قلب تمنا می‌کنم و به
همسر گرامی و فرزندان و . هاشمی در سال 1337 با عفت مرعشی ازدواج کرد.
همسرانی که برای پیروزی نامزدها می جنگند+تصاویر - اتحاد خبر
www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/12732/print
هفته گذشته محمدرضا عارف به همراه همسرش در یک نشست انتخاباتی حضور پیدا کرد و
بعید نیست در روزهای آینده چهره همسران برخی دیگر از نامزدها در نشست های تبلیغاتی
.
عفت مرعشی:نمی خواستم با آقای هاشمی ازدواج کنم | همسر آیت - قطره
www.ghatreh.com/./عفت-مرعشی-نمی-خواستم-آقای-هاشمی-ازدواج-کنم
‎28 آگوست 2013 . همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی در کتاب خاطرات خود به نام پا به پای سرو به بیان . نو
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ، عفت مرعشی در بخش ماجرای
خواستگاری این . دو تصویر از ترامپ، قبل و بعد از انتخابات!
خاطرات و مخاطرات همسر هاشمی رفسنجانی/داستان زرنگی آشیخ اکبر - قطره
www.ghatreh.com/./خاطرات-مخاطرات-همسر-هاشمی-رفسنجانی-داستان-زرنگی-آشیخ-اکبر
‎26 سپتامبر 2012 . خاطرات و مخاطرات همسر هاشمی رفسنجانی/داستان زرنگی آشیخ اکبر . نگاری، تهیه و
تنظیم شده است و در این کتاب عفت مرعشی به شرح نحوه آشنایی و ازدواج، هجرت به .
همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی در این کتاب، برای نخستین بار روایتی دستِ اول از
لایه های . عکس/ جدیدترین تصاویر از ساخت صحن بزرگ حضرت زهرا(س) .
عمل جراحی همسر هاشمی رفسنجانی | سایت تفریحی افق,عکس,فیلم,دانلود
ofoghfun.com/tag/عمل-جراحی-همسر-هاشمی-رفسنجانی/
‎عفت مرعشی همسر هاشمی رفسنجانی در بیمارستان بستری شد . بر اساس این گزارش،
فاطمه هاشمی دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی در این باره گفت: خانم مرعشی از ساعت ۳ .
ماجرای قهر عفت مرعشی از هاشمی رفسنجانی - شبکه اطلاع رسانی راه دانا
www.dana.ir/news/./ماجرای-قهر-عفت-مرعشی-از-هاشمی-رفسنجانی
‎30 مه 2015 . بخشی از کتاب خاطرات هاشمی رفسنجانی به ماجرای قهر عفت مرعشی با
هاشمی‌رفسنجانی اشاره دارد. . گلایه‌های خانم عفت مرعشی به مادرشان نسبت به قبولی
ازدواج با «پسر . و بزرگوار حضرت آیت‌الله آ شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی هستم؛ مردم
عزیز مرا . انتشار یافت و بهانه‌ای برای تخریب همسر و فرزندانم توسط تندروها شد.».
امام خامنه ای چقدر ثروت دارد؟ - خیبرآنلاین
kheybaronline.ir/fa/news/16348
20 ژانویه 2014 . در زمان ریاست جمهوری، حضرت آیت الله خامنه ای یک چک پنجاه هزار تومانی برای نخست
وزیر وقت - مهندس . به خاطر دارم جناب آقای هاشمی رفسنجانی که با آقا آشنایی دیرین
دارند و رفیق بودند، تصمیم به . پس می خواهم بدانم این ماجرای کلکسیون عصا،
انگشتر،عبا درست نیست؟ . من همسر یک فرهنگی با 21 سال سابقه هستم .
ماجرای قهر عفت مرعشی از هاشمی رفسنجانی - سایت خبری تحلیلی مشرق
tnews.ir/news/884B42242727.html
‎اگرچه عفت مرعشی خود را همسر عالم مجاهد، روحانی وارسته می داند ولی اظهارات هاشمی نشان
. برگزاری تجمع بزرگ حماسه عاشورائی یوم الله نهم دی در مصلی گرگان/ مشاور عالی .
آرشیو موضوعی بیانات - khamenei.ir
farsi.khamenei.ir/speech-topic
‎آیت الله سید نورالدین هاشمی حسینی شیرازی / سید نورالدین / علمای شیعه/علمای مبارز
. ازدواج / تشکیل زندگی/تاهل / خانواده/همسر . بر سرکار آمدن محمدرضا پهلوی / ماجرای
شهریور 1320 . حیا / عفّت/شرم/حجاب . خدمات هاشمی رفسنجانی به نهضت و نظام .
عکس · تصاویر دیدارها · تصاویر ویژه · پوستر/سایز اصلی · چندرسانه‌ای.
ماجرای جالب ازدواج استاد اخلاق دولت دهم - سایت خبری تحلیلی تابناک .
tabnak.ir/fa/pages/?cid=85303
‎9 فوریه 2010 . شیخ مرتضی در سال آخری که در مدرسه حقانی بود تصمیم به ازدواج گرفت. . بودند، با
توکل فراوان و با کمک و مساعدت آیت الله فاضل همسرش را به قم آورد، . حمله حسن
عباسی به آیت‌الله هاشمی/وزیر احمدی‌نژاد: یک بار هم از رانت استفاده نکردم!/ . تصاویر
وطن فروش هایی که با نگارش نامه به ترامپ، خواستار تحریم ایران شدند!Searches related to ماجرای ازدواج آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت + تصاویر همسرش
Previous



عکس پدر و مادر همسر هاشمی رفسنجانی - ایمپریا
imperia.ir/photo-gallery/more./rafsanjani-wifes-father-and-mother-photo
شما هم می تونید ، یک سایت به اسم خودتون داشته باشید که شغل یا تخصص تون را به
همه معرفی کنید تا بیشتر دیده شوید هفت روز رایگان استفاده کنید در صورتی که .
zaum/fa_50K.txt at master · zacharydenton/zaum · GitHub
https://github.com/zacharydenton/zaum/blob/master/public/./fa_50K.txt
‎الله 59787. شورای 59633 . ازدواج 10478 . آیت 9595. نتایج 9578. مهمی 9566.
محکوم 9562. شمالی 9547. کنندگان 9530 . هاشمی 8899 . تصویر 8062 . گشایش
5024. هواداران 5022. همسر 5022. سرد 5020. جنگی 5019. پیشنهادی 5019 .
رفسنجانی 4697 . ماجرا 2730. مهاجران 2728. حاوی 2726. رفتند 2724. کارکرد 2724.
بزودی 2723.
فیلم کامل سکس حاج آقا گلستانی با دو زن و سه فرزند و این خانم با شوهر .
https://azadyeiran.wordpress.com/فیلم-کامل-سکس-حاج-آقا-گلستانی-با-دو-زن-و/
‎این خانم فاطمه رجب زاده کارمند امنیتی و همسر اخوند حجه السلام والمسلمین الهه زاده که .
یک روزنامه دولتی جرم وی را زنای محصنه و سن وی را 22 سال ذکر کرده بود در حالی که وی
ازدواج . همدان و همچنین دفتر بازرسی بیت رهبری در جریان ماجرا قرار می گیرند و بعد از
چهل و . نامه رد صلاحیت وزارت کشور به دفتر آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی .
رحمانی‌فضلی در جلسه شورای اجتماعی:باید با لطمه به عفت عمومی در .
sokhane-ashena.com/index.php/archive?id=12152
خبرگزاری سخن آشنا ارائه دهنده برترین اخبار و مطالب سیاسی، اجتماعی، فرهنگی،
اقتصادی از دیرباز تاکنون.
فضای مجازی، حلقه مفقوده مقابله با طرح دین زدایی و عفّت زدایی دشمن
sokhane-ashena.com/index.php/archive?id=11147
خبرگزاری سخن آشنا ارائه دهنده برترین اخبار و مطالب سیاسی، اجتماعی، فرهنگی،
اقتصادی از دیرباز تاکنون.
جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی کدامند؟ - سخن آشنا
sokhane-ashena.com/index.php/archive?id=5682
خبرگزاری سخن آشنا ارائه دهنده برترین اخبار و مطالب سیاسی، اجتماعی، فرهنگی،
اقتصادی از دیرباز تاکنون.
مرعشی همسر رفسنجانی - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/مرعشی-همسر-رفسنجانی
‎عفت مرعشی: آیت الله هاشمی رفسنجانی خونسرد هستند/ حاج آقا در این چند سال هم خیلی
راحت . (تصاویر) محسن هاشمی و مادرش در ختم همسر آیت‌الله سعیدی عفت مرعشی همسر
آیت الله . در پی می‌آید:مادر، ماجرای ازدواجتان با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به چه شکل
بود؟ . این بخشی از خاطرات آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از ازدواج با زنی است که در
جای‌جای .[RTF]
روزنامه شرق کد خبر: 94939 تاریخ خبر: ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ خرداد مرجان .
sharghdaily.ir/1395/03/20/Files/RTF/SharghNewsPaper_94939.rtf
‎9 ژوئن 2016 . عفت مرعشی همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی دیروز در این بیمارستان بستری . چون
بعد از ازدواج ما، جریانات سیاسی و مبارزات شروع شد>>. . در فعالیت های تبلیغاتی
در کنار همسر خود قرار گرفت و بعدا همین تصویر درباره محمدرضا عارف هم تکرار شد. .
این ماجرا در آن مقطع تنها برای مدتی نام عفت را بر سر زبان ها انداخت.
پایگاه خبری تحلیلی جمهوریت - نسخه چاپی -روایتی از سیاسی‌ترین زن .
www.jomhouriat.ir/fa/print/./روایتی-از-سیاسی‌ترین-زن-غیرسیاسی-ایران
10 ژوئن 2016 . اگرچه نام عفت مرعشی در سال‌های گذشته و نزدیک، بیشتر رسانه‌ای شده و گاهی هم محل .
عفت مرعشی همسر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی دیروز در این بیمارستان . او سال ١٣٣٧ با
اکبر هاشمی‌رفسنجانی ازدواج می‌کند؛ با مهریه مقداری باغ پسته و آب. . در فعالیت‌های
تبلیغاتی در کنار همسر خود قرار گرفت و بعدا همین تصویر درباره .
خاطرات و مخاطرات همسر هاشمی رفسنجانی/داستان زرنگی آشیخ اکبر
www.khabaronline.ir/(X(1)S(v305qnedd1kdvjbwfcpxxe5z))/detail/./book
26 سپتامبر 2012 . کتاب «پا به پای سرو، خاطرات و مخاطرات بانو عفت مرعشی» شامل سرگذشت همسر
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به زودی منتشر می‌شود.Searches related to ماجرای ازدواج آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت + تصاویر همسرش
Previous



عفت مرعشی، همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیمارستان بستری شد .
www.enekas24.com/./عفت-مرعشی،-همسر-آیت-الله-هاشمی-در-بیمار/
‎8 ژوئن 2016 . عفت مرعشی، همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیمارستان بستری شد. دسته: آخرین
اخبار . عفت مرعشی صبح امروز در یکی از بیمارستان های تهران و به دلیل عارضه زخم
شدید معده بستری شده است. . وقتی دو اقیانوس به هم می‌رسند+تصاویر . ماجرای
گم‌شدن ٣٠ میلیون دلار در زمان تحریم ها . ازدواج های مجازی، زندگی های واقعی!
هاشمی رفسنجانی جهت عیادت از همسرش عفت مرعشی به بیمارستان بهمن .
wwwkhabar.ir/6767810
‎هاشمی رفسنجانی جهت عیادت از همسرش عفت مرعشی به بیمارستان بهمن رفت/ دیگر
اعضای خانواده هاشمی از جمله مهدی هاشمی نیز در بیمارستان حضور دارند.
همسر آیت الله هاشمی در ICU | مجله اینترنتی تو زیبایی tozibae.ir
tozibae.ir/2016/06/همسر-آیت-الله-هاشمی-در-icu/
12 ژوئن 2016 . خبرگزاری فارس: یاسر هاشمی از انتقال عفت مرعشی، همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی
به بخش ای سی یو خبر داد. . عکس مهدی هاشمی روی تخت بیمارستان + علت بستری
شدن وی . شبنم فرشادجو بازیگر سریال درحاشیه با یک آلمانی ازدواج کرد! . لعیا
زنگنه و مهدی سلوکی در سریال آرام میگیریم + تصاویر وخلاصه داستان .
همسر هاشمی:مهریه من مقداری باغ پسته به همراه آب بود+عکس - واضح
vazeh.com/./همسر-هاشمی-مهریه-من-مقداری-باغ-پسته-به-همراه-آب-بود-عکس
‎15 مارس 2014 . همسر هاشمی:مهریه من مقداری باغ پسته به همراه آب بود+عکس-همسر . مشروح این گفت‌وگو
در پی می‌آید:مادر، ماجرای ازدواجتان با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به چه شکل بود؟ . چون
بعد از ازدواج ما جریانات سیاسی و مبارزات شروع شد، لذا هیچ ذهنیتی درباره . هاشمی و
همسرش در جوانی عکس آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت .
حال همسر آیت الله هاشمی وخیم شد - تابناک فارس
www.tabnakfars.ir/fa/news/244477/حال-همسر-آیت-الله-هاشمی-وخیم-شد
12 ژوئن 2016 . یاسر هاشمی از انتقال عفت مرعشی، همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی به بخش ای سی یو
خبر داد. . او افزود: عفت مرعشی هفته گذشته دچار دل درد شد که سونوگرافی علت آن را .
ماجرای استعلام از رهبری درباره بودجه دفاعی . بُرد فرانسه مقابل آلمان به روایت
تصویر . شروع پرداخت وام 20 میلیونی ازدواج در بانک ملت (۲ نظر).
عرش نیوز - همه همسران نامزدهای ریاست جمهوری + عکس - نسخه قابل چاپ
www.arshnews.ir/prtaiun0.49n6m15kk4.html
‎در این دوره نیز، همسر یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با پوششی شبیه
پوشش همسر . همسر اول او در سال ۸۳ پس از یک عمل جراحی مرحوم شد او از ماجرای ازدواج دوم
خود در جریان یک . مواضع سیاسی عفت مرعشی همسر اکبر هاشمی رفسنجانی را همه می
شناسند. . درباره ازدواج محسن رضایی گفته اند محسن رضایی ، از طریق آیت الله جلالی
خمینی .
برای اولین بار افشای رازهای زندگی رهبر ایران توسط اصلاح طلبان .
features.kodoom.com/iran-politics/برای-اولین-بار./v/1493/
‎31 دسامبر 2009 . همچنین از سلیقه گرانقیمت آیت الله خامنه ای یاد میشود: . سه شنبه ها شام ملاقات با
هاشمی رفسنجانی . در مورد همسر مجتبی (دختر حداد عادل) چون بچه دار نمی شد، نزدیک
بود کار به . هیچ کدام از این محافظین وفدائیان، هیچ گاه اجازه ازدواج با دختران . ای در
مورد پورسانت های فروش نفت زیر سوال بود و در زمینه جنسی: ماجرای دو زن .
اقتصاد ایران آنلاین 18 اردیبهشت 1392 ساعت 10:35 http .
eghtesadeiranonline.com/getbzzb88rhb05p.uiur.html
‎متن : به گزارش مجله مهر، دکتر حمیده مروج همسر محمد رضا عارف - معاون اول دولت خاتمی- در
. همسر اول او در سال ۸۳ پس از یک عمل جراحی مرحوم شد او از ماجرای ازدواج دوم خود در جریان
یک . مواضع سیاسی عفت مرعشی همسر اکبر هاشمی رفسنجانی را همه می شناسند. .
درباره ازدواج محسن رضایی گفته اند محسن رضایی ، از طریق آیت الله جلالی خمینی امام
.
مانی فرزند کدام همسر هدایت هاشمی است - نیوز
9us.ir/search/?q=مانی+فرزند+کدام+همسر+هدایت+هاشمی+است
آکاایران: عکس هدایت هاشمی در کنار همسرش مهشید ناصری ، مهشید ناصری همسر جدید
هدایت . و رایان شجریان همسر دوم محمدرضا شجریان + تصاویر -آکاازدواج دوم محمدرضا
شجریان,ازدواج . پس از این ماجرا، همسر ترامپ در توضیح این ماجرا در تویتر خود اعلام
کرد که این . عفت مرعشی همسر آیت‌الله اکبر هاشمی‌‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص
مصلحت .
حال همسر آیت الله هاشمی وخیم شد - تابناک مازندران
www.tabnakmazani.ir/fa/news/244477/حال-همسر-آیت-الله-هاشمی-وخیم-شد
12 ژوئن 2016 . یاسر هاشمی از انتقال عفت مرعشی، همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی به بخش ای سی یو
خبر داد. . او افزود: عفت مرعشی هفته گذشته دچار دل درد شد که سونوگرافی علت آن را
تشخیص نداد و این درد . دستور بانک مرکزی به پرداخت وام ازدواج ۲۰میلیونی .
تخریب کمپ های کویر با نخاله های ساختمانی توسط شهرداری یزد+ تصاویر.Searches related to ماجرای ازدواج آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت + تصاویر همسرش
Previous



مانی فرزند کدام همسر هدایت هاشمی است - نیوز
9us.ir/search/?q=مانی+فرزند+کدام+همسر+هدایت+هاشمی+است
آکاایران: عکس هدایت هاشمی در کنار همسرش مهشید ناصری ، مهشید ناصری همسر جدید
هدایت . و رایان شجریان همسر دوم محمدرضا شجریان + تصاویر -آکاازدواج دوم محمدرضا
شجریان,ازدواج . پس از این ماجرا، همسر ترامپ در توضیح این ماجرا در تویتر خود اعلام
کرد که این . عفت مرعشی همسر آیت‌الله اکبر هاشمی‌‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص
مصلحت .
حال همسر آیت الله هاشمی وخیم شد - تابناک مازندران
www.tabnakmazani.ir/fa/news/244477/حال-همسر-آیت-الله-هاشمی-وخیم-شد
12 ژوئن 2016 . یاسر هاشمی از انتقال عفت مرعشی، همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی به بخش ای سی یو
خبر داد. . او افزود: عفت مرعشی هفته گذشته دچار دل درد شد که سونوگرافی علت آن را
تشخیص نداد و این درد . دستور بانک مرکزی به پرداخت وام ازدواج ۲۰میلیونی .
تخریب کمپ های کویر با نخاله های ساختمانی توسط شهرداری یزد+ تصاویر.
همسران رئیس جمهوران ایران +عکس | صفای فرخی
safafarrokhi.ir/?p=12720
‎13 ژانویه 2015 . او به اقتضای همسر رئیس جمهور بودن در برخی مراسم رسمی حضور پیدا می کند . . اما
ماجرای انتشار این اخبار که بسیاری آنها را «جهت دار و حاشیه ای» خواندند، به همین جا ختم
نشد. . او که عضوی از فامیل بزرگ خانواده مرعشی و از نوادگان آیت الله سیدکاظم .
عفت مرعشی در بیان خاطراتش از ازدواج با هاشمی رفسنجانی که در سالنامه .
Fars News Agency : ناگفته‌های همسر هاشمی در کتاب خاطراتش
www.farsnews.com/printable.php?nn=13920917001147
‎8 دسامبر 2013 . تصویر. نظرات. مشخصات خبر. اندازه فونت : ۱۵. چاپ خبر. farsnews . که در برگیرنده
خاطرات خانم عفت مرعشی، همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی است. . وی در صفحه 70
کتاب به ماجرای سربازی رفتن همسرش اشاره و عنوان می کند که . نویسنده در صفحه 20
کتاب می نویسد: « بعد از ازدواج فهمیدم که آشیخ اکبر چقدر غرور دارد».
ختم همسر حجت الاسلام مرعشی جستجو در خبرچه | خبرچه
khabarche.ir/جستجو/ختم%20همسر%20حجت%20الاسلام%20مرعشی/صفحه/4/
گرچه مدتی پیش معاون اول قوه قضائیه با ارجاع نامه توهین‌آمیز عفت مرعشی به دادستان
تهران، . صفحه شخصی منتسب به حجت الاسلام محسن قرائتی خاطره کوتاهی از ماجرای
ازدواج چهره . همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی نگران ردصلاحیت همسر و فرزندانم نیستم.
همسرانی که برای پیروزی نامزدها می جنگند+تصاویر - اعتدال
etedaal.ir/fa/news/./همسرانی-که-برای-پیروزی-نامزدها-می-جنگندتصاویر
هفته گذشته محمدرضا عارف به همراه همسرش در یک نشست انتخاباتی حضور پیدا کرد و
. همسر اول او در سال 83 پس از یک عمل جراحی مرحوم شد او از ماجرای ازدواج دوم خود در جریان
. مواضع سیاسی عفت شریعتی همسر اکبر هاشمی رفسنجانی را همه می شناسند. . بر
می آید و به زودی با معرفی آیت الله جلالی خمینی با خانم معصومه خدنگ ازدواج می نماید.
ناگفته‌های همسر هاشمی رفسنجانی از گذشته و حال خانواده‌اش - سلام نو
salameno.ir/./ناگفته‌های-همسر-هاشمی-رفسنجانی-از-گذشته-و-حال-خانواده‌اش
‎22 سپتامبر 2013 . همسرم از خانواده‌ای است روحانی، از فامیل بزرگ مرعشی.» این بخشی از خاطرات آیت‌الله
هاشمی‌رفسنجانی از ازدواج با زنی است که در . عفت مرعشی، مادر محسن، فائزه، فاطمه،
مهدی و یاسر هاشمی‌رفسنجانی. . البته خوشبختانه آخر این ماجرا و انتخاب آقای روحانی،
مثبت بود. . پیشرفته‌ترین دوربین فیلمبرداری جهان/تصاویر.
عیادت وزیر بهداشت از همسر آیت الله هاشمی - تدبیر و امید
tadbirvaomid.ir/fa/news/./عیادت-وزیر-بهداشت-از-همسر-آیت-الله-هاشمی
8 ژوئن 2016 . عیادت وزیر بهداشت از همسر آیت الله هاشمی . وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، با
حضور در بیمارستان بهمن تهران از خانم عفت مرعشی همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی
عیادت کرد. . تصاویر/بزرگترین و خارق‌العاده‌ترین پرتره‌های جهان . ازدواج های مجازی،
زندگی های واقعی! . ماجرای زد و خورد بازیکنان پیکان و تراکتورسازی.
هدایت هاشمی همسر جدیدش تصاویر - خبر روز
khabareruz.xyz/search/?q=هدایت+هاشمی+همسر+جدیدش+تصاویر
هدایت هاشمی همسر جدیدش تصاویر. . خبرگزاری تسنیم، عفت مرعشی همسر آیت‌الله
اکبر هاشمی‌ رفسنجانی رئیس مجمع . ماجرای داغ ازدواج همسر سابق پوتین با جوان 37
ساله … . آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درگذشت همسر آیت‌الله دستغیب را تسلیت گفت.
خاطرات و مخاطرات همسر هاشمی رفسنجانی/داستان زرنگی آشیخ اکبر
sahid.r98.ir/post/464
‎. شیوه خاطره‌نگاری، تهیه و تنظیم شده است و در این کتاب عفت مرعشی به شرح نحوه
آشنایی و ازدواج، هجرت به . همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی در این کتاب، برای
نخستین بار روایتی دستِ اول از لایه‌های درونی . در کتاب «پا به پای سرو» برای
اولین بار ماجرای دستگیری عفت مرعشی و همسر شهید مفتح . کشف حجاب یک زن در
تهران+تصویر.Searches related to ماجرای ازدواج آیت الله هاشمی رفسنجانی و همسرش عفت + تصاویر همسرش
Previous

  • ۹۵/۱۰/۲۰
  • ۵۹۴ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی