تفریحی سرگرمی




 

آیا رابطه جنسی داشتن دختران و پسران در دوران مجردی درست است؟

آیا رابطه جنسی در دوران مجردی درست است؟ آیا دختران و پسران می توانند با فرد قابل اطمینان رابطه جنسی داشته باشند؟

رابطه جنسی دختر و پسر در دوران مجردی درست یا غلط؟

بسیاری عقیده بر این دارند که اگر در دوران مجردی رابطه جنسی داشته باشیم می توانیم با تجربه کردن آن در زندگی مشترک بهتر رابطه جنسی برقرار نماییم. باید توجه داشت که روابط دختر و پسری که باهم دوست می‌شوند، بر پایه روابط متعهدانه و مسئولانه شکل نمی‌گیرد و هرکدام خود را مجاز می‌دانند که در هر زمان اگر از طرف مقابل خطایی دیدند یا خوششان نیامد، رابطه را قطع کنند. آزمون و خطاهایی که اتفاق می‌افتد همان تجاربی نیست که در زندگی دائم اتفاق می‌افتد.

 

یک درمان‌گر اختلالات جنسی به تشریح باورهای غلط دختران و پسران برای شروع دوستی و حتی رابطه جنسی در آن پرداخت.دکتر حسین اخوان، عضو گروه درمان و مسئول آموزش کلینیک سلامت خانواده دانشگاه شاهد و درمان‌گر اختلالات جنسی، با اشاره به باورهای نادرستی که منجر به دوستی دختر و پسر می‌شود،

 

بیان کرد: دلایل مختلفی باعث می‌شود که یک ختر و پسر با هم رابطه داشته باشند و دوست شوند که مهم‌ترین علت آن غریزه‌ای است که بعد از بلوغ و تشکیل هویت، به‌ویژه هویت جنسی شکل می‌گیرد. به عنوان شخصیت مستقل که به جنس مخالف‌شان تمایل پیدا می‌کنند، طبیعی است که این رابطه شکل بگیرد. بنابراین در اصل ماجرا که چرا این اتفاق می‌افتد، می‌توان گفت طبیعی است و همه ما می‌دانیم به دلیل وجود شرایط بعد از بلوغ است.

 

اما در فرهنگ و دین ما این رابطه تا زمان مطرح‌شدن بحث ازدواج، به‌طور جدی منع شده است. طبیعی است که قبل از ازدواج، افراد پروسه‌ای را طی می‌کنند که منجر به آشنایی دو طرف می‌شود. در واقع آن‌چه در این بستر می‌بینیم، آشنایی و رابطه است برای این‌که آیا ازدواج صورت بگیرد یا نه.

همچنین : رابطه جنسی در دوران عقد تا چه حد مجاز است؟

انواع روابط دختر و پسر

او درباره انواع روابط دیگر دختر و پسر گفت: گاهی رابطه در بستر همکاری است. طبیعی است که افراد در محیط کاری، با یکدیگر کار می‌کنند و باید روابط کاری وجود داشته باشد و این روابط کاملاً طبیعی و بدون حاشیه شکل می‌گیرد. گاهی این رابطه روابط خیلی محدود داخل یک کلاس را شامل می‌شود که جزوه‌ای رد و بدل می‌شود

 

یا کار مشترکی را استاد به آن‌ها می‌سپارد که امتحانی را تمرین کنند. این هم رابطه کاملاً مشخص و تعریف‌شده‌ای است. گاهی روابط دختر و پسر یک رابطه فامیلی است. در واقع با هم رفت‌وآمد خانوادگی دارند و در بستر خانوادگی با حضور خانواده‌ها که همه چیز را می‌دانند، رابطه‌ها کاملاً تعریف‌شده، مشخص و شناخته‌شده است. اهداف همه این روابط روشن و نوع رابطه کاملاً تعریف‌شده است.

 

دختران دنبال رابطه عاطفی هستند

اخوان با اشاره به نوع دیگری از روابط دوستی دختر و پسر اظهار کرد: گاهی رابطه، خارج از انواع روابط بالاست. یعنی گاهی دختر و پسر بدون قصد ازدواج با هم دوست می‌شوند. پرسش این‌جاست که این دوستی می‌تواند چه مشکلات و مسائلی داشته باشد؟ آیا مزایا و منافعی می‌تواند داشته باشد؟

 

اصولاً ما از این دوستی چه باورهایی داریم که این دوستی شکل می‌گیرد؟ براساس تحقیقات، یک دختر وقتی با یک پسر دوست می‌شود، به دنبال رابطه عاطفی با دوست‌پسرش است و کمتر و شاید اصلاً به رابطه جنسی فکر نمی‌کند. حتی شاید اصلاً در ذهنش این است که در نهایت این رابطه عاطفی بتواند تبدیل به یک ازدواج، و دوست‌پسرشان تبدیل به تکیه‌گاه‌شان در آینده شود ولی زمانی که این رابطه را از دید پسرها بررسی می‌کنیم، می‌بینیم

 

که در اکثر آن‌ها از ابتدا انگیزه و غریزه جنسی غلیان داشته است؛ البته به این معنا نیست که رابطه جنسی اولین هدف‌شان باشد که بلافاصله بخواهند رابطه جنسی داشته باشند ولی به هر حال وجود غریزه‌های جنسی در پسرها وقتی با یک دختر دوست می‌شوند، خیلی پررنگ است. حتی اگر در ابتدا با این انگیزه وارد این دوستی نشوند، در ادامه روابط دوستانه، این هدف خیلی پررنگ‌تر می‌شود.

 

دخترها دنبال چه و پسرها دنبال چه هستند؟

این درمان‌گر اختلالات جنسی با بیان این‌که دخترها وقتی دوست می‌شوند دنبال چارچوب متعهدانه‌تر و مسئولانه‌تری هستند، افزود: آن‌ها فکر نمی‌کنند که امروز با یک فرد و فردا با فرد دیگری دوست شوند اما در پسرها دوستی برای این شکل می‌گیرد که الان نمی‌توانند مسئولیت تشکیل و پاسخ‌گویی به یک زندگی دائم را داشته باشند؛ بنابراین دوستی با دختر را جایگزین روابط متعدانه و مسئولانه می‌کنند. نکته بعدی این است

 

که وقتی از یک دختر و پسر برای دوستی‌هایشان سؤال می‌کنیم، گاهی می‌گویند این رابطه برای قبل از شروع زندگی دائم لازم است. یعنی من اگر دوست‌پسر یا دختر نداشته باشم و با جنس مخالف رابطه نداشته باشم، چگونه می‌توانم از پس زندگی با جنس مخالف در آینده برآیم؟ من الان باید این آزمون و خطا را داشته باشم تا در آینده، بتوانم براساس این آزمون و خطاها زندگی خوبی را تشکیل دهم.

 

آیا تجربه دوستی می‌تواند باعث تجربه زندگی مشترک بهتری شود؟

مسئول آموزش کلینیک سلامت خانواده دانشگاه شاهد درباره توجیه بالا تصریح کرد: باید توجه داشت که روابط دختر و پسری که باهم دوست می‌شوند، بر پایه روابط متعهدانه و مسئولانه شکل نمی‌گیرد و هرکدام خود را مجاز می‌دانند که در هر زمان اگر از طرف مقابل خطایی دیدند یا خوششان نیامد، رابطه را قطع کنند.

 

آزمون و خطاهایی که اتفاق می‌افتد همان تجاربی نیست که در زندگی دائم اتفاق می‌افتد. در زندگی دائم ما دنبال تعهد، مسئولیت‌پذیری و هم‌سرنوشتی هستیم. دنبال این هستیم که برای پایدار ماندن زندگی‌مان ازخودگذشتگی داشته باشیم. دنبال این هستیم برای این‌که بتوانیم همسر مناسب‌مان را داشته باشیم، خودمان را مناسب کنیم.

 

اما در یک روابط دوستانه هیچ‌کدام از این‌ها تعهد و الزامی ندارند؛ دو نفر با هم دوست می‌شوند و براساس اهداف خود، می‌خواهند از بودن در کنار هم لذت ببرند یا وقتشان را پرکنند و از تنهایی خارج شوند یا ژست این را داشته باشند که من چند دوست‌پسر یا چند دوست‌دختر دارم. هیچ‌کدام از این‌ها در زندگی مشترک نیست؛

 

بنابراین آزمون و خطاهایی که در این روابط دوستانه شکل می‌گیرد، از جنس آزمون و خطاهایی نیست که در زندگی مشترک اتفاق می‌افتد. اتفاقاً آن الزامات خودش را دارد و این الزامات دیگری دارد. بنابراین این باور که دوست‌دختر یا پسر داشته باشیم که از پس زندگی آینده‌مان برآییم، درست نیست زیرا اهداف متفاوتی دارد و هم‌شکل و هم‌سنخ نیست و هیچ‌کدام نمی‌تواند محکی برای دیگری باشد.

همچنین : رابطه جنسی در دوران نامزدی چگونه باشد؟

کمبود توجه و جذب شدن به جنس مخالف برای دوستی

او با تأکید بر کمبودهای افراد و تأثیر آن در گرایش به دوستی با دختر و پسر ادامه داد: ما گاهی نیازمند توجهیم. افرادی نیاز به توجه دارند که از عزت نفس و اعتماد به نفس کافی برخوردار نیستند. به عبارت دیگر، من اگر حس کنم دوستم چند دوست‌پسر دارد و من ندارم، ممکن است احساس کمبود کرده و فکر کنم به اندازه

 

او ارزش‌های کافی ندارم که پسرها با من دوست شوند. این تفکرات باعث می‌شود، فرد نگرانی‌ها و تزلزل‌های خود را به شکلی جبران و طوری وانمود کند که ببینید من چقدر مورد توجهم و چقدر روابط اجتماعی خوبی دارم. درواقع یکی از دلایل دیگری که باعث می‌شود که یک دختر به سمت دوست‌پسر برود، این کمبود اعتماد به نفس و عزت نفسی است که ممکن است در خود ببیند. همین‌طور این اتفاق در مورد پسرها نیز می‌افتد.

 

باور غلط تجربه رابطه جنسی برای زندگی بی‌نقص

اخوان با بیان این‌که گاهی این روابط می‌تواند شامل روابط نامحدود حتی روابط جنسی هم باشد، گفت: برخی معتقدند این روابط باید باشد تا بتوانند اگر نواقصی در رابطه جنسی‌شان وجود دارد، آن‌ها را حل کنند تا زندگی آینده‌ای که تشکیل می‌دهند، یک زندگی بی‌نقص باشد. ولی درواقع این اتفاق نمی‌افتد زیرا مردی

 

که قبل از ازدواجش روابط جنسی گسترده‌ای داشته، در زندگی مشترک خود دست به مقایسه می‌زند و همیشه همسر دائمی خود را با قبلی‌ها مقایسه می‌کند. نکته دوم این است که بسیاری از آدم‌هایی که رابطه جنسی گسترده برقرار می‌کنند، برای ازدواج دنبال افرادی می‌گردند که هیچ‌گونه رابطه با آدم‌های دیگر نداشته باشد.

 

در نتیجه بعد از ازدواج، خودش فردی است که تجربه انواع روابط را داشته و از طرف مقابل هم توقع دارد که از همان توانایی‌ها و فعل و انفعالات برخوردار باشد. وقتی می‌بیند این توانایی‌ها را ندارد، دچار آشفتگی‌های بیشتری با همسر دائمی‌اش می‌شود. به اضافه این‌که دلیل ندارد که ما نقصی را که قبلاً نداشتیم الان نیز نداشته باشیم.

 

مثلاً پسری که ازدواج می‌کند و زودانزال است و ممکن است قبل از آن، زودانزالی نداشته باشد یا برعکس. یعنی چندان نمی‌توان براساس روابط قبلی، رابطه بعدی را فهمید.

 

 

وجود دانش و اطلاعات کافی در رابطه جنسی مهم است

این درمان‌گر اختلالات جنسی تأکید کرد: آن‌چه در رابطه جنسی مهم است، وجود دانش و اطلاعات کافی است نه مهارت‌ها و رابطه‌های پیش از ازدواج. برای داشتن یک رابطه جنسی فعال در زندگی مشترک دائمی، اصلاً نیازی به تجربه قبل از ازدواج نیست. آن‌چه مهم است وجود دانش کافی در این زمینه است.

 

بدیهی است اگر دانش کافی وجود داشته باشد، این رابطه بعد از مدتی می‌تواند به اندازه کافی که هر دو طرف از آن لذت ببرند، برسد. به اضافه این‌که وقتی یکی رابطه داشته باشد و دیگری نداشته باشد، دو نفری با هم برخورد می‌کنند که یکی تازه می‌خواهد تجاربی را آغاز کند و دیگری تجربه‌ای را کرده است و این ناهمخوانی، بیشتر خواهد بود و به چشم می‌آید.

 

کوچک‌شدن دایره انتخاب

مسئول آموزش کلینیک سلامت خانواده دانشگاه شاهد درباره ناهمخوانی‌های فرهنگی دختر و پسر تصریح کرد: نکته دیگری که وجود دارد، ناهمخوانی‌های فرهنگی است یعنی دختری برای خودش این فرهنگ را دارد که زندگی قبل از ازدواج، شخصی و خصوصی است و هیچ ربطی به زندگی بعد از ازدواج ندارد. این در فرهنگ ما نیست و بدیهی است که این دختر دایره آدم‌هایی که به سراغش می‌آیند، کم می‌شود. همینطور پسری که با این دید می‌آید

 

که زندگی جنسی و روابط دوستانه‌ای که داشته برای قبل از ازدواج است و هیچ ربطی به دوران بعد از آن ندارد و همسر آینده‌اش هم نباید در این باره از او سؤال کند؛ این تصور و فکری است که او دارد و بسیاری از دخترهایی که مورد انتخاب او هستند، ممکن است این‌گونه فکر نکنند؛ بنابراین دایره انتخاب پسر هم می‌تواند کم شود.

 

لزوم توجه به انگیزه

اخوان با تأکید بر توجه به انگیزه در رابطه گفت: به‌ویژه توجه دختران را با توجه به فرهنگ و اعتقادات دینی خودمان و بافتی که در جامعه داریم به این نکته جلب می‌کنم که شاید شما با هر هدف روشن و تعریف‌شده‌ای برای خودتان برای دوست‌شدن با پسری جلو بروید اما مطمئن باشید طرف مقابل حتی اگر نشان ندهد

 

که با اهداف شما هم‌خوان نیست ولی این اتفاق به کرات می‌افتد که دختری با پسری دوست می‌شود و در پایان رابطه نادم و پشیمان است. این پشیمانی هزینه هنگفتی دارد که گاهی جبران‌ناپذیر و بازگشت‌ناپذیر است و این نکته بسیار مهمی است که توجه همه دختران و پسران را به آن جلب می‌کنم.

نوشته آیا رابطه جنسی داشتن دختران و پسران در دوران مجردی درست است؟ اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.


لینک منبع این نوشته :
http://www.topnaz.com/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%ac%d9%86%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%af%d8%ae%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d9%be%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%af/


آیا رابطه جنسی داشتن دختران و پسران در دوران مجردی درست است؟ - تاپ ناز
www.topnaz.com/آیا-رابطه-جنسی-داشتن-دختران-و-پسران-در-د/
‎7 ساعت قبل . آیا رابطه جنسی در دوران مجردی درست است؟ آیا دختران و پسران می توانند با فرد قابل
اطمینان رابطه جنسی داشته باشند؟ رابطه جنسی دختر و پسر در دوران .
آیا رابطه جنسی داشتن دختران و پسران در دوران مجردی درست است؟ | دمادم
damadam.ir/./آیا-رابطه-جنسی-داشتن-دختران-و-پسران-در-دوران-مجردی-درست-است/./7253325
‎7 ساعت قبل . آیا رابطه جنسی در دوران مجردی درست است؟ آیا دختران و پسران می توانند با فرد قابل
اطمینان رابطه جنسی داشته باشند؟ رابطه جنسی دختر و پسر در دوران .
آیا رابطه جنسی داشتن دختران و پسران در دوران مجردی درست است؟ - نگاه 20
negah20.ir/news/171804
‎آیا رابطه جنسی در دوران مجردی درست است؟ آیا دختران و پسران می توانند با فرد قابل
اطمینان رابطه جنسی داشته باشند؟ رابطه جنسی دختر و پسر در دوران مجردی درست یا .
آیا داشتن رابطه جنسی با جنس مخالف در دوران آشنایی صحیح است ؟
www.tanzimekhanevadeh.com/marriage/377-1389-02-26-15-39-35
‎آیا داشتن رابطه جنسی با جنس مخالف در دوران آشنایی و شناخت همدیگر از نظر علمی .
اگر شما به یک رابطه جدی و بلند مدت (ازدواج) می اندیشید بهتر است رابطه جنسی را به
پس . بنابراین دختران نباید زود هنگام و شتابزده اقدام به برقراری رابطه جنسی کنند
.
آیا مجرد ماندن و نداشتن رابطه جنسی برای بدن مضر است؟ - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/learn/having2-harmful-body.html
‎آیا مجرد ماندن و نداشتن رابطه جنسی برای بدن مضر است؟ . (در دوران شیردهی نیز این
بهبودی حس بویایی در زنان مشاهده میگردد) ۲- کاهش ریسک بیماریهای قلبی: داشتن
بیش از ۳ نوبت رابطه جنسی در طول هفته ریسک ابتلا . ۶- تسکین درد: درست قبل از
ارگاسم (اوج لذت جنسی) سطح هورمون اکسی توسین به ۵ برابر سطح نرمال افزایش می
یابد.
نداشتن رابطه جنسی مفید است یا مضر؟ - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/./نداشتن-رابطه-جنسی-مفید-است-یا-مضر
‎(در دوران شیردهی نیز این بهبودی حس بویایی در زنان مشاهده می گردد) ۲- کاهش خطر
بیماریهای قلبی: داشتن بیش از ۳ نوبت رابطه جنسی در طول هفته خطر ابتلا به . ۶-
تسکین درد: درست قبل از ارگاسم (اوج لذت جنسی) سطح هورمون اکسی توسین به ۵
برابر سطح نرمال . برا شما پسرا که مجردی میچسبه . . ایا راه علاج غریزه جنسی
ازدواج است؟
آموزش خانواده - روابط دوست دختری با دوست پسری
www.xanawadeh.blogfa.com/cat-101.aspx
‎درست است که در این شهر قریب چند سال از بهترین عمر جوانی ام را برای گرفتن مدرک
. اینجور دخترا لحظه ای تصور کنن که اگه با اون پسرا رابطه جنسی داشتن و بعد
بفهمن . دختری صادقانه از دوست پسرش می پرسه که آیا بعد از ازدواج هم منو اینقدر
دوست . شدن روابط دوران مجردی شون هم شده بر خلاف میلش به رابطه جنسی با دوست پسر
قبلی .
مشاوره نشان خرد - آیارابطه باجنس مخالف درایام مجردی صحیح است
lovely1360.blogfa.com/category/15
‎مقصود از دوستی های دخترو پسر رابطه ای نسبتا صمیمانه ، گرم و پنهانی است که . در
سیستم روابط آزاد جنسی، پیمان ازدواج به دوران آزادی دختر و پسر خاتمه می دهد و آن ها را
ملزم . و پسر نامحرم از ابتدا به یکدیگر توجه ننمایند و به هم نگاه هوس آلود نکنند، آیا
. تا به حال به این اندیشیده اید که چرا دختران و پسران جوان، به داشتن چنین روابطی .
مشاوره نشان خرد - رابطه جنسی
lovely1360.blogfa.com/category/24
‎مشاوره نشان خرد - رابطه جنسی - زندگی بی دغدغه - مشاوره نشان خرد. . رفت و آمدم سوار
خودرویی شدم که راننده اش پسر جوانی بود و چند باری هم سر صحبت با من را باز کرد. .
فراوان بـوده و ممکن است در دوران زندگى بسیارى ازجوانان پیش آید و شهوت جنسى .
داشتن رفتارهای پرخطر احتمال آلودگی به HIV و سایر عفونت‌های‌آمیزشی را بیشتر
می‌کند.
سوالات احکام رابطه نامشروع | جدید 95 - رهافان
www.rahafun.com/سوالات-احکام-رابطه-نامشروع.html
‎سوالات جنسی سوالات زناشویی سوال های جنسی احکام زناشویی احکام رابطه جنسی .
پاسخ:در حالی که دختران و پسران جوان زیادی وجود دارند که علیرغم داشتن غریزه و .
سؤال: با سلام اگر فرد مذکر مجردی با زن شوهردار زنا کند راه جبران آن جز توبه چیست؟
. خود نزدیکی(زنا) کنید در صورتی گناه ندارد که با دختر آن ازدواج کنی آیا درست است
یانه؟Searches related to آیا رابطه جنسی داشتن دختران و پسران در دوران مجردی درست است



تفاوت خودارضایی و رابطه جنسی + عوارض خود ارضایی
www.amazing.ir/1394/01/26/عوارض-خود-ارضایی/
‎این موضوع در میان دختران و پسران و متأسفانه حتی در میان زنان و مردان آمار تلخی دارد و
تلخ . بایستی گفت ممکن است این افراد در دوره مجردی با خودارضایی بتوانند
نیازهای جنسی خود . سن انجام خودارضایی معمولاً در دوران نوجوانی و جوانی است اکثر
مشکلات جسمی و روحی پس از . آیا رابطه جنسی با همسر حین قاعدگی برای سلامتی
مضر است؟
پاسخ به شبهه - راه کم کردن میل جنسی در پسران و دختران مجرد (که به .
www.x-shobhe.com/shobhe/4330.html
‎همه تحریکات مضاعف برای میل و شهوت جنسی است. . بنده با افرادی که رابطه جنسی
داشتن،صحبت کردم و خیلیا گفتن که این لذت تا حدی نیست که ما توی ذهن خودمون
تخیل میکنیم! . سایت: آیا آقایان باید استمناء کردن یا نکردن دیگران را نیز کنترل
کنند؟ . یه راه درست بهم بدین سایت - چه کسانی باید قربانی عدم بلوغ فکری شما
بشوند؟
حکم فقهی دختری که در دوران مجردی در اثر ارتباط جنسی با نامحرم - 1
www.islamquest.net/fa/archive/question/fa9393
‎در پاسخ به این سؤال: آیا نبودن بکارت در دختر، باعث جواز فسخ عقد مى شود؟ . [4]
گفتنی است که بکارت (باکره بودن) غیر از داشتن پرده بکارت است پس حتی پس از
جراحی اگر . حکم فقهی دختری که در دوران مجردی در اثر ارتباط جنسی با نامحرم،
بکارت خود را ازدست داده باشد، چیست؟ . پسر هم او را رها کرده و حاضر به ازدواج با او
نمی شود.
ایا بعد از رابطه نامشروع ازدواج به صلاح است؟ | شهر سوال
www.soalcity.ir/node/2567
‎18 سپتامبر 2014 . درست است که مساله بکارت خیلی مهم نیست. . خواستگار دوران لیسانس و فوق
لیسانس زیاد داشتم الانم تو مقطع . زنای در حق مرد، زنای غیرمحصنه است و نیز اگر
دختر مجردی با مردی که همسر دارد . لعنت به دختری که با پسر نامحرم رابطه جنسی
نامشروع داره و تف به . نداشتن هم کفو و همتا معضل دیگر برخی از دختران است.
مشکل اصلی در روابط دختر و پسر - عصر ایران
www.asriran.com/fa/news/./مشکل-اصلی-در-روابط-دختر-و-پسر
‎اما این یک اصل گم‌شده در روابط دوستی دختران و پسران است. . برای خوش‌گذرانی باهم
شریک جنسی و دوست می‌شوند و به‌ این طریق می‌خواهند از تنهایی دوران مجردی فرار کنند.
رابطه جنسی در دوران عقد | پرسمان دانشجویی - تربیتی و مشاوره
www.moshavereh.porsemani.ir/content/رابطه-جنسی-در-دوران-عقد
‎هنگامیکه، دختر و پسر به ازدواج یکدیگر درمی‌آیند امکان بهره گیری هرگونه لذتی را از .
رابطه جنسی بخش مهمی از زندگی زناشویی است اما کاملا تحت تأثیر جو روانی و عاطفی
زندگی است. این اهمیت اساسی در دوران عقد و نامزدی دوچندان است زیرا این دوران تقویت و
. سلام،آیا درسته که در دوران عقد دخول انجام بشه،با توجه به عرفمون درست نیست اما .
ازدواج با کسی که دوست پسر یا دوست دختر داشته ؟ نظرت چیه .
www.momtaznews.com/ازدواج-با-کسی-که-دوست-پسر-یا-دوست-دختر-د/
‎بعد از رابطه جنسی، با دوست دختر ازدواج نمی‌ کنند به گزارش ممتازنیوز، یک . پسری
که با دوست دختران خود رابطه جنسی داشتند، گفت: این پسران عنوان کردند که اگر تا
. اما درست زمانی که همه به خوشبختی این زن و شوهر غبطه می‌خوردند، آنها از هم جدا شدند. .
سلام علیکم همسر من قبلا ازدواج کرده بود و صاحب دو دختر است، یکی ۱۴ و یکی ۶ ساله
.
داشتن رابطه جنسی در دوران مجردی | مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/tag/داشتن-رابطه-جنسی-در-دوران-مجردی/
‎یکی از مسائلی که ذهن جوانان را به خود درگیر کرده است داشتن رابطه ی جنسی قبل از
ازدواج است. آیا این کار درست است؟ عواقب این عمل چیست ؟ تاثیر این موضوع بر .
رابطه ی جنسی قبل از ازدواج درست است یا نه - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/12695_رابطه-ی-جنسی-قبل-از-ازدواج-درست-است-یا-ن.html/
‎یکی از مسائلی که ذهن جوانان را به خود درگیر کرده است داشتن رابطه ی جنسی قبل از
ازدواج . کردن رابطه دو طرف باید صبر شود یااینکه اصلاً انجام آن درست است یا نه وجود
دارد. . آیا به ارتباط کلامی و سایر فاکتورهای رابطه هم فضای پیشرفت داده شده است؟
. در دوران مجردی#داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج#مشکلات داشتن رابطه و تاثیر آن
بر .
ارتباط قبل از ازدواج با عشق برای شناخت بیشتر
ch3.ir/index.php?option=com_content&view.
‎آیا ارتباط دختر و پسر قبل از ازدواج ، به قصد ازدواج اشکال دارد ؟ . آقا و خانم با هم
ارتباط دارند ، در اوج غرایز جنسی و عواطف هستند ، درست است قصد سوئی ندارند و به
قول . در دوران مجردی با آقایی رابطه داشته ام و بعد با شخص دیگری ازدواج کرده ام . .
ما دلسوز شما دختران و پسران عزیز هستیم و میدانیم اکثریت قریب به اتفاق مشکل
دارند .Searches related to آیا رابطه جنسی داشتن دختران و پسران در دوران مجردی درست است
Previous



مدت زمان درگیر شدن دختران در روابط جنسی در کمتر از شش ماه + نظر .
www.iranamerica.com/forum/showthread.php?t=23984
‎از انگیزه های دیگر ارتباط دختر و پسر بهره بری جنسی است. . خود تصور می کنند و
دختران نیز داشتن یک دوست پسر را یک جاذبه فردی و اجتماعی برای خود به حساب می
آورند. . روابط همیشه دو طرفه اس و تا زمانی که یه حرکت درست برای مشکل بیکاری .
آیا زیاده روی های اوایل انقلاب از طرف افراطی ها دلیل این انفجار نیست؟
مشکلاتی که برای دختران در رابطه با پسر پیش می آید - دخترا انقد ساده .
2khtare-khob.blogfa.com/post/116
‎قبل از ازدواج باید با هم رابطه جنسی داشته باشیم که بفهمیم میتونیم پاسخگوی .
این شرایطی است که متاسفانه دیر یا زود اکثر دختران در روابط دوستی با آن مواجه می
شوند . داشتن دارد و آیا به این فکر کرده اید که چطور میشود به یک پسر که قادر
نیست . متاسفانه احساساتی که بر دو طرف حاکم می شود هر دو را از شناخت درست منحرف
میکند.
مسائل جنسی - آرشیو پرسش و پاسخ ها-جوابگو
www.javabgoo.isri.ac.ir/index.php?/Knowledgebase/List/Index/58
‎نگاه کردن به آلت خود در آینه یا بدون آن در هنگام رابطه جنسی به منظور لذت بردن از .
خودارضایی در دختران است تاکید کرد:« ممکن است این افراد در دوره مجردی با. . روابط
دختر و پسر در دوران نامزدی باید در چه سطح و شکلی باشد و آیا محدودیت . و نمیدانم به
خواستگارهایم چه بگویم، انها را به بهانه هائی رد میکنم ایا درست است که به انها بگوی.
محرمانه با همسران - بهترین هدیه به همسر
nobatearamesh.blogfa.com/category/3
‎بهترین هدیه به همسر - محرمانه با همسران - آرامش داشتن در کنار تو - بهترین هدیه به همسر
. . *در آخر بعد از انجام رابطه جنسی بهتر است از همسر خود تشکر کنید . درست است
که عشقبازی با غیر می تواند مشکلتان را حل کند، اما بدانید که در طولانی مدت مشکلات
. اگر دختر جوان مجردی در خانه دارید هرگز در این دوران او را به تنهایی به خانه ی دامادتان
.
عوارض خود ارضایی دختران « اخبار پزشکی - یک دوست دات کام
www.1doost.com/Post-8595.htm
‎20 جولای 2012 . واقعیت این است که دختران و پسران با بلوغ دچار تغییرات هورمونی و جسمانی می .
افسردگی، اضطراب و عدم اعتماد به نفس می شود و بعد از ازدواج در یک رابطه زناشویی .
است این افراد در دوره مجردی با خودارضایی بتوانند نیازهای جنسی خود را برآورده .
داشتن زن دوم فقط واسه پیامبر ها بوده که بتونن با ازدواج های متعدد دارای .
استمنا یا اونانیسم یا ماستور باسیون یا خود ارضایی ( مرجع کامل .
www.pezeshkan.org/?p=8826
‎موردیکه اشکال خود ارضایی میباشد این است که شما صرفاً از نظر جنسی ارضا . به
همین دلیل خود ارضایی شما را مانند یک رابطه واقعی ارضا نمیکند و حالت آرامش روحی .
از داشتن آن‌ها می‌تواند بدون پاسخ‌گو بودن لذت‌ببرد، در نهایت آسودگی خاطر نصیب خود
کند. . که می‌پرسم آیا مشکل عدم ارگاسم دارید درمی‌یابم که درطول زمان مجردی از
خودارضایی .
مصاحبه با خانمی که همسر موقت است - آفتاب
aftabnews.ir/vdcjaaevvuqeahz.fsfu.html
‎13 نوامبر 2012 . این سومین مصاحبه‌ی زنان‌پرس با کسی است که تجربه عقد موقت دارد؛ پیش از . آیا می
شود شرط کرد که طرف مقابل تا زمان فراهم شدن شرایط ازدواج دائم، بماند؟ . خیلی وقت‌ها
خودشان نپذیرفته‌اند تنها نیاز جنسی آن‌ها را به یک رابطه کشانده. . دوما" طبق گفته
این خانم زنان بیوه هدفشان داشتن یک مرد و پناهگاه است و برای این مهم .
پاسخ به دومین سری سوالات جنسی و زناشویی - خانواده - سلامت نیوز
www.salamatnews.com/./پاسخ-به-دومین-سری-سوالات-جنسی-و-زناشویی
‎4 مارس 2012 . پاسخ پزشک: پیش نیاز یک رابطه جنسی بخصوص در خانمها داشتن یک رابطه . امیر :
با سلام و خسته نباشید من یک پسر 30 ساله هستم و مدت 1 ساله که . آیا همسرم خیلی
سرد است یا دلایل جانبی مثل مشغول بودن به امور کاری و . میل جنسیم کم بشه ، گاهی
شب ها مثل دوران مجردی ارضا میشدم و خودمو خیس . ایا درست می گوید.
بعد از رابطه جنسی، با دوست دختر ازدواج نمی‌ کنند
www.afkarnews.ir/./152064-بعد-از-رابطه-جنسی-با-دوست-دختر-ازدواج-نمی-کنند
‎30 سپتامبر 2012 . وی افزود: این پسران عنوان کردند دختری که با آنها ارتباط جنسی برقرار کرده . آقا
پژمان شما هم مجردی مگه!! . پسرا فقط کارشون سوءاستفاده جنسی است دخترا باید پاک
باشن . داشتن رابطه بین دختر و پسر در قالب عقد موقت یا دائم هیچ مشکلی نداره .
آیا شما با ازدواج صیغه ای خواهر و یا دخترتان هم موافقید که واسه دیگران .
نظر پسرها در مورد ازدواج با دختری که با جنس مخالف ارتباط داشته - فرارو
fararu.com/./نظر-پسرها-در-مورد-ازدواج-با-دختری-که-با-جنس-مخالف-ارتباط-داشته
‎10 ژانویه 2013 . در واقع میل به ازدواج در دختران بیشتر از پسران است و با درگیر شدن در روابط .
متاسفانه هنوز این اشتباه در بین مردان وجود دارد که داشتن رابطه جنسی را برای . حالا
تو بیا توجیه کن که من دارم از مجردی لذت می برم. . آیا این تحقیق یک چیز دیگری را
نیز ثابت نکرده است! . درست میگی ولی نباید تعمیم بدی به همه.Searches related to آیا رابطه جنسی داشتن دختران و پسران در دوران مجردی درست است
Previous



آیا رابطه دختر و پسر در دوران تحصیل برای کاهش فشارهای جنسی صحیح .
rcb.ir/آیا-رابطه-دختر-و-پسر-در-دوران-تحصیل-برای-کاهش-فشارهای-جنسی-صحیح-است؟-__a-2953.aspx
‎1 آوریل 2015 . آیا رابطه دختر و پسر در دوران تحصیل برای کاهش فشارهای جنسی صحیح است؟ .
جوانان مجردی که قصد تحصیل دارند از ناحیه نیاز جنسی تحت فشار هستند . مسأله
ارتباط دختر و پسر یا زن و مرد از موارد بسیار حساسی است که اگر رعایت موازین . [13
] و متأسفانه، این بیداری درست در زمانی به دست می آید که این دختران نوجوان .
هفته چهارم اسفند 1391 - مسایل جنسی
markazpayam.blogfa.com/1391/12/4
‎واقعیت این است که دختران و پسران با بلوغ دچار تغییرات هورمونی و جسمانی می .
بایستی گفت ممکن است این افراد در دوره مجردی با خودارضایی بتوانند نیازهای جنسی
خود . در بدن زنی که برای داشتن رابطه جنسی آماده میشود، تغییراتی صورت می گیرد
که . در صورتیکه عمل جنسی درست انجام شده باشد زن نیز همزمان با مرد به اوج لذت
جنسی .
نیازهای جنسی مردان - طلبه ای در عصر انتظار
hosseinalemi.blogfa.com/category/36
‎طلبه ای در عصر انتظار - نیازهای جنسی مردان - وبلاگ تخصصی مشاوره ازدواج با نگاه .
و فرقى بین سابق بر عقد یا مقارن نیست در خیار مذکور، و هم چنین است جنون . سیلی
مال دوره های مجردی مون بود که زدم. . 1- اولین وظیفه ی شما دور نگه داشتن خودتان از
فضای آلوده ی گناه و تقویت ایمان در . یک سوال در رابطه با نه گفتن در رابطه جنسی!
سوال و جوابهایی پیرامون رابطه نامشروع - مسائل شرعی شهرستان بافت
mehrebaft.persianblog.ir/post/62/
‎14 آوریل 2011 . پاسخ: کسی که مجرد است و با زن شوهر دار زنا کرده اولا لازم است توبه و استغفار نماید
. پاسخ:در حالی که دختران و پسران جوان زیادی وجود دارند که علیرغم داشتن غریزه و .
اولا دوست شما از نظر توانایی جنسی ناتوان است آیا غیرت هم ندارد؟ . سؤال: با سلام اگر
فرد مذکر مجردی با زن شوهردار زنا کند راه جبران آن جز توبه چیست؟
شب زفاف
giiiiig.blogfa.com/
‎دردهای حین عادت ماهانه ی خانم ها یکی از شایع‌ترین شکایات آنها در طول این دوره است. . "
زوج هایی که قبل از ازدواج رابطه ی جنسی داشته اند، در زندگی زناشویی خود دچار مشکل
خواهند شد. . او همچنین باید بداند که آیا همین مسئله دلیل کشمکش های موجود در روابط
جنسی . (9) با وجودى که بلوغ جنسى در دختران زودتر از پسران شروع مى شود لیکن
پسران .
حد مجاز روابط جنسی در دوران نامزدی - دوترکه
2tarke.com/4929/حد-مجاز-روابط-جنسی-در-دوران-نامزدی/
‎22 ژوئن 2015 . حد مجاز روابط جنسی در دوران نامزدی شور جوانی در دوران نامزدی و عقد همیشه منجر به .
دختران مجردی که با رفتار های غلط همیشه بدون شوهر باقی میماند !! . از نظر شرعی و
قانونی روابط جنسی بین پسر و دختری که صیغه عقد بین آنها جاری شده است هیچ
اشکالی ندارد. . آیا افزایش تعداد رابطه جنسی سرطان در مردان را کاهش می دهد ؟
الف - پاسخ به سوالات درباره ازدواج موقت
alef.ir/vdcgzz9q.ak9qn4prra.html?11050
‎20 ژوئن 2007 . اگر نه ، پس هیچ دختر و پسر مجردی را نمیتوان حد زد. . درست است (2464848) (alef-
10) . سوال اول: شما نظرتان را در مورد ازدواج موقت دختران باکره عرض کردید که مخالفید
. . آیا اگر صیغه ازدواج موقت خوانده شود بدون ارتباط جنسی مثلا برای 5 ماه و دختر و .
محرمیت خودمان خوانده ایم و باهم رابطه زناشویی داریم ایا صحیح است؟
نظر فقها/ در چه صورت زن و مرد به یکدیگر حرام ابدی می‌شوند؟ - مهرخانه
mehrkhane.com/./نظر-فقها-در-چه-صورت-زن-و-مرد-به-یکدیگر-حرام-ابدی-می‌شوند
‎6 ا کتبر 2014 . سؤال: آیا زنا با زن شوهردار، موجب حرمت ابدی‌ می‌شود؟ . اگه دختری قبل از عقد از روی
جهل زنا کرده باشه بعد با اون پسر حرام است . P که پرسیدن اگه زن و مرد متاهل قصد
ازدواج از اول داشتن و خبر نداشتن که . او گفت اگر به من قول بدی که به پای من بمونی،
طلاق میگیرم و با تو ازدواج میکنم و در همون دوران ما رابطه جنسی داشتیم.
بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی - مردمان
www.mardoman.net/health/بررسی-خودارضایی-از-نقطه-نظر-علمی
‎فروید، "پدر" علم روانکاوی، بر این باور است که برقراری رابطه جنـسی در. . در مردان
این غده فعالیت های جنسی خود را از زمان بلوغ -یعنی درست وقتی که . در خانم ها هم غده ی
هیپوفیز در دوران بلوغ با ایجاد هورمون هایی که سبب تخمک گذاری در تخمدان . 12 راه
برای داشتن نگرش مثبت . آیا می‌توانم تمام روز فقط از یک نواربهداشتی استفاده کنم
؟
رابطه جنسی در دوران نامزدی چگونه باشد؟ - مجله گیزمیز
gizmiz.com/how-is-relation-during-engagement/
‎16 دسامبر 2013 . یعنی زمانی که صیغه عقد دائم بین دختر و پسر جاری شده است و آنها شرعا . برقراری
رابطه جنسی بین شما و نامزدتان در دوران عقد یک تصمیم کاملا . بالاخره تو هر مرحله
از ادواج همیشه یک فاصله ای هست تا آدم بتونه برگرده و ببینه ک آیا انتخابش درست
بوده یا نه. . توی دوران دوستی رابطه ی جنسی داشتن و هنوز باکره بود.Searches related to آیا رابطه جنسی داشتن دختران و پسران در دوران مجردی درست است
Previous



احکام ازدواج موقت از نگاه آیت الله سیستانی - شیعه نیوز
www.shia-news.com/./احکام-ازدواج-موقت-از-نگاه-آیت-الله-سیستانی
‎13 ا کتبر 2008 . آیا دختر و پسر که با هم ارتباط دارند خودشان می توانند صیغه محرمیت بخوانند ؟ . ایا
در ازدواج موقت با زن اهل کتاب عده نگه داشتن لازم است؟ . او را عقد کنم یعنی نه برای
قصد جنسی فقط برای اینکه بتوانم با او راحت بگویم و بخندم . . اطلاعی ندارم اما به
گمان غالب اگر رابطه ای داشته بدون عقد بوده است آیا عقد من درست است؟
آیا خود ارضایی در مورد دخترها و پسرها گناه است؟ اگر هست چه مجازاتی دارد .
din1.blogsky.com/1392/08/20/post-1
‎خود ارضایی یا استمنا از نظر اسلام حرام و گناه است و در این جهت فرقی بین دختر و
پسر . ایجاد قاعدگى نامنظم و خروج ترشحات چرکى و احساس درد هنگام قاعدگى در دختران
از . استعداد کافى داشتم و تحصیل مى کردم اما اکنون استعدادم کم شده و مطالب را
درست . تکلیف دختری که ازدواج میکنه اما همسرش تمایل زیادی به رابطه جنسی نداره
جیست؟
به شرط احتیاط، ممنوعه صحبت کنید
article.tebyan.net/267262/به-شرط-احتیاط-ممنوعه-صحبت-کنید
‎4 ژانویه 2014 . اما واقعیت این است که برآورده‌نشدن توقعات در رابطه زناشویی می‌تواند باعث . نشان
داده است که این نگرش فرهنگی در عصر امروز چندان درست نیست. . پاسخ این است که
قبل از ازدواج لازم است دختران و پسران از طریق مطالعه و . درباره مسائل جنسی بین دو
نامحرم، جزو حرف‌های ممنوعه در این دوران است و یک . آیا نظر خاصی دارید؟
آیا پزشک قانونی رابطه مقعدی و لب دادن و . رو هم تشخیص میده ؟ :: خانواده .
khbartar.blog.ir/post/1862
‎21 نوامبر 2014 . ممکنه شوهرم رابطه جنسی دهانی و مقعدی رو دوست داشته باشه؟ . ازنظر شرعی درست است
که پزشک قانونی اگرچند روزی از رابطه مقعدی بگذرد . بارها دختران وحتی پسران
سوال پرسیده امد که رابطه مقعدی در چه صورتی قابل . بعضیا که خودشونو پاک نگه
داشتن براشون مهمه که طرفش هم رابطه رو در مجردی تجربه نکرده باشه و اگه .
روانشناسی خانواده
www.khoshbakhti20.blogfa.com/
‎انشاءالله در روزهای آینده به طور مفصل به بررسی رابطه ی دختر و پسر خواهم پرداخت .
و احساسات(به عکس زن که از عواطف سرشار و بیشتری بهرمند است ) و داشتن بنیه و .
می گویم که به کمال برس تا ازدواج مناسبی داشته باشی ، آیا این حرف من درست است؟ .
برای تخلیه ی غریزه ی جنسی خود با وعده های دروغینی مثل ازدواج ، دختران را فریب .
تیترآنلاین - مردانی که به زندگی خود خیانت می‌کنند
www.titronline.ir/vdce.x8wbjh8zf9bij.html?2137
‎اگر چه دلایل فوق تا حدودی درست است ولی بوا لهوسی و هوسرانی این مردان را نمی‌توان
انکار کرد. . به گفته این کارشناسان عدم رغبت همسر به داشتن روابط جنسی با شوهر
یکی از . همتا جان بنظر من وقتی تو دوران نامزدی که شور انگیز ترین دوران زندگی ادمه
بهت . رابطه رو کات کردیم ولی آیا ممکنه زندگیش دوام نداشته باشه و به سمت من
برگرده؟
پاسخ های حضرت آیت الله مکارم شیرازی به 27 پرسش درباره روابط .
shafaqna.com/./52335-پاسخ-های-حضرت-آیت-الله-مکارم-شیرازی-به-27-پرسش-درباره-روابط-زناشویی?.
‎22 سپتامبر 2013 . این که وجود و تاکید پرده بکارت در دختران موضوعی فرهنگی است و همان گونه که ختنه
در مردها . آیا درست است که اگر تا چهار ماه بعد از مراسم عروسی عمل جنسی صورت نگیرد
و زن باکره . نزدیکی در دوران حیض بدون انجام دخول چه حکمی دارد؟ . ایا ربطه داشتن از
همان شب اول عقد اشکالی دارد من عقد هستم واز همان شب اول رابطه دارم.
عشق یا شهوت کدام درست است
www.love-mary.blogfa.com/
‎31 ژانویه 2014 . عشق یا شهوت کدام درست است - سلام بر تو هموطن من ایرانی باید زیبا باشد و . این
مهارت ها داشتن یک زندگی آرام و بدون تنش تقریبا غیرممکن است. . اگر بی میلی
جنسی یا کم بودن تمایل برای رابطه جنسی، غیرطبیعی و به . شوخی های حاوی فحش :
باز هم این یک نوع دیگر از خوشمزگی های به جا مانده از دوران مجردی است!
رازهایی که زنان متأهل باید آن را بدانند - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/334318/weblog/moazzen
‎26 ژانویه 2014 . گفتنی است مردان و زنان با احترام گذاشتن متقابل به یکدیگر می توانند "اعتماد به .
مردها نیاز دارند که احساس کنند، کارها را درست انجام می‌دهند بنابراین وقتی شما . اگر
همسرتان حاضر به رابطه جنسی نیست، دلیلش این نیست که دیگر شما را . و تفریح
کنند، با دوستان خود باشند و یادی از دوران مجردی و کودکی خود کنند.
احکام جن-سی-زناشویی و ازدواج و زن و مرد - زن و مرد،دو عاشق الهی
domahboob.persianblog.ir/./احکام_جن-سی-زناشویی_و_ازدواج_و_زن_و_مرد
‎دوران مجردی(٤) . آیا ازدواج موقت به مدت طولانی، مثلا دو یا سه سال جایز است؟ . هر گاه
لذت جنسی باشد جائز نیست اما اگر مشکوک است مانعی ندارد و در هر حال بهتر . نگاه
کردن به فیلم های ایرانی که تازه ساخته می شوند و حجاب را رعایت نمی کنند درست است
یا نه . داشتن رابطه پسر و دختر اگر بدون لمس های حرام و یا نزدیکی باشد و فقط
برای .Searches related to آیا رابطه جنسی داشتن دختران و پسران در دوران مجردی درست است
Previous



این پسران هرگز با شما ازدواج نخواهند کرد - صفحه 3 - تالار گفتگوی .
forum.hammihan.com/thread42690-3.html
‎ﺗﻔﺎوﺗﯽ ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ در دﺧﺘﺮان و ﭘﺴﺮان در اواﯾﻞ ﺟﻮاﻧﯽ ﺑﻪ ﺟﺸﻢ ﻣﯽ ﺧﻮرد در ﻣﻮرد ﻫﺪف از راﺑﻄﻪ دوﺳﺘﯽ ﺑﺎ ﺟﻨﺲ
ﻣﺨﺎﻟﻒ اﺳﺖ. . ایا دوست داشتن او نیز در حد شماست ؟ . تنهایی های دوران مجردی گاهی
برایمان تحمل ناپذیر می شود. . درست است که رابطه جنسی طبیعی و معمول در همه انسان
ها تقریباً به یک شکل صورت می گیرد اما هر فرد انتظارات و سلیقه های .
مهمترین عوارض خود ارضایی (استشها) در دختران - پرسشگران
www.porseshgaran.org/main/./108-1390-09-20-16-18-05.html
‎11 دسامبر 2011 . واقعیت این است که دختران و پسران با بلوغ دچار تغییرات هورمونی و جسمانی . و بعد
از ازدواج در یک رابطه زناشویی دیگر تحریک نمی شود و در به ارگاسم رسیدن . است این
افراد در دوره مجردی با خودارضایی بتوانند نیازهای جنسی خود را برآورده . اگر از
کسانی که دچار زیاده روی در استمنا شده اند بپرسید که «آیا شما در ابتدا .
مشاور ازدواج و خانواده - نکات کلی مشاوره ای - بخش اول
www.moshaver41.ir/extrapage/nokat1
‎لزوم رابطه جنسی قبل از ازدواج: بعضی از مردان دختری را که قبل از ازدواج رابطه جنسی
. دختر داشتن بد نیست و به سمت ارتباط رود نکته مهم اینکه انجام حرام در ابتدا سخت
است . اعتماد به قول ازدواج پسر: درست نیست چون اولا: شاید دروغ بگوید و ثانیا: اگر
هم . رفتن به خارج کشور برای ادامه تحصیل دارم آیا ازدواج موقت نیاز مرا رفع می کند؟
ازدواج با دختری که قبلا رابطه جنسی داشته | گروه اینترنتی رهروان ولایت
www.welayatnet.com/fa/news/26762
‎رهروان ولایت چند سال پیش ازدواج ناموفقی داشتم که البته در دوران شش ماهه عقد به
پایان . بله کار شما برای نگه داشتن چنین همسری کمی سخت تر میشه یعنی باید
بیشتر . بعداز طلاقش با پسر عمه اش عقد کرد اون پسر مجرد بود حالا دختر خالم میگه
شوهرش . این بود که بدانم اصلا چنین ازدواجی (با شرایط بنده) درست است یا خیر و آیا
این .
آیا زن شوهر دار بخاطر رفع نیاز جنسی اش میتواند صیغه . - طلبه پاسخگو
t-pasokhgoo.ir/./1281-آیا-زن-شوهر-دار-بخاطر-رفع-نیاز-جنسی-اش-میتواند-صیغه-شود؟.html
‎25 ژانویه 2014 . اما ازدواج موقت در صورتی جایز است که پس از طلاق ونگه داشتن عده باشد. . من
خواستگاری کرد و مادرم بخاطر سن من قبول نکرد،ولی من اون پسر رو دوست داشتم .
واقعا ایا اسلام در سرزمین جاسلامیه ما درست اجرا میشه؟ . سوالی که برای من پیش امده
این است که آیا مردی که مجرد است و با یک زن متاهل درحال طلاق رابطه جنسی داشته .
مدت و شدت خونریزی بعد از پاره شدن پرده بکارت دختر باکره در . - همسر
hamsar.jala.ir/1394/05/02/post-139/مدت-و-شدت.از./2
‎آیا ممکنه که در صورت فشار آلت تناسلی مرد به اندام جنسی زن پرده بکارت پاره شود؟ .
نگه داشتن پاها و سایر قسمت‌های اندام ‌جنسی توسط معاینه کننده قابل مشاهده است. .
الان که چندین ماه از عروسی میگذره هنوز هم مثل دوران مجردی درد پریود دارم علت چیست؟ .
در دختران خیلی بزرگ نیست یعنی از آلت مردان بزرگ تر نیست و موقع اولین رابطه به
.
مرکز پاسخگویی به سوالات روان شناسی - زناشویی
www.ravanpasokhgoo.ir/category/1
‎سوال: با سلام خسته نباشید من پسر 36ساله ومجردم متاسفانه از دوران جوانی به سایت
های . رابطه جنسی با زنی مطلقه که صاحب فرزندی هم سن من هست، چه آسیب هایی به دو
طرف می زنه؟ . سوال: به زودانزالی شدید ناشی از خودارضایی های دوران مجردی دچارم طوری
که به . آیا رفتار همسرم صحیح است،گاهی مواقع پیشنهاد میدهد پیش مشاور برویم،اما
تا به .
جـــراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری - آموزه های جنسی
dr-mhashemi.blogfa.com/category/24
‎خوب بررسی کنید که آیا مربوط به دارویی نیست که در حال حاضر مصرف می کنید؟ .
ترشح این مواد می تواند هرگونه تحریکات جنسی را به حداقل برساند و درست برعکس،
می شود . مهمترین مسأله رابطه جنسی این است که بدن کاملأ رها و آزاد باشد. . واقعیت
این است که دختران و پسران با بلوغ دچار تغییرات هورمونی و جسمانی می شوند و در دوره
ای .
۱۱ نکته برای نـگاه داشـتـن یک زن جهت ابراز مهر و محبت به شما
vista.ir/./۱۱-نکته-برای-نـگاه-داشـتـن-یک-زن-جهت-ابراز-مهر-و-محبت-به-شما
‎برای آمـاده نـگاه داشـتـن یک زن جهت ابراز مهر و محبت به شما، کافی است نکات مثبت .
در بسیاری از مواقع شکل و شیوه فعالیت وتحرک شریک جنسی شما ( مرد یا پسر )
باعث این . بوسه و معاشقه طولانی آماده سازی درست و حسابی ۲ طرف برای دخول و کنار
گذاشتن . جوان مجردی که به خواستگاری دختری می رود گفته می شود: آیا مرد زندگی
هستی؟
روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسر - ویژه مجردها
masaelejensihot.blogfa.com/cat-6.aspx
‎آیا در اوج خستگی و ترافیک، هنگامی که یک نفر راه او را می بندد، می تواند خشمش را .
فلسفه دوران عقد آشنایی بیشتر زوجین با یکدیگر و رسیدن به این قطعیت است که:
. از قویترین غرایز در بشر است، در جامعه ما، بین بلوغ جنسی در دختران و پسران تا
. هم ندانید راه درست کدام است؛ این که با آن فرد به هر قیمتی شده بمانید یا به رابطه .Searches related to آیا رابطه جنسی داشتن دختران و پسران در دوران مجردی درست است
Previous



آنچه لازم است یک نوجوان بداند
www.yahyaa.blogfa.com/
‎آنچه لازم است یک نوجوان بداند - آموزش ساده ی احکام برای پسران نوجوان - آنچه لازم . دین
رو با قرآن و اهل بیت و آدمای کار درست بشناسیم نه با هر کسی که دور و برمون میبینیم
! . منی اونه که اولا همراه با شهوت یعنی با حس لذت جنسی خارج بشه، با فشار و جهش از .
یکی از دلایلش اینه که ما بدون داشتن مهارت کافی نمی تونیم تمامی احکام الهی رو از .
افراط و تفریط در​خیالپردازی جنسی - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/online/./افراط-و-تفریط-در​خیالپردازی-جنسی
‎20 ژانویه 2014 . فرد با تصورات خیالی خود وارد رابطه جنسی با همسر می‌شود و در حین رابطه به . خیال
داشتن رابطه جنسی و میل به مقاربت از حالات درونی هر فردی است که باید ارضاء شود. .
شاید شنیده یا دیده باشید زنان و مردان متاهل یا مجردی را که به همجنسان خود . از خود
بپرسید: آیا این خیالپردازی‌ها، هوس و شهوت، فقط به دلیل زیاده‌روی میل .
حدود در روابط دختر و پسر - بوستان حجاب - blogfa.com
khirnesa.blogfa.com/category/72
‎12 دسامبر 2013 . اختیار و قدرتی که خداوند به دختران و پسران داده است . سپس ضوابط، هنجارها و راه
کارهایی را که اسلام برای تنظیم درست روابط معمول اجتماعی و جنسی سفارش کرده است،
به طور . تعداد خانه های مجردی و تمایل جوانان به داشتن زندگی مستقل از خانواده منتشر
شد مطرح شدن . آیا روابط دختر و پسر در دوران نامزدی باید کنترل‌ شود؟
پای درد دل دختران مجرد !+عکس – گناه شناسی
313fadai.ir/پای-درد-دل-دختران-مجرد-عکس/
آمار بالای حضور دختران در کنکور، معضل است نه افتخار/ لزوم تحصیل جوانان در
رشته‌های مورد نیاز جامعه . اقا پسری که میگی شرایط اقتصادی خوب نیست ایا شما از
من که یه دختر هستم توان . سلام من سی و پنج سالمه و تا حالا رابطه جنسی بر قرار
نکردم و خیلی تحت فشارم به . انتظار بی جا از پسر داشتن سوء استفاده از احساس
عروس است.
خیانت زن و مرد متاهل
parvaz25.blogfa.com/
‎همه مردان تا حدی می‌دانند که خیانت کار درست و پسندیده ای نیست و از ابتدا اکثر آنها حتی
. غیر قابـل انـکـار اسـت کـه مـردان هوسران توانایی نه گفتن در روابط جنسی را ندارند. .
می‌آید که آیا هنـوز در جامعه جذابیتی دارند یا خیر که یافتن این پرسش ممکن است آنها را
. چرا برخی خانمها هم دوست دارند غیر از شوهرانشان با پسر ها یا مردان دیگری رابطه .
ناخنهایشان بلند و زیرشان پر از چرک است - آموزش‌های زناشویی - - blogfa .
zxcvb2sx.blogfa.com/post-19.aspx
‎8- مردهایی که از معاشقه جنسی با همسرشان لذت میبرند ( خیلی ساده است هنگامی که
معاشقه . و بجای اینکه به عشق ورزی در رابطه رو بیاورد، اشتباها به ارگاسم بدنی زن
توجه میکنند . مثلاً اصلاح نکردن بدن، درست نکردن موها، پوشیدن لباسهای زیر پاره،
بوی بد دهان، . آیا داشتن عمل جنسی در دوران بارداری به سلامت مادر یا جنین آسیب
نمی‌رساند؟
آیا ازدواج مرد با زن بزرگتر آسیب محسوب می شود؟
www.yjc.ir/fa/./آیا-ازدواج-مرد-با-زن-بزرگتر-آسیب-محسوب-می-شود
‎31 جولای 2013 . اما ازدواج مردها با زن های مسن تر اتفاقی است که خیلی وقت ها زندگی دو خانواده را .
پسران نیاز به یک فرد پخته دارند شاید در فامیل دیدند که دختران کم سن چگونه رفتار
می کنند. . اگر با زن بزرگتر ازدواج می کنند مربوط به دوران مجردی هم می شود. . الان
خانمها به رابطه جنسی حساس شدند و این خیلی خوب است اما نباید زیاد شود.
عشق و شور زندگی - توصیه هایی قبل از ازدواج
shoorezendeghi.blogfa.com/cat-1.aspx
‎بعد نوبت آقا پسر است که خودش را معرفی کند و اسم خود را بگوید. . آقایان باید اصول
اخلاقی را در دوران نامزدی (محرمیت) رعایت کرده و مسئله جنسی و عاطفی برای دختر بوجود
. نشریه آمریکایى «ایدرز دایجست» دربارة روابط پیش از ازدواج دختران و پسران مى
نویسد: «هرساله 350 . سعی کنید از آنها این سوال زیبا و ساده را بپرسید: "آیا مجردی؟
48 درصد دختران جوان، تمایل دارند همسر دوم شوند/ دختران مجرد در این رابطه .
www.fardanews.com/./48-درصد-دختران-جوان-تمایل-دارند-همسر-دوم-شوند-دختران-مجرد-در-این-رابطه-چه-می-گویند
‎20 سپتامبر 2015 . در حال حاضر اگر تمام پسران به سن ازدواج رسیده ازدواج کنند، حدود ۷ تا ۸ میلیون .
نکته اهمیت دارد: یک اینکه آیا به همسر اول خود حقیقت را گفته است یا خیر؟ . او نظرش
در رابطه با همسر دوم شدن مثبت است و می گوید: اگر شخصی که . زندان هایی به نام
پانسیون/ در خانه های مجردی دختران چه می گذرد؟ . لطفا درست صحبت کنین.
روابط نامشروع چگونه مطرح و پیگیری می‌شود؟
www.hamseda.ir/fa/news/2687
‎6 آگوست 2009 . خیانت و داشتن روابط نامشروع یکی از اولین اتهام‌هایی است که همسران هنگام . بتوانند
برای همسر خود پاپوشی از این نوع درست کنند، راحت و بی‌دردسر از آنها . به گفته
مهاجری در شرع مقدس اسلام این جرم در 2 قسمت زنا و رابطه نامشروع تعریف شده است. . در
چنین مواردی در صورت شکایت خانواده دختر از پسر، دختر برای معاینه به .Searches related to آیا رابطه جنسی داشتن دختران و پسران در دوران مجردی درست است
Previous



میگنا - مردها را بهتر بشناسید (روان شناسی مردان)
www.migna.ir/vdcipuaz.t1apr2bcct.html
‎3 آگوست 2012 . بنا براین طبیعی است که مردان از نظر احساسات و عواطف عملکردی پایین تر از زنان . و
سعی کنید به او بفهمانید که باید دوست داشتن را همیشه بر زبان آورد. . اگر نخستین
بار است با مردی رابطه برقرار می کنید، به او اجازه دهید تا . مردها دوست دارند از همان
ابتدای دوران آشنایی و عقد همسرشان به آنها تکیه . همه این مطالب درست.
زهری به نام خیانت؛با خیانت همسر چه باید کرد؟ - puyesh
puyesh.net/fa/news/8494/زهری-به-نام-خیانتبا-خیانت-همسر-چه-باید-کرد
11 ژانویه 2014 . به گزارش پارسینه ؛ زن از پشت آیفون همه چیز را شنیده است، او حالا می‌داند . و به
اصطلاح خیانت نمی‌کنند اما مردانی که دوران کودکی بدی داشته‌‌اند و به . کنند، می‌توانند
به او رابطه جنسی داشته باشند اما زنان چون ابتدا باید با . ذات خراب درست نمیشه .
با یه حس علاقه ودوست داشتن مردی میگه به سمتش میره وبه شوهرش خیانت .
استخدام حسابدار تمام وقت خانم
covex.ir/news/99753
‎11 ساعت قبل . فلاسک فندکی ماشین وسیله ای که برای هر ماشین لازم است. بهترین وسیله . آیا رابطه
جنسی داشتن دختران و پسران در دوران مجردی درست است؟ آیا رابطه .
باید ها و نباید ها نامزدی - مجله زندگی و سلامتی و سرگرمی
magazine.a222.org/باید-ها-و-نباید-ها-نامزدی/
‎24 نوامبر 2014 . اسرار زندگی مجردی مان را به نامزدمان بگوییم یا نه؟ آداب رستوران . منظور ما از « دوران
نامزدی » ، فاصله ی بین عقد و عروسی است . یعنی عقد . داشتن روابط زناشویی
رضایت بخش، یکی از موهبت های زندگی مشترک است. بررسی . زیرا پسران و دختران
در طول دوران رشد می آموزند که هیجاناتشان را به طور متفاوتی ابراز کنند.
چرا خانم ها بعد از ازدواج خیانت می کنند؟ - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/22236/چرا-خانم-ها-بعد-از-ازدواج-خیانت-می-کنند
‎بومن می گوید " بدتر اینکه این زنان ممکن است احساس کنند درست زمانی که بیش از
همیشه به . خیانت هم اینه که در صورت بودن همسر با فرد سومی ارتباط داشتن. . در
دوران مجردی هم باهیچ مردی در ارتباط نبودم واعتقاد به دوستی نداشتم سن 18 سالگی .
همین روابط خصوصیتی را هم در پسران و هم در دختران بوجود می آورد به نام تنوع طلبی که
.
91/12/01 - 91/12/30 - آمیزش جنسی را با بیشترین لذت تجربه کنید
davoodazari4.blogfa.com/1391/12
‎در کشوری که صحبت بین دختران و پسران همیشه با دیدی منفی نگریسته شده است و در
. ترشحات واژن برای مرطوب و سالم نگاه داشتن این عضو حساس ضروری هستند. .
دوستانم می گویند که در اولین ارتباط جنسی حاملگی امکان ندارد آیا این درست است؟
. می‌کنید که دوست دارید از دوران مجردی خود خارج شوید و زندگی جدیدی را آغاز کنید . *
آیا .
دلیل ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد - مجله اینترنتی
asemaniha90.com/?p=9479
‎28 مه 2013 . یکی از عوامل اصلی خیانت زنانه روابط زن و شوهر است؛ زمانی‌که بین زوجین، روابط .
اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می‌آید و مشکلات . به دلیل
اینکه روابط صمیمانه و یا دوستی‌های دوران مجردی خود را نمی‌توانند به اتمام . هر دو مورد
مشکل داره و درست نیست نباید یه طرفه به قاضی رفت اگر رابطه زن متاهل .
اثرات شوم دیدن عکس و فیلم مستهجن - موعود
www.mouood.org/./9020-اثرات-شوم-دیدن-عکس-و-فیلم-مستهجن.html
‎یکی از قدرتمندترین نیازها و غرایزی که در انسان وجود دارد غریزه جنسی است. . کردن
در رابطه با چگونه گناه نکنیم من خودم گوش دادم به نظر من خیلی اثر بخش بوده برام .
من خودم در دوران مجردی حدود 1سالی دچارش بودم گاهی پیش میومد که دوستان فیلمایی رو
بمن . و موبایل حذف کردم ولی آیا راه علاجی برای من وجود داره که از این خطرات حفظ بشم
؟
خشونت زناشویی علیه زنان، بهترین راه برخورد - هاب پرس
hubpress.ir/news/261100
‎زنان به طرق مختلف با خشونت های جنسی روبرو هستند، این مسأله باعث آسیب های روحی،
روانی و سلامتی . آیا رابطه جنسی داشتن دختران و پسران در دوران مجردی درست است؟
مشاوره ی ازدواج - پایگاه اطلاع رسانی حجةالاسلام و المسلمین جاودان
new.javedan.ir/porsesh_ezdevaj-index
‎نقل شده از آقای حق شناس که چله عاشورا اگر با شرایطش و درست انجام بشه کارهای
نشدنی امکان داره . و آیا این نذری که میگویند، منظور نذر مال است (مثلا اطعام و قربانی
)؟ . من پسر مجردی هستم و امکان ازدواج برایم وجود ندارد تا به الان راه های زیادی را برای
. (در این رابطه آسیب جسمی و جنسی اتفاق نیافتاده) حالا بعد از یک سال من از کرده
خود .Searches related to آیا رابطه جنسی داشتن دختران و پسران در دوران مجردی درست است
Previous



شوهرم سرد مزاج است - نوعروس
www.noarous.com/fa/content/903
‎رابطه جنسی بین ما بعضی وقتها به خاطررفتارمن (یعنی وقتی حس میکند من تمایل .
حل شود ، درست است اختلالات روحى افراد و اضطراب و مشکلات اقتصادى جوامع نسبت
به 40 . با این که دختر خیلی پاکی بودم تو دوران مجردی و اصلا حتی یک بار هم
تجربه ی . به نظرم خیلی از این سرد مزاجی ها به علت داشتن ماهواره و کم شدن حیا تو
خانواده .
تاثیر عشق قدیمی روی ازدواج شما - آلامتو
www.alamto.com/effect-old-love-on-your-marriage.html
‎3 سپتامبر 2015 . تاثیر عشق قدیمی روی ازدواج شما:عشق حالت هیجانی نیرومندی است و اگر کامیاب .
شاید هم به دختران و پسران جوان توصیه کرده اید که عشق و دوست داشتن برای .
منظورتو بگو اونم منظورش یه رابطه جنسی باهام بوده ولی من هیچ موقع… . درست مثل من
. تابلو میشین گفت ایمان خونه مجردی داره تو ی اپارتمان 10 طبقه ک اصلا .
جمعه پنجم خرداد 1391 - روانپزشک-روان درمانگر-روانکاو - پرشین بلاگ
doctorshamsansari.persianblog.ir/1391/4/
‎ولی در اواسط دوره نوجوانی تعداد دختران افسرده بیشتر از پسرها است و مشابه الگوی .
است. خوشبختانه راههای موثر فراوانی برای درمان افسردگی وجود دارد که در این رابطه .
شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که آیا غذا در کنترل استرس مؤثر است یا نه؟
. نهایتاً بچه با پدر یا مادر همجنس خود (پسر با پدر، دختر با مادر) به شناخت جنسی .
نکاتی که پدر و مادرتان برایتان نگفته اند : چگونه یک مرد عاشق میشود .
doctorshiri.com/fa/./نکاتی-که-پدر-و-مادرتان-برایتان-نگفته-ان/
‎11 سپتامبر 2010 . زیرا مواجهه با خودکم بینی که یک مساله شخصیتی است به سادگی با یک نماز خوندن و
… . در برقع میکنند و اما میل جنسی مردان ظاهرا مذهبی طالبان با رقصاندن نوجوانان بسر
در . میخاهم بدانم ایا راهی که انتخاب کرده ام درست است یا نه و حدود یک سال است که من
. دختران مذهبی می توانند رابطه شناخت و آشنایی داشته باشند و هیچ .
شخصیت شناسی از روی متولدین ماه ها - از هر دری سخنی
sunmoon2244.persianblog.ir/page/shakhsiat
‎آیا میدانید! . دختران متولد این ماه همیشه تعدادی عاشق سینه چاک در اطراف خود دارند و
با وجود این . این درست نمونه کاملی از خصوصیات اخلاقی یک متولد ماه فروردین است و
او حتی . او هر نوع رابطه ای را صمیمی و حقیقی و ابدی می داند و خیانت و بکار بردن را
به . ایجاب مى کند کسانى که ازدواج کرده اند,فردیت خود را بخ وسیله داشتن آزادیهاى .
دستبندی متقاوت برای دختران کوچک درست کنید +تصاویر - هاب سیتی
hubcity.ir/news/368109
‎5 ساعت قبل . این کاردستی مخصوص دختران کوچک است که به راحتی خودشان درست کنند و از آن . آیا
رابطه جنسی داشتن دختران و پسران در دوران مجردی درست است؟
آداب ازدواج - شب زفاف
majidk57.blogfa.com/cat-9.aspx
‎آیا نگاه مرد به بدن نامزد خود- که هنوز نامحرم است؛ ولی ازدواج با او قطعی است- جایز است؟
. در دوران عقد تا عروسی- که دختر در خانه پدر به سر می برد- آیا تأمین نفقه او بر عهده
ی شوهر است؟ . آمیزش جنسی به مقدار دخول نسبت به مرد و زن (اگر چه منی بیرون نیاید).
. درست است که دختر و پسر، بر اساس عشق و علاقه با یکدیگر ازدواج می کنند و .
پرسش و پاسخ های روانشناسی در مرکز مشاوره راز | مرکز روانشناسی و .
razmoshaver.com/question-and-answer-psychology/
‎ما قصدمون ازدواج بود طی این دوران خانودام خیلی بهش علاقه نشون دادن که بعد از . در گیر
زندگیمان است خوااهشمندم راهنمایی فرمایید چه کار کنیم آیا به دکتر دیگری مراجعه
کنیم؟ . خیلی از این بابت رنج میکشم چون حتی تو خوابام می بینم رابطه جنسی با
اون . رفع مشکل، داشتن گوش شنوا و دریافت حمایت مالی، روانی و عاطفی از جمله
مزایای .
چگونه با تجاوز جنسی مقابله کنیم ؟ - Sony Card 20. Com
www.sonycard20.com/NEWS/news_item.asp?NewsID=137
‎20 سپتامبر 2006 . فکر نکنید با اجازه رابطه جنسی میتوانید عشق مردی را بخرید و آن را همسر آینده خود
کنید . سالمه تو یه بچگی با دوستانم نزدیکی داشتم و با دختران و بعد از اون هم به
گناه . آیا این تجاوز است؟ . نظرها شما شاید ازدید چند نفر درست باشه اما بنظر من ان
دختری بهش تجاوز میکنند . یا با برادر و خواهرشون رابطه جنسی داشتن!
روانشناسی و مشاوره
man-psychology.blogfa.com/
‎اولین حرکت مفید این است که از خود بپرسی"آیا باور داری که تا سنین . اینکه با
کسی دوست میشید با هم رابطه جنسی برقرار میکنید و بعد یه مدت بسیار . و انواع
تفریحات جوانی و دوران مجردی را انجام میدن که اتفاقا مشروب خوری هم جزء شون بوده. .
میده یا اگه بخوام راهی رو برم بهم میگه که اشتباهه یا درسته و در همه ی موارد هم درست میگه!Searches related to آیا رابطه جنسی داشتن دختران و پسران در دوران مجردی درست است
Previous



در خصوص اندازه آلت تناسلی | رسانه آموزشی دکتر شمشیری
drshamshiri.com/?page_id=1107
‎مهمترین مساله برای ارضا خود و شریک جنسی، مهارت ارتباط جنسی است نه اندازه آلت. .
اندازه الت شما اولا باید دقیق معاینه بشه ولی قطر ۲٫۵ سانت در حین نعوظ اگه درست .
حتی با وجود داشتن بچه ۴ ساله و دو سال شیر دادن سینه هام مثل دوران مجردی هست و حتی
. من یه پسر شونزده ساله هستم که التم در حال راست به طول ۲۰ سانت میرسد ایا در دوران
.
آیا همسران قد کوتاه مشکل سازند؟! | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره .
مشاوره-ازدواج.com/آیا-همسران-قد-کوتاه-مشکل-سازند؟/‎
‎7 سپتامبر 2013 . حداکثر جهش رشد قدی در دختران پیش از شروع عادت ماهیانه و در پسران در مراحل
انتهایی‌تر بلوغ است. . الان ده سالی است ازدواج کردم شوهرم ۱۷۰ الان یک دختر ویک
پسر زیبا دارم . وقتی برای خود عقاید و باید و نبایدهایی درست می کنیم، چون بر
آورده . تاثیر قد بر روی رابطه جنسی وجود دارد اما نه به آن اندازه ای که ایشون بر .
رازهـایی در مورد مــردان کـه بهـتر است خــانم هـا بــداننـد .
forum.moshaver.co/./رازهـایی-در-مورد-مــردان-کـه-بهـتر-است-خــانم-هـا-بــداننـد-53/
‎برای داشتن یک رابطه عاشقانه باید از خودمان بیرون بیاییم و هوشمندانه متوجه تفاوت ها
. آیا می‌دانید چطور می‌توانید کاری کنید که او همیشه خواهانتان باشد؟ . زن درست همان
موقعی می خواهد حرف بزند که مرد در دوران عقب نشینی خود است. . ها و جذابیت های جنسی
صحبت می کنند، اخلاق یک زن از همه چیز برایشان مهم تر است.
روانشناسی - ارتباط دختر و پسر
hamidamali.blogfa.com/category/3
‎آیا ارتباط به سبک امروزه بین دختران و پسران موجب شناخت بیشتر شده یا . برای
بسیاری این سوال پیش می آید که آیا ارتباط دختر ارتباطی سالم و درست است یا
ناسالم . مهم است که به لحاظ عوامل بالا شباهت‌هایی بیندو نفر وجود داشته باشد اما
داشتن شباهت . جنسی و دوست می‌شوند و به‌ این طریق می‌خواهند از تنهایی دوران مجردی
فرار کنند.
سخنان قرائتی درباره زنان جوان بیوه - بولتن نیوز
www.bultannews.com/fa/./سخنان-قرائتی-درباره-زنان-جوان-بیوه
‎27 ا کتبر 2011 . چون برای بعضی‌ها هم زن دوم حرام است. . یک وقت مثلاً یک سی‌دی درست می‌کردند، می‌گفت:
بر پدر و مادر کسی لعنت . به نظر من که هر جوان صاحب شغلی باید حد اقل 2 زن اختیار
کند تا دیگر مجردی در ایران نباشد . آیا این زنها حاضرند با مرد مسن تر از خودشان که
زن و بچه هم دارد ازدواج . در آنجا زن بیشتر به دید جنسی نگاه میشود.
جمع بندی اگر متاهلی عاشق شود، چه راهکاری برای او سراغ دارید .
www.askdin.com/archive/index.php/t-39137.html
‎با سلام عشق دست خود انسان نیست و از اختیار انسان خارج است حال اگر فرد . این که
آیا زن اول می تواند شرط کند که : برای ازدواج مجدد اجازه زن لازم است، یا . داشتن، یک
مجموعه حقوق را برای ایشان در نظر گرفتن خلاف عدالت است. . 3-2- بعضی ها هم به
خیانت های عاطفی و جنسی روی میارن و بعضی ها هم که خودشونو روشنفکر!!!
تیر ۱۳۹۲ - زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2
zananetar1.blogfa.com/1392/04
‎من 27 سالمه تو دوران مجردی و دانشجویی خیلی کارا کردم دوست پسر داشتم باهاشون س.
. با توجه یه اینکه در جامعه ی ما سن ازدواج خیلی با سن بلوغ روانی و جنسی فاصله داره
این . کرده که به گفته ی خودشون معجزه میکنه،میخوام نظر شمارو بدونم که ایا با این
ضریب هوشیه من . بلا استثنا از نظر همگی رابطه و دوست داشتن من ی چیز مسخره و
مزخرفه.
عوارض خود ارضایی در نوجوانان [آرشیو] - سایت علمی دانشجویان ایران
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-128043.html
‎30ـ پوکی استخوان در دوران میان سالی برای خانمها و آقایانی که در دوران نوجوانی و . خود
ارضایی به خصوص در پسران ان هم در سنین نوجوانی باعث عقیم شدن فرد می شه . کلا
رابطه جنسی عارضه داره , چه خود ارضایی باشه چه رابطه جنسی باشه . . به نظر می
رسداین است که رابطه جنسی یک نیاز طبیعی میباشد اما آیا خود ارضایی .
خود ارضایی پیشگیری و درمان | حوزه مشاوره فرهنگی
zolal.ir/site/node/650
‎این نیاز تا قبل از دوران بلوغ و سنین نوجوانی در وجود انسان خاموش است و خیلی مورد
توجه . اگر ما یاد بگیریم هر میلی را درست و به موقع ارضا کنیم، توانسته‌ایم گام‌های
بلندی . برای ارضای میل جنسی که برخی از نوجوانان را گرفتار خودش می‌کند،
خودارضایی است. . منظور ما از رابطه در این جا، هر نوع ارتباطی بین دختر و پسر نامحرم
است که به .
آیا گفتن دوستت دارم برای شما مشکل است؟
daftarezdevaj.ir/news/?id=287
‎آیا شما عاشق نامزدتان هستید و نمی‌دانید چطور احساسات‌تان و عشق‌تان را به او ابراز
کنید ؟ . البته خجالتی بودن نیز یک مشکلی است که در ریشه در دوران کودکی هر
شخصی دارد . آن، به ما می‌گوید چه چیزی درست است و چه چیزی غلط؟ . اگر 2 نفر که
ازدواج می‌کنند، تفاوت‌های شخصیتی زیادی داشته باشند در رابطه خود دچار مشکلات
زیادی می‌شوند.Searches related to آیا رابطه جنسی داشتن دختران و پسران در دوران مجردی درست است
Previous

  • ۹۵/۱۰/۲۷
  • ۷۵۲ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی