تفریحی سرگرمی




 

اختلال های عجیب خواب که ممکن است در خواب تجربه کنید!

اگر خواب خوب و راحتی دارید باید شکرگزار خداوند باشید زیرا خیلی از افراد دچار اختلالات عجیب و غریبی هستند و هیچ وقت خواب آرامی ندارند. اختلال خواب انواع ختلفی دارد که ممکن است برای فرد رخ دهد.

آشنایی با انواع اختلال خواب

به گزارش تاپ ناز و به نقل از بازده؛ حتما در مورد اختلالات خواب شنیده‌اید. در این مقاله از ۱۰ عجیب ترین نوع اختلالات خواب برای‌تان می گوییم. با ما همراه باشید.

خوابیدن از جمله پدیده‌هایی است که همه‌ی ما – تقریبا همیشه – با آن‌ سروکار داریم (البته به جز شب‌زنده‌دارانی که مطالعه می‌کنند یا در شبکه‌های اجتماعی سرگردان‌اند) و خوابیدن برای بیش‌تر آدم‌ها یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای زندگی است. ولی متاسفانه، خیلی از آدم‌ها در مورد خواب دچار مشکل هستند – و مشکل برخی از آنها نیز به شدت جدی است. در ادامه به فهرستی از ۱۰ عجیب ترین نوع اختلالات خواب اشاره می‌کنیم.

۱. خواب‌پریشی

در این اختلال، مرحله‌ای از خواب به نام دوره‌ی حرکت سریع چشم (REM) که در آن انسان باید به طور طبیعی فلج ‌شود، مختل می‌شود و فرد می‌تواند آزادانه به صورت فیزیکی به رویاهای‌اش واکنش نشان دهد. این رفتارها طبیعتا خشونت‌آمیز و شدید هستند و در برخی موارد به صدمه دیدن شخص بیمار یا هم‌تخت‌اش منجر می‌شوند. خواب‌پریشی (RDB) یک بیماری قابل درمان است. درمان معمول این بیماری تجویز داروی ضدتشنج کلونازپام است، و عموما مصرف این دارو نتایجی بسیار مثبت دارد. دلیل اثربخشی این دارو کاملا مشخص نیست، ولی یکی از دلایل احتمالی‌اش ممکن است توانایی این دارو در بازیابی حالت فلج‌شدگی طبیعی در مرحله‌ی REM در فرد مبتلا باشد.

۲. هراس شبانه

هراس شبانه نوعی اختلال خواب‌پریشی است که با ویژگی‌هایی هم‌چون هراس شدید و ناتوانی موقت در بازیابی هوشیاریِ کامل شناخته می‌شود. فرد ناگهان از خواب عمیق می‌پرد، و این اتفاق معمولا با نفس‌نفس زدن، ناله، یا فریاد همراه است. غالبا در این حالت بیداری و هوشیاری کامل برای فرد غیرممکن است، و معمولا بعد از این اتفاق وی به طور طبیعی و بدون این‌که بیدار شود، بار دیگر به خواب می‌رود.

افراد به ندرت می‌توانند هراس شبانه را به یاد بیاورند. هراس‌های شبانه به چند دلیل مهم با کابوس‌های شبانه تفاوت دارند. فرد در هنگام بروز این اتفاق به طور کامل بیدار نمی‌شود، و علی‌رغم تلاش‌هایی که ممکن است از جانب دیگران برای بیداری وی صورت گیرد، ده تا بیست دقیقه به تحمل اجباریِ این هراس‌های شبانه ادامه می‌دهد. اغلب اوقات این اتفاق می‌تواند برای فرد به شدت خطرناک باشد، زیرا ممکن است باعث ایجاد آسیب و صدمه به خود یا حتی دیگران شود (مثلا ممکن است شخص مبتلا در این حالت سعی بر قتل یک جنایتکار فرضی داشته باشد، ولی در واقع در حال صدمه زدن به هم‌تخت‌اش باشد).

۳. دندان‌قروچه

دندان‌قروچه نیز از جمله عجیب ترین نوع اختلالات خواب است. اختلالی است که در آن فرد مبتلا در هنگام خواب آرواره‌های‌اش را گره می‌کند یا به یکدیگر می‌ساید. دندان‌قروچه یکی از رایج‌ترین اختلالات خواب است، و ۴۰ میلیون امریکایی به آن مبتلا هستند. این اختلال می‌تواند باعث ایجاد آسیب‌های جدی به دندان‌ها شود؛ از این رو، درمان سریع این بیماری کاری عاقلانه است. این اختلال می‌تواند به دردهای ناحیه‌ی صورت و سردرد، و در حالت شدید و مزمن به آرتروز مفاصل گیجگاهی منجر شود. بیش‌تر مبتلایان از دندان‌قروچه‌های شبانه‌شان آگاه نیستند و تنها ۵ تا ۱۰ درصد از آنها به علائمی پیشرفته نظیر درد آرواره یا سردرد دچار می‌شوند. با این‌که درمان قطعی برای این اختلال وجود ندارد، ولی پزشکان استفاده از محافظ دهان یا تزریق بوتاکس را توصیه می‌کنند.

۴. سندروم پای بی‌قرار

با این‌که این اختلال می‌تواند در بیداری نیز انسان را تحت تاثیر قرار دهد، ولی بدترین حالت این اختلال هنگام خواب یا در زمان بی‌تحرکی بدن اتفاق می‌افتد. سندروم پای بی‌قرار نوعی بیماری است که در آن، شخص مبتلا برای خلاصی از حس‌هایی عجیب یا ناراحت‌کننده مجبور می‌شود به شکلی غیرقابل مقاومت دائما بدن‌اش را تکان دهد. این تکان‌ها عمدتا پاها را تحت تاثیر قرار می‌دهند، ولی اثرات این بیماری در تکان دادن بازوها و بالاتنه نیز مشاهده شده است. تکان دادن این بخش‌های بدن حس‌های ناراحت‌کننده را تا حدودی آرام و موقتا برطرف می‌کند. برخی پزشکان برای تسکین این اختلال داروهای ضدتشنج، داروهای مخدر ( نظیر متادون)، یا بنزودیازپین تجویز می‌کنند. درحال‌حاضر، درمان مبتلایان به سندروم پای بی‌قرار از مسائل بحث‌برانگیز پزشکی به شمار می‌رود.

۵. سندروم عدم خواب و بیداری ۲۴ ساعته

این اختلال عجیب (و به شدت نادر) عبارت است از عدم تشخیص چرخه‌ی ۲۴ ساعته‌ی خواب از جانب بدن فرد مبتلا. بدن در نتیجه‌ی این اختلال امکان خوابیدن طبق الگوی معمول شب و روز را از دست می‌دهد. اگر این اختلال درمان نشود، به تغییرات دائمی چرخه‌ی خواب و بیداری فرد منجر خواهد شد، و درجه‌ی این بیماری بر اساس طول این چرخه در ۲۴ ساعت تعیین می‌شود. این چرخه ممکن است در روزها و شب‌های متوالی بدون توقف ادامه یابد، ولی در نهایت یکی دو روز به حالت معمول باز می‌شود، و سپس دوباره آغاز می‌شود. در بسیاری موارد، چرخه‌ای کامل از این الگوی مختل شده می‌تواند تا یک هفته به طول بیانجامد. نکته‌ی عجیب‌تر آن‌که، این اختلال تقریبا مخصوص آدم‌های نابینا است (با این حال، مواردی معدود از ابتلای افراد معمولی به این اختلال مشاهده شده است).

۶. وقفه‌ی تنفسی در خواب

وقفه‌ی تنفسی در خواب با قطع شدن‌های پیاپی نفس در طول خواب شناخته می‌شود. هر وقفه می‌تواند آن‌قدر طول بکشد که فرد یک یا دو بار از انجام عمل دَم باز ‌بماند، و این اتفاق در طول خواب بارها تکرار می‌شود. از لحاظ بالینی سطح پیشرفته‌ی این اختلال زمانی است که بیمار در هر ساعت دچار بیش از پنج وقفه‌‌ی تنفسی شود. افراد مبتلا به این نوع اختلال خواب به ندرت از مشکل تنفسی‌شان آگاه می‌شوند، و حتی در زمان بیداری نیز ممکن است هیچ گونه مشکل تنفسی را تجربه نکنند.

این اختلال معمولا توسط افرادی شناسایی می‌شود که شاهد بروز این وقفه‌های تنفسی در شخص مبتلا هستند؛ یا هم‌چنین از طریق اثرات جانبی آن در بدن فرد مبتلا قابل گمانه‌زنی است. علائم این بیماری ممکن است سال‌ها و حتی ده‌ها سال بدون تشخیص در فرد وجود داشته باشند، و در طول این زمان وی به خواب‌آلودگی روزانه و خستگی مفرط ناشی از اختلال شدید خواب دچار شود. رایج‌ترین راه درمان وقفه‌ی تنفسی استفاده از دستگاه تنفسیِ فشار مثبت (PAP) است. این دستگاه با استفاده از ورود جریان هوا با فشار زیاد به گلو، مجاری تنفسی را در طول خواب باز نگه می‌دارد. البته برای برطرف کردن این اختلال درمان‌هایی دیگر نظیر جراحی یا تجویز دارو نیز وجود دارند.

۷. سندروم کلاین-لوین

سندروم کلاین-لوین اختلالی نادر است که با نیاز به خواب بیش از حد، گاهی تا بیش از ۲۰ ساعت در روز، شناخته می‌شود و معمولا با مصرف بیش از حد غذا (پرخوری اجباری) و تمایل جنسی غیرطبیعی و مهارنشدنی (بیش‌فعالی جنسی) همراه است. با این‌که برخی پژوهشگران گمان می‌کنند سندروم کلاین-لوین عامل ارثی و ژنتیکی دارد، برخی دیگر معتقدند این بیماری ممکن است ناشی از یک اختلال خودایمنی باشد. درمان قطعی برای سندروم کلاین-لوین وجود ندارد. با این‌ حال، برای درمان خواب‌آلودگی از داروهایی محرک نظیر آمفتامین، متیل‌فنیدات، ایمی‌پرامین، و مودافینیل، به صورت خوراکی، استفاده می‌شود. به دلیل شباهت‌های میان سندروم کلاین-لوین و برخی اختلالات خلقی، ممکن است لیتیم و کاربامازپین نیز تجویز شود. ولی پاسخ به این درمان غالبا محدود بوده است.

۸. حرف زدن در خواب

این اختلال به بلند حرف زدن در هنگام خواب اشاره می‌کند. این نوع حرف‌ زدن‌ّها می‌توانند کاملا با صدای بلند شنیده شوند، و از یک آوای کوتاه تا یک سخنرانی طولانی متغیر باشند، و هم‌چنین ممکن است بارها در طول خواب اتفاق بیفتند. افراد دیگر ممکن است متوجه‌ی حرف‌های شخص مبتلا بشوند یا صرفا اصواتی غیرقابل فهم از وی بشنوند.

حرف زدن در خواب معمولا در طول دوره‌‌های بیداریِ‌ سطحی و موقتی ناشی از مرحله‌ی خواب غیر آرای‌‌ام اتفاق می‌افتد، که در این هنگام بدن به راحتی از یک مرحله‌ی خواب غیر آرای‌ام به مرحله‌ی بعدی نمی‌رود، و مبتلایان تا اندازه‌ی از خواب بیدار می‌شوند. به علاوه، حرف زدن در خواب می‌تواند در طول مرحله‌ی حرکت سریع چشم (آرای‌ام) نیز اتفاق بیفتد، که در این شرایط فرد جملاتی را که در رویاهای‌اش می‌گوید، با صدای بلند به زبان می‌آورد. برای این اختلال درمان دارویی وجود ندارد، ولی برای جلوگیری از وقوع آن می‌توان از محافظ دهان استفاده کرد.

۹. حمله‌ی خواب

حمله‌ی خواب نوعی اختلال خواب عصبی است که عموما بیش‌تر با خوابیدن‌های گاه و بی‌گاه در طول روز شناخته می‌شود. افراد مبتلا معمولا مستقیما وارد مرحله‌ی آرای‌ام می‌شوند – مرحله‌ای که آدم‌ها خواب و رویا می‌بینند – و معمولا نیز کم‌تر به خواب عمیق می‌روند، یعنی وارد مراحل غیر آرای‌ام خواب نمی‌شوند – مراحلی که بدن برای سرحال بودن در بیداری، به آن‌ نیاز دارد.

در نتیجه، آنها قادر نیستند مدت‌زمان طولانی بیدار بمانند، و از طرفی خوابیدن‌های گاه و بی‌گاه‌شان نیز نمی‌تواند باعث سیر شدن آنها از خوب شود زیرا هرگز وارد مرحله‌ای از خواب نمی‌شوند که بدن بتواند نیروی خود را بازیابی کند – بنابراین چرخه‌ای معیوب از خواب‌آلودگی شدید و ناتوانی در حفظ بیداری به وجود می‌آید. نشانه‌ی دیگر این اختلال می‌تواند شامل کاتاپْلِکسی باشد؛ در این حالت، فرد با وارد آمدن هیجان‌های شدید، به شکل ناگهانی وارد مرحله‌ی آرای‌امِ خواب می‌شود. از دیگر نشانه‌های حمله‌ی خواب می‌توان به فلج خواب (یا بختک) و توهمات پیش از خواب (توهماتی که با فلج خواب همراه هستند) اشاره کرد.

علت بروز حمله‌ی خواب هنوز مشخص نشده است. بسیاری معتقدند این اختلال می‌تواند ریشه در بیماری‌های خودایمنی داشته باشد، ولی ممکن است عامل ژنتیکی نیز داشته باشد. روش‌های درمانی برای این اختلال می‌تواند شامل استفاده از داروهای محرک، ضد افسردگی، یا داروهایی خواب‌آور نظیر اکسیبات سدیم باشد.

۱۰. رفتار جنسی در هنگام خواب

سکسومنیا یا رفتار جنسی در هنگام خواب یکی از عجیب ترین نوع اختلالات خواب است که باعث می‌شود آدم‌ها در حالی‌که به خواب رفته‌اند، مرتکب رفتار جنسی شوند. این اختلال را گونه‌ای متفاوت از خواب‌گردی تلقی می‌کنند. در بسیاری از موارد، مبتلایان مدت طولانی پیش از مراجعه به پزشک به این‌گونه‌ رفتارهای‌شان واقف هستند، ولی غالبا به این دلیل که آنها نمی‌دانند این مسئله نوعی اختلال روانی است یا به دلیل ترس از قضاوت‌‌‌های دیگران، مشکل‌شان را پنهان می‌کنند. با وجود این، پژوهشگرانِ اختلالات خواب با استفاده از پلی‌گراف و ضبط تصاویر این‌گونه بیماران در هنگام خواب و مشاهده‌ی فعالیت امواج مغزی غیرمعمول هنگام ارتکاب این رفتارها بر این حقیقت صحه گذاشتند که سکسومنیا نوعی اختلال خواب است.

روش‌های درمانی این اختلال مشابه‌ی روش‌هایی است که برای دیگر خواب‌پریشی‌های غیر آر‌ای‌ام نظیر خواب‌گردی استفاده می‌شوند. با اجتناب از عوامل تسریع‌کننده و اطمینان از خوابیدن در محیطی امن، می‌توان با حداقل تلاش تا حدود زیادی این بیماری را کنترل کرد. سکسومنیا همیشه برای مبتلایان یا همسران‌شان مشکل‌ساز و محدودکننده نیست. بسامد و میزان ابتلای افراد به این اختلال، فرد به فرد بسیار متفاوت است.

آشنایی با انواع اختلال خواب

نوشته اختلال های عجیب خواب که ممکن است در خواب تجربه کنید! اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.


لینک منبع این نوشته :
http://www.topnaz.com/%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%84%d8%a7%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b9%d8%ac%db%8c%d8%a8-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8-%da%a9%d9%87-%d9%85%d9%85%da%a9%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8/


اختلال های عجیب خواب که ممکن است در خواب تجربه کنید! - تاپ ناز
www.topnaz.com/اختلال-های-عجیب-خواب-که-ممکن-است-در-خواب/
‎6 ساعت قبل . اگر خواب خوب و راحتی دارید باید شکرگزار خداوند باشید زیرا خیلی از افراد دچار
اختلالات عجیب و غریبی هستند و هیچ وقت خواب آرامی ندارند. اختلال .
اختلال های عجیب خواب که ممکن است در خواب تجربه کنید! | دمادم
damadam.ir/./اختلال-های-عجیب-خواب-که-ممکن-است-در-خواب-تجربه-کنید/./7273791
‎اگر خواب خوب و راحتی دارید باید شکرگزار خداوند باشید زیرا خیلی از افراد دچار
اختلالات عجیب و غریبی هستند و هیچ وقت خواب آرامی ندارند. اختلال خواب .
اختلال های عجیب خواب که ممکن است در خواب تجربه کنید! - نیمباز
nimbuzzi.ir/اختلال-های-عجیب-خواب-که-ممکن-است-در-خواب/
‎5 ساعت قبل . اگر خواب خوب و راحتی دارید باید شکرگزار خداوند باشید زیرا خیلی از افراد دچار
اختلالات عجیب و غریبی هستند و هیچ وقت خواب آرامی ندارند. اختلال .
اختلال های عجیب خواب که ممکن است در خواب تجربه کنید!
sinka.ir/news/144927
‎فلاسک فندکی ماشین وسیله ای که برای هر ماشین لازم است. بهترین وسیله برای
مسافرت. رفع خستگی در مسیر های طولانی بایک چای گرم و با یک قهوه عالی. اگر اهل
سفر .
10 اتفاق عجیب که هنگام خواب رخ می دهد - فردا
www.fardanews.com/fa/./10-اتفاق-عجیب-که-هنگام-خواب-رخ-می‎دهد
‎1 سپتامبر 2015 . در حالی که ما خوابیم، مغز و دیگر اعضای بدن کاملا به خواب نرفته اند، همچنان کار .
تجربه مشترک است که مشکلی بسیار سخت در شب بعد از اینکه در خواب روی آن کار .
شایع ترین دلیل این اختلال در میان کودکان داشتن لوزه های فوق العاده بزرگ است. . 9-
ممکن است هنگام خواب راه بروید، حرف بزنید و یا حتی رانندگی کنید!
خواب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/خواب
‎در طول این مدّت و هنگامی که هنوز کاملاً به خواب نرفته‌ایم ممکن است احساس عجیب و کاملاً
. ناگهان بدنتان تکان خورده یا پریده است این پدیده ظاهراً عجیب را تجربه کرده‌اید. .
در این مرحله کسی را از خواب بیدار کنید احتمالاً به شما خواهد گفت که خواب نبوده است!
. این گونه اختلالات معمولاً در رشته خواب‌شناسی یا روان‌شناسی خواب، بررسی می‌شود.
مشکل خواب - Royal College of Psychiatrists
www.rcpsych.ac.uk/healthadvice/translations/./sleepproblems.aspx
‎در این جزوه نکات ساده ای برای بهتر خوابیدن و همچنین راهنمایی های برای کسانی که می
خواهند کمک های کارشناسی دریافت دارند وجود دارند. . ممکن است احساس کنید خواب کافی
ندارید و یا حتی اگر میزان ساعات، برای خواب . صدا های عجیب و غریب بشنوید یا
تصاویر خیالی را مشاهده کنید. . بسیاری از ما خوابهای ترسناک یا کابوس را تجربه
کرده ایم.
کاهش وزن در خواب چگونه ممکن است؟ | سلامت اندیش فلورا
sa-felora.ir/1395/07/کاهش-وزن-در-خواب-چگونه-ممکن-است؟/
‎اگرچه این موضوع کمی عجیب به نظر می رسد اما بر اساس تحقیقات جدید دانشگاه هاروارد،
خواب می . همچنین محرومیت از خواب نیز فاکتور دیگری است که می تواند باعث افزایش
وزن در افراد گردد. . این فاصلۀ زمانی باعث می شود خواب راحتی نیز تجربه کنید. .
بهتر است غذایتان را بخارپز یا در ماکروویو آماده کنید تا مقدار زیادی از چربی های غذا .
اختلالات مربوط به خواب - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/320702/اختلالات-مربوط-به-خواب
‎فردی که به صورت طولانی مدت از کمبود خواب (Insomnia) رنج می برد، ممکن است به
بعضی از مشکلات روانی دچار شده و به مراقبت های بیشتری. . حتماً باید به پزشک
مراجعه کنید و در صورت وجود آپنه خواب تحت درمان مناسب قرار گیرید، زیرا عدم .
رفتن دچار مشکل هستند و معمولاً بهترین خواب را در انتهای شب و ساعات صبح تجربه
می کنند.
همه چیز درباره بیماری پانیک اتک (panic) / درمان حملات پانیک
teerex.ir/642/panic-attack/
‎4 دسامبر 2015 . پانیک اتک به معنی حمله های وحشت و یا ترس است. . اختلال پانیک حملات غیر منتظره
و عود کننده ای است که حداقل به دنبال یکی . تجربه های یک بیمار مبتلا به پانیک .
رو بمب انرژی می‌شناختن، مبتلا شدن به بیماری پانیک بسیار عجیب بود. . از علایم
بارز این بیماری است اما بدین شکل فکر کنید که در خواب هستید.



اگر بی خوابی مزمن دارید، حتماً بخوانید - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/./اگر-بی-خوابی-مزمن-دارید-حتماً-بخوانید
‎اگر چه بی خوابی شایعترین شکایت خواب است ، اما تنها اختلال خواب نیست. .
مشکلات روحی و روانی است که می تواند بی خوابی ایجاد کند : افسردگی، اضطراب،
استرس مزمن ، اختلال دو قطبی . گاهی ممکن است بی خوابی شما را به مصرف قرص های
خواب آور وسوسه نماید . . شما علائمی مانند درد قفسه سینه یا تنگی نفس را تجربه می
کنید.
میگنا - خواب و مراحل آن از نظر روانپزشکی+ تصویر
www.migna.ir/vdcb0zb5.rhbfapiuur.html
‎افزایش تحکیم خانواده و کاهش میزان ریسک پذیری با مشاوره های قبل از ازدو . .
محرومیت مبتلایان به اختلالات روان از پوشش بیمه بستری . در طول این مدّت و هنگامی
که هنوز کاملاً به خواب نرفته‌ایم ممکن است احساس عجیب و کاملاً واضحی را . طول می‌کشد
و اگر در این مرحله کسی را از خواب بیدار کنید احتمالاً به شما خواهد گفت که خواب نبوده
است!
سوزش سر | علت و دلیل اصلی سوزش سر و فشار سر - نمناک
namnak.com/سوزش-سر.p24015
‎ Rating: 4.4 - 65 reviewsشما ممکن است احساس سوزش در قسمت های مختلف سر را تجربه کنید. . آن اندام شده و
سبب به خواب رفتن عضو می شود وقتی که شما گردن خود را در یک موقعیت مستقیم
برای .
7 اتفاق شگفت‌انگیزی که به هنگام خواب رخ می‌دهد - فرادید
faradeed.ir/fa/./7-اتفاق-شگفت‌انگیزی-که-به-هنگام-خواب-رخ-می‌دهد
‎اما در برخی از مواقع ممکن است تجربیات خوبی در مورد خواب خود نداشته باشید. . فلج
خواب که در میان مردم به بختک معروف است، نوعی اختلال خواب محسوب می‌شود. شما در .
اگر بعد از مصرف دارویی این شرایط را تجربه کردید حتما با پزشک خود صحبت کنید.
. پیشنهاد عجیب به بازیگر زن در اینستاگرام! . خانه های غیرمجاز چینی ها در تهران .
توهمات هیپنوگوجیک و هیپنوپامپیک چیست؟ - ابر سلامت
www.abresalamat.ir/posts/view/1582
‎15 سپتامبر 2016 . یا اینکه احساس کنید کسی یا موجود دیگری در اتاق است؟ . این توهمات معمولاً با خواب و
رویا اشتباه گرفته می شوند و ممکن است فرد پدیده ای بین . توهم هیپنوپامپیک در
زمان بیدارشدن از خواب تجربه می شود و معمولاً فرد آن را . لازم به ذکر است که فلج خواب
بسیار شایع تر از توهم های هیپنوگوجیک و هیپنوپامپیک است.
پنج چیز عجیب که ممکن است در خواب شما رخ دهد - اعصاب و روان - سلامت .
www.salamatnews.com/./پنج-چیز-عجیب-که-ممکن-است-در-خواب-شما-رخ-دهد
‎10 ژانویه 2015 . زمانی که در خواب به سر می‌بریم مانند سایر زمان‌های زندگی پدیده‌های عجیب خاص خودش را
دارد. . سرتان نمی‌ترکد، بلکه توهم‌های شنیداری را هنگام خواب تجربه می‌کنید. . خواب
حالت فلجی معمول را پیدا نمی‌کنند، ممکن است در معرض خطر اختلال . های وب داخلی . را
چک آپ کنید · راه حل معضل پایان نامه فروشی و مقالات جعلی چیست؟
اگر بی خواب هستید؛ بخوانید | اتاق خبر 24
otaghkhabar24.ir/news/60984
‎29 آگوست 2016 . مصرف قرص های خواب آور به امید تجربه خواب آرام و راحت شبانه ممکن است . خوابی ایجاد
تغییرات مثبت را هدف قرار داده و الگوهای اختلال های خواب که در .
مراحل خواب - بی خوابی و درمان ان.خواب الودگی.اختلالات خواب.خمیازه .
robabnaz14.persianblog.ir/tag/مراحل_خواب
‎در طول این مدّت و هنگامی که هنوز کاملاً به خواب نرفته‌ایم ممکن است احساس عجیب و کاملاً
واضحی را تجربه کنیم که توهمات ژیش خواب نامیده می‌شود. . تا 10 دقیقه طول می‌کشد و
اگر در این مرحله کسی را از خواب بیدار کنید احتمالاً به شما خواهد گفت که خواب نبوده
است! . مغز شروع به تولید امواج منظم و سریعی می‌کند که به نام دوک های خواب معروفند.
خواب NREM/خواب REM چیست/مراحل خواب-تعبیرخواب - pirastefar.ir
www.pirastefar.ir/?p=4796
‎در طول این مدّت و هنگامی که هنوز کاملاً به خواب نرفته‌ایم ممکن است احساس عجیب و کاملاً
. در این مرحله کسی را از خواب بیدار کنید احتمالاً به شما خواهد گفت که خواب نبوده
است! . یا همسر ما خروپف کند، احتمالش بیشتر است که این دوره های بیداری را به
یادآوریم. . فلج خواب که در میان مردم به بختک معروف است، نوعی اختلال خواب محسوب
می‌شود.
سایت تفریحی و سرگرمی بوبوتا | دانلود فیلم 2017
bobota.ir/
‎ارسال شده در دی ۲۸, ۱۳۹۵ نویسنده حسین عابدزادهدسته‌ها اینستاگرام سلبریتی های
ایرانی، چهره ها در . نوشته اختلال های عجیب خواب که ممکن است در خواب تجربه کنید!
Previous



راهکارهایی ساده برای یک خواب راحت - بیتوته
www.beytoote.com/health/./simplee2-solutions1-comfortable.html
‎عوامل موثر در بی خوابی درمان بیخوابی اختلالات خواب مشکلات مربوط به خواب,عوامل
موثر در . تاکید کرد:«تا زمانی که فرد نتواند مسائل را حل کند ممکن است اختلالات
خواب ادامه داشته باشد.» . با یوگا خواب آرام را تجربه کنید . وی در پاسخ به اینکه آیا
مصرف خودسرانه قرص های خواب آور مجاز است گفت:« مصرف هر دارویی . علل عجیب
میگرن.
حالات عجیبی بین و خواب و بیداری | مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی
www.pasokhgoo.ir/node/47383
‎6 سپتامبر 2011 . در کتاب های علمی روان شناسی، این حالت، جزء اختلالات خواب محسوب می شود. . به طور
کلی بختک یا فلج خواب دارای دو دسته علائم است که ممکن است به . دیدن سایه افراد،
تجربه خروج از بدن، احساس شناور بودن در هوا، شنیدن گام‌هایی که نزدیک می‌شوند هم از
علائم توهم‌گونه است. . سعی کنید انگشتان دست و یا پای خود را تکان دهید.
بختک یا فلج خواب - یک پزشک
1pezeshk.com/archives/2009/08/sleep-paralysis.html
‎11 آگوست 2009 . شما ممکن است فقط یک بار فلج خواب را تجربه کرده باشید یا چند بار گرفتار آن .
درمان آن هم معمولا تنها شامل برطرف کردن اختلال زمینه‌ساز است. . خودم را درون آینه دیدم
که شکلک های خنده داری در می آورم ! . صدا های عجیب غریبی در میوورد. . من خواستم
کاری رو بهتون بگم که اگه موقع خواب بختک افتاد بهتون چیکار کنید
نگاهی بر پدیده بی خوابی، علل و روش های درمانی آن - دیجیاتو
digiato.com/article/./نگاهی-بر-پدیده-بی-خوابی،-علل-و-روش-های-د/
‎15 ژانویه 2016 . حتما تجربه کرده اید که وقتی خواب کافی نداشته اید، اوضاع شروع به عجیب شدن
برایتان می کند. . بی خوابی های روانی ممکن است که در نهایت به یک شب نخوابیدن
منجر گردند اما . اینسومنیای زودگذر نوعی اختلال خواب است که تنها چند روز طول می
کشد. . توصیه می شود از فعالیت های بدنی خود در اوقات پایانی روز کم کنید.
جمع بندی آیا این یک حالت عرفانی است یا نوعی اختلال؟؟؟! - گفتگوی دینی
www.askdin.com/showthread.php?t=25084
‎این حالت شبیه به همان بختک یا فلج خواب است که می تواند ارتباط نزدیکی . 25 تا
30 درصد جـمعیت کشـور، حـداقل یک بار در طول زندگی خود اخـتـلال فلج خـواب را
تـجـربه کرده اند. . 3) سعی کنید وضعیت خروج از بدن را در خودتان القا کنید. . به
طور کلی بختک یا فلج خواب دارای دو دسته علائم است که ممکن است به تنهایی .
خواب - روانشناسی مردمی
public-psychology.ir/1394/05/خواب/
‎1 آگوست 2015 . خواب دارای دو مرحله متفاوت است که در دوره های تقریبا 90 دقیقه ای تکرار می شوند. .
در طول این مدّت و هنگامی که هنوز کاملاً به خواب نرفته‌ایم ممکن است احساس عجیب و کاملاً
واضحی را تجربه کنیم که توهمات . را از خواب بیدار کنید احتمالاً به شما خواهد گفت که
خواب نبوده است! . اختلال های خواب۱۳۹۵/۰۱/۰۲در «اختلالات خواب» .
آشنایی با یکی از اختلالات عجیب خواب - سایت فوق تخصصی مغز و .
gyrusclinic.com/آشنایی-با-یکی-از-اختلالات-عجیب-خواب/
‎6 آوریل 2015 . تصور کنید با صدای یک انفجار در سر خود یا صدای تیر اندازی از خواب . کننده در این
مطالعه شنیدن چنین صداهایی را در حین خواب تجربه کرده اند . . سندرم انفجار سر تنها
اختلال خواب که منشا روانی عجیب دارد نیست که . برخی دیگر از محققان گفته اند
ممکن است به اختلالات شنوایی مربوط . بهترین حالت های خوابیدن.
چرا در خواب عرق می‌کنیم؟ - مجله سلامت
www.majalesalamat.com/knowledge/why-do-we-get-sweaty-in-sleep/
‎ Rating: 3.7 - 3 votes3 ژوئن 2015 . اگر شما هم خیس از عرق از خواب بیدار می‌شوید،ممکن است بپرسید : چرا این‌قدر در .
اصلا عجیب نیست که گرم شوید و عرق کنید ؛ این اتفاق کاملا طبیعی است. . افراد
نزدیک‌های صبح ، یعنی حدود ساعت ۴ کاهش موقت دمای بدن را تجربه می‌کنند. . عجیب
نیست که اختلالات خواب هم موجب عرق‌های شبانه شوند. . نوشته های مشابه.
جهان - BBC فارسی - کارهای عجیبی که مردم در خواب انجام می‌دهند
www.bbc.com/./121221_an_magazine_weird_things_in_sleep.shtml
‎1 فوریه 2013 . در این نوشته به کارهای عجیبی پرداخته شده است که در حین خواب از . پخش زنده برنامه
های تلویزیونی . برخی اختلالات نادر و نسبتا عجیب در حین خواب هم شیوع بیشتری
پیدا . سعی کنید از چیزهایی که باعث می‌شوند به سختی به خواب بروید، دوری .
کسانی که از این اختلال رنج می‌برند، ممکن است بعد از بیدار شدن اصلا .
استرس و راههای رسیدن به آرامش روح و روان [آرشیو] - سایت علمی .
www.daneshju.ir/forum/archive/index.php/t-26596.html
‎18 جولای 2007 . این خستگی گاه ممکن است به افسردگی و بیماریهای مختلف روحی روانی و یا حتی مرگ
فرد . 14 – وقایع استرس زا را بصورت طولانی و مداوم تجربه می کنند. . اضطراب می
تواند روی کارکرد های اساسی مانند تمرکز، اشتها و خواب تاثیر . اگر اختلال اضطراب
دارید، احتمالاً تصور می کنید که این اختلال بر زندگی شما حاکم است.
Previous



چرا «فلج شدن در خواب» یا «بختک» تا این اندازه رعب آور است و چگونه می .
rooziato.com/139552526/چرا-فلج-شدن-در-خواب-یا-بختک-تا-این-ا/
‎این که چه خوابی دیده ایم و در آن زمان چه احساسی را تجربه کرده ایم می تواند گذرا باشد
چرا که با . زمانی که خواب هستید و مثلا خواب می بینید ممکن است در جای خود تحرک
داشته باشید. در پدیده «فلج شدن در خواب» در واقع شما بیدارید اما نمی توانید حرکت
کنید. . در این ارتباط می توانید مقاله نشانه های «اختلال های اضطرابی» چه هستند؟
نشانه های تحت تاثیر قرار گرفتن یا تسخیر شدن فرد توسط ارواح
https://www.spiritualresearchfoundation.org/./ghost-spirit-symptoms
‎اختلالات خواب; 6. . از این رو ضروری است که فرد در مورد آن زودتر بداند، تا بتواند
اقدامات درمانی را انجام دهد. . ممکن است گازی، از هر یک دهانه خارج شود مانند تجربه سرفه ،
خمیازه ، آروغ زدن ، عطسه و غیره . . به مقاله اصول کیهانی مطلق ( پانچ آتاتوا ) مراجعه
کنید. . یک فرد می تواند ناراحتی های زیر را در خواب، مراقبه و یا بیداری تجربه می
کنند.
چگونه خواب خوبی داشته باشیم،روشهای آرامش درخواب،افزایش عزت نفس .
www.zibaweb.com/khab.htm
‎چگونه خواب راحتی داشته باشیم؟ . خواب به اندازه غذا، هوا،آب برای شما ضروری است. با
این حال ممکن است که شما در زندگی خود اختلال در خواب را تجربه کنید. یک سوم . مواد
الکلی باعث دوره های خواب غیر طبیعی، نامنظم وبیداری مکرر در صبح زود می شود. 13. .
شاید کمی عجیب باشد ولی عزت نفس پایین غالبا با خود محوری افراطی همراه است.
تاثیرات بی خوابی در انسان
hessam87.persianblog.ir/
‎شاید برایتان عجیب باشد، ولی بی خوابی به هر دلیلی که باشد، به طرز فوق العاده ای
. استرس های زندگی روزمره می تواند توانایی خوب خوابیدن را تحت الشعاع قرار دهد یا .
بعد از یک خواب معمولی در شب، ممکن است در طول روز احساس خواب آلودگی نمائید یا این
. توانید فعالیت کنید، اما کاملاً از این که دچار اختلال خواب هستید یا از بی خوابی .
شگفتی های خواب | کوکا
www.coca.ir/wonders-of-sleep/
‎حین تجربه توهمات پیش از خواب و هنگام برخاستن از خواب، فرد ممکن است بیدار بنظر
برسد، اما با توجه . یک اختلال خواب است که تکانهای قبل خواب بیشتر از معمول
تجربه میگردند. . هوشیار نیست و چنانچه وی را وادار به بیدار شدن کنید ممکن است
وحشت شبانه تا 20 دقیقه نیز ادامه یابد. . روش های عجیب و غریب تقلب کردن سر
جلسه امتحان.
افسردگی و خواب - آریا سلامت
www.ariasalamat.com/fa/news/380/افسردگی-و-خواب.aspx
‎بیخوابی، شایع‌ترین اختلال خواب در آمریکا است که یک سوم بزرگسالان را تحت‌
تأثیر . شما ممکن است احساسات شدید اندوه، ناامیدی، پوچی یا عذاب وجدان را تجربه
کنید.
علائم شایع ام اس در زنان | بیمارستان عرفان
erfanhospital.ir/fa/common-ms-symptoms-in-women/
‎مردان و زنان مبتلا به ام اس هر دو ممکن است مشکلات جنسی را تجربه کنند که شامل: .
با علایم های که نوشتین فک میکنم دارم خواهش می کنم راهنمایی کنید. . از نوجوانی
دست و پاهام خیلی خیلی خواب میرفتن و هنوزم همینطور هستن ولی الان 1حس عجیب دیگه
هم به .
دلایل اصلی عرق کردن در خواب چیست؟ - تا سلامتی taSalamati.com
tasalamati.com/e/61m/
‎اگر شما هم خیس از عرق از خواب بیدار می شوید،ممکن است بپرسید : چرا این قدر در خواب
عرق می کنم . زیر پتو و لحاف خودتان را زندانی کرده اید ، اصلا عجیب نیست که گرم
شوید و عرق کنید . بیشتر افراد نزدیک های صبح ، یعنی حدود ساعت ۴ کاهش موقت
دمای بدن را تجربه می کنند. . عجیب نیست که اختلالات خواب هم موجب عرق های شبانه
شوند.
چرا در خواب عرق می‌کنیم؟ - مجله شب نما
shabnoma.ir/index.php/2013./2123-چرا-در-خواب-عرق-می‌کنیم؟
‎اگر شما هم خیس از عرق از خواب بیدار می‌شوید،ممکن است بپرسید : چرا این‌قدر در خواب
عرق می‌کنم؟! اگر مکررا . عجیب نیست که اختلالات خواب هم موجب عرق‌های شبانه شوند.
بیماری اوتیسم چیست؟ دلایل و علایم بیماری اوتیسم در کودکان
www.imamhadi.com/ایتام-خیریه/./اُوتیسم-و-روش-های-درمانی-آن
‎در اصطلاح کلی، به این معنی است که فرد می تواند دارای یک اتیسم خفیف یا خیلی .
عادات غذایی عجیب، همچون خوردن تعداد کمی از انواع غذا و یا خوردن مواد غیرخوراکی .
برای مثال حواس لامسه ، بویائی و چشائی در تجربه خوردن یک هلو رسیده به ما کمک می
کنند . . ممکن است به بیماری های دیگر ناشی از اوتیسم همچون بیماری صرع، اختلالات
خواب و .
Previous



بنیتا - عادت های بد قبل خواب [قسمت اول]
www.benita.ir/article/specific/sleep-mistakes-i
‎16 ساعت قبل . برنامه‌ی خواب آشفته، ممکن است ریتم بدن را مختل کند و باعث اختلالات خواب گردد. .
است، برای مثال تاریکی می‌تواند باعث تولید هورمون خواب گردد و به شما کمک می‌کند
که خواب آرامی را تجربه کنید. . ۶ راه علمی و عجیب برای کاهش وزن .
خواب های جالب من
dreamadream.mihanblog.com/
‎19 فوریه 2013 . خواب های جالب من - تعبیرخوابهای خودمان،ارسال خوابهای جالب شما ! . قسم دوم وسوسه
شیطان است که انسان را اندوهگین گرداند وقسم سوم خواب های آشفته ومختلف . در طول
خواب، بیشتر عملکردهای بدن به پایین‌ترین سطح ممکن منتقل . همچنین باعث اختلال
در روابط اجتماعی شده و توانایی تعامل مثبت را . و سپس کلیک کنید.
100 دانستنی جذاب پیرامون مغز انسان - زومیت
www.zoomit.ir/2013/4/10/4979/دانستنی-جذاب-مغز-انسان/
‎10 آوریل 2013 . چربی: مغز آدمی چرب‌ترین عضو بدن است که بیش از 60 درصد آن را چربی فرا .
بالاترین دمای ممکن: بیشترین دمای ثبت شده‌ی بدن که شخص در آن جان سالم . را خوب
به خاطر بسپارید بهتر است بین این موارد ایجاد پیوستگی کنید. . که چطور
تولیدکنندگان فیلم‌های پویانمایی دیزنی از اختلالات خواب در . مقاله های مرتبط .
روانشناسی تمام رفتارهای غیر ارادی در خواب - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/57800_روانشناسی-تمام-رفتارهای-غیر-ارادی-در-خ.html/
‎افراد در زمان خواب ممکن است یک سری رفتارهای غیر ارادی را انجام دهند که پس از . در
اینجا به پنج پدیده عجیب که ممکن است هنگام خوابیدن شما رخ دهد، می‌پردازیم: .
نشانگان برخلاف نامش سرتان نمی‌ترکد، بلکه توهم‌های شنیداری را هنگام خواب تجربه
می‌کنید. . اختلال رفتاریREM: افرادی که هنگام مرحله REM یا رویابینی خواب حالت
فلجی معمول .
دسته‌بندی خواب - روانشناسی خودمانی | مشاوره خصوصی
www.ravanmoshaver.com/category/cat-17
‎این نوع اختلال نوعی مشکل عصبی است که شامل مکانیزم خوابیدن بیدار شدن در مغز و
. افرادی که دچار نارکولپسی هستند ممکن است در هر زمان احساس خواب آلودگی داشته
باشند. . محققان بر این باورند که ژنتیک، فعل و انفعالات ناقلان مغزی (فرستنده های
عصبی) و . بعضی از افرادی که دچار نارکولپسی هستند، فلج خواب را هم تجربه کرده
اند.
۵ حقیقت مهم درباره خواب دیدن - الو دکتر
www.alodoctor.ir/news/details/./۵-حقیقت-مهم-درباره-خواب-دیدن
‎27 مه 2016 . کابوس به اندازه کافی یک تجربه بد است؛ اما یک اختلال خواب نادر موسوم به . نتایج
نشان می‌دهد که علائم اولیه این اختلالات عصبی ممکن است چندین دهه قبل از . بیدار
ماندن تا دیر وقت خوبی‌های خود را دارد، اما دیدن خواب‌های عجیب و . او کابوس‌های شبانه زنان
را به ۳ دسته مجزا تقسیم کرده است: کابوس ‌های ترسناک (که در آن یا .
9 روش برای افزایش توانایی مغز و بالا بردن سطح هوش | سازمان پژوهش و .
oerp.ir/article/1507
‎10 آگوست 2015 . خواب هم یکی دیگر از رفتارهای ضروری برای افزایش توانایی مغزی است. . گاهی اوقات
انسان‌های باهوش تا حدی عجیب و غریب به نظر می‌رسند. . خاص در رابطه با وقایعی که
تجربه می کنیم می فرستد و بین نرون های ما ارتباطی به وجود . ممکن است پیش
خودتان فکر کنید کسانی که حافظه بسیار خوبی دارند از هوش بیشتری .
فیبرومیالژیا - blogfa.com
afshid.blogfa.com/category/3/فیبرومیالژیا-fibromyalgia
‎اختلال شناختی در فیبرومیالژیا یا همان فیبروفاگ معروف! . گزارش شده است که 50-
80% بیماران مبتلا به فیبرومیالژیا کاهش در حافظه کاری، . در میان تست های ممکن
برای ارزیابی علائم فیبرومیالژیا الکترومیوگرافی . در طول این مدّت و هنگامی که
هنوز کاملاً به خواب نرفته‌ایم ممکن است احساس عجیب و کاملاً واضحی را تجربه کنیم که
.
حمله (هراس) پانیک | دکتر محمد والی پور - متخصص روانپزشکی
www.drvalipour.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=4041
‎هستند ، ممکن است حملات پانیک را با قرار گرفتن در شرایط اضطراب آورتجربه کنند.
. مشخصه اصلی اختلال پانیک، وقوع خود به خود و غیره منتظره حملات پانیک است که
شامل . اما گاه حمله های پانیک به دنبال آشفتگی، فعالیت بدنی، فعالیت جنسی یا
آسیب . دارم،تا میخوابم تپشم بدتر میشه و دستام سر میشه و از خواب میپرم و گریه
میکنم، .
خواب و آرامش - جزیره کوچک زیبای من. - پرشین بلاگ
sorodmeli.persianblog.ir/page/2
‎این بیان چه بسا به نظر عجیب آید، زیرا معمولا رفتار را فعالیتهایی می‌دانیم که شامل
حرکات . از نصفه های شب تا ساعت 4 صبح، مغز استخوان عملیات خون سازی را انجام
می دهد. . با این حال ممکن است که شما در زندگی خود اختلال در خواب را تجربه کنید.
Previous



بهار نیوز - آیا می دانید تا چند روز می‌توانید نخوابید؟
www.baharnews.ir/news/76032/
‎ممکن است بپرسید چه طور می شود این زمان از دست رفته را بازگرداند، اما شاید بهتر
باشد پیش . تجربه به شما ثابت کرده که مقاومت در برابر خواب کار واقعا مشکلی
است. . شاید به همین علت است که بعد از یک چرت حسابی احساس سرزندگی می کنید.
این در حالی است که خواب ناکافی با افزایش خطر ابتلا به دیابت، بیماری های قلبی،
چاقی و .
91/12/01 - 91/12/30 - آمیزش جنسی را با بیشترین لذت تجربه کنید
davoodazari4.blogfa.com/1391/12
‎به همین دلیل است که شما به دفعات با زوج‌های میانسالی روبه‌رو می‌شوید که پس از سر و
. اختلال نعوظ عبارت است : از عدم توانایی آلت تناسلی در ایجاد نعوظ یا حفظ نعوظ
به مدت . این مسئله کمی برای من عجیب بود چون اصلاً نمی توانم به ذهنم راه بدهم که ممکن
است . اگر در اتاق خواب مثل اواخواهرها برخورد کنید، مطمئن باشید که هیچ کششی به
شما .
دانستنی های پزشکی
www.labworld.ir/مطالب/دانستنی-های-پزشکی.html
‎اختلال در جنس مذکر شایع تر از مؤنث است و حدود 15% کودکان گاهگاهی خوابگردی نشان
می دهند. . ممکن است در سراسر شب به خصوص مرحله 2 خواب روی دهد. . دوره های حرف زدن
در خواب گاهی همراه وحشت شبانه و خوابگردی است. . که کودک حمایت شما را لمس کند،
زیرا او در پناه این حمایت است که هرگز خواب های ناگوار و ترسناک را تجربه نخواهد کرد.
اختلالات خواب را بهتر بشناسیم
www.labworld.ir/مطالب/دانستنی-های./100-sleep-parasomnia.html
‎4 ژانویه 2017 . در این مطلب به توضیح و علل انواع اختلالات خواب parasomnia، از پرخوابی تا
کابوس و حرف زدن در خواب و. . ممکن است در سراسر شب به خصوص مرحله 2 خواب روی دهد.
. در این وضعیت او را باید کاملاً از خواب بیدار کنید. . شما را لمس کند، زیرا او در پناه
این حمایت است که هرگز خواب های ناگوار و ترسناک را تجربه نخواهد کرد.
۱۰ عجیب ترین نوع اختلالات خواب - مجله کسب و کار بازده
bazdeh.org/عجیب-ترین-نوع-اختلالات-خواب/
‎2 نوامبر 2016 . دندان‌قروچه نیز از جمله عجیب ترین نوع اختلالات خواب است. اختلالی است که در آن فرد
مبتلا در هنگام خواب آرواره‌های‌اش را گره می‌کند یا به یکدیگر می‌ساید. . می‌شوند، و حتی
در زمان بیداری نیز ممکن است هیچ گونه مشکل تنفسی را تجربه نکنند. . از این ۶
عادت خواب اجتناب کنید . ۱۳ عادت های روزانه که شما را زود پیر می کنند.
کتابچه پنج بیماری شایع روانپزشکی مرکز - دانشگاه علوم پزشکی .
zums.ac.ir/page/8295/کتابچه-پنج-بیماری-شایع-روانپزشکی-مرکز
‎با کنترل توهم – هذیان – خشم – اختلال و بهداشت خواب . در اختلال افسردگی ، افراد
علایمی را تجربه می کنند که شامل موارد زیر می باشد. 1. احساس خستگی زیاد که ممکن
است با دردها و ناراحتی های جسمی از جمله سردرد همراه باشد که به آن کمبود انرژی می
گویند. 2. . باید به بیمار کمک کنید تا با اهداف مراقبتی مورد انتظار خویش آشنا شود
.
تشنج‌ در بزرگسالان
www.boali.com/firstaids/fa08/fa06.htm
‎این‌ وضعیت‌ ناشی‌ از وجود یک‌ اختلال‌ در فعالیت‌ الکتریکی‌ مغز است‌. . درست‌ قبل‌ از (
شروع‌) تشنج‌، بیمار ممکن‌ است‌ یک‌ دوره‌ هشداردهنده‌ (اورا) با یک‌ سری‌ علایم‌ را تجربه‌ کند
که‌ . حمله‌ تشنج‌ پیشگیری‌ کنید و شرایط‌ ارایه‌ مراقبت‌های‌ مناسب‌ پس‌ از بهبود را فراهم‌
. پس‌ از یک‌ حمله‌ تشنج‌، بیمار ممکن‌ است‌ احساس‌ خستگی‌ کند و به‌ خواب‌ عمیق‌ فرو برود.
اختلالات خواب - تربیت ماندگار
tarbiatmandegar.persianblog.ir/post/207/
‎4 ژانویه 2013 . عموم مردم و حتی برخی از بالینگران جدی بودن اختلال‌های خواب را درک نکرده اند. . از آنجا
که ممکن است شما به دلیل بیدار نشدن، اتفاقات بین خواب را متوجه نشوید، . در ابتدا
باید مشخص کنید که بیمارتان از اختلال خواب خاصی رنج می برد یا خیر. . سندرم
نبود بیداری- خواب 24 ساعته: در این اختلال عجیب و نادر، بدن قادر به .
نشانه های کم خوابی در سفر را بشناسید - آژانس هواپیمایی پیشواز
pishvazasia.com/نشانه-های-کم-خوابی-در-سفر-را-بشناسید/
‎مشکلات خواب کاملا با اختلال در زندگی آدما در ارتباطه و عامل بزرگی در ایجاد . نشون
داده که کسانی که بیش از ۵ شب بی خوابی در ماه تجربه می کنن مستعد درگیری با . اما
کم کم احساس می کنید لباس های شما هر روز تنگ تر میشه. . کمبود خواب باعث مشکلات
زیادی در تاریخ بشر شده است. . تخت اتاقتون رو تا حد ممکن محل راحتی درست کنید.
آیا بختک از نظر دینی واقعیت دارد؟ | شهر سوال
www.soalcity.ir/node/1903
‎27 مه 2013 . به این شکل که از خواب بیدار شده و هشیاری خود را به دست می آورند، اما قادر به . بدن
خودشونه و چون تجربه غیرمعمولیه براشون عجیب، ترسناک و غیرعادیه. . جلال می‌گوید
که ممکن است ترس در واقع منجر به طولانی تر شدن زمان فلج خواب شود. . نوعی اختلال
در خواب است و در جریان آن افراد توانایی خود برای تنظیم چرخه های .
Previous



فوریت های پزشکی - تشنج‌ در بزرگسالان ، تشنج‌های‌ نهفته ، تشنج‌ در کو
emt-i.blogfa.com/page/24.aspx
‎تشنج‌های‌ صرعی‌، ناشی‌ از اختلالات‌ عمده‌ و عودکننده‌ فعالیت‌ مغز هستند. . هشداردهنده‌ (اورا
) با یک‌ سری‌ علایم‌ را تجربه‌ کند که‌ مثلاً به‌ صورت‌ یک‌ احساس‌ عجیب‌ و غریب‌ یا یک‌ بو
یا مزه‌ خاص‌ است‌. . پس‌ از یک‌ حمله‌ تشنج‌، بیمار ممکن‌ است‌ احساس‌ خستگی‌ کند و به‌
خواب‌ عمیق‌ فرو برود. . اشیای‌ بالقوه‌ خطرناک‌ (مثل‌ نوشیدنی‌ داغ‌ یا اجسام‌ تیز) را دور
کنید.
راز های روابط زناشوئی که زنان میانسال بشما نمی گویند - لیدیز
www.ladieez.com/./1545-things-you-should-know-about-intimate-relations
‎در ایران متاسفانه دلیل بخش بزرگی از ازدواجهای نافرجام مشکلاتی است که زوجین در .
عدم اطلاعات کافی و نبود تجربه دلیل اصلی این ناکامی در زندگی زناشوئی است. . اگر
زندگی زناشوئی شما دچار اختلال شده است بهتر است این موارد را بدقت بخوانید، مواردی
که . گاهی تخت خواب زناشوئی شما نیز به مرخصی نیاز دارد همانگونه که شما به تنوع .
غول چراغ شخصی خودتان • شگفتیهای خواب | بلاگ
https://genie.ir/blog/2014/09/sleep-secrets
‎این وضعیت ممکن است به اشتباه به پدیده های فراطبیعی نسبت داده شود. . یک
اختلال خواب است که تکانهای قبل خواب بیشتر از معمول تجربه میگردند. . فرد وقتی
برمی خیزد هوشیار نیست و چنانچه وی را وادار به بیدار شدن کنید ممکن است وحشت
شبانه تا 20 دقیقه نیز ادامه یابد. 2. . آشنایی با 9 بیماریی عجیب و غریب دنیا 758
بازدید.
درمان وسواس فکری ، اختلالات اضطرابی و اضطراب
panic-attack.persianblog.ir/
‎19 سپتامبر 2016 . یکی از نشانه های اختلال اضطرابی که در خودم هم دیده ام این است که زمانی که مضطرب .
مرتبط با اضطراب است که هر سه نوع آن را تجربه کرده ام و با آن درگیر بوده ام. . دقت
کنید که من یه روز صبح از خواب بیدار نمی شوم و تصمیم نمی گیرم که . فکرها و
نگرانی های زیادی را افراد ممکن است با مصرف قرص اعصاب داشته باشند.
خواب – پورتال گلستان
golestanstate.ir/tag/خواب/
‎مردان معمولا هر چند وقت یکبار تجربه ارضا شدن در خواب را دارند. . با ممنوع کردن چنین
عادت هایی قادر خواهید بود وزن بیشتری کم کنید. . که در مراحل اولیه ی خواب افراد ممکن
است مکالمات کاملی داشته باشند، در حالی که در خواب عمیق‌تر این امکان . اختلال های
حرکتی که در خواب سراغ انسان می آیند به گونه ای مختلفی خود را نشان می دهند که شایع
.
اختلال در خوابیدن مشکلی که در زنان دوبرابر مردان است - پرشین وی
www.persianv.com/zanan/357747.php
‎22 ا کتبر 2016 . اختلال خواب در زنان , زنان و اختلال خواب , چرا خانمها دچار اختلالات خواب می . عزیزانتان
را به راحتی هیحان زده کنید! . تورم حفره های بینی نیز ممکن است باعث خروپف و وقفه
تنفسی شبانه در . زنان شاغل در شیفت های چرخشی و شبانه احتمالا مشکلات خواب را
تجربه می . واکنش عجیب شادمهر عقیلی درباره بازگشت به ایران!
با این خوراکی‌ها به جنگ بی خوابی بروید - روزپلاس
roozplus.com/fa/news/./با-این-خوراکی‌ها-به-جنگ-بی-خوابی-بروید
‎24 دسامبر 2016 . اگر دچار اختلال خواب هستید می توانید پیش از آن که به فکر استفاده از داروهای .
یکی از راه های درمان اختلال خواب، میل کردن غذاهای خاصی قبل از زمان خواب است که واقعاً
. اگر با بی خوابی مبارزه می کنید، مصرف کمی غذا ممکن است بتواند به شما . دچار
اضافه وزن می شوند، بلکه مشکلاتی را در چرخۀ خواب خود تجربه می کنند.
خواب - مشاوره و روان درمانی- مشاوره تلفنی - پرشین بلاگ
pooyamoshavereh.persianblog.ir/tag/خواب
‎تحقیقات جدید نشان داد که شرایط اخلال خواب مانند آمفیزم و آپنه خواب ممکن است خطر
. بسیاری از موجودات زنده، ریتم های شبانه روزی را دنبال می کنند که این امر یک چرخه
. خواب‌ها مى‌توانند جالب، هیجان‌انگیز، وحشتناک و یا صرفاً عجیب و غریب و غیرعادى
باشند. . با این حال ممکن است که شما در زندگی خود اختلال در خواب را تجربه کنید.
IranPsychology - مشکلات و اختلالات خواب Sleep Problems
www.well-being.blogfa.com/./مشکلات-و-اختلالات-خواب-Sleep-Problems
‎اختلال خواب هنگامی مطرح می شود که در عین اینکه شدید است یعنی تداوم دارد و تنش زا
است و مشکلات روانی اجتماعی ایجاد می . افسردگی ، شما ممکن است صبح زود از خواب
بیدار شوید و قادر به خوابیدن دوباره نباشید. . صدا های عجیب و غریب بشنوید یا
تصاویر خیالی را مشاهده کنید . بسیاری از ما خوابهای ترسناک یا کابوس را تجربه
کرده ایم.
بیماری‌های عصبی - سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
article.tebyan.net/67942/بیماری-های-عصبی
‎8 نشانه آسیب مغزی; ممکن است به واسطه یک زمین خوردن و یا برخوردی شدید در یک .
محققان انواع مختلفی از اختلالات مغزی را شناسایی کرده اند، به ویژه پلاک های ساخته .
5 دلیل عجیب بیماری آلزایمر; بیماری آلزایمر یک بیماری پیشرونده در مغز است که به
. در پاها در خواب شب از علائمی است که شاید بسیاری از افراد آن را تجربه کرده باشند.
Previous



بی خوابی - هر روز یک ترفند !!! - پرشین بلاگ
meysam1.persianblog.ir/post/56/
‎21 آوریل 2013 . آیا ممکن است کم خوابی داشته باشید یا دچار یک اختلال خواب باشید؟ به اطرافتان نگاه
کنید ,مردی که در اتوبوس چرت می زند، همکارتان که صدای . منطقه ، کار زیاد یا شیفت
های چرخشی که برخلاف ریتم طبیعی خواب در بدن هستند یا بیدار . ماندن را برهم می زند
یا ممکن است موجب رفتارهای عجیب حین خواب شود مثل خواب گردی.
بیش از حد خوابیدن هم عواقب خودش را دارد - پایگاه اطلاع رسانی پیک .
peykehashtrood.ir/?p=48489
‎14 سپتامبر 2016 . اما آیا چون خواب خوب است زیاد خوابیدن می تواند به معنای بیشتر بهره بردن از این
خوبی باشد؟ . در ادامه می خواهیم به شما بگوییم اگر بیش از حد بخوابید ممکن است چه .
بیش ار ۸ ساعت خوابیدن می تواند خطر بیماری های قلبی را تا ۳۴ درصد افزایش دهد. .
عمیقی که به ریکاوری و بازسازی بدن کمک می کند را زیاد تجربه کنید.
درد های بدن به علت بیماری افسردگی - forum mui - فهرست
forum.mui.ac.ir/index.php?topic=1612.0
‎7- اختلالات خواب:بسیاری از افراد مبتلا به افسردگی خواب راحتی ندارند. . معتقدند
که چیزی که افراد افسرده با عنوان درد تجربه می کنند متفاوت از سایرین است. . اما
لازم است که در مورد این علائم حتما با پزشک صحبت کنید. . اعصاب آسیب دیده ممکن
است پیغام های نادرست به مغز بفرستند و شما بدون دلیل، احساس درد .
دانستی های بارداری
ninifen4.niniweblog.com/
‎دانستی های بارداری - خوشحال میشم تجربه هاتو رو بگین تا با نام خودتون ثبت .
توصیه ما این است که پزشکی که در طول بارداری به وی مراجعه می کنید، دارای این
خصوصیات باشد: . ناخن جویدن یکی از اختلالات و واکنش‌های روانی است که معمولا
ممکن است از . مقدار مایعات مصرفی کودک را از ساعت ۷ شب به بعد کم کرده و قبل از
خواب او را به .
«نگاه شما»: خداحافظ Panic - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ایران و .
www.tabnak.ir/fa/news/203894/نگاه-شما-خداحافظ-panic
‎17 نوامبر 2011 . مطلبی که در ادامه می‌خوانید، تجربه خودم از بیماری Panic است. . قلب و نفس تنگی،
احساس مرگ یکی از علایم بارز این بیماری است اما بدین شکل فکر کنید که در خواب
هستید. . تا حد ممکن باید از غصه و ناراحتی به دور باشید. . البته این کتاب
موضوعات عجیب و غریبی ندارد اما راهنمایی های بسیار سودمندی را در غالب ارایه .
خواب - دانشنامه مشهد
mashhadenc.ir/خواب/
‎24 جولای 2015 . ۴ تغییرات پیش از خواب; ۵ تغییرات در طول خواب; ۶ اختلالات خواب . به خواب
نرفته‌ایم ممکن است احساس عجیب و کاملاً واضحی را تجربه کنیم که . نخستین چرخه
خواب REM ممکن است تنها زمان کوتاهی به طول بینجامد امّا هر . خوابیدن به اندازه کافی
فعالیت مثبتی است که کمک می‌کند در همه جنبه های زندگی بهتر عمل کنید.
وبلاگ روانشناسی شفای درون - اختلالات روانپزشکی و توصیه های درمانی
mbabakhani.blogfa.com/cat-24.aspx
‎۶) اختلال خواب، کابوس و خواب‌های ترسناک (رویاهای هولناک بدون محتوای مشخص). . به
خودتان بگویید: من در حال تجربه ی یک نشانه از وسواس هستم. . واژه اضطراب به حالت
روانی و عاطفی اشاره دارد، که ممکن است از یک احساس ناراحتی کوچک به . تفکر
جادویی، عقاید منحصر به فرد و افکار عجیب و غریب از ویژگی ‌های این افراد به شمار می
‌رود.
Lahzehnama.ir | خواب های آشفته در دوران بارداری - لحظه نما
lahzehnama.ir/fa/news/20779/خواب-های-آشفته-در-دوران-بارداری
‎17 جولای 2015 . علت دیدن کابوس یا خواب آشفته در خانم های باردار چیست؟ بارداری دورانی است که با
خود نگرانی های فراوانی از جمله ترس از زایمان، . اولین تجربه بارداری بزرگترین و
مهمترین ترس تمام خانم های باردار است. . نحو که دیدن این گونه خواب ها در میان خانم های
باردار شایع است ممکن است . پیش از خواب دمنوش های آرام بخش میل کنید.
حقایقی شگفت انگیز و جالب در مورد خواب دیدن | پورعلی.نت؛ تفکر .
www.pourali.net/1388/08/1930.html
‎13 نوامبر 2009 . افرادی که نابینا به دنیا می آیند نمی توانند در خواب تصاویر را ببینند، . بدن به
خوابیدن به قدری زیاد است که می تواند به طور مجازی تمامی موقعیت های . با یک رویای
خیلی عجیب و غریب ( بر اثر استعمال مواد مخدر) بیدار شد. . برای مثال شیطان خون
آشامی که در آخرین خوابتان دیده اید ممکن است . ایجاد اختلال در خواب دیدن.
چرا "بختک" اینقدر ترسناک است؟ - فرارو
fararu.com/fa/news/220918/چرا-بختک-اینقدر-ترسناک-است
‎20 ژانویه 2015 . ممکن است در هنگام فلج خواب لوب‌های آهیانه بر نورون‌های که در مغز مسئول انتقال فرمان
حرکت هستند . این اتفاق می‌تواند در چگونگی تصویری که مغز از بدن می‌سازد، اختلال
ایجاد کند. . اینکه در حین فلج خواب، بیدار شوید و کل اتفاقات را تجربه کنید، را
بالاتر ببرد. . ماجرای یک بیماری عجیب؛ زنی که به شوهرش آلرژی دارد!
Previous



نشانه های تمرین بیش از حد در بدنسازی
dulme.ir/news/299884
‎ممکن است دلیلش این باشد که بیش از اندازه تمرین می کنید. هنگامی که ورزش می کنید،
. اختلال های عجیب خواب که ممکن است در خواب تجربه کنید! اگر خواب خوب و راحتی .
10 نمونه نادر از اختلالات جنسی عجیب و غریب (تصویری) | www.WeAre .
www.weare.ir/interesting/./اختلالات-نادر-جنسی-عجیب-و-غریب/
‎8 مه 2012 . مشکلات جنسی می تواند زندگی جنسی را غیر ممکن سازد، از مقاربت از هر جهت . میکرو
پنیس یک عبارت پزشکی است که آلت مردانه کوچک و غیر معمول را بیان می کند. . در
هنگام خواب می باشد که افراد را درگیر فعالیت های جنسی شامل استمناء، نوازش . زن،
برخی از علائم و رفتارهای مادر در نزدیکی زمان زایمان را تجربه می کند.
علت یا علت های پادرد چیست و راه درمان آن - انجمن خانوم خانوما
www.khanoomkhanooma.com/Thread-علت-یا-علت-های-پادرد-چیست-و-راه-درمان-آن
‎13 ا کتبر 2013 . چند وقته که پادرد های عجیب و وحشتناکی دارم خیلی دنبال علت یا علت هاش و راهی . پس
، تعجب آور نیست که حدود 75٪ از افراد درطول زندگی خود درد پارا تجربه می کنند. . دو
بیماری بسیار شایعی اند که مفاصل خصوصا زانو را ممکن است گرفتار . ولی هنگام
خواب شب درد پا که نشانه خستگی بیش از حد است به سراغ شما می آید.
آموزش(٥۱) - کر مثبت راهی به سوی زندگی بهتر و آرامتر. تف
psych.persianblog.ir/tag/آموزش
‎سلام دوستان اگر مایل بودید میتونید در فیس بوک از صفحه من دیدن کنید: . اگر
مصرف غذاهای مناسب برای خواب نتیجه نداد، مصرف ویتامین و مکمل ها ممکن است پاسخ
خوبی دهد. . که کلروفیل فراوانی دارند، غلات و نان های سبوس دار، قارچ ها ودر بین میوه ها
، انواع توت ها و . داروهایی که باعث ایجاد اختلال در خواب می شوند، شامل موارد زیر است :.
"امام(ره)" به احمدی‌نژاد در خواب چه گفت؟/ خواستگاری از این دخترها حرام است
www.yjc.ir/./امامره-به-احمدی‌نژاد-در-خواب-چه-گفت-خواستگاری-از-این-دخترها-حرام-است-خیابان‌‌ها-بعد-از-انقلاب-چه-نامی-گرفتند
‎خواستگاری از این دخترها حرام است/ خیابان‌‌ها بعد از انقلاب چه نامی گرفتند؟ . صورت
اول این است که صدای زن بدون آواز به قول فقها "صوت المراء" آیا شنیدنش برای یک .
های انجام شده کمتر از دو درصد ازدواج های دانشجویی در کشور منجر به طلاق می شود. .
است، می‌گوید این سگ‌ها موجب انتشار بیماری می‌شوند و ممکن است با حمله به گردشگران
و .
پاسخ به سوالات - مرکز پایش کودک
www.payeshekoodak.com/ShowPage.aspx?key=p.s.p
‎تنظیم خواب شب تقریباً بین سه تا شش ماهگی نظم و نسق بیشتری پیدا می کند اما به
هر حال . شما پیش از هر چیز نباید این مسئله را فراموش کنید که مسائل و مشکلاتتان در
ارتباط با . می ترسم که این رفتار با او بماند و در رشد اجتماعی او اختلال ایجاد کند.
. های تحولی مشترکی را تجربه می کنند این مساله ممکن است اندکی اصطحکاک های به وقوع
.
متافیزیک؛علل اولیه حقیقت وذات جهان
rasulakbari.blogfa.com/
‎متافیزیک؛علل اولیه حقیقت وذات جهان - متافیزیک و ارتباط جهان های موازی. . و هنگام
خواب هم بنا به شرایط در یکی از این جهانها بیدار میشویم خواب دیدن یعنی . هنگامی که
از بیرون به کهکشان راه شیری نگاه می کنید ممکن است آنرا بعنوان توده ای از ابر .
که پایداری از دست می رود از بین رفتن این انسجام موجب ایجاد بیماری یا اختلال می شود
.
بررسی عجیب‌ و غریب ترین اختلالات خواب - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/./بررسی-عجیب‌-و-غریب-ترین-اختلالات-خواب
‎22 ژانویه 2013 . این روزها تعداد افرادی که از کارهای عجیب و غریبی که در خواب انجام می‌دهند،‌ . عجیب‌ترین
عادت‌هایی که ممکن است در خواب داشته باشید. بگردید و پیدا کنید که چه چیزهایی
بیشتر روی خوابتان تاثیر می گذارد. . سالن های آرایش و زیبایی.
اختلالات شایع خواب (2) - پارسی طب
fa.parsiteb.com/اختلالات-شایع-خواب-2/
‎دانستنیهای پزشکی دیدگاه‌ها برای اختلالات شایع خواب (۲) بسته هستند 790 بازدید
. حملات خواب روزانه ممکن است بدون آگاهی قبلی اتفاق بیفتد تا جایی که گاهی مقاومت
. بعضی افراد صدها بار در طی شب اندام های خود را حرکت می دهند. . به محض این که از
خواب بر می خیزید برای ۱۵ دقیقه از محیط بسته خانه خارج گردید و نور روز را تجربه
کنید.
پرسش و پاسخ های روانشناسی در مرکز مشاوره راز | مرکز روانشناسی و .
razmoshaver.com/question-and-answer-psychology/
‎ممکن است عود شدن بیماری و بستری شدن در بیمارستان را کاهش دهد. . عاشق دوست
دوران راهنمایی خودم شدم وحتی خواب هایی می بینم که با اون شخص یا دختر . در من باقی
نمونده و همش درگیر اختلالات عاطفی و جنسی هستم و پایبندی به اخلاقیات هم از .
اشک و حالتی که تجربه می کنید بخشی از لذت شماست و ایرادی ندارد هر کس در مرحله
ارگاسم و.
Previous



ترک خود ارضایی-استمنا
a-m-f.blogfa.com/
‎خیلی از افراد شب ، هنگام خواب و استراحت مشکل دارند طوری که به خود ارضایی ،برای
. ممکن است مرد در اثر کثرت و اصرار در عمل جلق زدن غده تولید مایع منی اش خشک شده
و عمل . اون اثر مهم این هست که ، با توبه و ترک خودارضایی ، تمام خودارضایی های
گذشته ات . مدام دست به یک کاری بزنید ، یه حس زیبا که حتما باید خودتون تجربه
کنید .
. - شیشه - وبلاگ معجزه
alizia33.blogfa.com/cat-9.aspx
‎11 مه 2016 . من از شخص یا اشخاصی سخن می گویم که بر جاده های تاریک وجودمان ظاهر شدند و از آن وقت
. که اعتیاد در کنار سایر اختلالات روان‌شناختی یک اختلال روانی است. . نمی‌داند
کاری که در حال انجام دادنش است یک خواب گذرا است یا یک کابوس ابدی است. . شیشه
در ابتدای امر ممکن است امتیازهای زیادی به شخص بدهد که همان در باغ .
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
‎4 ا کتبر 2008 . مثلا اگر یک تاجر باشی بازار عجیب و جدیدی برای محصولاتت به وجود اومده. . اگر
فرصت دارید در طول روز، زمانی که احساس خواب آلودگی می کنید، ده تا بیست دقیقه
چرت بزنید. . این بازی تجربه ی خوبی است که روابط را مستحکم تر می کند و .
اختلال تمرکز ممکن است ناشی از بیماری های مانند اختلال بیش فعالی و کم .
الف - واکنش رهبر انقلاب به انتقادات صریح یکی از نخبگان
alef.ir/vdcfexdt.w6dvcagiiw.html?56087
‎29 ا کتبر 2009 . وی گفت: من شاید چهار- پنج سال است که به صورت جدی‌تر روزنامه می‌خوانم و مجلات را
مطالعه می‌کنم. . بستر مناسبی برای بیان پیدا نمی‌کند، ممکن است جنبه‌ی مغرضانه به
خود . ای کاش تو حرف های رهبر معظم انقلاب فقط به دنبال توجیه تفکر خودمون . چه
کسی با سخنان روشنگرانه خود بزرگان به خواب رفته و جوانان بی تجربه .
عوارض خود ارضایی دختران - پارسینه
www.parsine.com/fa/pages/?cid=50338
‎17 ا کتبر 2011 . واقعیت این است که دختران و پسران با بلوغ دچار تغییرات هورمونی و جسمانی می . ۴)
سعی کنید با مثانه خالی بخوابید و همچنین لباس زیر های تنگ و عجیب غریب هم
نپوشید . ۱- سعى کنید همیشه پیش از خواب مثانه خود را تخلیه کنید و شب هاى به
. من 38 سالمه از 20 سالگی خودارضایی با فشار آب رو تجربه کردم در .
مطالب جالب علمی
www.danestane.blogfa.com/
‎19 دسامبر 2012 . ایا می دانید هشیاری پدیده ای مستقل است (کسانی که تجربه مرگ و زنده شدن دوباره را
داشته اند) . ایا می دانید بعضی از میکروب ها بعد از 3 میلیون سال که یخ های سیبری
بیرون اوره . ایا می دانید 95% دانش اموزان دبیرستانی دچار نوعی اختلال خواب هستند
. ایا می دانید همچنین 35 درصد از نمونه ها فکر می کردند همسر آنها ممکن است .
همه چیز در مورد کودکان
elaykhanoom.blogfa.com/
‎وی خاطرنشان کرد: اولیاء به دنبال موقعیت های تشویقی برای کودکان خود باشند به .
که از نظر او بسیار واقعی است را درک نمی‌کنید و حتی ممکن است بیشتر احساس ترس
. _ از این‌ که اتاق کودک فقط مکانی برای استراحت و خواب او باشد پرهیز کنید؛ اتاق
او . ارزشمند است و بیاموزند که تجربه روند کار به اندازه نتیجه تلاش‌هایشان ارزش دارد.
هنر رابطه زن و مرد
anyasha.blogfa.com/90063.aspx
‎11 سپتامبر 2011 . کم خونى؛ کم اشتهایى و مشکلات گوارشى؛ کم خوابى و اختلال در خواب؛ تنگى نفس؛ .
2- استفاده دائم و مکرر از کانال های غیر اخلاقی ماهواره و تصاویر نامناسب . او ممکن است
این پیام را دریافت کند که در حال حاضر "به اندازه کافی خوب نیست" و . شرایط
مناسب، باعث شده حاملگی در سنین بالا اتفاق عجیب و غریبی نباشد.
«پرونده های فعال*» - دکتر خرسند
www.khorsand.org/main/archives/uoeuuoeu_uoeu_uoeoeu/
‎آیا بیماری با پسوریازیس و آرتریت داشته اید که در مان شده اگر ممکن است شماره آنها را
. بخش دیگری را نمیشناسید که از آن راه درمان کنید، این روش بی خطر را تجربه کنید.
. اما نکته عجیب اینکه اینهمه فشار عصبی مثلا روی الگوی خواب جز موارد معدود .
اختلالات قاعدگی از ابتدای بلوغ و حالا PCOو نازایی ورشد موهای زاید ناراحتی های
دیگر؟
آیا براستی زمان وجود دارد؟ - Big Bang
bigbangpage.com/?p=29986
‎3 ژوئن 2015 . اگر به راستی مفهوم زمان در کل جهان وجود ندارد، پس چه عاملی است که سبب می شود . همان
طور که روولی می گوید، ممکن است بتوان دینامیک جهان را به جای تحولات . مثلا برای
موجودی که در فضاهای مختلفی باشن تجربه های گذشت زمان . و شاید۵ ساعت
بخوابیداما ممکنه در همون ۵ ساعت خواب سالها زندگی کنید و کلی جاها برید،چرا؟
Previous

  • ۹۵/۱۰/۲۹
  • ۴۶۴ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی