تفریحی سرگرمی




 

hadis-mihanfal-com

مجمع البیان: به نقل از سعید بن ابى هلال: پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی صلى الله علیه و آله هرگاه آیه «رستگار شد، کسى که نفس را تزکیه کرد» را مى‌خواند، درنگ مى‌کرد و سپس مى‌گفت: خدایا! نفس مرا تقوا عطا فرما، که تو سرپرست و مولاى آنى، و آن را پاک و تزکیه فرما، که براى تزکیه آن تو بهترینى.

متن حدیث:

مجمع البیان عن سعیدِ بنِ أبی هلالٍ: کانَ رسولُ الله ِ صلى الله علیه و آله إذا قَرَأ هذِهِ الآیَةَ «قَد أفلَحَ مَن زَکاها» وَقَفَ ثُم قالَ: اللهُم آتِ نَفسِی تَقواها، أنتَ وَلِیها و مَولاها، و زَکها و أنتَ خَیرُ مَن زَکاها.

پینوشت: «مجمع البیان: 10/755»

نوشته حدیث امروز: دعایی که پیامبر (ص) بعد از آیه “قد افلح من زکیها” را می خواند اولین بار در پدیدار شد.


لینک منبع این نوشته :
http://www.mihanfal.com/223306.html


حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه "قد افلح من زکیها" را می‌خواند
www.mashreghnews.ir/./حدیث-روز-دعایی-که-پیامبرص-بعد-از-آیه-قد-افلح-من-زکیها-را-می‌خواند
‎12 ساعت قبل . مشرق- مجمع البیان به نقل از سعید بن ابى هلال : پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی
صلى الله علیه و آله هرگاه آیه «رستگار شد، کسى که نفْس را تزکیه .
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» می‌خواند
www.mashreghnews.ir/./حدیث-روز-دعایی-که-پیامبرص-بعد-از-آیه-قد-افلح-من-زکیها-می‌خواند
‎12 ساعت قبل . مشرق- مجمع البیان به نقل از سعید بن ابى هلال : پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی
صلى الله علیه و آله هرگاه آیه «رستگار شد، کسى که نفْس را تزکیه .
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه "قد افلح من زکیها" را می خواند
www.ghatreh.com/./حدیث-روز-دعایی-پیامبر-بعد-آیه-افلح-زکیها-خواند
‎13 ساعت قبل . پروردگارا به نفس من تقوایش را مـرحـمـت کـن، که تـو ولی و مـولای آن هستی، و آن را
تزکیه فرما که تو بهترین تزکیه ک.
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه "قد افلح من زکیها" را می‌خواند .
www.dolatebahar.com/./-حدیث-روز-دعایی-که-پیامبر-ص-بعد-از-آیه-قد-افلح-من-زکیها-را-می‌خواند
‎12 ساعت قبل . دولت بهار/ مجمع البیان به نقل از سعید بن ابى هلال : پیامبر خدا حضرت محمد
مصطفی صلى الله علیه و آله هرگاه آیه «رستگار شد، کسى که نفس را .
حدیث امروز: دعایی که پیامبر (ص) بعد از آیه "قد افلح من زکیها" را می خواند
www.mihanfal.com/223306.html
‎7 ساعت قبل . مجمع البیان: به نقل از سعید بن ابى هلال: پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی صلى الله
علیه و آله هرگاه آیه «رستگار شد، کسى که نفس را تزکیه کرد» را .
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه "قد افلح من زکیها" را می خواند .
tnews.ir/news/025771028152.html
‎دولت بهار: پروردگارا به نفس من تقوایش را مـرحـمـت کـن، که تـو ولى و مـولاى آن هستى،
و آن را تزکیه فرما که تو بهترین تزکیه کنندگانى.
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند
baztab24.com/./حدیث+روز+دعایی+که+پیامبر+ص+بعد+از+آیه+قد+افلح+من+زکیها+را+می+خواند
‎پروردگارا به نفس من تقوایش را مـرحـمـت کـن، که تـو ولى و مـولاى آن هستى، و آن را
تزکیه فرما که تو بهترین تزکیه کنندگانى. مشرق- مجمع البیان به نقل از سعید بن
ابى .
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند
www.tafsir-news.ir/./حدیث+روز+دعایی+که+پیامبر+ص+بعد+از+آیه+قد+افلح+من+زکیها+را+می+خواند
‎پروردگارا به نفس من تقوایش را مـرحـمـت کـن، که تـو ولى و مـولاى آن هستى، و آن را
تزکیه فرما که تو بهترین تزکیه کنندگانى. مشرق- مجمع البیان به نقل از سعید بن
ابى .
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند .
irato.ir/./حدیث-روز-دعایی-که-پیامبر-ص-بعد-از-آیه-قد-افلح-من-زکیها-را-می/
‎8 ساعت قبل . پروردگارا به نفس من تقوایش را مـرحـمـت کـن، که تـو ولى و مـولاى آن هستى، و آن را
تزکیه فرما که تو بهترین تزکیه کنندگانى.
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه "قد افلح من زکیها" را می‌خواند .
www.negaronline.com/./حدیث-روز--دعایی-که-پیامبر(ص)-بعد-از-آیه-%22قد-افلح-من-زکیها%22-را-می‌خواند
‎مشرق- مجمع البیان به نقل از سعید بن ابى هلال : پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی
صلى الله علیه و آله هرگاه آیه «رستگار شد، کسى که نفْس را تزکیه کرد» را مى‌خواند،
درنگ .



حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند .
newslist.ir/news/cultural/./t/حدیث-روز-دعایی-که-پیامبر-ص-بعد
‎12 ساعت قبل . پروردگارا به نفس من تقوایش را مـرحـمـت کـن که تـو ولى و مـولاى آن هستى و آن را تزکیه
فرما که تو بهترین تزکیه کنندگانى.
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه قد افلح من زکیها را می‌خواند
www.nashrnews.org/./حدیث+روز+دعایی+که+پیامبر+ص+بعد+از+آیه+قد+افلح+من+زکیها+را+می+خواند
‎مشرق- مجمع البیان به نقل از سعید بن ابى هلال : پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی
صلى الله علیه و آله هرگاه آیه «رستگار شد، کسى که نفْس را تزکیه کرد» را مى‌خواند،
درنگ .
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه "قد افلح من زکیها" را می‌خواند .
khabarche.ir/./حدیث-روز--دعایی-که-پیامبر-ص--بعد-از-آیه--قد-افلح-من-زکیها--را-می-خواند
‎12 ساعت قبل . پروردگارا به نفس من تقوایش را مـرحـمـت کـن، که تـو ولى و مـولاى آن هستى، و آن را
تزکیه فرما که تو بهترین تزکیه کنندگانى.
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه “قد افلح من زکیها” را می‌خواند .
molaeei.ir/?p=102142
‎12 ساعت قبل . مشرق– مجمع البیان به نقل از سعید بن ابى هلال : پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی
صلى الله علیه و آله هرگاه آیه «رستگار شد، کسى که نفْس را تزکیه .
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه "قد افلح من زکیها" را می‌خواند
padidehnews.com/./حدیث-روز-دعایی-که-پیامبر-ص-بعد-از-آیه-قد-افلح-من-زکیها-را-می-خواند
‎مشرق- مجمع البیان به نقل از سعید بن ابى هلال : پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی
صلى الله علیه و آله هرگاه آیه «رستگار شد، کسى که نفْس را تزکیه کرد» را مى‌خواند،
درنگ .
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه قد افلح من زکیها را می‌خواند
monitor.shafaqna.com/FA/IR/6336764
‎حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه قد افلح من زکیها را می‌خواند. پروردگارا به
نفس من تقوایش را مـرحـمـت کـن، که تـو ولى و مـولاى آن هستى، و آن را تزکیه فرما که تو .
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه قد افلح من زکیها را می‌خواند
monitor.shafaqna.com/FA/IR/6336839
‎حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه قد افلح من زکیها را می‌خواند. دولت بهار:
پروردگارا به نفس من تقوایش را مـرحـمـت کـن، که تـو ولى و مـولاى آن هستى، و آن را
تزکیه .
حدیث امروز: دعایی که پیامبر (ص) بعد از آیه “قد افلح من زکیها” را می خواند
funito.ir/حدیث-امروز-دعایی-که-پیامبر-ص-بعد-از-آیه.html
‎مجمع البیان: به نقل از سعید بن ابى هلال: پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی صلى الله
علیه و آله هرگاه آیه «رستگار شد، کسى که نفس را تزکیه کرد» را مى‌خواند، درنگ .
شبکه ایرانیانحدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من .
iinn.ir/34661/حدیث-روز-دعایی-که-پیامبرص-آیه-ق/
‎10 ساعت قبل . حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند . نفْس مرا
تقوا عطا فرما، که تو سرپرست و مولاى آنى، و آن را پاک و تزکیه .
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه "قد افلح من زکیها" را می خواند
coco-news.ir/حدیث-روز-دعایی-که-پیامبرص-بعد-از-آیه-ق/
‎11 ساعت قبل . مشرق – مجمع البیان به نقل از سعید بن ابی هلال : پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی
صلی الله علیه و آله هرگاه آیه رستگار شد، کسی که نفْس را تزکیه کرد .
Previous



حدیث روز دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه "قد افلح من زکیها" را می‌خواند
jnews.jamaran.ir/news/id/1240142
‎12 ساعت قبل . گردآوری جی نیوز : مشرق- مجمع البیان به نقل از سعید بن ابى هلال : پیامبر خدا
حضرت محمد مصطفی صلى الله علیه و آله هرگاه آیه « رستگار شد، کسى .
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند .
news.rooja.org/fa/content/721696.html
‎12 ساعت قبل . مشرق- مجمع البیان به نقل از سعید بن ابى هلال : پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی
صلى الله علیه و آله هرگاه آیه «رستگار شد، کسى که نفْس را تزکیه .
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه "قد افلح من زکیها" را می‌خواند
avvalkhabar.ir/./حدیث_روز__دعایی_که_پیامبر(ص)_بعد_از_آیه__قد_افلح_من_زکیها__را_می‌خواند
‎12 ساعت قبل . پروردگارا به نفس من تقوایش را مـرحـمـت کـن، که تـو.
خبرگزاری آریا - حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من .
www.aryanews.com/./حدیث-روز-دعایی-که-پیامبرص-بعد-از-آیه-«قد-افلح-من-زکیها»-را-می‌خواند
‎10 ساعت قبل . حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند . مشرق- مجمع
البیان به نقل از سعید بن ابى هلال : پیامبر خدا حضرت محمد .
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» می‌خواند .
www.parstelex.ir/site/news/show/2073298
‎4 ساعت قبل . حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» می‌خواند. پروردگارا به
نفس من تقوایش را مـرحـمـت کـن، که تـو ولى و مـولاى آن هستى، و آن را .
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند
nazbid.xyz/news/68809
‎صبح خود را با قرآن آغاز کنید؛ صفحه 154+صوت. حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص)
بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند. هاشمی رفسنجانی؛ از ادعاهای آزادی خواهی تا نفی
.
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند
vitrinekhabar.com/./حدیث%20روز/دعایی%20که%20پیامبر(ص)%20بعد%20از%20آیه%20«قد%20افل.
‎12 ساعت قبل . حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه "قد افلح من زکیها" را می‌خواند . مشرق- مجمع
البیان به نقل از سعید بن ابى هلال : پیامبر خدا حضرت محمد .
دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند | سامانه .
irscc.ir/136924/دعایی-که-پیامبرص-بعد-از-آیه-قد-افلح-من/
‎8 ساعت قبل . دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند . متن حدیث: . و آله إذا
قَرَأ هذِهِ الآیَهَ «قَدْ أفْلَحَ مَنْ زَکّاها» وَقَفَ ثُمّ قالَ: اللَّهُمَّ آتِ نَفسِی تَقواها، أنتَ وَلِیُّها و مَولاها، و
زَکِّها و أنتَ خَیرُ مَن زَکّاها. . تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز ۳ مهر.
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند
far30-fun.ir/news/204357
‎صبح خود را با قرآن آغاز کنید؛ صفحه 154+صوت. حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص)
بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند. هاشمی رفسنجانی؛ از ادعاهای آزادی خواهی تا نفی
.
دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند
mersia.ir/news/65296
‎9 ساعت قبل . دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند . نفْس مرا تقوا عطا
فرما، که تو سرپرست و مولاى آنى، و آن را پاک و تزکیه فرما، که براى تزکیه آن تو
بهترینى. . حدیث روز/ عهد و پیمان پیامبر(ص) با خدا درباره امام علی(ع).
Previous



دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند - سخن آشنا
www.sokhane-ashena.com/index./10750-2016-09-24-07-57-11
‎دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند. پروردگارا به نفس من
تقوایش را مـرحـمـت کـن، که تـو ولى و مـولاى آن هستى، و آن را تزکیه فرما که تو
بهترین . و مولاى آنى، و آن را پاک و تزکیه فرما، که براى تزکیه آن تو بهترینى. متن
حدیث: . پیام به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران ·
پیش‌بینی .
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه "قد افلح من زکیها" را می‌خواند .
www.linkjoo.ir/?page=matn&code=linkjoo7242470038727471
‎11 ساعت قبل . مشرق- مجمع البیان به نقل از سعید بن ابى هلال : پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی
صلى الله علیه و آله هرگاه آیه «رستگار شد، کسى که نفْس را تزکیه .
دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می خواند - آکا
www.akairan.com/havades-akhbar/./news20169241044628834.html
‎8 ساعت قبل . پروردگارا به نفس من تقوایش را مـرحـمـت کـن، که تـو ولى و مـولاى آن هستى، و آن را
تزکیه فرما که تو بهترین تزکیه کنندگانى. . آکاایران: دعایی که پیامبر(ص) بعد
از آیه «قد افلح من زکیها» را می خواند . به گزارش آکاایران متن حدیث: . آکاایران:
نخستین «تور رسانه گردی» از امروز اجرا می شود آکاایران نخستین تور رسانه .
دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند - ویکیما
wikima.ir/news/304399
‎دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند . بن ابى هلال :
پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی صلى الله علیه و آله هرگاه آیه «رستگار شد، کسى که .
تو سرپرست و مولاى آنى، و آن را پاک و تزکیه فرما، که براى تزکیه آن تو بهترینى.
متن حدیث: . فوتوتیتر/آغاز سرشماری اینترنتی از امروز/ دولت: اطلاعات مردم محرمانه
می‌ماند .
حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می خواند
alotoor.ir/./ حدیث+روز/+دعایی+که+پیامبر(ص)+بعد+از+آیه+«قد+افلح+من+زکیها»+را+می+خواند
‎حدیث روز دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می خواند . پناهندگان
سوری، مدل های مینیاتوری از آثار باستانی تخریب شده ی سوریه می سازند. مزایده ۲۹ .
حکمت/ دعای پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها»
4khabar.ir/news/240821
‎8 ساعت قبل . مشرق/ پروردگارا به نفس من تقوایش را مـرحـمـت کـن، که تـو ولى و مـولاى آن هستى، و آن
. حکمت/ دعای پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» . متن حدیث: . تابوتی که
پیامبر(ص) در روز غدیر به امام علی(ع) داد . نام خواننده ای که میرزاجانپور در خندوانه
خواند . نابودی جنگل های ایران قطعی است/ اروپا جای ایران درخت می کارد.
شرح و تفسیر دعای مکارم الاخلاق جلد دوم‏ - مرکز اطلاع رسانی غدیر
www.ghadeer.org/Book/35/5514
‎اولین مطلبی را که علامه سید علی خان در تفسیر این چهار جمله آورده این است که می گوید
: . امام (ع) در جمله اول دعا که مورد بحث امروز است کلمه مغفرت را به کار برده و در جمله دوم
. و لیس عندی ما یوجب لی مغفرتک، و لا فی عملی ما استحق به عفوک، و ما لی بعد ان
. گرامی اسلام (ص) این بود که وقتی آیه قد افلح من زکاها را می خواند، قدری توقف می .
فیلم/ ورود پیکر دوچرخه‌سوار پارالمپیکی ایران به شیراز - تیترنو
www.titreno.com/./فیلم-ورود-پیکر-دوچرخه-سوار-پارالمپیکی-ایران-به-شیراز
‎11 ساعت قبل . . در پنج شنبه شب، به فرودگاه شیراز که با استقبالی پرشور همراه بود. . حدیث روز/
دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند.
لینک های روزانه عصر انتظار :آستان قدس رضوی بعد از 37 سال حمایت جدی .
www.asr-entezar.ir/myLDlinker.php?url=1811
‎11 ساعت قبل . حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند . آستان قدس
رضوی بعد از 37 سال حمایت جدی خود از تولیدکنندگان را نشان داد .
فقدان برنامه‌ریزی برای سینمای دفاع مقدس/ سینمای جنگ در چارچوب آمار
www.khabarsoo.com/art/253562
‎10 ساعت قبل . حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند . سینمای
دفاع مقدس از هر منظر که به آن نگاه کنیم قدرت و پتانسیل این را دارد .
Previous



عید فطر در قرآن - وب سایت ختم قرآن مجید
www.ghorany.com/fetr_1.htm
‎عید در لغت از ماده عود به معنی بازگشت است، و لذا به روزهایی که مشکلات از قوم و .
سر ده نماز خواند که اولین آنها نماز ظهر روز عید قربان تا ده نماز بعد از آن می‌باشد. . آیه 9
سوره شمس که بعد از ذکر مسئله تقوا و فجور می‌فرماید: قد افلح من زکی‌ها: . را تقسیم
می‌کرد و این آیه را می‌خواند: «قد افلح من تزکی و ذکر اسم ربه فصلی. . بعثت پیامبر
عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه 3 مهر
tareenha.xyz/news/104772
‎11 ساعت قبل . حدیث روز/ دعایی که پیامبر(ص) بعد از آیه «قد افلح من زکیها» را می‌خواند . بررسی
پیشنهادات و ارزیابی‌های اولیه برنامه ششم امروز در کمیسیون تلفیق/ .
سه دستور العمل عرفانی از آیت الله علی آقا قاضی رحمه الله
www.hawzah.net/fa/magazine/view/2689/4288/27587
‎آیت آلله قاضی رحمه الله یکی از بزرگان اخلاق بود که دستورالعمل های اخلاقی او می
تواند . حلالا وسم الله واذکر حدیث الرسول صلی الله علیه و آله: ما ملا آدمی وعاءا شرا من
بطنه . . بعد از هر نماز، خواندن آیت الکرسی کذلک و سجده شکر و خواندن سوره «یس »
بعد از . است دعا برای فرج حضرت حجت علیه السلام در قنوت نماز وتر است بلکه در هر
روز و در .
حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
hazratfatemezahra.persianblog.ir/1391/5/
‎18 آگوست 2012 . بعد از نماز، تسبیحات حضرت زهرا (س) را بگوید و آن‌گاه دعاهایی که نقل شده است .
آنگاه پیامبر (ص) فرمود: خداوند قلب دخترم فاطمه و اعضا و جوارحش را پر از ایمان . اما
اگر از زوایای دیگر به بحث بنگریم و حدیث نبوی را در کنار آیات شریفه . ومنزه (
قد افلح من زکیها) ام ابیها که کنیه حضرت است بمعنای مادر پدر که نشان .
دعای روز اول ماه مبارک رمضان - تبیان مبلغین
tebyan-mobaleghin.ir/?p=3150
‎1 ژوئن 2016 . قران کریم هدف از خلقت انسان را بندگی می دا ند وما خلقت الجن والانس الا لیعبدون .
متعددی بیان فرموده است قد افلح من زکیها ودرسوره اعلی فرموده قدافلح من . ۹- کسى
که یک آیه از قرآن در این ماه بخواند ثواب کسى دارد که در ماههاى . خدا(ص) من روزه ام،
آنگاه پیامبر(ص) فرمودند: یعنی «تو چه روزه داری که به کنیزت فحش دادی؟
اداره تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه های علمیه - اهمیت بحثهای اخلاقی
www.akhlagh.tahzib-howzeh.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid.
‎5 - قد افلح من زکیها و قد خاب من دسیها (سوره شمس، آیات 9 و 10) . که آیاتش را بر آنها
می خواند و آنها را تزکیه می کند و به آنان کتاب و حکمت می آموزد هرچند پیش از . در
دومین آیه، بعثت پیامبری که مربی اخلاقی و معلم کتاب و حکمت است به عنوان منتی .
می شویم; او بعد از بنای کعبه و فراغت از این امر مهم الهی، دعاهایی می کند که یکی از
مهمترین .
ویژه نامه عید سعید فطر « نمونه
tools.heyatblog.ir/2014/12/07/ویژه-نامه-عید-سعید-فطر/
‎7 دسامبر 2014 . ۷- قبل از خروج از منزل برای نماز عید، دعایی را که از امام باقر علیه السلام . این روز
براى همه‌ى مسلمانان جهان عید است؛ روزى است که مسلمانان بعد از . از رفتن به مصلی
فطره را تقسیم می‌کرد و این آیه را می‌خواند: «قد افلح من تزکی و ذکر اسم ربه فصلی. .
در حدیث معروفى از پیامبر اکرم(صلی الله علیه واله) مى خوانیم فرمود: .
رسول الله - وبلاگ مذهبی مقداد ترکمن - blogfa.com
meghdad91.blogfa.com/tag/رسول-الله
‎ده تنی که در حدیث آمده اند ابو بکر، عمر، عثمان، علی، طلحه، عبدالرحمن، زبیر، ابو
عبیده، . 1-حضرت عمر بن الخطاب نقل می کند،که پیامبر اکرم (ص)فرمود: که حضرت آدم
وقتی دچار خطا . پس خداوند دعای فرشتگان را قبول کرده کسانی را که در ماه رجب روزه
گرفته اند خواهد بخشید. . 5 - قد افلح من زکیها و قد خاب من دسیها (سوره شمس، آیات 9 و
10).
دانستنی های قرآن - زلال وحی وبلاگ تخصصی قرآنی-کتاب ماندگار
zolalevahy.blogfa.com/cat-2.aspx
‎این هنرمند نقاش با تلفیقی خواندن این آثار در پایان سخنان خود گفت: تاکنون نزدیک
. کرد: این گنج های قرآنی که امروز در مسجد جامع صنعاء یافت شده است، نشان می دهد که
یمن موزه . منابع تاریخی نشان می دهد، زمانی که پیامبر(ص) در سال ششم هجری، وبر بن
یحنس . آیه 9 سوره شمس که بعد از ذکر مسئله تقوا و فجور می‌فرماید: قد افلح من
زکی‌ها: .
استان سیستان و بلوچستان - گردان 409 حمزه سید
409usb.persianblog.ir/1394/4/
‎توضیح- برخی برای روز عید این تکبیرها را بعد از نماز ظهر و عصر روز عید نیز ذکر
کرده‌اند. . شخصی از امام صادق علیه السلام پرسید معنای آیه قد افلح من تزکی چیست؟
. فطره را تقسیم می‌کرد و این آیه را می‌خواند: «قد افلح من تزکی و ذکر اسم ربه فصلی.
. مراد حدیث معروف پیامبر اکرم(ص) در روز ۱۸ ذی الحجه سال ۱۰ هجری است که در مکان .
Previous



هفته اوّل اردیبهشت ۱۳۹۱ - لب الالباب (راز حروف)
shafaie.blogfa.com/1391/02/1
‎و در هر روز "یازده" بار این دعا را بخواند: "یا مُسَبِّبُ سَبَب یا مُفَتِحَ فَتّح یا مُفَرِجَ . و
دفع فقر و وسعت رزق مجرب و آزموده است و بعد از خواندن چهار سوره در هر روز این دعا . و
ما پیش از تو هیچ پیامبری را به رسالت نفرستادیم مگر این که به او وحی می . 103-
سوره مبارکه ص آیه 35: "رب اغفر لی وهب لی ملکا لا ینبغی لاحد من بعدی انک انت الوهاب
".
بعثت : فلسفه و اهداف بعثت. بشارت عیسوی . بعثت خاتم، آغاز بیداری .
m5736z.blog.ir/post/BEASAT
‎پیامبر اسلام(ص) با خواندن آیات پروردگار و آشنا ساختن گوش دل و افکار مردم با .
است: قد افلح من زکیها (شمس/8) و هم چنین: قد افلح من تزکی (اعلی/14)؛رستگار شد
کسی که خود را تزکیه کرد . در مورد روز مبعث نظرهای متفاوتی ازسوی اهل سنت ارائه
شده است: . بزودی آن را با بعثت پیامبری به نام احمد (ص) که بعد از من خواهد آمد تکمیل
می کند
عید فطر و دل های آماده برای جلب رحمت خدا - وصل نیوز
vaslnews.ir/detail/19592
28 جولای 2014 . این روز براى همه‌ى مسلمانان جهان عید است؛ روزى است که مسلمانان بعد از یک ماه روزه‌دارى
. در دعای قنوت عید فطر می خوانیم، [اسئلک بحق هذا الیوم الذی جعلته . که صلوات بر
پیامبر صلى‌ الله‌ علیه‌ و آله ، موجب کامل شدن نماز مى ‌شود. . به مصلی فطره را
تقسیم می‌کرد و این آیه را می‌خواند: «قد افلح من تزکی و ذکر اسم ربه فصلی.
بعثت و اهداف آن - معاونت فرهنگی(سایت علمی)-مجمع جهانی تقریب مذاهب .
farhangi.taghrib.com/issues/g-p/بعثت-و-اهداف-آن?tmpl.print=1
‎5 مه 2016 . سرآغاز تاریخ اسلام از روزی شروع می شود که پیامبراسلام صلی الله . «اقرا باسم
ربک الذی خلق، خلق الانسان من علق، اقرا و ربک الاکرم، الذی علم . علق را بر وی قرائت
کرد و پیامبر صلی الله علیه و آله نیز آن ها را خواند. . و دانشمندان علوم قرآنی و حدیث
به بررسی و تعیین نخستین آیات نازل شده . «قد افلح من زکیها» (51).
سه دستور العمل عرفانی از آیت الله قاضی(ره) - کربلائیان
www.karbalaiyan.ir/خاکریز-جبهه-فرهنگی-انقلاب/./2539.html
‎1 فوریه 2016 . آیت آلله قاضی رحمه الله یکی از بزرگان اخلاق بود که دستورالعمل های اخلاقی . علامه
طباطبائی رحمه الله می فرماید: «ما هر چه در این مورد داریم، از مرحوم . نام خدا را ببر و
حدیث پیامبر صلی الله علیه و آله را بیاد بیاور [که فرمود: ] . بعد از هر نماز، خواندن
آیت الکرسی کذلک و سجده شکر و خواندن سوره «یس . ۶) روح مجرد، ص ۱۷۴ .
بهار 90 - حقانیت شیعه
sheeh.parsiblog.com/Archive/بهار+90/?P=14
‎روزی موسی به پیشگاه خداوند عرضه داشت: خدایا امروز من را به برخی اسرار و امور نهفته
. می خواهی دعا کنم خداوند چشمانت را شفا دهد؟ . حدیث پندآموز:رسول خدا(ص) فرمودند:
خداوند متعال به عدد هر نفسی که می کشی و در . قدر می خواند فرمود: راست گفت و
آمرزیده شد و بعد شنید که آیت الکرسی می خواند . «قد افلح من زکیها و قد خاب من
دسیها» (15).
مشاهده و تدبر آیات 14,15,16,17,18,19 سوره اعلی به همراه لیست تفسیر ها
tadabbor.org/?page=tadabbor&SOID=87&AYID=14,15.
‎14) (قد افلح من تزکی ):(به تحقیق کسی که خود را تزکیه نمود، رستگار شد) [ نظرات
. 16) (بل تؤثرون الحیوه الدنیا):(بلکه شما زندگی دنیا را ترجیح می دهید) [ نظرات /
امتیازها ] . تصریح به بعضى از صحف در آیه بعد، تنها بر اهمیت آنها دلالت دارد و عموم
را از . برخاسته از نفوذ چشمگیر این پیامبران در جزیرة العرب عصر پیامبر(ص)
باشد.
بهمن ۱۳۹۱ - قد افلح من زکیها
www.khakianearshpeyma.blogfa.com/1391/11
‎آب یکی از بهترین بسترهای انرژی است که می تواند حجم عظیمی از انرژی را از هوا . علم
روانشناسی امروز به این نتیجه رسیده است که اگر اعصاب سمپاتیک و پارا . لذا
توصیه می شود قبل از پرداختن به هر عمل دیگری –همانند قرائت قرآن یا دعا خواندن –با
وضو . در حدیثی از رسول خدا(ص) آمده است که آن حضرت فرمود: اسامی اصحاب کهف را به
.
8 - ذکر
zekr100.mihanblog.com/page/8
‎25 آگوست 2010 . از شیخ بهاءالدین عاملی رسیده که در شب جمعه این دعا را بر چهل و یک دانه گندم . ننموده
و بعد از من نیز کسى خبر آنها را به تو نخواهد گفت مگر آنکه از من حدیث کند. . به اولین
روز ماه مبارک رمضان وارد شده که شخص روزه دار می خواند، اشاره به . ظلع دوم تقوا خود
سازی است «قد افلح من زکیها» البته نماز مصداق روشن خودسازی است.
فطرت از دیدگاه قرآن کریم و احادیث - دانشنامه طهور نسخه موبایل
tahoor.com/fa/Mobile/Article/View/401073
‎قرآن کریم درباره این پایه فطری و این اصل مشترک انسانی چنین می فرماید: "فأقم
وجهک . همان معیاری است که قرآن کریم مردمان را به آن فرا می خواند و دل ها را بدان معطوف
می دارد و . می پردازد و می فرماید: "قد أفلح من زکیها * و قد خاب من دسیها"(سوره شمس /
آیات 10-9). . دعای امام علی بن الحسین، زین العابدین علیه السلام در روز عرفه، شناخت
خداوند .
Previous



مطالب جدیدتر - سر به دار می دهیم تن به ذلت نمی دهیم - blogfa.com
sarbdarangang.blogfa.com/?p=2
‎در قرآن مجید نیز آیاتی درباره اهمیت تزکیه نفس آمده است، اما باید دانست که نقطه
شروع در . مرحله بعد، مرحله توبه از اعمال گذشته و عزم بر جبران است، جبران حقوق
افرادی که . در دعای روز مبعث آمده است: "مانا دانستم که برترین توشه سالک در مسیر
رسیدن به . [2] "قد افلح من زکیها و قد خاب من دسیها"، شمس، 8-10. . امام خمینی، چهل
حدیث، ص 76.
نماز بایگانی - پایگاه اطلاع رسانی حسینیه چهارده معصوم (ع)
www.14-masoum.com/tag/نماز/
‎در حدیث آمده است: تجدید وضو، همانند نورى است بر روى نور دیگر. . پیامبر (صلی الله
علیه و آله و سلم) فرمود: من با او شرط کرده بودم اگر دو رکعت نماز بخواند . خداوند
متعال فرمود: (قد افلح المومنون الذین هم فی صلاتهم خاشعون) مومنان رستگار شدند، آنهایی
. کسی که نماز می خواند در هر نمازی به سوره حمد که می رسد با گفتن«ایاک نعبد و
ایاک .
بعثت رسوالله (ص) و اهداف آن - سایت مسجد امام حسین(ع)کیاگهان و .
masjed92.ir/بعثت-رسوالله-ص-و-اهداف-آن/
‎4 مه 2016 . سرآغاز تاریخ اسلام از روزی شروع می شود که پیامبراسلام صلی الله علیه و . علق را
بر وی قرائت کرد و پیامبر صلی الله علیه و آله نیز آن ها را خواند. . که روز ۲۷ رجب را
روزه بگیرد، خداوند ۶۰ ماه روزه، برای او ثبت می کند. . و دانشمندان علوم قرآنی و حدیث
به بررسی و تعیین نخستین آیات نازل شده . «قد افلح من زکیها» (۵۱).
جامع آیات و احادیث موضوعی نماز جلد 1 الی 2
download.ghbook.ir/./257-f-13880101-jamee-ayat-va-ahadise-mozoiye-namaz-koli.htm
جامع آیات و احادیث نماز مشتمل بر 150 آیه و 2000 حدیث - ج 2. . نمازهای پنج گانه را
محافظت کنید ، زیرا روز قیامت که می شود خداوند بنده اش را فرا می خواند و نخستین
چیزی . مردی به حضور پیامبر اسلام (ص ) آمد و عرض کرد : دعا کن خدا مرا به بهشت داخل
کند . )قال - صلی الله علیه وآله - و رایت رجلا من امتی قد احتوشته ملائکه العذاب
فجائته .
جمعیت بانوان فرهیخته استان اردبیل - اخبار > این مقاله بااستناد به .
jbf-ar.org/index.aspx?siteid=1&pageid=142&newsview=2752
دراین مقاله آیات سوره قدر بترتیب ذکرشده و با توجه به هر آیه شباهت ظاهری یا . می
خواند و کسی را شایسته درک فضیلت شب قدر می داند که مقام و مرتبه فاطمه زهرا (س)را
. اینهه همه سوالاتی بود که بعد از دیدن آن حدیث برای من ایجاد شد و بهانه ای شد برای .
شاید دقت در رفتار پیامبر اکرم (ص) با ایشان در درک عظمت حضرت صدیقه طاهره بس
باشد.[DOC]
بلوغ المرام من أدلة الأحکام - ترجمه فارسی
https://d1.islamhouse.com/data/fa/ih_books/./fa_bologh_almaram.doc
و بعد از هر حدیث به قصد خیر خواهی و نصیحت امت منابع آن را از کتب ائمه و پیشوایان
. 6- مردی از اصحاب پیامبر صلى الله علیه وآله وسلم روایت می کند که : پیامبر صلى
. می نشسته بود (از روشنایی) می شناخت و در نماز صبح بین 60 تا 100 آیه می خواند.
. 242- وعنه رضی الله عنه أنَّ النبی صلى الله علیه وآله وسلم : کان لا یقْنُتُ إلا إذا دعَا .
تفسیر قرآن
tafsir-quran.blogfa.com/90014.aspx
‎آن آیه سوره مؤمنون این است که بعد از اینکه مراتب خلقی انسان را می گوید: علقه و .
ایشان به دلیل پیشرفتهای علم امروز که ماده و انرژی هر دو را می شناسد، به این بیان می
. حق فرا می خواند، و هشدار می دهد که مبادا بهانه ها و مشکلات و هواهای نفسانی در این
پیکار . حرکت می کرد، و پیامبر (ص) به آنها می گفت هر وقت من دعا کردم شما آمین
بگویید.
یا خَیرَ حَبیبٍ وَ مَحبوب - سخنان اولیای خدا
tahazratedoost.blogfa.com/cat-6.aspx
‎چگونه باجنیان آزارگر باید مقابله کرد و داستان جوان آوازه خوانی که هر روز از جنیان
کتک . تاثیر مکانها و زمان های شریف در استجابت دعا و چهل حدیث از امام جواد علیه
السلام . هر که از خدا قطع امید کند و به غیر او پناهنده شود، خداوند او را به همان شخص
واگذار می کند. . پاسخ در تبیین پیامبر اکرم(ص) نهفته است که آیه را چنین توضیح
فرمودند: هر .
چه کنیم تا به مقام طى الارض برسیم [بایگانی] - گفتگوی دینی
www.askdin.com/archive/index.php/t-887.html
‎هفت روز گذشت تا قافله ما به مکه رسید و مرا دیدند بعد از آنکه از زنده بودنم مایوس شده
بودند . . آن مرد چون به نجف آمد افشا کرد که من آقای قاضی را در مشهد دیدم. . طی الارض از
طریق خواندن آیات یا حتی با فقط با اراده، شدنی است اما دانستن عدد ذکر آیه و . است
که بعد از یازده قسمی که حق تعالی یاد می کند می فرماید :قد افلح من زکیها به تحقیق .
مرداد 1392 - زائرین پیاده ولایت عشق
zaerpiyade.blogfa.com/9205.aspx
‎وی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان که علی آبادکتول را در میزبانی این .
مفید خواند و اظهار داشت: خبرنگاران بهترین افرادی هستند که می توانند عملکرد
مسئولان را . بر اهانت و تحقیر مقدسات شیعه، مراقد مطهر ائمه و اهل‌بیت ‌پیامبر(ص) را
مورد دومین هجوم . آیه ۹ سوره شمس که بعد از ذکر مسئله تقوا و فجور می‌فرماید: قد افلح
من زکی‌ها: .
Previous



از خرافات تا واقعیت [آرشیو] - سایت علمی دانشجویان ایران
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-152793.html
‎پاسخ : مقام و مرتبه و تقرب محمد (ص) و خاندانش به اندازه ای بود که عالم ذر از . نکته دوم
اینکه بنا بر همین اساس است که انسانها بیاد آن روز جمعه را دید و باز و گردش در طبیعت
خدا می روند که . یا زمانی که در این عالم زمین آنرا طول عمر می نامیم را انتخاب کردند بعد
از . در آیه دیگر می فرماید:قد افلح من زکیها و قد خاب من دسیها.
فیاضی بدایه الحکمه - رسانه ی خبری وبلاگی
ilna.rasanetv.ir/list/فیاضی+بدایه+الحکمه.html
‎برای این تصویر آیه شریفه یوتی الحکمه من یشاء رو با خط ثلث خطاطی و . چند حدیث
درباره صلوات و فواید فرستادن صلوات . غرر الحکم، ۸۹۱۷؛ میزان الحکمه: ج 9 ص 229
مناسبتهای روز: روز پژوهش . آنچنان که پیامبر خدا (ص) می فرمایند: «خوشبخت، کسى
است که سراى باقى را که . قدافلح من زکیها(اعلی 14)-قد افلح من تَزَکّی و ذکر اسمَ
آیا کره زمین محل ظهور است؟ انسان قبلا کجا بودو چه می کرد؟ - انجمن .
talk.patoghu.com/thread244152.html
‎خداوند رفعت و عدالت و رحمت اختیار تام را به انسان سایر مخلوقات عالم ذر داد، تا که
زندگی و . و انزوا عبادت و بندگی خدا کند؛ و بعد از انتخاب مکان در این آفرینش بی
انتها انسان و مخلوقات . انتخاب نمود برخی همعصر بودن با پیامبران را برخی همزمانی با
خاندان محمد(ص) و برخی آخر . در آیه دیگر می فرماید:قد افلح من زکیها و قد خاب من دسیها
.
درباره سوره لقمان - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/درباره-سوره-لقمان
‎در فضیلت این سوره از پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله و سلم روایت شده: هر که این
سوره را قرائت کند در روز قیامت لقمان رفیق و همراه او خواهد بود و ده برابر تعداد کسانی
که . 3ـ صد رکعت نماز، که در هر رکعت بعد از حمد، ده مرتبه سوره «قل هو اللّه احد» را
بخواند. . قد افلح من زکی ها یعنی هر کس خودش را اصلاح کند به تحقیق رستگار می
شود و قد .
مطالب قدیمی‌تر - راه بی نهایت - blogfa.com
raahebinahaayat.blogfa.com/?p=2
‎در تفسیر این آیه به بیان حدیثی از پیامبر(ص) بسنده میکنم تا اهمیت این موضوع و
این . در سوره ی یوسف از زبان بنده ی مخلَص خداوند می خوانیم که فرمود: و ما ابرئ نفسی
ان . کلمه زکات از ریشه زکی به معنای طهارت و تصفیه روح است. . و تو هر روز هزار .
با این مقدمه قد افلح المومنون یعنی مومنان به خانه فلاح واصل شدند نه اینکه در راه باشند.
80 - مشاهده مطالب کاربر
www.tebyan.net/newindex.aspx?pageindex=79&userid.
‎پیامبر اکرم (ص) در پاسخ او فرمود : « چیزی را که دوست داری از ناحیه مردم به تو برسد
، به . در مراحل بعد ، هم سالان و همسایگان و دوستان هستند که در شکل گیری شخصیت
آدمی . پیامبر اکرم در حدیثی می فرماید: عبادت و پرستش خداوند هفتاد جزء دارد که
. و فساد اخلاق را منشا بد بختى و شقاوت وى دانسته و فرموده است: «قد افلح من
زکیها.
حامی مهر - فرصتی دوباره برای ادم شدن و تزکیه نفس
hamiyemehr.blogfa.com/post/143
‎مثلا این که در عید انگار خداوند متعال فرصتی دوباره به ما بخشیده و تجدید . خود
هستیم این روز ها و ایام و عمر ها که می گذرد باید دقت کنیم و ببینیم که این اخلاق و .
خدا هم نگاه می کند که چه می خواهی و با توجه به وسعت تو به تو می دهد ، لذا باید خواند و دعا
کرد. . متعال در سوره شمس 11 مرتبه قسم می خورد و سپس می فرماید : قد افلح من زکیها
.
سرنوشت و سرشت از دیدگاه آقا جمال خوانساری - مدرسه علمیه معصومیه
m-masoomieh.ir/fa/magart.html?ItemID=4518.4522.32491
‎ستایش خداوندی راست که ما را به واسطه پیامبر(ص) کرامت بخشید و ما خانواده را از هر .
را (فعال لمایرید)35 می خواند, به انسانها نیز می فرماید: (ولاتنس نصیبک من الدنیا)36
بهره . فقیه فرزانه و حدیث شناس ژرف اندیش, آقا جمال خوانساری, ناسازگاری ظاهری این
سخن . (ونفس و ما سویها فألهمها فجورها و تقویها قد افلح من زکیها وقد خاب من دسّیها.) .
۹۱/۰۵/۰۱ - ۹۱/۰۵/۳۱ - جوانان بیایین
einolhosein.blogfa.com/9105.aspx
‎18 آگوست 2012 . در آیات مورد بحث به نجات اهل ایمان و عوامل این نجات اشاره می‌کند، نخست . آیه ۹ سوره
شمس که بعد از ذکر مسئله تقوا و فجور می‌فرماید: قد افلح من زکی‌ها: . این روز براى
همه‌ى مسلمانان جهان عید است؛ روزى است که مسلمانان بعد از . 3- دعای "یا ذَالَّذی کانَ. .
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرمود: به جهت آنچه چشمم دیده و دلم .
هفته سوم بهمن ۱۳۹۲ - رویکرد تربیتی ادبیات فارسی - blogfa.com
adabiate1393.blogfa.com/1392/11/3
چند روز بعد نیروهای دولتی برای سربازگیری از راه رسیدن و تمام جوانان سالم را برای
. سوگند به روز وقتی نور می گیرد و به شب وقتی آرام می گیرد که من . پیامبر
اسلام (ص) در باره ی تجاوز زورگویی که زودتر از هر خطای دیگری یقه ی انسان را . آیه
۱۲۹) ۵) قد افلح من زکیها و قد خاب من دسیها( سوره شمس، آیات ۹ و ۱۰) ۶) قد افلح من تزکی
و .
Previous


[DOC]
تفسیر سوره قاف.docx
www.hoseinm.ir/forum/index.php?action=dlattach;topic=3.0;attach=1
‎اگر میخواهیم تفسیر بحث کنیم باید ببینیم این چیزی که پیامبر خدا فرموده که
قرآن . و‌ فی حدیث الدعاء: لا یُنْقَض عهدُهم عن شِیَةِ مَاحِلٍ أَی عن وَشْی واشٍ و سِعایة ساعٍ، و‌
یروى: سنَّة . کما قال وَ الشَّمْسِ وَ ضُحاها إلى قوله «قَدْ أَفْلَحَ مَنْ زَکَّاها» و المعنى لقد أفلح .
. لذا اگر 5000 سال بعد از نزول قرآن ، در یک جایی کسی این قرآن را می خواند و از آیه
ای .
توصیه دستور العملی از ایت الله نخودکی به امام خمینی ره
kd1.oldblog.ir/./توصیه+دستور+العملی+از+ایت+الله+نخودکی+به+امام+خمینی+ره
23 مارس 2016 . این دعا به صورت زیر است: . ایشان بعد از این که اهمیت و جایگاه حضور قلب را به
بحث می کشد، مؤمنان را . دستورالعمل آیت الله شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی به امام
خمینی . پاسخ اجمالی "حدیث عنوان بصری" دستور العملی ارزشمند برای پیروان . و
تاکیدهای فراوان (1) می فرماید: «قد افلح من زکیها وقد خاب من دسیها» (2) .
بعثت و اهداف آن - میانه
www.miyanali.com/Accountant/87
‎درج شده در تاریخ ۹۳/۰۳/۰۶ ساعت 11:31 بازدید کل: 373 بازدید امروز: 1 . فرشته آیات
آغازین سوره علق را بر وی قرائت کرد و پیامبر (ص) نیز آن ها را خواند. . دیدگاه در میان
مورخان، مفسران و دانشمندان علوم قرآنی و حدیث می باشد. . پس بعثت بزرگ ترین
نعمت خداوند بربشراست و جا دارد که خداوند براین نعمت . «قد افلح من زکیها» )شمس/8
).
مطالب جدیدتر - بنام مولا - blogfa.com
24526.blogfa.com/1392/10?p=2
‎سپس فرمود: من حکم مى کنم که شیعیان ساکن سامرّاء تا ده روز همگى مشغول خواندن زیارت
. در جاده قدیم اصفهان قم رفتند، دعای احتجاب می خواندند، بعد خطاب به امامزاده فرمود:
بنی . مسلمان حق ندارد حیوانی را بیازارد و یا حتی به آن پیامبر اکر (ص) در حدیثی
. للحى القیوم و قد خاب من حمل ظلما: سوره طه آیه 111/ براى دفع شر دشمن مفید است .
دانلود فایل - کتابخانه - بعثه مقام معظم رهبری
lib.hajj.ir/./773-12-[3-9-2015_3.10.14_PM]-11171-F-13931014-Golvazhehaye-hajj-va-omrh.htm
‎3- تهذیب الاحکام، ج 5، ص 23؛ حج و عمره در قرآن و حدیث، حجةالاسلام والمسلمین محمدی ری
. 12- دعا کردن بعد از نماز، دعاهای خاصی که از ائمه روایت شده، یا آنچه به خاطرش . در
همین روز پیامبر خدا این فرزند را ابراهیم نامید و فرمود جبرئیل بر من نازل شد و گفت:
. بوده، ولی پدرش عبدالمطلب او را به سبب زیبایی و گلگونی چهره، ابولهب می‌خواند.
کاربر گرامی شما از مرورگر قدیمی استفاده می کنید لطفاً مرور . - مربی
www.morabi.blogfa.com/1392/06?p=1
‎پیامبر (ص) فرمود: خانه ای که سگ در آن باشد، ملائکه الهی به آن در نمی آیند. . غرب ،
امروز دچار کمبود محبت بین انسانها است و همه انسان هایی که از دین فاصله . بخونم من هم
گفتم بله بخون و من رو هم دعا کن بعد از این که آقا سینا برگشت ایران . حدیث
تربیتی-2 موضوع اخلاق . 5 - قد افلح من زکیها و قد خاب من دسیها (سوره شمس، آیات 9
و 10).
راه های تزکیه و اصلاح فرد و جامعه - حدیث عشق
mohamm14.blogfa.com/post-259.aspx
اسلام یعنی همان دین وشریعت ناب محمدی که در آن به اصلاح فرد و جامعه امر شده و از آن به
عنوان . نبوی فرا می خواند، و فرد را به تبعیت از پیامبر، در ویژگی های درونی متوجه
می سازد. . آیات و احادیث گهربار نبوی، از تزکیه و احسان بعنوان یکی از مهمترین
وظایف . به آن می داند، بعد از چند قَسم طولانی در سوره شمس می فرماید: «قد أفلح من
زکها و قد .
تیر ٩٠ - مسائل شرعی شهرستان بافت - پرشین بلاگ
mehrebaft.persianblog.ir/1390/4/
‎ظ روز ۱۳٩٠/٤/۱۸ . واى بر کسانى از امّت من که به جاى خداوند حکم مى کنند ؛ . اونوقت می
شه مامانم رو بستری کنیم که دیگه از گلوش خون نیاد. . پیامبر اکرم (ص) میفرماید :
بعد از من زمانی که زنا و رابطه نامشروع بین زنان و مردان جامعه زیاد . فالهماها فجور و
تقواها قد افلح من زکیها و قد خاب من دسیها : سوگند به نفس آدمی که آن را منظم و . التماس
دعا.
:: مقالات دینی و اخلاقی :: زنان و تمایزات اخلاقی
www.erfan.ir/farsi/31857.html
‎«و نفسٍ و ما سویها فألهمها فجورها و تقویها قد افلح من زکیها. . و این دین واحد که
پیامبران از آدم تا حضرت محمد صلی الله علیه و آله به دعوت آن فرستاده شده اند، همان «
اسلام» .
بصیرت - blogfa.com
www.atam.blogfa.com/90031.aspx
حدیث (2) حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند: من . ان السعید، کل السعید، حق السعید
من أحب علیا فی حیاته و بعد موته؛ . (شرح‌ نهج‌ البلاغه‌ لابن‌ ابی‌ الحدید ، ج‌ 16 ، ص‌ 211
) . هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت انـدوه را از قلبش
بر . دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد، دعا برای برادر
.
Previous



هفته دوم اردیبهشت ۱۳۹۵ - پایگاه فرهنگی حجت الاسلام صمد خلیلی
khalili1394.blogfa.com/1395/02/2
‎می فرماید: «صَلَاةُ اللَّیْلِ تَذْهَبُ بِذُنُوبِ النَّهَار»7: نماز شب گناهانی را که در روز انجام
گرفته . حدیث قدسی دارد که خداوند می‌فرماید: دعا کردن از شما و اجابت از من است، هیچ
دعایی محجوب . خداوند درباره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در سوره اعراف آیه
157 می . آزادی معنوی: «قد افلح من زکیها* و قد خاب من دسیها؛ بی شک هر که خود را
تزکیه کرد .
بهمن ۱۳۹۱ - اسلامه حق245منظورعلی110+135فاطمه 245هست - blogfa.com
alialihojat123.blogfa.com/1391/11
‎ممکن است برخی دوستان این گونه دفاع کنند که عمر خواندن سوره حمد را فراموش کرده .
دین اسلام هم همانند دین مسیحییت 73 فرقه خواهد شد پیامبر فرمود بعد از من دین اسلام به
. نام دوازده امام که جانشینان پیامبر (ص) می با شند عبارتند : 1ـ امام امیرالمؤمنین علی
. که مولا ء علی و محمد را نپذیرد به عذاب دردناک گرفتار آید ابجد این حدیث مبارک در
.
تقوا بایگانی - بهترین ها
mededu13.ir/label/تقوا
[۲] تفسیر اطیب البیان؛ من لایحضر، ج ۱، ص ۳۰۹٫ . حدیثی که از امام رضا(ع) روایت
می کنند از جمله ی این اخبار است:« اگر روز قیامت حسابرسی . در حدیثی از ابوذر
غفاری نقل شده که پیامبر فرمود: «من آیه ای را می دانم که اگر مردم به آن . در قرآن داریم:
قد افلح من زکی ها یعنی هر کس خودش را اصلاح کند به تحقیق رستگار می شود و قد
افلح .
خرداد 1390 - کانون نمازوقرآن جرعه نورزابل
jorehnor.blogfa.com/9003.aspx
‎گفت بعدِ من بدان عالم، رهبر ماندگار علی باشد . علی(ع) می فرماید: خداوند پیامبر(ص
) را با قرآن مبعوث کرد تا بندگانش را از عبادت . آیات متعدد قرآن کریم و سخنان
پیشوایان حق بیانگر این حقیقت است. . خدای متعال مردم را به عفو و گذشت فرا می
خواند که بهترین راه تربیت است. . «قد افلح من زکیها* و قد خاب من دیها» سوره شمس/
9و10.
ashoorinejad.com » Blog Archive » حدود 20 مقاله در نظریات تربیتی .
www.ashoorinejad.com/./حدود-20-مقاله-در-نظریات-تربیتی-ایمه-اطها/
‎او گفت من منتظر تمام شدن تیر های آنان هستم و بعد حمله می کنم، آنگاه محمد حمله نمود و در
بین . علی (ع) از این سکوت به تلخی یاد می کند و آن را جانکاه و مرارت بار می خواند و
می . امروز ما به همان بلایی دچار است که در نخستین روز بعثت پیامبر (ص) دچار بود.
. همچنان که از دعای امام سجاد (ع) بر می آید که بهترین الگو و نمونه پیامبر اکرم (ص) و
.
دی ۸۸ - چکاو بلند پرواز soaring skylark; - پرشین بلاگ
karim-ya.persianblog.ir/1388/10/
‎در دعای‌ کمیل‌ هم‌ می‌گوید خدایا بیامروز «حتی‌ ما خفی‌ عنهم‌(دو ملک‌ موکل)» معلوم‌ می‌شود آن
. ظ روز چهارشنبه ۱۳۸۸/۱٠/۳٠ . به یکی از دوستان که مدتی است درباکو زندگی می کند
، بر خوردم. . «قد افلح‌ من‌ زکیها و قد خاب‌ من‌ دسیها» قرآن‌ کتاب‌ اخلاق و پیغمبر یعنی‌
یک‌ معلم‌ . این‌ آیه‌ در قرآن‌ بعد از 11 تا قسم‌ و سه‌ چهار تا تأکید آمده است، مطلب چیست؟
تفسیر سوره شمس - بخش تفسیر - مرکز فقهی ائمه اطهار
www.markazfeqhi.com/tafsir/news/5325/
‎در فضیلت تلاوت این سوره همین بس که در حدیثى از پیغمبر اکرم ص آمده است: «من قرأها
. (6) وَ نَفْسٍ وَ ما سَوَّاها (7) فَأَلْهَمَها فُجُورَها وَ تَقْواها (8) قَدْ أَفْلَحَ مَنْ زَکَّاها (9) وَ قَدْ خابَ مَنْ دَسَّاها
(10) . بعد از آن به «ماه» در زمان خاصی از وقایع آن سوگند یاد می¬شود: «وَ الْقَمَرِ إِذا تَلاها»
. . ولى این سخن با آیه قبل نمی سازد، چون در آیه قبل می فرمود: خورشید روز را روشن
.
رویش باران ادبیات فارسی متوسطه .
fungood.in/post/66807_15/رویش-باران-ادبیات-فارسی-متوسطه.html
پیامبر اکرم ص :اگر امید نمی بود ،هیچ مادری فرزند خود را شیر نمی داد و هیچ . ۵) قد
افلح من زکیها و قد خاب من دسیها( سوره شمس، آیات ۹ و ۱۰) . ۱) او کسی است که در میان
جمعیت درس نخوانده رسولی از خودشان برانگیخت که آیاتش را برآ‌نها می‌خواند و آنها را .
او بعد از بنای کعبه و فراغت از این امر مهم الهی دعاهایی می‌کند که یکی از مهمترین آنها .
زندگی نامه امام رضا(ع) | بیت الرضا (ع)
beitreza.ir/?page_id=166
‎25 مه 2015 . در حدیث مشهوری نیز که جابر از قول نبى ‌اکرم (ص) نقل می‌کند، امام رضا (علیه . من (
مأمون از نوادگان عباس عموی پیامبر است که ناگزیر پسر عمومی امام می باشد.) . روز بعد
حضرت، عمران صایی را به حضور طلبیدند و او را بسیار اکرام . این تقاوت که در آنجا
به جای القاب رضی و وفی ، زکی و ولی یاد شده است . . مراسم دعای عرفه.
سراب هدایتبای دو
sarabehedayat.baido.ir/
قران : " و سجده گاه ها برای خداست،پس با خداوند هیچ کس را مخوانید" (جن،آیه 18) . شیخ
ادعا می کند که اسلام به دست او جهانی شده است و اینکه یک منبر شان ازنظر ارزش با .
برچسب ها : خداوند ,پیامبر ,اسلام ,رسول ,ایشان ,سوره ,رسالت رسول ,جهانی اسلام ,ادعای
. میداند و بیان می کند : " قد افلح من زکیها " نه نشستن بر کرسی هدایت مردم و داعیه آن
!
Previous

  • ۹۵/۰۷/۰۳
  • ۲۰۵ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی