تفریحی سرگرمی



مشروح ProGram 29 شهریور نود

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۹ ق.ظ

 


وبسایت نود: ProGram ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.

در ابتدای ProGram سوال پیکار پیام کوتاه درباره نظر مردم درباره نتیجه دربی پخش شد.

مشروح ProGram 29 شهریور نود

تیزری از آنچه در ProGram امشب نود خواهید دید پخش شد که دربرگیرنده بخش های زیر بود:

حواشی دربی ۸۳ با تصاویر اختصاصی دوربین نود

بررسی انگیزه ها خالی ماندن ورزشگاه آزادی در دربی

دربی از نگاه کسی که نمی توانست بازی مجازی را تماشا کند

بخش نخست گزارش های دربی با نگاهی متفاوت به بازی مجازی پخش شد.

بهزاد زادعلی اصغر بازیکن تیم ۵ نفره نابینایان و مسلم اکبری کاپیتان تیم فوتبال ۷ نفره ایران که در مسابقات پارالمپیک ریو به مقام نایب قهرمانی رسیدند به ProGram نود آمدند و درباره افتخارآفرینی خود در این چشم وهمچشمی ها گفتگو کردند.

مسلم اکبری کاپیتان تیم فوتبال ۷ نفره در میان گفتگو هایش گفت: ما یک هفته مانده به بازی مجازی ها پروانه بازی مجازی در پارالمپیک را گرفتیم و هیچ اردویی نرفته بودیم. من ۶-۷ کیلو اضافه وزن پیدا کرده بودم و برخی از بچه ها ۱۵ ماه فوتبال بازی مجازی نکرده بودند و با این زیبایی بازی مجازی کردیم و شرکت ما در این بازی مجازی ها معجره بود.

او در پیوستگی گفت: ما اگر پیش از بازی مجازی ها اردو داشتیم قول می دهم اوکراین را در فینال با دویی شکست می دادیم. بازی مجازی به وقت اضافه رفت و ما از لحاظ بدنی کم آوردیم.

اکبری از پاداش بازیکنان فوتبال ۷ نفره گلایه داشت و گفت: بدبختانه شوربختانه پاداش بازی مجازی های تیمی از اسپورت تنهایی کمتر است در حالی که ورزشکار تنهایی با یک پرتاب می تواند مدال بگیرد. ما ماهیانه ۱۴۰ هزار تومان حقوق می گیریم و با همین باید به ورزشمان بپردازیم.

زادعلی اصغر بازیکن تکنیکی تیم ۵ نفره نابینایان هم گفت: آقای فردوسی پور من یک سوال از شما دارم. اگر چشمانتان را ببندید می توانید در خروجی استودیو را پیدا کنید؟ حالا انگار کنید ما با چه سختی فوتبال بازی مجازی می کنیم. زمین ما ۴۰ در ۲۰ است و بازی مجازی ما بی اندازه سخت است و مصدومیت های شدیدی هم دارد. از طرفی دروازه بان تیم ها هم بینا هستند و کار برای ما دشوار تر می شود.

زادعلی اصغر از مجری ProGram نود خواست دست کم یک ProGram در سال به فوتبال معلولان، ناشنوایان و نابینایان اختصاصی یابد و دادگستر فردوسی پور هم قول داد در روز جهانی نابینایان یک پیکار میان ستارگان فوتبال ایران و تیم نابینایان ایران ترتیب بدهیم و پس هنگام را در ProGram نود پخش کنیم.

 نماهنگ موسیقی هفته ششم لیگ برتر همراه با تصاویر گیرا این هفته بخش بعدی بود.

۹۰درجه و بازبینی طنز مسابقات هفته ششم در پیوستگی پخش شد که دربرگیرنده بخش های زیر بود:

صعود تراکتور به صدر جدول با یک فن سه امتیازی

پنهان کردن چرت زدن کی روش با عینک دودی

شناسایی سرمربی جدید پرسپولیس در دربی بدست بلندگو

اجرای نشدن پلن B منصوریان برای بردن دربی

 بازی مجازی ذوب آهن روبرو تراکتورسازی در اسپهان و برتری و صعود شاگردان قلعه نویی به صدر جدول به سرنویس نخستین بازی مجازی هفته پخش شد.

ترین های هفته ششم لیگ برتر پخش شد که دربرگیرنده بخش های زیر بود: 

حرکات تکنیکی هفته: ساسان انصاری، نکویی حاج صفی، ایوب کلانتری، مجتبی ممشلی، رضا خالقی فر، شیمبا، مهدی طارمی، مهرداد محمدی، محمدرضا پورمحمد، بابک حاتمی، فرشید اسماعیلی، آندرانیک تیموریان، حسین ماهینی

کار تیمی برتر هفته: سیاه جامگان 

موقعیت از دست رفته هفته: طارمی روبرو خودسالاری

پاس گل برتر هفته: زادروز ابطحی(صبای قم) روبرو سیاه جامگان

مهار برتر هفته: رحمتی روبرو پرسپولیس

گل برتر هفته: رضا میرزایی(سپاهان) روبرو خودرو سازی

بازی مجازی تیم های خودرو سازی و سپاهان پیکار بعدی بود که در جدول پخش پیمان گرفت.

در پیوستگی بازی مجازی صنعت نفت آبادان و خودسالاری خوزستان به پخش رسید.

جدول لیگ برتر و گلزنان بازبینی شد و ProGram بازی مجازی های هفته پس اعلام شد.

۲ دقیقه پس از بامداد برای نخستین بار نتایج نظرسنجی منتشر شد که با شرکت ۶۵۸ هزار تن، ۶۰ درصد بازی مجازی گیرا و پیروز نشدن تیم محبوبشان و ۴۰ درصد بازی مجازی کسل کننده و برد تیم محبوبشان در دربی را گزینش کرده بودند.

 مسعود مرادی به سرنویس کارشناس داوری به ProGram اضافه شد و داوری بازی مجازی های پخش شده به کمک او بررسی شد.

داوری پیکار ذوب آهن – تراکتورسازی: پنالتی تراکتوسازی درست بود و مدافع پای راستش را روی پای چپ بازیکن تراکتورسازی گذاشت.

داوری پیکار خودرو سازی – سپاهان: درباره پنالتی سپاهان با پروا به تصویر نمی توان داوری کرد ولی چون داور در گوشه مناسبی پیمان داشت می توان به نظرش ارج گذاشت.

چکیده کامل و حواشی دربی هشتاد و سوم پرسولیس و خودسالاری در پیوستگی روی آنتن رفت.

شمار بسیار برابر ها در لیگ ایران بررسی شد که ۵۶ درصد از بازی مجازی هاست در حالی که میانه شمار برابری در مسابقات جهان ۲۸ درصد است و بدین سان لیگ ایران صد و سی و دومین کشور از نظر شمار برابر بازی مجازی ها و پرتساوی ترین لیگ دنیاست.

 آمار و ارقامی از دربی بازبینی شد و سپس یکی از انگیزه ها قابل پروا دوراندیشیدن آمیز بودن دربی ها فاش شد، هر مربی در لیگ برتر دربی را باخته فصل پس از سمت خود برکنار شده است!

 فیلم های ارسالی مخاطبان نود از واکنش های نغز به گل آفساید پرسپولیس در دربی پخش شد.

گزارش ویژه از روز دربی با یکی از ماموران امنیتی ورزشگاه آزادی که ۹۰ دقیقه نمی تواند پیکار را تماشا کند پخش شد.

آنالیز دربی هشتاد و سوم پخش شد که بر پای بست  هنگام مشخص شد پرسپولیس نسبت به دربی پیشین شمار شوت های برابری داشته و ۱۷ شماره بوده ولی شوت های خودسالاری بسیار کمتر شده و از ۲۲ به ۵ شوت کاهش یافته است.

گزارشی از زمین خوردن های انبوه بازیکنان در دربی پخش شد که مایه توقف جریان بازی مجازی می شود.

نمرات بازیکنان پرسپولیس و خودسالاری در دربی بازبینی شد که بهترین بازیکن پرسپولیس بیرانوند با نمره ۲،۵ بود و بهترین بازیکنان خودسالاری هم مهدی رحمتی، مجید حسینی و کاوه رضایی با همین نمره بودند.

داوری پیکار پرسپولیس – خودسالاری بررسی شد: برخورد بیرانوند با مهاجم خودسالاری در برونرفت از دروازه خطا نبود. سرنگونی طارمی پشت محوطه خطا بود ولی تو یا درون محوطه نبود و پنالتی نبود. روی امید ابراهیمی میانه میدان یک خطا اعلام نشد. ضربه آرنج فرشید اسماعیلی به چهره کامیابی نیا خطا نبود. خطای دوم امید ابراهیمی کارت زرد نداشت و نیازی به بیرون فرستادن او نبود. گل پرسپولیس به درستی آفساید اعلام شد.

تیم برتر هفته ششم لیگ برتر بر پای بست نمرات تیم آنالیز ProGram نود به این شرح اعلام شد که نمرات همه بازیکنان ۲ بود: وحید شیخ ویسی، محمد ایران پوریان، عرت الله پورقاز، علی گرمابه، مهدی کیانی، مهدی ترابی، سینا عشوری، داریوش شجاعیان، ستوده تر حسن زاده، رضا میرزایی و ساسان انصاری.

بررسی انگیزه ها خالی بودن بخشی از ورزشگاه آزادی آغاز شد و گزارشی از دشواری ها سایت فروش اینترنتی بلیت های لیگ برتر پخش شد.

فتاحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر و کاشانی مسئول شرکت هوشمند برهان بازگوکننده، مجری سامانه فروش بلیت اینترنتی مسابقات لیگ برتر روی خط تلفنی آمدند و درباره انگیزه ها بروز دشوار در فروش بلیت بازی مجازی دربی گفتگو کردند.

 از دسته دشواری ها سامانه این است که اگر بلیت را خریداری کنید و پول هنگام را پرداخت نکنید صندلی خریداری شده همچنان اشغال شده باقی می ماند و دیگر قابل خریداری نیست. همچنین با کارت ملی کسان متوفی و بانوان قابلیت خرید بلیت در این سامانه هستی دارد.

کاشانی مسئول شرکت مجری فروش بلیت در پاسخ به این مسائل گفت اگر ۱۵ دقیقه پس از ثبت سفارش بلیت مبلغ پرداخت نشود، خرید لغو می شود. درباره خرید با شماره های ملی نامعتبر هم سیستم طراحی شده ما نوجوان است و چنانچه به سیستم سازمان ثبت احوال متصل شود چنین مشکلاتی پیش نمی آید.

فردوسی پور سوال کرد این شرکت بر چه بنیادی به سرنویس مجری فروش بلیت های لیگ برتر گزینش شده و آیا مناقصه ای به این منظور برگزار شده که فتاحی پاسخ داد از این جستار آگاهی ها ندارد و کاشانی در پاسخ گفت: ما یک شرکت دانش بنیاد هستیم که توانستیم رابطه برپا کنیم و با همکاری فدراسیون فوتبال این کار را تحویل گرفتیم.

مجری ProGram نود در پیوستگی پرسید گفته می شود از هر خرید بلیت لیگ برتر ۱۰ درصد به این شرکت تعلق می گیرد و آیا می توانید این رقم را اعلام کنید که کاشانی در پاسخ گفت: رخست می خواهم به این سوال پاسخ ندهم. ما میلیاردها تومان هزینه کردیم و این پروژه را راه اندازی کردیم تا باشگاه ها بتوانند از هنگام کاربرد کنند و طبیعی است درصدی تعلق بگیرد.

وی در پاسخ به این که آیا اعضای هیئت مدیره این شرکت از نزدیکان روسای فدراسیون فوتبال هستند گفت: خیر اعضای هیئت مدیره شرکت کاملا مستقل هستند و ربطی به فدراسیون ندارند.

فتاحی در پاسخ به این که چرا سازمان لیگ مسئولیت فروش بلیت بازی مجازی ها را انجام می دهد و هنگام را به خود باشگاه ها واگذار نمی کند گفت: در حال آماده تراکتورسازی خودش این وظیفه را انجام می دهد. پرسپولیس و خودسالاری هم انتهای فصل گذشته درخواست انجام این کار را داشتند که آقای تاج با هنگام موافقت کرد و مسئولان سازمان لیگ در حال آماده در حال بررسی شرایط حقوقی و رفع موانع قانونی واگذاری این فرمایش به دو باشگاه هستند.

در پیوستگی برای سنجش بلیت فروشی در کشور ایران و بیرون از کشور سایت باشگاه بارسلونا و روند خرید بلیت هواداران در این سایت بدست فردوسی پور انجام شد و کاشانی مجری سامانه فروش بلیت ایران اعتقاد داشت این سامانه هیچ تفاوتی با سامانه بلیت فروشی بارسلونا ندارد و دقیقا مانند هم است! ولی در پیوستگی سایت فروش بلیت لیگ برتر از کار افتاد و امکان بررسی هنگام از میان رفت.

فتاحی درباره خالی ماندن سکوهای تماشاگران خودسالاری هم گفت: ما هنوز در طبقه دوم جداسازی جایگاه ها را انجام نداده ایم از این رو همانگونه که درتصاویر مشخص است تماشاگران پرسپولیس بلیت های جایگاه های خودسالاری را خریداری کردند و به سمت روبرو رفتند و به چهره فشرده و در راهروها نشستند. در تلاش هستیم هرچه زودتر جداسازی طبقه دوم ورزشگاه را هم انجام دهیم و به زودی گیت های ورودی به این منظور در این طبقه نصب خواهد شد.

گزارشی از تماشاگرانی پخش شد که کامیاب شدند در بازار سیاه و بدون کارت شناسایی بلیت تهیه کنند.

از ۹۰ تا ۹۰ با جستار حواشی یک هفته گذشته فوتبال کشور پخش شد که دربرگیرنده بخش های زیر بود:

درگذشت محمدرضا خلعتبری پیشکسوت پرسپولیس

برتری تیم ملی نوجوانان در چشم وهمچشمی های قهرمانی آسیا روبرو عربستان و برابری روبرو امارات

توضیحات راستگو بارانی درباره درگذشت پدر و مادر بهادر عبدی با برخورد با وانت

گزینش رویانیان به سرنویس رئیس هیئت مدیره سیاه جامگان

گزینش الکساندر نوری مربی ایرانی تبار به سرنویس سرمربی وردربرمن

شکسته شدن نیمکت سپاهان در بازی مجازی روبرو خودرو سازی

کناره گیری زلاتکو کرانچار از سرمربی گری دیناموزاگرب

درگذشت یکی از هواداران نوجوان فولاد در برابر ورزشگاه غدیر پس از بازی مجازی پدیده

توضیحات بازیکن پیشین سایپا درباره دست فروشی در مترو

در پیوستگی پیکار سیاه جامگان و صبای قم به پخش رسید.

بررسی عملکرد لژیونرهای فوتبال کشور بخش بعدی نود این هفته بود.

پس از هنگام بازی مجازی سایپا و گسترش فولاد در جدول پخش پیمان گرفت.

پیکار بعدی فولاد خوزستان برابر پدیده بود که پخش شد.

گزارشی از چگونگی تیم ملی فوتسال در جام جهانی ۲۰۱۶ و مصاحبه ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی پیش از بازی مجازی با برزیل پخش شد.

داوری پیکار سیاه جامگان – صبای قم: گل رضا عنایتی درست بود و کمک داور به اشتباه گل صبا را آفساید اعلام کرد. مدافع صبا در محوطه تاوان پشت پای بازیکن سیاه جامگان را زد و یک پنالتی برای این تیم باید اعلام می شد که نشد. گل سیاه جامگان درست بود و خطای هندی رخ نداد. 

داوری پیکار فولاد – پدیده: توپ در محوطه تاوان به دست مدافع پدیده برخورد کرد و پنالتی بود که اعلام نشد. خطا روی ساسان انصاری انجام شد و پنالتی فولاد به درستی اعلام شد. سرنگونی بازیکن پدیده در محوطه تاوان خطا بود و یک پنالتی باید اعلام می شد که نشد. 

داوری پیکار پیکان – نفت تهران: سرنگونی آقاخان مهاجم پیکان در محوطه تاوان خطا نبود و پنالتی رخ نداد. مدافع پیکان با دست راست در محوطه تاوان بازیکن نفت تهران را هل داد و باید یک پنالتی اعلام می شد.

بخش نخست حواشی گزیدمان هیئت فوتبال اسپهان و گزینش هراتیان به ریاست این هیئت پخش شد.

هراتیان رئیس جدید هیئت فوتبال اسپهان روی خط آمد و در پاسخ به این شائبه که چگونه شدنی است نامزدهای فوتبالی هیچ کدام رای نیاورند و شما که غیرفوتبالی بودید گزینش شدید گفت: رقبای من در گزیدمان یک تن آقای اخوان فوتبالی بود که رای نیاورد ولی از میان ۲ تن دیگر یکی رئیس هیئت دوومیدانی بود و تن دیگر هم رئیس هیئت کشتی بود که من از میان آنها گزینش شدم. من ProGram مدونی داشتم و کتبا هنگام را به اعضا ارائه کردم و گردهمایی به من اعتماد کرد و رای داد.

هراتیان در پاسخ به این که به نظر می رسد روابطی که با آقای ابرقویی نژاد رئیس پیشین هیئت فوتبال داشته در این گزینش کارایی دارد گفت: من با ایشان رابطه دوستی دارم ولی او اصلا نقشی در حضور من نداشته است و منکاملا مستقل در گزیدمان نام نویسی کرد.

وی در پاسخ به این که چگونه در هرمزگان و در همتافت فولاد کار میکنید و محل اسکانتان اسپهان است گفت: من در فولاد هرمزگان هستم و به مردم خدمت می کنم ولی ساکن اسپهان هستم. برخی وقت ها چند روز هرمزگان هستم و چند روز هم در اسپهان سپری می کنم. ما بر پای بست قانون نام نویسی کردیم و قانون می گوید رئیس هیئت فوتبال کار محسوب نمی شود  و رخست می دهد یک تن یک جا شاغل باشد و جای دیگر رئیس هیئت باشد. اگر یک تن از یک مرجع قانونی به من بگوید شایستگی بودن در هیئت فوتبال را ندارید همین اکنون نامه استعفایم را می نویسم.

هراتیان در پاسخ به این که آیا با وعده آوردن پول از فولاد هرمزگان به هیئت فوتبال به ریاست رسیدید گفت: اصلا اینگونه نیست و فولاد هرمزگان حساب و کتاب دارد و بازرس و حسابرس و هیئت مدیره دارد و اینگونه نیست که من بخواهم از هنگام پول بیرون کنم و بتوانم.

گل های مسابقات هفته هفتم لیگ دسته نخست پخش شد.

با پخش واپسین آمار نظرسنجی ProGram این هفته نود ساعت ۲:۴۰ بامداد به پایان رسید. در پایان با شرکت یک میلیون و ۱۰۲ هزار تن، ۶۰،۶ درصد ترجیح دادند در دربی بازی مجازی قشنگ همراه با نتیجه نگرفتن تیم محبوبشان را ببینند و ۳۹،۴ درصد اعلام کردند دلبستگی دارند تیم محبوبشان برنده شود و بازی مجازی کسل کننده باشد.

مشروح ProGram 29 شهریور نود



آدرس منبع


لینک منبع این نوشته :
http://kimag.ir/%d9%85%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%ad-program-29-%d8%b4%d9%87%d8%b1%db%8c%d9%88%d8%b1-%d9%86%d9%88%d8%af/


مشروح برنامه 29 شهریور نود - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/391063/مشروح-برنامه-29-شهریور-نود
‎ Rating: 96% - 54 reviews6 ساعت قبل . برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات هفته ششم لیگ
برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - مشروح برنامه 29 شهریور نود
90tv.ir/news/304798/مشروح-برنامه-29-شهریور-نود
‎7 ساعت قبل . برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات هفته ششم لیگ
برتر از ساعت 22:45 دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - پوشش زنده/ مشروح برنامه 29 شهریور نود
90tv.ir/news/304798/پوشش-زنده-مشروح-برنامه-29-شهریور-نود
‎10 ساعت قبل . وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم
و مسابقات هفته ششم لیگ برتر از ساعت 22:44 دوشنبه از شبکه .
مشروح برنامه 29 شهریور نود - ورزش مدیا - Shafaqna
sp.shafaqna.com/FA/IR/1330834
‎5 ساعت قبل . مشروح برنامه 29 شهریور نود. برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و
سوم و مسابقات هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه .
پوشش زنده/ مشروح برنامه 29 شهریور نود | دمادم
damadam.ir/نود-90tv/.مشروح-برنامه-29-شهریور-نود/id/3683920
‎9 ساعت قبل . وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم
و مسابقات هفته ششم لیگ برتر از ساعت 22:44 دوشنبه از شبکه .
مشروح ProGram 29 شهریور نود - مجله خبری و تفریحی
kimag.ir/مشروح-program-29-شهریور-نود/
‎1 ساعت قبل . وبسایت نود: ProGram ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات
هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
پوشش زنده/ مشروح برنامه 29 شهریور نود - مجله خبری فور خبر
4khabar.ir/news/232982
‎9 ساعت قبل . وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم
و مسابقات هفته ششم لیگ برتر از ساعت 22:44 دوشنبه از شبکه .
پوشش زنده/ مشروح برنامه 29 شهریور نود - ورزش 24
varzesh-24.ir/news/./پوشش+زنده+مشروح+برنامه+29+شهریور+نود
‎وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه نود 22 شهریور با محوریت بررسی هفته پنجم لیگ
برتر و استقبال از دربی هشتاد و سوم پایتخت ساعت 22:30 دوشنبه از شبکه سه آغاز .
پوشش زنده/ مشروح برنامه 29 شهریور نود
sky-dl.ir/2016/09/19/پوشش-زنده-مشروح-برنامه-29-شهریور-نود/
‎10 ساعت قبل . وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم
و مسابقات هفته ششم لیگ برتر از ساعت 22:44 دوشنبه از شبکه .
پوشش زنده/ مشروح برنامه 29 شهریور نود - پارست
www.parset.com/./_msharoh_barnameh_29_shharior_nod.html
‎10 ساعت قبل . پوشش زنده/ مشروح برنامه 29 شهریور نود. وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه 29 شهریور
نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات هفته ششم .



پوشش زنده/ مشروح برنامه 29 شهریور نود - خبر 24
www.khabar-24.com/./پوشش+زنده+مشروح+برنامه+29+شهریور+نود
‎وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم
و مسابقات هفته ششم لیگ برتر از ساعت 22:44 دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
پوشش زنده/ مشروح برنامه 29 شهریور نود | نود - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/net/1296271
‎10 ساعت قبل . برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات هفته ششم لیگ
برتر از ساعت 22:44 دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
مشروح برنامه 29 شهریور نود - تراختور دات کام
www.trakhtor.com/مشروح-برنامه-29-شهریور-نود/
‎مشروح برنامه ۲۹ شهریور نود. شهریور ۳۰, ۱۳۹۵ نویسنده : رصد منبع : 0 بازدید ۰ دیدگاه.
ارسال شده در : اخبار. برچسب ها : اخبار مشروح برنامه 29 شهریور نود. پیوند برای این .
پوشش زنده/ مشروح برنامه 29 شهریور نود - جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا
fun.iq9.ir/news/70309
‎10 ساعت قبل . وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم
و مسابقات هفته ششم لیگ برتر از ساعت 22:44 دوشنبه از شبکه .
مشروح برنامه 29 شهریور نود - جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا
fun.iq9.ir/news/70326
‎6 ساعت قبل . وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم
و مسابقات هفته ششم لیگ برتر از ساعت 22:45 دوشنبه از شبکه .
مشروح برنامه 29 شهریور نود - جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا
javuni.ir/news/248419
‎3 ساعت قبل . وبسایت نود: برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات
هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
مشروح برنامه 29 شهریور نود - تیتر24
www.titr24.com/News.==/مشروح-برنامه-29-شهریور-نود-
‎6 ساعت قبل . برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات هفته ششم لیگ
برتر از ساعت 22:45 دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
مشروح برنامه 29 شهریور نود - اقتصادی،فرهنگی،سیاسی
20khabar.com/news/360875/مشروح-برنامه-29-شهریور-نود
‎برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات هفته ششم لیگ
برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
مجله اینترنتی: مشروح برنامه 29 شهریور نود / عنوان - مجله اینترنتی
eqms.ir/fa/75576/مجله-اینترنتی-مشروح-برنامه-29-شهریور-نو/
‎5 ساعت قبل . مشروح برنامه ۲۹ شهریور نود برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم
و مسابقات هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه .
پوشش زنده/ مشروح برنامه 29 شهریور نود - اقتصادی, اجتماعی, سیاسی
pley.ir/news/21334/پوشش-زنده-مشروح-برنامه-29-شهریور-نود
‎وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم
و مسابقات هفته ششم لیگ برتر از ساعت 22:44 دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
Previous



مشروح برنامه 29 شهریور نود - جستجوگر خبر نیوز
news.ir/fa/1686570/مشروح-برنامه-29-شهریور-نود
‎5 ساعت قبل . وبسایت نود: برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات
هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
مشروح برنامه 29 شهریور نود - سایت تفریحی و سرگرمی ترین ها
tareenha.xyz/post/?q=مشروح+برنامه+29+شهریور+نود
‎برنامه بعدی نود، دوشنبه 8 شهریور، از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. به گزارش حوزه
رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه
ملی، .
پوشش زنده/ مشروح برنامه 29 شهریور نود - هاب پرس
https://hubpress.ir/news/42661
‎9 ساعت قبل . وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم
و مسابقات هفته ششم لیگ برتر از ساعت 22:44 دوشنبه از شبکه .
مشروح برنامه 29 شهریور نود | اخبار امروز ایران و جهان
elim.ir/fa/news/1412821/مشروح-برنامه-29-شهریور-نود/
‎1 ساعت قبل . برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات هفته ششم لیگ
برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
پوشش زنده/ مشروح برنامه 29 شهریور نود | عصر فردا
www.asrfarda.ir/پوشش-زنده-مشروح-برنامه-29-شهریور-نود.html
‎9 ساعت قبل . وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم
و مسابقات هفته ششم لیگ برتر از ساعت 22:44 دوشنبه از شبکه .
مشروح برنامه ۲۹ شهریور نود / پرسپولیسی‌ها بلیت‌ها را خریدند - بازتاب 24
baztab24.com/./مشروح+برنامه+۲۹+شهریور+نود+پرسپولیسی+ها+بلیت+ها+را+خریدند
‎برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات هفته ششم لیگ
برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد. به گزارش فرتاک ورزشی، در .
مشروح برنامه ۲۹ شهریور نود - تیترنو
www.titreno.com/fa/news/2276271/مشروح-برنامه-۲۹-شهریور-نود
‎5 ساعت قبل . برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات هفته ششم لیگ
برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
دولت بهار:مشروح برنامه نود
www.dolatebahar.com/telex-312012.html
‎1 ساعت قبل . دولت بهار: برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات هفته
ششم لیگ برتر از ساعت 22:45 دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
خبر ورزشی:مشروح برنامه 29 شهریور نود | مجله سرگرمی و تفریحی اکو 24
ako24.ir/2016/09/20/خبر-ورزشیمشروح-برنامه-29-شهریور-نود/
‎4 ساعت قبل . وبسایت نود: برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات
هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
مشروح برنامه 29 شهریور نود - جدیدترین و آخرین اخبار روز ایران و جهان
jahansite.xyz/news/65192
‎وبسایت نود: برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات
هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد. در ابتدای برنامه
سوال .
Previous



پوشش زنده/ مشروح برنامه 29 شهریور نود - جدیدترین اخبار ایران و جهان
iusfestivals.ir/پوشش-زنده-مشروح-برنامه-29-شهریور-نود/
‎8 ساعت قبل . وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم
و مسابقات هفته ششم لیگ برتر از ساعت 22:44 دوشنبه از شبکه .
دانلود برنامه نود روز 29 , 30 شهریور 95 / برنامه نود درجه - سایت دانلودی
download.3ibblog.ir/./دانلود-برنامه-نود-روز-29-30-شهریور-95-برنامه/
‎8 ساعت قبل . 90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ – پوشش زنده/ مشروح برنامه 29 شهریور نود. 90tv.ir ›
news . آنچه در برنامه نود 29 شهریور خواهید دید + فیلم – قطره.
مشروح برنامه نود / دولت بهار: برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی .
wwwkhabar.ir/9013110
‎دولت بهار: برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات هفته
ششم لیگ برتر از ساعت 22:45 دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
مشروح برنامه 29 شهریور نود - باکس 98
box98.ir/news/310444
‎وبسایت نود: برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات
هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد. در ابتدای برنامه
سوال .
برنامه نود :: ورزش 3
www.varzesh3.com/tag/927028/برنامه-نود
‎دوشنبه 29 شهریور21:57. صفحه اصلی . علی بداوی که شب گذشته در برنامه نود
حضور یافته بود در بخشی از آن به توضیح درباره درگیری اش با رحمان رضایی
پرداخت.
مشروح برنامه 29 شهریور نود - وب ایرونی
www.webiruni.ir/news/86225
‎5 ساعت قبل . وبسایت نود: برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات
هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
مشروح برنامه ۲۹ شهریور نود سحر گاه سه شنبه 30 شهریور 95 | خبرچه
khabarche.ir/خبر/5344584/مشروح-برنامه-۲۹-شهریور-نود
‎5 ساعت قبل . وبسایت نود: برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات
هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
جام جهان نما :: مشروح برنامه 29 شهریور نود
jjna.ir/news/301608/مشروح-برنامه-29-شهریور-نود
5 ساعت قبل . برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات هفته ششم لیگ
برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
مشروح برنامه ۲۹ شهریور نود / پرسپولیسی ها بلیت ها را خریدندبرنامه ۲۹ .
khazesh.ir/./مشروح+برنامه.شهریور+نود+/+.خریدندبرنامه.شهریور+نود./+داوری+دربی+مشکلی+نداشت++عکس
‎1 ساعت قبل . مشروح برنامه ۲۹ شهریور نود / پرسپولیسی ها بلیت ها را خریدندبرنامه ۲۹ شهریور نود
با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات هفته ششم لیگ .
مشروح برنامه 29 شهریور نود - خبر روز
khabareruz.xyz/search/?q=مشروح+برنامه+29+شهریور+نود
‎مشروح برنامه 29 شهریور نود. پخش مشروح دیدار معلمان با رهبر معظم انقلاب از
تلویزیون. مشروح دیدار معلمان و فرهنگیان کشور با مقام معظم رهبری امشب از شبکه
یک سیما .
Previous



مشروح برنامه ۲۹ شهریور نود
varzeshyaab.ir/2016/09/مشروح-برنامه-29-شهریور-نود.html
‎5 ساعت قبل . وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم
و مسابقات هفته ششم لیگ برتر از ساعت 22:45 دوشنبه از شبکه .
مشروح برنامه 29 شهریور نود | اولین ها
news.avalinha.com/post/645440.html
‎برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات هفته ششم لیگ
برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
مشروح برنامه 29 شهریور نود - پورتال سیحو
seiho.ir/news/252999/
‎5 ساعت قبل . وبسایت نود: برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات
هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
مشروح برنامه 29 شهریور نود - خبر روز
khabareruz.ir/search/?q=مشروح+برنامه+29+شهریور+نود
‎مشروح برنامه 29 شهریور نود. پخش مشروح دیدار معلمان با رهبر معظم انقلاب از
تلویزیون. مشروح دیدار معلمان و فرهنگیان کشور با مقام معظم رهبری امشب از شبکه
یک سیما .
پوشش زنده/ مشروح برنامه 29 شهریور نود - مجله خبری موریکس
morix.ir/news/493762
‎وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم
و مسابقات هفته ششم لیگ برتر از ساعت 22:44 دوشنبه از شبکه سه آغاز شد. \r\n در .
مشروح برنامه 29 شهریور نود - hit counter
nazaninha.xyz/post/?q=مشروح+برنامه+29+شهریور+نود
‎برنامه بعدی نود، دوشنبه 8 شهریور، از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. به گزارش حوزه
رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه
ملی، .
مشروح برنامه ۲۹ شهریور نود - مجله راگا | مجله راگا
magazine.raganews.ir/250227/
‎4 ساعت قبل . وبسایت نود: برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات
هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
مشروح برنامه 29 شهریور نود - فان گاه
fungah.ir/news/357331
‎5 ساعت قبل . وبسایت نود: برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات
هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
مشروح برنامه 29 شهریور نود
khandehsara.ir/news/82174/مشروح-برنامه-29-شهریور-نود
‎5 ساعت قبل . برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات هفته ششم لیگ
برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
خبرهای امروز | پوشش زنده/ مشروح برنامه ۲۹ شهریور نود-داخلی
www.24emrooz.ir/./پوشش-زنده-مشروح-برنامه-۲۹-شهریور-نود.html
‎10 ساعت قبل . سایت خبری خبرهای امروز برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و
مسابقات هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۴ دوشنبه از شبکه سه .
Previous



پوشش زنده مشروح برنامه 29 شهریور نود - نفت ساز
www.naftsaz.ir/news/id/848323
‎8 ساعت قبل . پوشش زنده مشروح برنامه 29 شهریور نود. وبسایت رسمی - برنامه 29 شهریور نود با
محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات هفته ششم لیگ برتر از .
مشروح برنامه 29 شهریور نود - فارسی فان
far30-fun.ir/search/?q=مشروح+برنامه+29+شهریور+نود
‎مشروح برنامه 29 شهریور نود. پخش مشروح دیدار معلمان با رهبر معظم انقلاب از
تلویزیون. مشروح دیدار معلمان و فرهنگیان کشور با مقام معظم رهبری امشب از شبکه
یک سیما .
مشروح برنامه 29 شهریور نود-برترینها|ایران ان پی - جدیدترین اخبار
irannp.com/./in_bartarinha.irr5.lfar5.lnewsr5.l391063r5.lمشروح-برنامه-29-شهریور-نود_ts1_مشروح-برنامه-29-شهریور-نود_برترینها
‎5 ساعت قبل . مشروح برنامه 29 شهریور نود. برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و
سوم و مسابقات هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه .
پوشش زنده/ مشروح برنامه ۲۹ شهریور نود - تازه نیوز
www.tazenews.com/./پوشش-زنده-مشروح-برنامه-۲۹-شهریور-نود/
‎10 ساعت قبل . وبسایت رسمی برنامه نود – برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم
و مسابقات هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۴ دوشنبه از شبکه .
خبری - تفریحی| مشروح برنامه ۲۹ شهریور نود پرسپولیسی‌ها بلیت‌ها را .
khabarso.ir/./مشروح+برنامه+۲۹+شهریور+نود++پرسپولیسی‌ها+بلیت‌ها+را+خریدند.html
‎مشروح سخنان دکتر مکری در دهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد. من دیگر در درمان .
مشروح برنامه ۲۹ شهریور نود / پرسپولیسی‌ها بلیت‌ها را خریدند وبسایت رسمی برنامه .
پوشش زنده مشروح برنامه 29 شهریور نود
www.khabardown.ir/news/id/848323
‎8 ساعت قبل . وبسایت رسمی - برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم . تیزری
از آنچه در برنامه امشب نود خواهید دید پخش شد که شامل بخش های زیر .
مشروح اولین برنامه نود فصل | امروز آنلاین
www.emruzonline.com/1395/05/مشروح-اولین-برنامه-نود-فصل/
‎2 آگوست 2016 . اولین برنامه فصل هجدهم برنامه نود با محوریت بررسی هفته های اول و دوم لیگ برتر
دوشنبه . دعوت ستارگان فوتبال جهان به مسابقه دوستانه که قرار است روز ۴ شهریور
برای بزرگداشت نکونام در تهران در قالب . 5, استرالیا, 22, 30, 29, 81.
مشروح برنامه سوم خرداد نود | پایگاه اطلاع رسانی رجا - رجانیوز
www.rajanews.com/news/242701/مشروح-برنامه-سوم-خرداد-نود
‎24 مه 2016 . برنامه سوم خرداد نود ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه آغاز شد و نظرسنجی آن به پیش بینی
مسابقه فینال جام حذفی بین استقلال . دوشنبه، 29 شهریور 1395
مشروح برنامه 29 شهریور نود - نازنین ها
nazaninha.ir/news/412307
‎وبسایت نود: برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات
هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد. در ابتدای برنامه
سوال .
پایگاه خبری هتل جار - مشروح برنامه ۲۹ شهریور نود / پرسپولیسی ها .
hoteljar.ir/fa/rssreader/news?sec_id=543&id=558655
‎اخبار صنعت هتلداری را درهتل‌جار دنبال کنید. استخدام هتل، انتصابات و تشکل های
هتلداری، مقالات و نکات کاربردی، گردشگری و هتلداری را در هتل‌جار ببینید.
Previous



پوشش زنده/ مشروح برنامه 29 شهریور نود - پایگاه اینترنتی مهر 24
www.mehr-24.com/news/7333
‎9 ساعت قبل . وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه 29 شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم
و مسابقات هفته ششم لیگ برتر از ساعت 22:44 دوشنبه از شبکه .
برنامه 29 شهریور نود / داوری دربی مشکلی نداشت
materialfa.ir/news/./برنامه-29-شهریور-نود-داوری-دربی-مشکلی-نداشت
‎5 ساعت قبل . n \n \n پرسپولیس نیوز : برنامه. . پرسپولیس نیوز : برنامه ۲۹ شهریور نود با
محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و . مشروح برنامه 29 شهریور نود.
شبکه سه سیما | مشروح اولین برنامه نود فصل
www.tv3.ir/news/details/2711
‎2 آگوست 2016 . اولین قسمت فصل هجدهم برنامه نود با محوریت بررسی هفته های اول و دوم لیگ . ملی تهیه
می کنیم و در بازی شهریور تیم ملی مقابل قطر استفاده می کنیم.
مشروح برنامه 29 شهریور نود - دیار خبر
diarekhabar.ir/shownews?id.title=مشروح-برنامه-29-شهریور-نود
‎برنامه ۲۹ شهریور نود با محوریت بررسی دربی هشتاد و سوم و مسابقات هفته ششم لیگ
برتر از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.
فیلم + خلاصه قسمت های برنامه نود 90 دوشنبه 30 شهریور 1394 :: نکس .
nexx1music.blog.ir/./فیلم-خلاصه-قسمت-های-برنامه-نود-90-دوشنبه-30-شهریور-1394
‎21 سپتامبر 2015 . پوشش-زنده-مشروح-برنامه-30-شهریور-نود . پیش - آپدیت آفلاین نود 32 به تاریخ 29/
06/1394آپدیت آنتی ویروس نود 32 دوشنبه 30 شهریور 94#دانلود.
دانلود برنامه نود 22 شهریور 95 | ویژه قبل دربی 83
nex1-music.nasrblog.com/دانلود-برنامه-نود-22-شهریور/
‎6 روز پیش . برچسب ها: دانلود برنامه نود 22 شهریور، دانلود برنامه 90 نود | 22 شهریور 95 . 95،
دانلود برنامه 90 نود 22 شهریور 1395، پوشش زنده/ مشروح برنامه 22 شهریور نود . دانلود
آهنگ نوید عبداللهی اجرا شده در خندوانه | نیستی تنها 1395/6/29; دانلود .
ورزش لینک | varzesh.link | صفحه اختصاصی باشگاه و تیم ماشین سازی .
varzesh.link/club/18
‎مشروح برنامه 29 شهریور نود / پرسپولیسی‌ها بلیت‌ها را خریدند. وبسایت رسمی برنامه
نود -;برنامه 29 شهریور نود با محوریت برر . برنامه 90 - 1 ساعت پیــــش - ۳۰ شهریور .
پخش اخبار سیما | SimaNews
simanews.ir/
‎سه شنبه 30 شهریور 1395 . اخبار 14:00. خبر ۱۴ نخستین بخش مشروح اخبار شبکه
یک سیما . 1395/06/29 - 00:00. در حاشیه .
مجلس شورای اسلامی - نسخه آزمایشی
www.parliran.ir/
‎دوشنبه 29 شهریور 1395| 17 ذیحجه 1437| 2016 / 19 / September. مجلس شورای اسلامی
. نشست هم اندیشی پیرامون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور.
ورزش پو,اخبار ورزشی,ویدیو ورزشی,نتایج زنده,روزنامه ورزشی,جدول لیگ
khabarpu.com/pu/varzesh-pu/
‎دلتنگی مهناز افشار برای همسرش با انتشار یک عکس و متن! . بررسی تخلفات
انتخابات هیات فوتبال اصفهان با هراتیان (نود 29 شهریور) . اخبار,برنامه و نتایج
پارالمپیک ریو,جدول پارالمپیک 2016 آخرین اخبار ورزشی,خبر ورزشی آنلاین,اخبار
ورزشی .
Previous



دانلود برنامه 90 نود دوشنبه 29 شهریور 95 :: دانلود فیلم ، عکس ، موزیک .
dlbrooz.ir/post/دانلود-برنامه-90-نود-دوشنبه-29-شهریور-95
‎دانلود برنامه 90|دانلود برنامه نود امشب|دانلود برنامه نود دیشب|دانلود برنامه نود دوشنبه
29 شهریور 95|دانلود برنامه 90 به تاریخ 95/6/29|دانلود برنامه نود دیشب دوشنبه 29 .
تاریخ - پیتزاچی - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس سایت ساز
pitzachi.rozblog.com/tag/تاریخ
‎به همراه گزارش متنی از تمامی بخش‌های برنامه نود ۲ شهریور ۹۴ و مشروح اتفاقات. . ۴
ساعت پیش - دانلود رایگان برنامه نود 90 دیشب دوشنبه 2 دوم شهریور 94. تاریخ .
بازدید : 2, تاریخ : یکشنبه 31 خرداد 1394 زمان : 2:29, نویسنده : Admin, نظرات (0) .
پارسی جو: جستجوگر ایرانی
parsijoo.ir/
‎تهران|سه شنبه (۳۰ شهریور) ۱۵:۱۳. تغییر شهر . نگاه امیر قطر به ایران/ دوحه زیر بار
قیمومیت ریاض نمی رود خبرگزاری مهر · پوشش زنده/ مشروح برنامه ۲۹ شهریور نود نود .
انتخاب بهترین هافبک راست بعد از انقلاب و پنالتی سوخته استقلال + .
www.mashreghnews.ir/./انتخاب-بهترین-هافبک-راست-بعد-از-انقلاب-و-پنالتی-سوخته-استقلال-عکس-و-فیلم
‎15 دسامبر 2015 . بخش آنچه خواهید دید با مرور کوتاهی بر قسمت های مختلف برنامه ۲۳ آذر نود در ادامه پخش
شد. خداحافظی تونی با هواداران تراکتور، بازگشت قلعه نویی به .
جستجو در خبر ها - پایگاه جامع اطلاع رسانی صداوسیما
pririb.ir/persian/modulespage.aspx?modulename=newsarchive
‎دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ -, ۱۶ ذیحجه ۱۴۳۷-. 19 September 2016. صفحه اصلی; جدول
پخش برنامه ها . ویژه برنامه های شبکه دو به مناسبت آغاز سال تحصیلی, 1395/06/29.
دانلود برنامه نود 18 مرداد 95 + 90 درجه و جزییات | جدید 95 | سال 1395 .
kaber.ir/?p=48819
‎8 آگوست 2016 . دانلود کامل برنامه نود 18 مرداد 1395 , دانلود برنامه نود 18 مرداد 95 , دانلود برنامه 90 .
11 مرداد 95 , دانلودخلاصه برنامه دیشب نود 90 / 11 مرداد 95 , خلاصه و مشروح … . Apr
18, 2016 – قسمت 23 تاریخ 29 فروردین 95 ( با حضور مسعود جعفری .
واکنش ترکاشوند به برنامه نود - دی اسپورت
www.dsport.ir/fa/posts/46601
‎9 آگوست 2016 . به اظهارنظر پرداخت که مشروح آن در زیر می‌آید. بحثی که در مورد جذب دو بازیکن
اوکراینی در برنامه 90 مطرح شد، دیدید؟ من مانده‌ام عوامل این برنامه تا چه حد .
تصویری از سید مهدی رحمتی و عزاداری در شب های قدر - رهتا
www.rahta.com/./تصویری_از_سید_مهدی_رحمتی_و_عزاداری_در_شب_های_قدر
‎27 ژوئن 2016 . گردآوری پورتال رهتا : وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان استقلال شب قدر را در
هیئت . مشروح برنامه 29 شهریور نودپرسپولیسی‌ها بلیت‌ها را خریدند.
اخبار رشت ا استان گیلان - صفحه نخست
www.rashtpress.ir/
‎درخواست 700 متر فرش برای مسجدی در رشت با مهر جعلی از نماینده مجلس!/. فرماندار به
. برنامه حضور مدیران شهری رشت در اجلاس یونسکو تشریح شد/ چهارشنبه آیین
افتتاحیه با · واکنش مدیر کل . دوشنبه, 29 شهریور 1395 ساعت 11:22 . مشروح
اخبار.
دانلود برنامه نود دوشنبه 22 شهریور 95 - دهکده آفتاب
dehkadeaftab.ir/دانلود-برنامه-نود-دوشنبه-22-شهریور-95.html
‎12 سپتامبر 2016 . دانلود برنامه ۹۰ نود ۲۲ شهریور ۹۵ امشب بعد از پخش از سایت دانلود ۹۰. . Aug 29,
2016 - برچسب ها: دانلود برنامه 90 دوشنبه 8 شهریور 95 , برنامه 90 نود . متن پیام
تبریک عید قربان مخصوص تلگرام و لاین و اینستا | ۲۲ شهریور ۹۵ …
Previous



دانلود برنامه نود دوشنبه 22 شهریور 95 | دانلود رایگان با لینک مستقیم
rozblog.site/دانلود-برنامه-نود-دوشنبه-22-شهریور-95.html
‎دانلود برنامه ۹۰ نود دوشنبه ۲۲ شهریور ۹۵ :: دانلود فیلم ، عکس … . متن پیام تبریک
عید قربان مخصوص تلگرام و لاین و اینستا | ۲۲ شهریور ۹۵ … دانلود برنامه ۹۰ دوشنبه
۸ شهریور ۹۵. . نود ۱۵ شهریور ۹۵. ۲, Navad (2016-08-29) برنامه نود ۸ شهریور ۹۵.
متن کامل صحبت های فرهاد مجیدی در برنامه نود: از نشناختن جهانبخش تا .
www.isport.ir/fa/./متن-کامل-صحبت-های-فرهاد-مجیدی-در-برنامه-نود
‎متن کامل صحبت های فرهاد مجیدی در برنامه نود: از نشناختن جهانبخش تا اعتراف
گرفتن از فردوسی پور ! سه شنبه 29 مهر ساعت 09:49. من از جهانبخش عذرخواهی می‌کنم
چرا که .
برنامه زمانی ورود تیم ها و داوران مسابقات فوتبال مقدماتی قهرمانی .
www.shahrekhabar.com/sport/1442050560106782
‎12 سپتامبر 2015 . وبسایت رسمی برنامه نود - اولین گروه از اعضای تیم ها و داوران مسابقات فوتبال . 25
لغایت 29 شهریور به میزبانی باشگاه گسترش فولاد تبریز برگزار می شود. . ۰۰:
۱۵ مشروح برنامه 15 شهریور نود/ خاطره بازی با ملی پوشان فراموش شده .
دانلود برنامه نود 30 شهریور 94 +نود درجه+مهمان ها و خلاصه و تحلیل .
www.lfc94.rzb.ir/Forum/Post/1516
21 سپتامبر 2015 . . 94 :: نکا موزیک.دانلود برنامه 90 نود 5 شهریور 94 / با حضور میشل سالگادو و . ی
چهارم” یک شنبه 29 شهریور: رئال مادرید – گرانادا 18:30 بارسلونا – لوانته . . همراه
گزارش متنی از تمامی بخش‌های برنامه نود ۱۶ شهریور ۹۴ و مشروح اتفاقات.
اخبار ورزشی 29 شهریور - YouTube► 7:21
https://www.youtube.com/watch?v=4VnxYnd_cjg
21 Sep 2015 - 7 min - Uploaded by shanzdahazarاز سایت بسوی پیروزی ،تکثیر برنامه های سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران. . گفتگو با کارلوس کیروش در آستانه بازی با قطر (نود ۸ شهریور) .
خبرگزاری خانه ملت
www.icana.ir/
‎جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۸. غفلت . برنامه ششم توسعه زیر سایه مسائل
سیاسی بررسی نمی شود/شرایط ارزیابی از اجرای برنامه ششم در زمان تدوین آن مد نظر
باشد.
مشاهده و دانلود خبر 20:30+آرشیو اخبار 20:30 - وبگردی
webgardi.yjc.ir/fa/news/1327/مشاهده-و-دانلود-خبر-2030آرشیو-اخبار-2030
‎12 جولای 2011 . در اخبا دیروز 20:30 نسبت به اضافه شدن شهریه ها در دانشگاه پیام نور یه شماره پیامک
. با سلام من یه پراید 132sl ثبت نام کردم 27 شهریور قیمتش85950000 بود الان .
در خبر 20.30 مورخه 29 /9/90 خبری در خصوص تبدیل نیروهای قراردادی به . واقعا
باید برنامه های کوتاه و چالشی و اندیشه دار را در صدا و سیما زیاد کرد .
نتایج زنده بوندسلیگا | تیفوسی
tifo30.ir/tag/نتایج-زنده-بوندسلیگا/
یکشنبه , 29 شهریور , 1394 . برنامه بازی های هفته پنجم بوندسلیگا آلمان 2015/16.
1394-06- . مشروح برنامه ۲۳ شهریور نود / علی دایی بهترین کاپیتان پس از انقلاب.
دانلود ویدئو خلاصه بازی بارسلونا 2-2 دپورتیولاکرونا | تیفوسی
tifo30.ir/tag/دانلود-ویدئو-خلاصه-بازی-بارسلونا-2-2-دپو/
1394-06-29. تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی 29 شهریور. 1394-06-29 . 90.
مشروح برنامه ۲۳ شهریور نود / علی دایی بهترین کاپیتان پس از انقلاب · neymar.
جدید ترین خبرهای لیگ قهرمانان اروپا | تیفوسی
tifo30.ir/tag/جدید-ترین-خبرهای-لیگ-قهرمانان-اروپا/
تیفوسی : کارلوس کروش و علی کفاشیان امروز جلسه ای برگزار کردند تا درباره
برنامه های تیم ملی صحبت کنند. ادامه مطلب . . تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی
29 شهریور . 90. مشروح برنامه ۲۳ شهریور نود / علی دایی بهترین کاپیتان پس از
انقلاب.
Previous



13 آبان - جستجو پیشرفته تبیان
search.tebyan.net/newindex.aspx?pid=19608&parts=film.
‎گزارش نسبتا مشروحی ببیند در مورد روز سیزده آبان نهیه شده در واحد مرکزی خبر، در .
برنامه نود مورخ 91/08/29 - اولین مهمان این هفته نود بیژن ذوالفقار نسب کارشناس .
نتیجه بازی ذوب‌آهن و گسترش فولاد جام حدفی 30 شهریور | دانلود سریال 95
downloadclip2016.ir/./نتیجه-بازی-ذوب‌آهن-و-گسترش-فولاد-جام-ح/
‎21 سپتامبر 2015 . پوشش زنده/ مشروح برنامه 30 شهریور نود – 12 دقیقه پیش » آل‌اسحاق: جرایم تعلیقی .
نتیجه “بازی پرسپولیس و ملوان” جام حذفی 29 شهریور + فیلم.
سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور - شناسنامه قانون
shenasname.ir/organs/sazman/mporg.html?limitstart=0
‎پنج شنبه, 16 مهر 1394 ساعت 06:58 . یکشنبه, 29 شهریور 1394 ساعت 15:56 . در
معانی مشروح مربوط به کار می‌روند: الف - قانون: قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه
جمهوری . دوستان برای نوبتکاری از کمیسیون اصل نود و نمایندگان مجلس باید به طور
جدی .
Search سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور - شناسنامه قانون
shenasname.ir/organs/vezarat/./filter.html?.70.
‎8 ژوئن 2011 . چهارشنبه, 18 مهر 2011 ساعت 11:38 . اصلاح جزء (د) بند (2) برنامه جامع بهره وری
کشور (تصویب نامه شماره . یکشنبه, 29 شهریور 1394 ساعت 15:56 . مورخ 14/8/
1390 به شرح زیر اصلاح می شود: 1- متن زیر به عنوان بند (ط) به ماده (5) اضافه .
دوستان برای نوبتکاری از کمیسیون اصل نود و نمایندگان مجلس باید به طور جدی .
ویدئو/ غیر رسمی های شبکه خبر
www.irinn.ir/news/125390/ویدئو/./۶/۲۹)
‎26 سپتامبر 2015 . شیوه های نفوذ دشمن به کشور و برنامه ها و نقشه های امریکا برای جمهوری . از دریچه برجام
، مهمترین عناوین روزنامه های امروز یکشنبه 29 شهریور بودند. . نود و هفتمین دوره
مسابقات دوچرخه سواری بلژیک . اخبار مشروح ۱۹، شنبه ۱۳ شهریور ۹۵.
من و استقلال ( هوادار مهران مدیری) وبلاگ 24 - 1
weblog24.link/blog/fooutbaaleaabi
وبلاگ ' مشروح برنامه ۱۶ شهریور نود / رکوردشکنی نود با طعم کشتی! ' به صورت .
بازی 29: دوشنبه 6 بهمن 93 / برنده بازی 25- برنده بازی 27 ساعت 12:30. بازی 30: .
گروه کوهنوردی سالار یزد (کسنویه)
salargroup-bsky.promo-amdindonesia.com/
‎مشروح گزارش و عکس ها در ادامه مطلب . گزارش و عکس های برنامه اجرایی قله های منطقه
کنج کوه و چکاب شهرستان مهریز یزد در تاریخ 94/03/22 . توجه: برنامه این هفته گروه
دره گاهان چشمه اصلی 94/03/29 ساعت 16:30 . 1394 دوشنبه · تیتر و عناوین روزنامه
های ورزشی 29 شهریور 1394 یکشنبه · تی شرت طرح ابا عبدالله الحسین . آپدیت نود
32
متن بیانات رهبری در دیدارها - خبرنامه ایران
khabarnamehiran.persianblog.ir/tag/متن_بیانات_رهبری_در_دیدارها
‎همچنین در این دیدار آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با اشاره به 120 برنامه و طرح
. متن بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار که پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر
. به ایران در 29 شهریور 59، ردپای مستقیم یا غیرمستقیم امریکا مشاهده می شود. .
از رشد اقتصادی منفی و رسیدن به رشد اقتصادی مثبتِ 3 در سال نود و سه، نشانه بارز .
جواد حیدری در محضر رهبری - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/search/?q.page=8
‎5 روز پیش . حیدری با اشاره به اینکه این نمایشگاه از 29 شهریور تا دوم مهر ماه برپا است، گفت: .
برنامه متن حاشیه که قرار بود امشب با حضور علیرضا زاکانی نماینده سابق . به
گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرآنلاین، جواد نکونام هافبک سابق .
شهر های ساحلی - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/شهر-های-ساحلی
‎برنامه نود در حالی قطع شد که شبکه سوم ترجیح داد فوتبالی قدیمی را روی آنتن
بفرستد. . دادگاه ها در فرانسه از مجلات محکوم شده می خواهند تا متن حکم را بر روی جلد
خود منتشر . 27 شهریور-ساعت 11:00 به وقت تهران ایران-برزیل جمعه 29 شهریور-
ساعت .
Previous

  • ۹۵/۰۶/۳۰
  • ۴۰۵ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی