استراتژی های نام گذاری تجاری
جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ق.ظ
یخچال فروشگاهی مراجعه نمایید.]]>
لینک منبع این نوشته :
http://www.2dayjok.ir/Catgory/27/Post/1975
استراتژی های نام گذاری تجاری
www.2dayjok.ir/Post/1975
10 آگوست 2016 . شرکت ها برای نام گذاری می توانند از استراتژی های متعدد استفاده کنند.این
استراتژی ها عبارتند از :نام گذاری تولید کننده ،نام گذاری عمده فروشان و یا .
وبلاگ رسمی گروه حقوقی اعتماد - استراتژی های نامگذاری - نام تجاری
sabt-alamat.blogfa.com/tag/استراتژی-های-نامگذاری
بدین ترتیب نام های تجاری جدای از دارایی هایی نظیر مجوز بهره برداری، حق طبع و.
هستند . استراتژی نامگذاری مختلط روشی است که بین دو روشی که پیش تر بیان شد
.
بررسی ومقایسه ابعاد نامگذاری محصولات تجاری وخدماتی - http .
adscimag.com/./284-بررسی-ومقایسه-ابعاد-نامگذاری-محصولات-تجاری-
واژه های کلیدی:برند,معماری برند,استراتژی های برندسازی,نام گذاری فردی,نام گذاری
خانوادگی. مقدمه. خلق یک برند قدرتمند در بستر زمان مورد توجه بسیاری از شرکتها
قرار .
استراتژی های برند - نامگذاری برند
namgozari.com/استراتژی-های-برند.html
از نامگذاری و طراحی لوگو تا تدوین استراتژی بازاریابی و تدوین برنامه های عملیاتی
. جنبه های دیگر که در نهایت نیز باید پس از استعلام از اداره ثبت علائم تجاری ، می .
استراتژی مارک گذاری یا نام گذاری سبد محصولات برند - برندینگ .
برندینگ.mihanblog.com/post/13
9 جولای 2014 . شرکت ها و سازمان های صاحب نام تجاری یا برند برای مارک گذاری و نام گذاری سبد
محصولات و خدماتشان تحت قوانین نام های تجاری می توانند از استراتژی .
10 اشتباه رایج در نام گذاری برند - بهسا
www.behsamanagers.ir/./213-10-اشتباه-رایج-در-نام-گذاری-برند
فراموش نکنید که انتخاب نام و نامگذاری هنری بر پایه علم است و استراتژی های برند
سازی به شما در خلق نام شایسته و مناسب که قابلیت انعطاف پذیری در تجارت و کسب و
.
برند یا نام تجاری چیست؟ :: بازاریابی و تبلیغات
marketing.blog.ir/post/برند-یا-نام-تجاری-چیست؟
22 آوریل 2012 . استراتژی های نامگذاری. شرکت ها برای نامگذاری محصولات می توانند از راهبردهای
مختلفی استفاده کنند. این راهبردها عبارتند از: ۱) نامگذاری تولیدکننده .
دانلود مقاله نام تجاری (برند)
www.downloadarticle.ir/دانلود-مقاله-نام-تجاری-برند/
تعریف نام تجاری، ارزش نام برند، استراتژی برای نام گذاری، نام تجاری قوی و مناسب
. نام تجاری «Brand» یکی از مهم ترین جنبه های هر کسب و کار، بزرگ یا کوچک، خرده .[PDF]
ﺑﺮﻧـﺪ ﮔﺰارش - سازمان توسعه تجارت ایران
farsi.tpo.ir/uploads/brand-packaging.pdf
اﻧﺘﺨﺎب اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻫﺎی ﻧﺎم ﮔﺬاری. 30. 16-3-. ﮔﺰﻳﻨﻪ ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ در اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻧﺎم ﺗﺠﺎری. 30. 16-4-. روش
ﻫﺎی ﺗﻮﺳﻌﻪ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺑﺮﻧﺪ. 31. 16-5-. دام ﻫﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻧﺎم ﺗﺠﺎری را ﺗﻬﺪﻳﺪ ﻣ. ﻲ ﻛﻨﺪ. 32. 16-6-. ﭼﺎﻟﺶ ﻫﺎی .
پکیج آموزشی استراتژی نامگذاری با مروری بر مفاهیم قانونی ثبت برند
www.brandztech.com/./p42-پکیج-آموزشی-استراتژی-نامگذاری-با-مروری-
پکیج آموزشی استراتژی نامگذاری با مروری بر مفاهیم قانونی ثبت برند . محصول و
یا خدمت. مروری بر فرآیند ثبت نام تجاری، نشان، علامت، ایده و رویه های قانونی ثبت .
[DOC]
بهنام میرزایی
www.pogc.ir/portals/0/monaghese2/900924-5.docx
عنوان مقاله: استراتژی نام تجاری در فرا بازار ها . رقابت بین نام های تجاری امروزه
شکل گسترده تری به خود گرفته به نحوی که یک شرکت به . بسیاری از فروشندگان
رویکردی زیرکانه در قیمت گذاری بکار گرفته و کالاهای با نام تجاری معروف را به
قیمت .
استراتژی های نام گذاری تجاری
tajhizfarayand.prs.ysupport.ir/post476314.html
شرکت ها برای نام گذاری می توانند از استراتژی های متعدد استفاده کنند.این استراتژی
ها عبارتند از :نام گذاری تولید کننده ،نام گذاری عمده فروشان و یا خرده فروشان ،شیوه .[PDF]
ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ در ارزش ﻧﺎم ﺗﺠﺎری
marketingarticles.ir/ArtBank/AvameleMoasereArzeshNameTejari.pdf
ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاری ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻧﺎم ﺗﺠﺎری ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ای ﮐﻪ ﺑﺎ ﺣﻔﺎﻇﺖ از وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎی ﻧﺎم ﺗﺠﺎری ﻫﻢ ارزش. آن را ﺣﻔﻆ .
ﺗﺠﺰﯾﻪ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﮐﺮد ﺗﺎ ﻫﻢ از ارزﺷﻬﺎی ﺑﺎزار ﻫﺪف آﮔﺎﻫﯽ ﯾﺎﺑﯿﻢ و ﻫﻢ اﻃﻤﯿﻨﺎن ﯾﺎﺑﯿﻢ ﮐﻪ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﻬﺎی ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺗﻮاﻧﺴﺘﻪ اﻧﺪ.
دوره های تحصیلی عالیرتبه را نام گذاری تجاری در ایالات متحده آمریکا .
www.academicdoreh.com/دوره%20های%20آموزشی/./نام-گذاری-تجاری/USA/
بهترین دوره های تحصیلی را نام گذاری تجاری در ایالات متحده آمریکا 2016 . این
برنامه به شما اجازه توسعه یک استراتژی مدیریت نام تجاری که با نام تجاری خود را
برای .
استراتژی تجارت|برند تجاری|تکنیک های فروش کالا|هدف گذاری کالا .
www.bpsico.ir/نقش-نام-تجاری-(brand)-در-تشویق-فروش-کالا-N286
استراتژی تجارت|برند تجاری|تکنیک های فروش کالا|هدف گذاری کالا|تعیین بازار
هدف|نام تجاری کالا | استراتژی تجارت| توسعه برند|ارزش برند|استراتژی .
برنامه های کارشناسی ارشد برترین را نام گذاری تجاری در فرانسه 2016
www.tahsilatearshad.com/کارشناسی-ارشد/./نام-گذاری-تجاری/فرانسه/
برترین برنامه های کارشناسی ارشد را نام گذاری تجاری در فرانسه 2016 . این برنامه دو
زبانه هر دو استراتژی نام تجاری و طراحی پوشش می دهد. این برنامه در نظر دارد برای .
۹ اصل اساسی برای تغییر نام تجاری ( Rebranding ) - Beloved .
belovedmarketing.com/./9-اصل-اساسی-تغییر-نام-تجاریrebranding/
تغییر نام تجاری را باید به عنوان یک شتاب دهنده رشد استراتژیک دید. این یک
سرمایه گذاری روی آینده تان است، بسیار شبیه اقدام به ساخت تسهیلات و شعب های
جدید در .
الگوی استراتژی نام گذاری تجاری شرکت ها درورود به بازارهای خارجی .
ganj.irandoc.ac.ir/articles/587555
بنابریافته ای این مطالعه هم شرکت های ایرانی و هم شرکت های خارجی درورود به . و
نهایتا نوع استراتژی نام گذاری تجاری می تواند نقش تعیین کننده ای در وفاداری به نام
.
سمینار تکنیک ها و استراتژی های نامگذاری - کاریا
karya.ir/events/سمینار-تکنیک-ها-و-استراتژی-های-نامگذار/
22 آگوست 2014 . استراتژی نامگذاری برند. رویه های ثبت حقوقی نام تجاری. دبیرعلمی سمینار : دکتر
شهریار شفیعی. برنامه سمینار : مباحث هویت سازی و خوشه های نشانه .
بازاریابی بینالمللی - ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/بازاریابی_بینالمللی
پیچیدهترین سطح آن، شامل ایجاد واحد تولیدی و هماهنگ کردن استراتژی بازاریابی .
دیگر، بازاریابی بینالمللی عبارت است از انجام فعالیتهای تجاری برای رساندن کالا
و خدمات . (های) دیگر، اتخاذ استراتژیهای مناسب برای ورود به کشورها و بازارهای مختلف
و انجام . ۵.۱.۱ دوره عمر کالای بینالمللی; ۵.۱.۲ نامگذاری کالا; ۵.۱.۳ معرفی کالای جدید.
Previous
[PPT]
مدیریت نام تجاری
www.modirbartar.com/Content/Asn/./modiriat-nam-tejari.ppt
مدیریت نام تجاری : کاربرد تکنیک های بازاریابی برای افزایش ارزش ادراک شده و در
نهایت افزایش ارزش نام تجاری . . -بهترین استراتژی نام گذاری جهانی –محلی است .[PDF]
534 K - پژوهشنامه بازرگانی
pajooheshnameh.itsr.ir/article_9131_37bc5aa6c4e03cf0d7805d523b58ebec.
از آن جاکه ارزش ویژه نام تجاری در تدوین استراتژی کسب وکار کمک شایانی کرده . بسط
نام تجاری، ایجاد جذابیت باالتر برای سرمایه گذاران و کسب حمایت های بیش تر از.
مروری بر نامگذاری تجاری در بخش خدمات
sahaselling.ir/مروری-بر-نامگذاری-تجاری-در-بخش-خدمات
کلر, چرناتونی و دال المو رایلی (1998) و بری (2000) نام تجاری را از دیدگاه های مختلف
و در . بری 2000بابررسیاستراتژیهای 14 شرکتخدماتی،مدلنامگذاریتجاریخدماتی .
دوره آموزشی مدیریت نام تجاری و برند سازی - آموزش مجازی
elearnpars.org/brand-management-branding.html
Rating: 5 - 1 voteنام تجاری و برند سازی یک دوره آموزشی بسیار کاربردی و علمی زیر گروه شاخه مدیریت
در . ماتریس استراتژی های نام تجاری; ارزش مارک گذاری محصولات; استراتژی های .[DOC]
مدیریت استراتژیک و انواع استراتژیها - investin-ea.ir
www.investin-ea.ir/fa/files/extract_file.php?file_id=90
اجرای استراتژی: در این مرحله استراتژی های تعیین شده در مرحله تدوین بایستی به
اجرا درآیند. . اهداف و استراتژی های سطوح بالاتر برای هرکدام از وظایف واحدهای تجاری
استراتژیک، . مدرن می تواند در جلب توجه و اطمینان خاطر مشتریان و سرمایه گذاران
بالقوه مفید واقع شود. . برای هیچ شرکتی چیزی به نام بهترین ماموریت وجود نخواهد
داشت.
اثیـــر . سایت جامع مدیریت - استراتژی نام تجاری در فرا بازار ها
athir.blogfa.com/post-3270.aspx
رقابت بین نام های تجاری امروزه شکل گسترده تری به خود گرفته به نحوی که یک .
رویکردی زیرکانه در قیمت گذاری بکار گرفته و کالاهای با نام تجاری معروف را به .
روش های ارزش دهی به نام تجاری - طراحی سایت | بهینه سازی سایت
https://sorooshpardaz.com/blog/./how-measuring-the-brand-value
Rating: 7/10 - Review by Joe9 جولای 2016 . نام تجاری می تواند شامل علامت تجاری، لوگو، بسته بندی، استراتژی های . نام تجاری
نیاز به سرمایه گذاری و صرف هزینه می باشد، برند و آرم تجاری .
استراتژیهای مدیریت برند - مدیریت فردا
www.modiriatefarda.ir/index.php?option=com_content.
27 جولای 2015 . برندینگ از مباحث مهم و اصلی استراتژیهای مدیریت محصول به شمار می رود. تولید یک
محصول تحت یک نام تجاری، مستلزم یک سرمایه گذاری نسبتاً .
استراتژی نامگذاری با مفاهیم قانونی ثبت برند در تهران - نت برگ
netbarg.com/./سمینار-استراتژی-نامگذاری-با-مروری-بر-مفاهیم-قانونی-
هویت برند. - عناصر برند. - خوشه نشانه شناختی برند. - استراتژی نامگذاری برند. -
رویه های ثبت حقوقی نام تجاری. - دبیرعلمی سمینار : دکتر شهریار شفیعی .
مشاوره برند و برند سازی - گروه مشاورین لوتوس
lotusmoshaver.com/index.php/./moshavere-beranding-menu.html
برندسازی فرآیند پیوند استراتژی خوب و موفق با خلاقیت خوب و موفق است . بنیان و
. داشتن یک برند ( نام تجاری ) قدرتمند سبب می شود هزینه های یک شرکت به واسطه
جلوگیری از سرمایه گذاری های نامناسب و بی هدف به طور کاملا محسوسی کاهش پیدا کند.
Previous
- برند چیست ؟ - جام نیوز
www.jamnews.ir/TextVersionDetail/215028
27 جولای 2013 . انجمن بازاریابان، نام تجاری را چنین تعریف میکند؛ برند، یک اصطلاح، علامت، نشان
یا طرح یا ترکیبی از اینها است که برای . استراتژیهای نامگذاری.
فرایند نامگذاری (انتخاب نام برند) و رابطه آن با کسبوکار - مشاوره فروش
iranmct.com/news/فرایند-نامگذاری-برندینگ-رابطه-آن-با-کسبوکار
16 سپتامبر 2014 . انتخاب نام تجاری انتخاب نام محصول انتخاب نام شرکت سیستم نامگذاری برای .
بیشتر و عمیقتر بر اساس نیازمندیهای استراتژیک کسبوکار است.
برند-فروش - تاریخچه ی برند یا نام تجاری
www.tabligat201.blogfa.com/post/2
گذاری محصولات خود کردند و بدین ترتیب اولین نام های تجاری به وجود آمدند. صابون
کامپ بل ، نوشابه . انتظارات تعریف میشود. استراتژیهای مدیریت برند(برندینگ).
پایان نامه های دفاع شده - پردیس البرز دانشگاه تهران
alborz.ut.ac.ir/ThesisDefendedList.php
تاریخ دفاع, راهنما / مشاور, رشته, عنوان, مقطع, نام کامل, ش. . بررسی ویژگی های
روانسنجی مقیاس نمره گذاری اوتیسم گیلیام ۳ مبتنی بر DSM-۵, کارشناسی . دکتر
جعفر نوری یوشانلویی, حقوق تجاری اقتصادی بین المللی, کاستی های حقوق قراردادها
در . دکتر محسن نظری, مدیریت MBA - استراتژی, یکپارچه سازی استراتژی های
تکنولوژی، .
دانلود پایان نامه و سمینار کارشناسی ارشد - همه رشته ها | دانلود پایان نامه .
arshadha.ir/دانلود-پایان-نامه-ارشد-بررسی-عوامل-موث-3/
22 مه 2016 . تعاریف مختلف نام تجاری و نام گذاری تجاری 14. 2-3-1. . استراتژی های مربوط به نام و
نشان تجاری 27. 2-9-1. . توسعه از طریق نام های تجاری متعدد 43.
مدیران امروز - بررسی اثر ابعاد برند شرکت (نامگذاری شرکتی .
www.modirsabz.blogfa.com/post-39.aspx
تبلیغات : استراتژی ایجاد نام تجاری ممکن است یک راه اثر بخش برای تغییر
تصویر . یکی از تفاوت های کلیدی میان نامگذاری تجاری خطی و شرکتی این است که
دومی .
ارزش نام تجاری - بانک شهر
shahr-bank.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=1487.
یک استراتژی نام تجاری قوی برای سهامداران ارزش ایجاد کرده و همچنین نخبگان را
بهکار جذب میکند. اما از آنجا که یک الگوی . استراتژیهای نامگذاری شرکتها برای .
انتخاب برند ؛ نامگذاری برند
qmpbranding.com/انتخاب-برند/
تحقیقات بازاریابی پژوهشگران پارک بازاریابی ایران نشان می دهد که نام های خوب .
مراحل انتخاب برند یا نام تجاری به صورت حرفه ای شامل مراحل زیر است: . به منظور
نامگذاری برند، تدوین استراتژی برند و ارائه برنامه های لازم به منظور برندسازی از
خدمات .
دانستنی های مدیریتی - ارزش نام تجاری
www.modir700.blogfa.com/post-43.aspx
نام های تجاری انحصاراً از طریق تبلیغات جذاب یا استراتژی بازاریابی هوشمند . برای
درک چگونگی سرمایه گذاری در تهیه نام تجاری، روسای هیئت مدیره باید بدانند که .
برند استاکس - خدمات برند و علائم تجاری - نام گذاری تجاری
brandstox.com/fa/guest/news/newscontent/73
نام گذاری تجاری ( برندینگ) یکی از مهم ترین جنبه های هر کسب وکاری چه بزرگ یا
کوچک، چه خرده فروش و چه B2B است. یک استراتژی موثر در برند به شما برندگی .
Previous
ارزش نام تجاری - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/230374/ارزش-نام-تجاری
یک استراتژی نام تجاری قوی برای سهامداران ارزش ایجاد و همچنین نخبگان را به کار . که
روزی فناوری، سرمایه گــذاری مهم و پراهمیتی را می طلبد چرا که تمام جنبه های تجارت و .[DOC]
بسمه تعالی
www.sabairib.com/download/management/28.doc
به همین دلیل سرمایه گذاری بر روی نام های تجاری، از اولیت استراتژیک سازمان به شمار
می آید. ارزش یک نام تجاری در واقع ارزش افزوده ای است که یک نام تجاری به یک .
عوامل مؤثر در ارزش نام تجاری - ثبت شرکت فکر برتر
companyregister.ir/مقالات./175-عوامل-مؤثر-در-ارزش-نام-تجاری.html
-سرمایه گذاری مدیریت نام تجاری به گونه ای که با حفاظت از ویژگی های نام تجاری هم .
در نهایت از روی آن استراتژی هایی را تدوین کرده و با استفاده از بازخورد کنترل .
فهرست خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر - بهترین پاسخ
bestanswer.info/خلاصه-مطالب-کتاب-مدیریت-بازاریابی/
فصل 2: طراحی استراتژی ها و برنامه های بازاریابی. بازاریابی و ارزش مشتری . فصل
10:هنر موضع یابی برای نام های تجاری . قیمت گذاری چیست؟ تعیین قیمت ها.
استراتژیهای مدیریت برند (1): برندینگ - پایگاه اطلاع رسانی صنعت
www.myindustry.ir/sale-and./brand-management-branding.html
برندینگ از مباحث مهم و اصلی استراتژیهای مدیریت محصول به شمار می رود. تولید یک
محصول تحت یک نام تجاری، مستلزم یک سرمایه گذاری نسبتاً بالا و بلندمدت است .
کتاب های تخصصی حوزه برندینگ و مدیریت برند - ویوان نیوز
www.vivannews.com/Pages/Printable-News-28126.aspx
چگونه شکاف بین استراتژی کسب و کار و طراحی را پر کنیم . میلیون ها کلمه، هزاران
مقاله و صدها کتاب تا کنون درباره ی موضوع نام گذاری (Branding) نوشته شده است. .
هدف کتاب مدیریت برند های صنعتی، قرار دادن نام و نشان های تجاری صنعتی و نام
گذاری .
نحوه انتخاب یک نام تجاری موفق ›› سامانه ثبت علائم و نام های تجاری .
sorat.resaco.ir/نحوه-انتخاب-یک-نام-تجاری-موفق.html
بیش تر شرکت های بزرگ بازاریابی برای انتخاب نام تجاری یک کالا، از روش های ویژه
. استراتژی نام تجاری از طریق ایجاد یک نام تجاری با هویت ویژه و ارتقای آن، ارزش .
برندینگ ( Branding services ) و مدیریت برند (Branding Managment)
www.web-bartar.ir/page/68.html
برندینگ از مباحث مهم و اصلی استراتژی های مدیریت محصول به شمار می رود. تولید یک
محصول تحت یک نام تجاری، مستلزم یک سرمایه گذاری نسبتاً بالا و بلندمدت است .[XLS]
لیست پایان نامه های ارشد مدیریت - دانشگاه اصفهان
ui.ac.ir/Dorsapax/userfiles/Sub3/Azadegan/arshademodiryat.xls
17, 17, بررسی استراتژی های بازاریابی مناسب جهت توسعه صادرات در صنایع غذایی
. 34, 34, سرمایه گذاری در تکنولوژی اطلاعات و تاثیر آن بر عملکرد تجاری موسسات
. 168, 168, رابطه بین کیفیت خدمات و ارزش نام تجاری در هتل هابی, مهدی علی نواز .
استراتژی نام گذاری - وحید نثائی
vn2000.persianblog.ir/tag/استراتژی_نام_گذاری
برند، نام تجاری، استراتژی نام گذاری . آنچه ما را به از دست دادن برندهای قدیمی و افول
سریع آنها کشانده، تنها مدیریت نادرست و نگاه مقطعی به استراتژیهای اتخاذ شده است.
Previous
حقوق خصوصی - ارزش گزاری برند: الزامی استراتژیک
vakilesharif.blogfa.com/post/35
جهت ارزش گذاری و رتبه بندی نام های تجاری، فایننشال ورد از یک نسخه ساده شده روش
اینتربرند استفاده کرد که عبارت است از اختلاف میان سودهای یک نام تجاری و سودهایی
.
سرمایه گذاری در اینترنت با سودی مناسب
www.parssarmaye.blogfa.com/
سرمایه گذاری در اینترنت با سودی مناسب - استراتژی های یک سرمایه گذاری و تجارت
موفق در اینترنت و . سرمایه گذاری اینترنتی ، کسب سود منطقی و مناسب، تجارت
الکترونیک ، درآمد مطمئن . به عنوان مثال می توان از این سایتهای سرمایه گذاری ذیل نام
برد.
استراتژی مارک گذاری یا برندینگ استراتژی - ثبت خرید فروش علامت .
sabtbrand.blogfa.com/./استراتژی-مارک-گذاری-یا-برندینگ-استراتژی
ثبت علامت تجاری و نام تجاری،برند تجاری لوگو، اسم تجاری فارسی و لاتین جهت .
این استراتژی ها عبارتند از: مارک گذاری تولید کننده، مارک گذاری عمده فروشان و خرده
. مانند گروه صنعتی بهشهر که مارک هایی مانند نسیم و پونه برای خمیر دندان و نام های .
پیگیری و کنترل نام تجاری > پایگاه تخصصی ثبت علائم تجاری و .
www.iranbc.ir/DesktopModules/./Print.aspx?tabid=120.
یکی از فعالیت های اصلی کلینیک مشاوره برند در زمینه مدیریت نام تجاری ،
مانیتورینگ یا ردیابی ارزش . ردیابی و یا ارزیابی مستمر استراتژی قیمت گذاری
سازمان
آنچه باید درباره برند یا نام تجاری بدانید - چهل پنجره موفقیت
www.40panjere.ir/./92-what-you-should-know-about-a-brand.html
رئیس بخش ارزش گذاری نام تجاری می گوید : روز به روز بیشتر مشخص می شود که نام
. نام های تجاری انحصاراً از طریق تبلیغات جذاب یا استراتژی بازاریابی هوشمند .[PDF]
مدیریت نام تجاری
ceit.aut.ac.ir/./Hamed%20Shekhmohammadi.Trademark%20Management.
ﮔﺬﺍﺭﻱ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻧﺎﻡ ﺗﺠﺎﺭﻱ ﺑﻪ. ﮔﻮﻧﻪ. ﺍﻱ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﺍﺯ ﻭﻳﮋﮔ. ﻲ . ﻫﺎﻱ ﺍﺭﺯﺷﻲ ﻧﺎﻡ ﺗﺠﺎﺭﻱ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﭼﻴﺰﻱ ﻓﺮﺍﺗﺮ
ﺍﺯ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﺎﻡ ﺗﺠﺎﺭﻱ ﻓﻘﻂ ﺩﺭ ﺑﺮﮔﻴﺮﻧﺪﺓ ﺩﻭ ﻣﻮﻟﻔﻪ ﻣﺬﮐﻮﺭ. ﺑﺎﺷﺪ .(. Reynolds,1995. ) . ﺟﺎﻳﮕﺎﻩ ﻓﻌﻠﻲ ﻧﺎﻡ
ﺗﺠﺎﺭﻱ ﺩﺭ ﻣﺎﺗﺮﻳﺲ ﻣﺒﻨﺎﻳﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﺗﺪﻭﻳﻦ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﻱ ﻧﺎﻡ ﺗﺠﺎﺭﻱ ﺩﺭ ﺭﺍﺳﺘﺎﻱ ﺍﻫﺪﺍﻑ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ . ﻋﻼﻭﻩ. ﺑﺮ ﺍﻳﻦ، ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﻱ
.
نحوه انتخاب یک نام تجاری موفق - - هاست ایرانی
hostirani.com/blog/how-to-choose-a-successful-brand-name.html
18 جولای 2013 . بیش تر شرکت های بزرگ بازاریابی برای انتخاب نام تجاری یک کالا، از روش . o
تدوین استراتژی برای نام و نشان تجاری جدید (Brand Building Strategy) . نقطه
محوری مدیریت برند و تمامی تصمیمات سرمایه گذاری مرتبط با برند است.
استراتژی نامگذاری با مروری بر مفاهیم قانونی ثبت برند - مدیران ایران
modiriran.ir/1393/05/استراتژی-نامگذاری-مفاهیم-ثبت-برند/
23 جولای 2014 . آنچه در این سمینار موشکافی خواهد شد: هویت برند. عناصر برند. خوشه نشانه شناختی
برند. استراتژی نامگذاری برند. رویه های ثبت حقوقی نام تجاری .
استراتژی شرکت های بزرگ و فراملیتی برای شهرت نام تجاری خود .
brandafarin.com/استراتژی-شرکت-های-بزرگ-و-فراملیتی-برای.html
استراتژی شرکت های بزرگ و فراملیتی برای شهرت نام تجاری خود . متاسفانه
بیشتر کسب و کار های کوچک روی این موضوع به اندازه کافی سرمایه گذاری نمی کنند.
بررسی تاثیر استراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مصرف کننده از .
docs.blogsky.com/1395/05/23/post-27885/
5 روز پیش . تعمیم نام تجاری بر نگرش مصرف کننده از محصول جدید ( مطالعه موردی برند چیکا)
یکی از پایان . ۲-۱۴-۲ استراتژی های نام گذاری محصولات از دیدگاه .
Previous
روشها، اصول و استراتژیهای نوین در بازاریابی تجاری - راسخون
https://rasekhoon.net/article/print-84985.aspx
مفاهیمی نظیر: استراتژی های کلی، روش هـای قـــیمت گـذاری، تـــوزیع، تـــوسعه . این
نوع استراتژی ها برای نخستین بار توسط "مایکل پورتر" در کتاب معروفش با نام .
بررسی تاثیر استراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مصرف کننده از .
filecell.avablog.ir/./بررسی+تاثیر+استراتژی+تعمیم+نام+تجاری+بر+
6 روز پیش . 2-14-2 استراتژی های نام گذاری محصولات از دیدگاه روستا و همکاران… . نام تجاری خود
برای تولید و فروش محصولات فعلی و همچنین محصولات جدید خود .
علوم و صنایع غذایی - نام تجاری
www.arabomid.blogfa.com/cat-40.aspx
3- نام تجاری باید مناسب با فعالیت شرکت یا تصویر ذهنی از محصول باشه مثل زمزم،
خوشگوار ، . شرکتها برای مارک گذاری از استراتژی های متعددی استفاده می کنند .
همایش فرصت ها و چالش های سرمایه گذاری در سال 95 | موسسه مطالعات و .
eghtesadiranian.ir/./همایش-فرصت-ها-و-چالش-های-سرمایه-گذاری-در/
همایش فرصت ها و چالش های سرمایه گذاری و بازرگانی در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه در
دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران با . بههمین منظور سایت خبری تحلیلی تجارت نیوز
با همکاری موسسه مطالعات و پژوهشهای اقتصاد ایرانیان . دکتر علی سرزعیم، مشاوره
اقتصادی مرکز استراتژی های ریاست جمهوری . لطفا نام رویداد مد نظر را اینجا وارد
نمایید.
پارس ام بی ای - استارت آپ های موفق در تجارت الکترونیک
www.guilanclick.com/مشاوره-مدیریتی
آنچه برای تبدیل نام تجاری شما به یک برند معتبر نیاز است، اعم از تحقیق و برنامه .
نامگذاری بر اساس استراتژی های سازمان مشاوره برندینگ; استراتژی راهبردی برند .
مقدمه ای بر برندینگ یا نام گذاری تجاری - مرجع علوم مدیریت ایران
www.e-modiran.com/./t:مقدمه_ای_بر_برندینگ_یا_نام_گذاری_تجاری
مقدمه ای بر برندینگ یا نام گذاری تجاری | مرجع علوم مدیریت ایران : سایت دانلود مقاله،
. این داغها که همان نام های تجاری یا برندها (Brands) بودند، دو ویژه کار عمده، هم برای .
دانلود مقاله ترجمه شده : یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم
.
مشاور برندینگ، نام و نشان تجاری،برندسازی
www.brandschool.blogfa.com/
برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند (Planning & Brand Strategy) . اختتامیه دومین
جشنواره بینالمللی برترین نام و نشان های تجاری ایران (یکصد برند برتر ایران) .
در مورد مدیریت بازاریابی مدیریت کانال های توزیع قیمت گذاری ترفیع تبلیغات .
اصول، اهمیت و نحوه انتخاب نام برای یک برند - شبکه مدیران Modir TV
modir.tv/importance-principles-of-brand-naming-nomenclature/
23 جولای 2016 . انتخاب نام برند یا نامگذاری برند یکی از مهم ترین مراحل پیشنهاد در طراحی . بسیاری
از مدیران پس از آگاهی از این نکته که نام های تجاری مورد نظر آنها .
نحوه نام گذاری مشاغل - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/online/./نحوه-نام-گذاری-مشاغل
8 مه 2014 . برای انتخاب یک نام خوب در حوزه تجاری خودتان بهتر است کمتر از نام های عمومی و .
یک نام خوب باید در پس خود استراتژی های کاری شما را برای مشتری .
دانلود مقاله : ایجاد نام های تجاری (برند) بانک : چگونه رفتار رهبری بر .
isiarticles.com/article/2046
مقاله ISI انگلیسی شماره 2046 - ترجمه شده - موضوع : مدیریت برند و استراتژی
برندینگ . ایجاد نام های تجاری (برند) بانک : چگونه رفتار رهبری بر تعهد کارکنان
تاثیر می گذارد ؟ . تبلیغات و نام گذاری تجاری هنرهای تجسمی ایتالیایی در "دوران
سخت".
Previous
Wwwebco | بازاریابی اینترنتی | شبکه های اجتماعی | کمپین .
wwwebco.com/marketing.html
ارائه راهکارهای فروش ، استراتژی نام تجاری ،استراتژی محتوا ، کمپین های تبلیغاتی
. نام گذاری تجاری ، کنفرانس ، نمایشگاه و یا یک کسب و کار برنامه ریزی دارید؟
MBA مدیریت نام تجاری لوکس، غذا و شراب, Paris, فرانسه 2016
www.mbatahsilat.com/Mba-مدیریت-نام-تجاری.و./INSEEC-Paris/
موقعیت تجاری بین المللی و تجزیه و تحلیل رقابتی می باشد. استراتژی های ورود به
بازار، توسعه نام تجاری و استراتژی های قیمت گذاری بین المللی است. استراتژی های .
نحوه نام گذاری "مشاغل" - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir/fa/news/4832448/نحوه-نام-گذاری-مشاغل
برای انتخاب یک نام خوب در حوزه ی تجاری خودتان بهتر است کمتر از نام های عمومی و .
یک نام خوب باید در پس خود استراتژی های کاری شما را برای مشتری نمایان کند.
سمینار استراتژی نامگذاری با مروری بر مفاهیم قانونی ثبت برند .
tehranpress.com/./سمینار-استراتژی-نامگذاری-با-مروری-بر-مفاهیم-قانونی-
13 جولای 2014 . هویت برند عناصر برند خوشه نشانه شناختی برند استراتژی نامگذاری برند رویه های
ثبت حقوقی نام تجاری دبیرعلمی سمینار : دکتر شهریار شفیعی
روش نامگذاری هواپیماهای تجاری بوئینگ - ایروسنتر
www.aerocenter.ir/forum/thread25938.html
15 فوریه 2014 . و یا تاکنون از خود سوال کرده اید که چرا نام تمامی مدلهای؛ هواپیماهای تجاری این شرکت .
این نوع نامگذاری را مربوط به زاویه بالهای اولین نمونه هواپیماهای تجاری این شرکت .
توسعه دهد؛ و در زمینه های جدیدی از جمله تولید هواپیماهای بازرگانی؛ موشکها و سفینه .
به منظور تامین این خواسته و پشتیبانی از این استراتژی متفاوت؛ واحد .
بانیک | گونه شناسی و چارچوب های استراتژی بازاریابی
banik.ir/گونه-شناسی-و-چارچوب-های-استراتژی-بازار/
2 سپتامبر 2012 . تاکید نقش نامگذاری تجاری و استراتژیهای سازمانی در جهت انتقال استراتژی
بازاریابی فرموله شده به برنامه بازاریابی قابل اجرا.- وسعت بخشیدن به .
مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و .
www.civilica.com/Papers-ECEC07=هفتمین-همایش-ملی-و-اولین-همایش-بین-
نام نویسندگان مقاله: سید فاطمه قاسمپور گنجی - عبدالمحمد مهدوی . ارائه مدل تصمیم
گیری انتخاب ایده نوآور در شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر با روش تحلیل .
ارزیابی نقش گرایش استراتژیک بر پذیرش و بکارگیری تجارت الکترونیک در
کسب و .
تحقیق در مورد توسعه نام تجاری، رویکرد هاو تاثیر آن برروی تصویر .
mag-iran.com/تحقیق-در-مورد-توسعه-نام-تجاری،-رویکرد-ه.htm
توسعه ی نام تجاری بر روی ارزش نام تجاری که قبلاً ایجاد شده سرمایه گذاری می نماید.
این استراتژی اغلب به دلیل کاهش تحقیقات بازاریابی معرفی محصول جدید و هزینه های
.[PDF]
برند و استراتژی توسعه
www.hajarian.com/esterategic%5Ctahghigh%5C92-1-alameh%5Cjavidi1.pdf
ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎی. ﮐﻢ. و. درﺻﺪ. ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ. زﯾﺎد،. ﺑﯿﺶ. ﺍز. 80. درﺻﺪ. ﺍز. ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎ. ﺗﻌﻤﯿﻢ. ﺑﺮﻧﺪ. رﺍ. ﺑﻪ. ﻋﻨﻮﺍن. رﺍﻫﯽ.
ﺑﺮﺍی. ﺑﺎزﺍرﯾﺎﺑﯽ. ﮐﺎﻻﻫﺎ. و. ﺧﺪﻣﺎت. ﺑﻪ. ﮐﺎر. ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻧﺪ. ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎ. ﺗﺎزه. درﯾﺎﻓﺘﻪ ﺍﻧﺪ. ﮐﻪ. ﻧﺎم. ﮔﺬﺍری. ﺗﺠﺎری.
منظور از برند و نام تجاری چیست ؟ - اصطلاحات و تکنیکهای مدیریت
myindustry.persianblog.ir/post/8/
18 آوریل 2011 . حتی اگر فکر میکنید که میدانید نامگذاری تجاری چیست، برای تفریح هم . رقابتی
کاهنده به همراه کیفیت افزاینده از آن استراتژیهای تمایزی است .
Previous
ثبت نام کارگاه تخصصی طراحی هویت برند انتقال تجربه های حسین .
www.ibazaryabi.com/کارگاه-تخصصی-طراحی-هویت-برند/
14 آگوست 2015 . مفهوم ارزش نام تجاری مبتنی بر نظر مشتریان. معرفی فرایند مدیریت استراتژیک
برند. برنامه ریزی . شیوه های نام گذاری محصولات برند. روش های خلق .
انتخاب واژه های مناسب برای نام برند یا نام تجاری چه اهمیتی دارد ؟
valatadbir.com/key-11-
انتخاب واژه های مناسب برای نام برند یا نام تجاری چه اهمیتی دارد ؟ . تنها پسرش اسم
خودرو تولیدی جدیدش را ((ادسل)) نام گذاری کرد اما خریداران این نام را دوست نداشتند .
استراتژی برند ، استراتژی توسعه برند ، خلق برند ، مارک تجاری ، نشان تجاری ،
شناسه .
داروی ژنریک چیست و چه تفاوتی با داروهای تجاری دارد؟ | متمم
motamem.org/داروی-ژنریک-چیست-و-چه-تفاوتی-با-داروهای/
اما داروهایی که نام تجاری دارند (Brand Name Drugs) مختص یک تولیدکنندهی خاص
هستند. . دو شیوه ی مختلف نامگذاری داروها (داروهای ژنریک و داروهای دارای نام تجاری)
جالب باشد: . بیماری های مرتبط با سبک زندگی یا Lifestyle Diseases چه هستند؟ .
فهرست خطاهای شناختی و انواع آنها · تعریف استراتژی انحصار چیست(+ انحصار
دوجانبه و .
استفاده از 4 روش سئو در مدیریت نام های تجاری آنلاین - ترنج وب
fa.toranjweb.com/news.php?nid=298
شرکت های مشاوره بهینه سازی وب سایت استراتژی های مناسب و کارآمد جهت نام های تجاری
برای غلبه بر نتایج منفی در موتور جستجوی به شما ارائه می کنند. اگر افراد در مورد .
مدیریت برند - منطقه طلایی مدیریت
avajmodir.persianblog.ir/tag/مدیریت_برند
استفاده از بهینه سازی وب سایت و رسانه های اجتماعی برای ایجاد نام تجاری معتبر .
این شرکت در راستای دستیابی به رهبری برند خود در سطح جهانی, استراتژیهای رشد
. برای پدید آوردن یک نام تجاری علاوه بر رعایت کردن معیارهای نامگذاری که قبلاً .
قوانین نام گذاری در کسب و کار محصولات - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/./قوانین-نام-گذاری-در-کسب-و-کار-محصولات
6 ژوئن 2012 . نام های خوب بیشتر می فروشند، سهم بازار بیشتری به دست می آورند؛ در خاطر مصرف .
حالا عصر ظهور بازاریابی استراتژیک به جای بازاریابی سنتی است و . را در نام
گذاری تجاری خود به کار ببندید قطعا با نام های بد مواجه نخواهید شد.
بررسی تاثیر استراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مصرف کننده از .
stufile.ir/product/27584/بررسی.استراتژی.نام-تجاری./2704
1-14-2 تدوین استراتژی نام تجاری از دیدگاه کاتلر……………………………………
…………………………………51. 2-14-2 استراتژی های نام گذاری محصولات از دیدگاه
.
سیاست های راهبردی - سرمایه گذاری گروه توسعه ملی
tmgic.ir/strategy/
برنامههای آتی و سیاست های راهبردی سرمایهگذاری گروه توسعه ملی. . در خصوص شرکت
دیگر به نام سرمایه گذاری شفادارو نیز مراحل پذیرش در بورس در جریان میباشد. . علی
رغم وجود شرکت تجارت ملی متاسفانه در چند سال گذشته فعالیت های . استراتژی ها.
استراتژی نامگذاری برند برای شرکتهای ایرانی - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/news/583355
خانه / بازرگانی / استراتژی نامگذاری برند برای شرکتهای ایرانی . امر برندسازی،
تعریف اهداف نامگذاری برند است که ابتدا باید اهداف نامگذاری را با . سید «مجید
المشعل» محاکمه شد · نام «شهرام امیری» در ایمیل های محرمانه «هیلاری . روزنامه دنیای
اقتصاد · روزنامه انگلیسی Financial Tribune · سایت خبری اقتصاد نیوز · هفته نامه
تجارت فردا.
جذب سرمایه های خارجی؛ اولویت و استراتژی بیمه تجارت نو
bankdariirani.ir/./جذب-سرمایه-های-خارجی-اولویت-و-استراتژی-بیمه-تجارت-نو
12 مه 2016 . بانکداری ایرانی - شرکت بیمه تجارت نو با سرمایه 250 میلیار د تومانی . که به
ترتیب بیمه عمر مهربان زندگی و بیمه عمر مهریار زندگی نام گذاری شده .
Previous
نحوه انتخاب یک نام تجاری موفق - برند تجاری
www.sabt1.com/.و./227-نحوه-انتخاب-یک-نام-تجاری-موفق.html
بیش تر شرکت های بزرگ بازاریابی برای انتخاب نام تجاری یک کالا، از روش های ویژه
. این نام های تجاری موفق بارها و بارها توسط مشاوران آگاه و خبره خود، برنامه های
استراتژیک . ایجاد ارزش اقتصادی نقطه محوری مدیریت برند و تمامی تصمیمات سرمایه
گذاری .
مقاله نام و نشان تجاری - پایگاه علمی-پژوهشی پارس مدیر
www.parsmodir.com/db/marketing/brand1.php
نام ها به راستی مهم و متفاوتند شرکت ها در نامگذاری فرآورده خود به گونه های
گوناگونی . (کاتلر و آرمسترانگ،1383، 377-378) استراتژی های مربوط به نام و
نشان تجاری .
برند و برندینگ | گروه طراحان هنر ایرانی
persianartco.com/services/brand/
برندینگ از مباحث مهم و اصلی استراتژی های مدیریت محصول به شمار می رود. تولید یک
محصول تحت یک نام تجاری، مستلزم یک سرمایه گذاری نسبتاً بالا و بلندمدت است .[PDF]
تعابیر مختلف از نام تجاری یا برند )
cdn.persiangig.com/preview/e4XwUvQNCI/tabir-berand.pdf
ایجاد یک نام تجاری نشان دهنده یک سرمایه گذاری بر روی یک محصول می باشد و در
نتیجه سازمان . ویژگی های متعددی برای یک استراتژی قدرتمند موضع یابی نام
تجاری.
شرکت مخابرات استان تهران - اخبار > بازاریابی بین الملل و راهکارهای .
tct.ir/?siteid=7&pageid=1162&newsview=60240
عف عبارت است از الیت های تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک کشور به مشتریان .
این لغت به عناصر گوناگونی در سازمان همانند استراتژی، ساختار سازمانی، . روش
ساخت، نام تجاری، تکنولوژی، تجارب کتبی و دیگر مهارت های متعلق به امتیاز دهنده
استفاده کند. . هیامرس شکل دیگری از ورود به بازار خارجی، روش گذاری مستقیم است که
باید با .
تجارت الکترونیک
day-shop.ir/
با نام و یاد خدا این سایت در زمینه جدیدترین مطالب و مقالات تجارت الکترونیک ,
تجارت . در این مقاله کوشش شده است استراتژیهای قیمت گذاری در بازارهای
الکترونیک .
Effects of brand love, personality and image on word of mouth : The .
www.daneshgahi.com/./مقالات-ترجمه./2000553
مدیران نام تجاری تمایل به ایجاد نام های تجاری جذاب تری دارند. . نام تجاری مرسوم خود (
مور،1995) استراتژی های نام گذاری تجاری درخرده فروشی های مدبریتانیا (برتویستل
.
مدیریت استراتژیک برند و اهمیت برندینگ
safahanfarhangi.ir/مدیریت-استراتژیک-برند-و-اهمیت-برندینگ/
23 دسامبر 2014 . برندینگ از مباحث مهم و اصلی استراتژیهای مدیریت محصول به شمار می رود. تولید یک
محصول تحت یک نام تجاری، مستلزم یک سرمایه گذاری نسبتاً .
منطقه آزاد ارس > سرمایه گذاری > ثبت شرکت
www.arasfz.ir/investment/Registration
چشم انداز · منشور اخلاقی · استراتژی های برتر · اهداف و ماموریت ها . سرمایه گذاری .
پنجم - پرداخت حقوق ثبتی و اختصاص شماره دبیرخانه به فرم تعیین نام اسم تجاری.
لیست مقالات ترجمه شده مدیریت (صفحه ی 2) - پرتال پروژه های دانشگاهی
parsproje.com/mtr/80-2013-08-17-18-45-33
نوآوری پر خطر (ریسک دار) : تأثیر استراتژی های داخلی و خارجی تحقیق و توسعه بر
. میزان پویایی قیمت گذاری آنلاین در خرده فروشی اینترنتی : مطالعه موردی بازار
DVD . M358- دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده: تأثیر ارزش ویژه نام تجاری بر
پاسخ .
Previous
- ۹۵/۰۵/۲۹
- ۱۷۴ نمایش