تفریحی سرگرمی




 

اگر دلتان می خواهد که در بارداری بعدی فرزند دختر داشته باشید می توانید از همین امروز دست به کار شوید و با روش های خانگی مانند تغییر رژیم غذای، تقویم چینی و دیگر روش ها جنسیت فرزندتان را تعیین کنید.

روش تعیین جنسیت برای دختر دار شدن

روش تعیین جنسیت جنین، می خواهم فرزندم دختر شود

1. تقویم تولد چینی را دنبال کنید

در حالی که برخی معتقدند که ما واقعا نمی‌توانیم روی جنسیت کودک خود تاثیر بگذاریم، تعداد زیادی نظرات جالب (و گاهی خنده‌دار) وجود دارد که به ما در چگونگی داشتن فرزندی دختر یاری می رسانند.

بعضی از پدر مادرها ادعا می‌کنند که با دنبال کردن روش‌هایی خاص چون موقعیت در رابطه جنسی یا حتی مقاربه‌‌‌ای برنامه‌ریزی شده و رمانتیک، برخلاف آنچه مقاربه «بدون برنامه قبلی» می‌نامند، صاحب دختر شدند. اگرچه پزشکان از چنین روش‌هایی به عنوان افسانه‌هایی قدیمی یاد می‌کنند، بسیاری از منتقدان روابط جنسی به شدت با آن مخالف‌اند.

اگر شما به دنبال فرزندی دختر هستید و برای آن دست به هر کاری می‌زنید، این روش‌ها را که تعدادی از خانواده‌ها، منجم‌ها و حتی تعداد کمی از پزشکان به آن اعتقاد دارند، امتحان کنید.

این تقویم معروف تعیین جنسیت قبل از آن‌که به روی اینترنت قرار گیرد و از آن به مقدار زیادی کپی شود، در میان زنان مرسوم بوده است. ظاهرا 700 سال قبل در چین به علت سادگی در استفاده از آن با تقویم غیر ماهی یا گریگوری از آن استفاده می‌شد. بر اساس این تقویم، جنسیت کودک از طریق سن مادر و ماه بارداری او مشخص خواهد شد. برای مثال اگر شما 25 سال دارید و می‌خواهید صاحب دختری شوید باید مطابق تقویم تولد چینی سعی کنید در ماه ژانویه، اپریل، می و جولای باردار شوید.

طرفداران این تقویم می‌گویند این تقویم تا 99 درصد درست عمل می‌کند.

 بیشتر : تعیین جنیست جنین با جدول چینی

2. رژیم غذایی دخترانه بگیرید

تعدادی از کارشناسان تعیین جنسیت ادعا می‌کنند که با دنبال کردن رژیم غذایی به‌خصوصی برای چند هفته قبل از بارداری، می‌توانید شانس خود را برای داشتن فرزند دختر افزایش دهید. آن‌ها می‌گویند تغییر رژیم غذایی تعادل پی.اچ ph در بدن شما را تغییر می‌دهد که به اعتقاد بعضی‌ها می‌تواند به جنسیت کودک شما کمک کند.

مطابق این علم، راز دختردار شدن خوردن غذاهایی با اسید زیاد است مثل گریپ فروت، پرتغال، لیمو و غیره. این نظریه ثابت کرده که محیطی اسیدی اسپرم‌های مردانه را می‌کشد بنابراین اسپرم زنانه شانس بیشتری برای رشد کردن دارند. معتقدان به این نظریه می‌گویند که اگر تمایل به فرزند دختر دارید رژیم غذایی شما باید پر از کلسیم و منیزیم باشد، اما غذاهای نمکی و پتاسیم‌دار کم مصرف کنید.

تذکر: رژیم غذاهای اسیدی لزوما از غذاهای اسیدی درست نشده است (اما اغلب غذاهایی نامناسب‌اند) و از نظر بعضی از محققان غذاهای سالمی نیستند.

3. موقعیت شما در رابطه جنسی

گروه دیگری معتقد‌ند که موقعیت شما در رابطه می‌تواند احتمال دختردار شدن‌تان را بالا ببرد. طبق نظر دکتر لاندرام شتلس، نویسنده کتاب چگونه جنسیت کودک خود را انتخاب کنیم نفوذی سطحی در طول مقاربت احتمال دختردار شدن را افزایش می‌دهد.

او توضیح می‌دهد که مهبل زن در قسمت ورودی آن اسیدی‌تر است و بعضی از شواهد نشان می‌دهد که اسپرم مردانه در محیط اسیدی به خوبی انتقال نمی‌یابد. بنابراین اگر تمایل به فرزندی دختر دارید نفوذی سطحی را پیش گیرید.

4. تنظیم درست زمان

بر اساس روش شتلس، زمان حاملگی مهم‌ترین عامل در تعیین جنسیت کودک شماست. در کنار دیگر کارشناسان پزشکی شتلس نیز معتقد است که اسپرم y (مردانه) زودتر از اسپرمx  (زنانه) شناور می‌شود. اگرچه اسپرم زنانه به طور معمول عکس‌العمل بیشتری نسبت به اسپرم مردانه از خود نشان می‌دهد و بیشتر در دستگاه تناسلی می‌ماند.

بر اساس این نظریه، احتمال شما برای دختردار شدن زمانی بیشتر می‌شود که هر روز تا دو یا چهار روز قبل از تخمک‌گذاری رابطه داشته باشید سپس برای یک تا دو روز قبل از تخمک‌گذاری و چند روز بعد از آن از این کار خودداری کنید. در این صورت در زمان تخمک‌گذاری تمام اسپرم‌های مردانه می‌میرند و تنها اسپرم‌های زنانه را برای بارور شدن نگه می‌دارند. عکس آن اگر شما در زمان تخمک‌گذاری با همسرتان رابطه داشته باشید، اسپرم‌های مردانه (که سریع‌تر شناور می‌شوند) بر اسپرم‌های زنانه برتری می‌یابند. این بدان معنی است که شما باید از دوره تخمک‌گذاری خود آگاه باشید و مشاهده‌‌ای دقیق از تقویم داشته باشید یا از تست تخمک‌گذاری برای تعیین دقیق زمان آن استفاده کنید.

5. رابطه‌ای عاشقانه داشته باشید

نظریه دیگری وجود دارد که معتقد است اسپرم زنانه گرما را ترجیح می‌دهد یا حداقل تحمل می‌کند. اگر شما هدف‌تان فرزندی دختر است، از همسر خود بخواهید حمام آب گرمی قبل از مقاربت بگیرد.

حتی اگر این روش به نتیجه برسد یا نه، در اجرای آن زیاده‌روی نکنید. به طور کلی پیشنهاد می‌شود برای افزایش میزان باروری مردها را در محیطی سرد نگهدارید. گرفتن حمام داغ به صورت مداوم یا حتی کوتاه اما بیش از حد ممکن در دراز مدت اثراتی منفی خواهد داشت.

6. از انزال در مقاربت خودداری کنید

روش شتلس همچنین می‌گوید که انزال زن نقشی اساسی در تعیین جنسیت کودک دارد. زمانی که یک زن به انزال می‌رسد، بدن او ماده‌ای ترشح می‌کند که سطح قلیایی را افزایش می‌دهد و محیطی قلیایی فضایی مناسب برای تولید فرزندی پسر است. به همین خاطر اگر شما فرزندی دختر می‌خواهید از انزال در مقاربت خودداری کنید.

این را مادرانی که در این زمینه تجربه داشتند بیان می‌کنند: انزال، کار را به سرعت و بدون مراسمی خاص به پایان می‌رساند و فرزندی پسر را به شما خواهد داد.

7.  به آهنگی آرام گوش دهید

طی گفتگویی با دو مادر که هر دو صاحب یک پسر و یک دختر بودند به این نتیجه رسیدم که هردوی آن‌ها جمله‌ای مشابه گفتند: برای دختردار شدن باید مقاربتی برنامه‌ریزی‌شده و رمانتیک داشت.

کیسی از آتلانتا می‌گوید: «دختران ما حاصل مقاربتی برنامه‌ریزی شده با موسیقی آرام و شمع‌هایی روشن بودند.» از طرف دیگر او می‌گوید: «پسر من حاصل مقاربتی است که با همسرم در زمان فراغتی که او برای خوردن ناهار از سر کار به خانه آمده بود، داشتم. نه موسیقی ملایم و نه شمعی روشن بود.»

هولی از آتلانتا نیز همین داستان را بیان می‌کند: اگر شما خواستار فرزندی دختر هستید، باید رابطه‌ای برنامه‌ریزی شده داشته باشید که با روزهای قاعدگی شما هماهنگ باشد. او توضیح می‌دهد که این دقیقا کاری بود که او و همسرش را صاحب دختری کرد.

کیسی به سادگی اضافه می‌کند که «اگر شما فرزندی دختر می‌خواهید رابطه‌ای که مورد علاقه زنان است را پیش بگیرید. به موسیقی آرام گوش دهید و شمع‌ها را روشن کنید.» چه محیطی بهتر از این برای تولد کودک‌تان؟

8. بدون مقاربت بچه‌دار شوید

اگر شما از دختردار شدن ناامید شده‌اید، می‌توانید حدود 60 میلیون تومن یا بیشتر را برای تضمین ایجاد دو کروموزوم xx هزینه کنید. در لقاح خارج رحمی که هزینه زیادی برای آن باید پرداخت، بعد از این‌که تخمک‌ها را از مادر و اسپرم‌ها را از پدر خارج کردند جنینی زنده در آزمایشگاه به‌وجود می‌آورند. جنین می‌تواند آزمایش‌های دی ان ای را قبل از عمل لقاح برای تشخیص این‌که کروموزوم ‌‌xx یا xy دارد را انجام دهد. بسیاری از مردم این روش را بسیار غیر اخلاقی و غیر طبیعی می‌دانند و بعضی از بیمارستان‌ها نیز تنها برای آگاهی از نقص‌های ارثی چنین آزمایشاتی را انجام می‌دهند.

اگر پرداخت این مقدار پول و انجام چنین روش‌های پزشکی دشوار بخشی از برنامه شما نیست، می‌توانید جنسیت کودک خود را با پذیرفتن آن تضمین کنید یا به بخت، اعتقادات و به دانش سطحی‌تان از علم برای کودک رویاهایتان ایمان داشته باشید یا بخواهید گریپ فروت دیگری بخورید!

روش تعیین جنسیت برای دختر دار شدن

همچنین : تعیین جنسیت فرزند با سن مادر و ماه تولد

نوشته روش تعیین جنسیت جنین، می خواهم فرزندم دختر شود اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.


لینک منبع این نوشته :
http://www.topnaz.com/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b9%db%8c%db%8c%d9%86-%d8%ac%d9%86%d8%b3%db%8c%d8%aa-%d8%ac%d9%86%db%8c%d9%86%d8%8c-%d9%85%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%d9%85-%d9%81%d8%b1%d8%b2%d9%86%d8%af%d9%85-%d8%af/
Did you mean: روش تعیین جنسیت جنین، میخواهم فرزندم دختر شود

تعیین جنسیت جنین، می‌خواهم فرزندم دختر باشد - نی‌ نی‌ بان
niniban.com/fa/./تعیین-جنسیت-جنین-می‌خواهم-فرزندم-دختر-باشد
‎18 سپتامبر 2016 . شما می‌توانید به طور طبیعی و با روش‌های خانگی مثل تغییر رژیم غذایی با روش دختر
دار شدن آشنا شوید. . تعیین جنسیت جنین، می‌خواهم فرزندم دختر باشد . قرار گیرد و
از آن به مقدار زیادی کپی شود، در میان زنان مرسوم بوده است.
آموزش تعیین جنسیت فرزند قبل از لقاح - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/learn/teach2-childs-gender2.html
‎انتخاب جنس جنین انتخاب جنسیت تعیین جنسیت جنین در دوران بارداری تعیین .
افراد خانواده به بالاتر از هشت تا هم می رسید تا سرانجام یکی از آنها پسر شود. . در ادامه
به شرح دقیق روشهای تعیین جنسیت جنین قبل از لقاح خواهیم پرداخت اما . پیروی از
رژیم غذایی مخصوص برای به دست آوردن فرزند پسر یا دختر از زمان های قدیم معمول بود.
چگونه فرزندمان دختر شود · جدید 95 -گهر
gahar.ir/چگونه-فرزندمان-دختر-شود/
‎دختر,فرزند دختر,تعیین جنسیت دختر,چگونه دختر دار شویم,چگونه فرزندمان دختر .
شما می‌توانید به طور طبیعی و با روش‌های خانگی مثل تغییر رژیم غذایی با روش دختر
. (و گاهی خنده‌دار) وجود دارد که به ما در چگونگی داشتن فرزندی دختر یاری می رسانند. .
جنین می‌تواند آزمایش‌های دی ان ای را قبل از عمل لقاح برای تشخیص این‌که کروموزوم ‌‌xx .
سه روش برای تعیین جنسیت جنین پیش از بارداری
www.yjc.ir/fa/./سه-روش-برای-تعیین-جنسیت-جنین-پیش-از-بارداری
‎27 سپتامبر 2014 . سه روش برای تعیین جنسیت جنین پیش از بارداری . قبل از تخمک گذاری اتفاق
بیفتد شانس پسر شدن بشدت کاهش می یابد و احتمال دختر زیاد می شود . . سبز رنگ
پیش از باردار شدن، احتمال به دنیا آوردن فرزند دختر را افزایش می‌دهد. . سلام دعام کنید
من و همسرم الان تو رژیم هستیم بدونه دختر دارم بعدی پسر میخواهم مرسی.
دختر می خواهیدیا پسر فقط یک راه وجود دارد - آفتاب
www.aftabir.com/./دختر-می-خواهیدیا-پسر-فقط-یک-راه-وجود-دارد
‎18 ا کتبر 2007 . تعیین جنسیت جنین در گفتگو با دکتر ملک منصور اقصی متخصص بیماریهای زنان
و زایمان . به طور کلی برای پسر یا دختر شدن کودک نمی‌توان غذا یا روش خاصی را . به
علت تمایل شخصی بخواهد که جنسیت فرزندش را تعیین کند زیر سوال است. . دوم
دختر نشود باز اقدام به بارداری سوم می‌کند که شاید سومی دختر شود.
لقاح - تعیین جنسیت نوزاد
kidi.persianblog.ir/tag/لقاح
‎پس برای شروع فصل اولمون رو به تعیین جنسیت نوزاد اختصاص میدیم . فصل اول :
تعیین . نکاتی که باید در ابتدا توسط آقایان رعایت شود : 1- برخلاف . اگر نطفه
سالم و قوی باشه بچه پسر و اگه ضعیف باشه بچه حتما دختر میشه . . 14-زمان نزدیکی
و وقوع حاملگی نقش خیلی خیلی مهمی در جنسیت فرزند داره . اگر شما . روش استفاده :.
رژیم غذایی ازدو ماه قبل بارداری در تعیین جنسیت موثر است - خانواده .
www.salamatnews.com/./رژیم-غذایی-ازدو-ماه-قبل-بارداری-در-تعیین-جنسیت-موثر-است
‎18 آگوست 2008 . وی که در همایش علمی «نقش تغذیه در جنسیت جنین» سخن می‌گفت، با . دکتر
کشاورزی با اشاره به رژیم پیشنهادی در تعیین جنسیت جنین دختر گفت: حذف نمک در
غذاها از . من انشاالله می خوام یک ماه دیگه باردار شم چه کنم که فرزندم زیبا و سالم بشه؟
. بارداری پیشنهاد می شود وهمچنین موارد دیگری که در تعیین جنسیت مفید .
فرزند پسر می خواهم چکار کنم ؟ – مشاوره آنلاین مهکام
mehcom.com/فرزند-پسر-می-خواهم-چکار-کنم-؟/
‎کسانی که فرزند پسر می خواهند می توانند با توکل به خدا کارهایی را که در جهت پسر
دار شدن می . مهکام-فرزند پسر می خواهم چکار کنم ؟ . و در درجه بعدی به پسر شدن یا
دختر شدن بچه و نوزادتان توجه کنید. . روش های تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری.
چگونه در تعیین جنسیت جنین دلخواهمان موثر باشیم؟ | مالزی: مجله .
www.iranianmalezi.com/mul/1867-baby.html
‎انتخاب جنسیت فرزند به دلخواه ،از دیر باز، یکی از آرزوهای بشر بوده است. . ولی
شواهدی نیز وجود دارد که نشان می دهد عوامل متعددی در دختر یا پسر شدن جنین نقش دارد. .
5- یک روش برای تغییر PH واژن جهت تغییر جنسیت جنین به جنسیت مورد دلخواه
والدین . در پایان تاکید می شود که ، از پیروی دستورات تعیین جنسیت بطور
خودسرانه و بدون .
تعیین جنسیت فرزند قبل از تولد | پرسمان دانشجویی - تربیتی و مشاوره
moshavereh.porsemani.ir/./تعیین-جنسیت-فرزند-قبل-از-تولد
‎10 مه 2014 . می خواهم بچه دار شوم؛ چکار کنم و چه چیزهایی بخورم که بچه پسر شود و چکار کنم و چه . یک
کتاب، روش‌های خاصی را برای انتخاب جنسیت جنین ارائه کرد و پس از آن، . X شود و
احتمال دختر شدن جنین افزایش یابد، برای داشتن فرزند دختر مادر از ٢ .Searches related to روش تعیین جنسیت جنین، می خواهم فرزندم دختر شود



اگر جنسیت فرزند برایتان مهم است بخوانید - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/./اگر-جنسیت-فرزند-برایتان-مهم-است-بخوانید
‎29 ژانویه 2013 . با پیشرفت علم اما احتمال تعیین جنسیت فرزند پیش از بارداری، پررنگ . اگر
اسپرم حاوی X به تخمک که آن هم حاوی کروموزوم X است وارد شود، جنین دختر خواهد بود. .
سلام من ماه سوم بارداری هستم همه روش های سنتی رو انجام دادم نشان دهنده پسر بود .
باسلام من میخوام باردار بشم دوست دارم بچه ام پسر باشه به نظرتون چکارکنم.
5 راه برای داشتن دختر یا پسر - راسخون
rasekhoon.net/article/show/189867/5-راه-برای-داشتن-دختر-یا-پسر/
‎ Rating: 3 - 26 votesبا تعیین روز تخمک گذاری، می توان احتمال این که جنین دختر شود یا پسر را تعیین
. جنسیت دختر را داشته باشیم، باید قبل از تخمک گذاری نزدیکی انجام شود، که این .
چگونه جنسیت فرزندمان را خودمان انتخاب کنیم؟
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=251223
‎10 جولای 2013 . پس تا اینجا می بینیم که پسر یا دختر شدن فرزند بستگی به مرد دارد نه زن و این مرد
است که . در ادامه به شرح روش های تعیین جنسیت جنین قبل از لقاح خواهیم پرداخت اما
لازم است که بدانید . مواد معدنی و مواد مغذی را داشته باشد، با احتمال بیشتری به تولد
نوزاد دختر منجر می شود. . سلام من فرند دختر میخواهم چه دعایی بخوانم.
روش های تعیین جنسیت جنین - طب شیعه
shiateb.com/pages/?current=viewdoc&langid=1&sel=1093
‎این طور به نظر می رسد که شرایط نامساعد محیطی منجر به دختر شدن فرزند می‌شود و این
شاید فلسفه . روش های تعیین جنسیت جنین بر اساس مبانی طبّ جدید . از املاح خون
باعث کمک به تعیین جنسیت می شود به این شکل که افزایش سدیم و پتاسیم و کاهش
کلسیم و . البته کماکان از نظرات سازنده و نقدهای دلسوزانه شما استفاده خواهم کرد.
تعیین جنسیت جنین بدون سونوگرافی - نمناک
namnak.com/تعیین-جنسیت-جنین.p11295
‎ Rating: 4.2 - 2,036 reviewsتعیین جنسیت جنین و تعیین جنسیت جنین به روش سنتی و بدون سونوگرافی و .
چرا که روش های ثابت شده تعیین جنسیت فرزند در اکثر کشورهای جهان تولد بچه،
پدیده ای . حتما دختر خواهدبود و اگر اضافه وزنی در این ناحیه حس نشود جنین پسر می
شود. . سلام به همگی من ی دختر 13 ساله دارم و از خدا ی پسر میخوام الانم باردارم و یک
ماهمه .
اون هایی پسر میخواید بیاید با هم همفکری کنیم ؟؟؟؟؟؟ فور ی .
www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=14959
‎البته من آبان میخوام اقدام کنم ولی نمی دونم چه کار کنم از الان . پیروی از رژیم غذایی
مخصوص برای به دست آوردن فرزند پسر یا دختر از زمان های قدیم معمول . در این روش
برای رسیدن به جنین پسر، بالا بودن نسبت سدیم و پتاسیم و کم بودن . از روشهای
دیگر در تعیین جنسیت استفاده می شود با استفاده از جداولی، سن مادر را با .
انتخاب جنس فرزند قبل از بارداری | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/4245
‎20 آگوست 2011 . ساده ترین روش تعیین جنسیت جنین پیروی از رژیمهای غذایی خاص است. . با سرکه
رقیق شده شستشو شود ممکن است جنین دختر شود که البته ‌این روش تجربی است و
ثابت شده نیست. . و یک ساله که میخوام حامله بشم ولی موفق نمیشم.
مجله مامایی - پسر یا دختر ؟ ( چگونه جنسیت فرزند خود را تعیین کنیم ؟ )
zanaan92.blogfa.com/post/30
‎بر اساس همین خصوصیات می باشد که می توان در تعیین جنسیت جنین دخالت نمود. .
گذاری اتفاق بیفتد شانس پسر شدن بشدت کاهش می یابد و احتمال دختر زیاد می شود.
. 2-4- استفاده از کیت های تخمک گذاری: روش دیگر کنترل تخمک گذاری روش استفاده
از .
من می خوام دختر باشه !؟ من می خوام پسر باشه !؟منم می گم سلامت باشه!
mamayeirani.blogfa.com/post/14
‎من می خوام پسر باشه ! . روش تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری . توجه توجه که
پسر یا دختر شدن فرزند بستگی به مرد دارد نه زن و این مرد است که با دو نوع . که
توصیه می‌شود در این موقع برای پسر دار شدن آمیزش شود، اما بعد از سپری شدن این زمان
PH .
چه جوری قبل از بارداری جنسیت فرزند رو مشخص کنیم؟ - کلوب
www.cloob.com/timeline/answer_8943_881445
‎18 ژانویه 2008 . الان روشهای زیادی برای این کار هست و اونایی که می خوان پسر یا دختر به دنیا . دوست
عزیز قبل از حاملگی تعیین جنسیت جنین کاری بس دشوار می باشد ولی . سه ماهۀ اول
زنی زیاد آبجو یا رازیانه بخورد بعید نیست که فرزند او دختر شود.Searches related to روش تعیین جنسیت جنین، می خواهم فرزندم دختر شود
Previous



می‌خواهید فرزندتان پسر شود: عجله کنید! - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/305642/science/medical
‎28 جولای 2013 . هر چه سن پدر بالاتر برود، احتمال تولد فرزند دختر افزایش می‌یابد، و البته . همه تو
دنیا فرزندشون رو خودشون تعیین جنسیت می کنن ما هنوز تو ان اما و اگر ها گیر کردیم!
. شان هم دختر بوده است وبرعکس هم بوده میخواهم بدانم که فرق دختر و پسر چی است .
خدا رو شکر که ریا شکسته شدو و امار سقط جنین ریای عطوفت مادرانه .
تاثیر رابطه جنسی و زناشویی بر تعیین جنسیت جنین - دوترکه
2tarke.com/4923/تاثیر-رابطه-جنسی-و-زناشویی-بر-تعیین-جنس/
‎28 ژوئن 2015 . زمان بندی مقاربت برای تعیین جنسیت فرزند . از روشهای دیگر در تعیین جنسیت
استفاده می شود با استفاده از جداولی ، سن مادر را با حاملگی در نظر می . مثلا مادری
۳۰ساله اگر در ماه اردیبهشت باردار شود جنین حاصله دختر خواهد بود.
تعیین جنسیت فرزند | پرتال پارسه گرد
www.parsegard.com/childchildcare/تعیین-جنسیت-فرزند.html
‎با انواع روش‌های تعیین جنسیت نوزاد و مزایا و معایب آن آشنا شوید تا با دیدی باز . و
اگر می‌خواهید فرزندتان دختر شود آیا با تغییرِ رژیم غذایی خود به شیوه‌ای دیگر . نه
رابطه علت و معلولی و اثبات کننده این امر است که رژیم غذایی بر جنسیت جنین
تأثیر می‌گذارد. . چطور می شود احتمال دو قلو شدن فرزند را زیاد کرد؟ . و میخواهم دختر
باشد؟
چگونه بدون سونوگرافی جنسیت نوزاد را تشخیص دهیم؟ - که
www.irannaz.com/how-to-make-a-baby-without-a-gender-ultrasound-di.html
‎د‌ر این روش حلقه را به نخی بلند‌ می‌بند‌ند‌ و آن را بالای شکم زن بارد‌ار می‌گیرند‌. اگر حلق
د‌ر جهت عقب و جلو حرکت کرد‌ فرزند‌، د‌ختر است و اگر به صورت د‌ایره‌ای د‌ر . اگرچه می
شود‌ روی بعضی از این موارد‌ تا 80-70 د‌رصد‌ حساب کرد‌ ولی د‌ر موارد‌ زیاد‌ی هم این . خیلی
اوقات زمانی که می‌خواهم جنسیت را تعیین کنم می‌بینم که پسرها بیشتر د‌ر سمت .
جنسیت جنین را خودتان تعیین کنید - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/./جنسیت-جنین-را-خودتان-تعیین-کنید
‎23 ژوئن 2014 . بر اساس همین خصوصیات می باشد که می توان در تعیین جنسیت جنین دخالت نمود. .
اتفاق بیفتد شانس پسر شدن بشدت کاهش می یابد و احتمال دختر زیاد می شود. . 2-4-
استفاده از کیت های تخمک گذاری: روش دیگر کنترل تخمک گذاری روش .
دکتر رهام صادقی - تعیین جنسیت فرزند - پاسخ 15 تا 29
www.roham.ws/web/ftopic-204-days0-orderasc-15.html
‎سوالی که داشتم اینه که جنسیت جنین رو به غیر از سونوگرافی به چه صورت میشه
فهمید ؟ . با عرض سلام دو دختر دارم و میخواهم فرزند سومم پسر باشد. . از روشهای
دیگر در تعیین جنسیت استفاده می شود با استفاده از جداولی، سن مادر را .
تکنیک ها و دستورالعمل هایی برای تعیین جنسیت | دکتر صفارزاده .
azitasaffarzadeh.com/blog/choosing-your-babys-gender/
‎دکتر آزیتا صفارزاده | متخصص درمان ناباروری و نازایی و تعیین جنسیت جنین . در
این روش اسپرم های حاوی کروموزوم X (اسپرم های دختر) از اسپرم های حاوی کروموزوم Y (
اسپرم های پسر) جدا می شوند. برای این کار . این کیت ها کمک زیادی به تعیین
جنسیت فرزند شما می کنند. . نزدیکی درست در زمان تخمک گذاری و یا کمی قبل از آن
انجام شود.
دختر می خواهید یا پسر؟/ تمام توصیه ها برای تعیین جنسیت فرزند - فرارو
fararu.com/./دختر-می-خواهید-یا-پسر-تمام-توصیه-ها-برای-تعیین-جنسیت-فرزند
‎30 آگوست 2012 . هر کدام که استفاده می شود به اندازه 5 میوه متوسط باشد. . حدس جنسیت جنین با
استفاده از جدول ماه و سال و سن والدین نیز روش دیگری است که موسسه های .
سوالات متداول تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری :: سروش دانش فارابی
sdfarabi.blog.ir/post/سوالات-متداول
‎اگر شما خواهان فرزند پسر یا دختر هستید ، با استفاده از تکنیک های پیشرفته ی علم
. آیا تعیین جنسیت قبل از بارداری به روش ژنتیکی به جنین صدمه می زند؟ . در این
روش احتمال پسر شدن یا دختر شدن جنین تا بیشترین میزان افزایش داده می شود و .
سلام میخوام بدونم اگرنزدیکی دوروزقبل ازتخمک گداری صورت بگیردبعددوروزبعدبرا
.
آشنایی با نحوه تعیین جنسیت - مجله پزشکی آسان طب
asanteb.com/19050/آشنایی-با-نحوه-تعیین-جنسیت.html
‎1 نوامبر 2015 . در این مقاله به راههای تشخیص جنسیت جنین ، تعیین جنسیت فرزند به وسیله
آزمایشهاوروشهای خانگی از جمله . . خیلی اوقات زمانی که می‌خواهم جنسیت را تعیین کنم
می‌بینم که پسرها . گفته می‌شود‌ ضربان قلب جنین پسر تند‌تر از د‌ختر است اما واقعا
. اگر اسپرم حاوی کروموزم Y موفق به نفوذ در تخمک شود، جنین پسر خواهد .Searches related to روش تعیین جنسیت جنین، می خواهم فرزندم دختر شود
Previous



اگر فرزند زیبا می خواهید. « سلامت و پزشکی - یک دوست دات کام
www.1doost.com/Post-9823.htm
‎28 ا کتبر 2012 . خورد عسل به زنان باردار توصیه می شود، زیرا دارای قند، آهن، پتاسیم، کلسیم، منگنز،
سدیم و فسفر است. شلغم به خاطر . انجام شود. عوامل موثر بر تعیین جنسیت (پسر
شدن) جنین: . 3- به کار گیری روش های ملاعبه . یه اسم دختر میخواهم .
تعین جنسیت جنین از روی تقویم چینی - قمر
gamar.ir/1987/تعین-جنسیت-جنین-از-روی-تقویم-چینی.html
‎روش کار بدین صورت است که سن مادر را در ستون عمودی پیدا کنید . . M نشان دهنده ی
فرزند پسر و F فرزند دختر می باشد . . ۲۴ام اردیبهشت, ۱۳۹۲ | کلمات کلیدی: تایین
جنسیت در خانه, تعیین جنسیت جنین, تقویم چینی اصل, . من متولد۳/۱۰/۱۳۶۴ هستم
میخوام بدونم الان ۳۰ هستم یا ۲۹ سال طبق جدول چینی میخواهم فرزندم پسر شود ولی الام .
جنسیت نوزادتان را خودتان تعیین کنید: پسر می خواهید یا دختر؟/دکتر .
plus.ir/./جنسیت-نوزادتان-را-خودتان-تعیین-کنید-پسر-می-خواهید-یا-دختر-دکتر-پلاس
‎جنسیت نوزادتان را خودتان تعیین کنید: پسر می خواهید یا دختر؟ . اگر همسرتان
راضی به بچه دار شدن نمی شود، این جملات جادویی را درِ گوشش . پایان عوارض خطرناک
سزارین/ در این گزارش جالب با روش های بدون درد در زایمان طبیعی آشنا می شوید .
بازیگر زن سینمای ایران درباره آنجلینا جولی و جنیفر لوپز: من هم می خواهم مادر شوم/
خیانت دیدم و .
دختر یا پسر(راههای تعیین جنسیت قبل از بارداری) - وبلاگی از همه جا.
yasna1386.persianblog.ir/post/14/
‎دختر یا پسر(راههای تعیین جنسیت قبل از بارداری) by: مدیر وبلاگ . درعمل لقاح
اسپرم مرد با تخمک زن ترکیب می شود و جنین شکل می گیرد، اگر جنین در . ترکیب
شود فرزند پسر می شود ، اگر گامتx مرد با گامت xزن ترکیب شود ، فرزند دختر می شود
.
بخور و نخورهایی برای «پسردار» یا «دختردار» شدن - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/./بخور-و-نخورهایی-برای-پسردار-یا-دختردار-شدن
‎24 ژانویه 2015 . نقش تغذیه در تعیین جنسیت جنین. بخور و نخورهایی . چه او بخواهد، می آفریند. به هر
کس بخواهد، فرزند دختر و به هر کس بخواهد، فرزند پسر هدیه می دهد.
چگونه قبل از بارداری جنسیت جنین را مشخص کنیم؟ (2) | خبر فارسی
khabarfarsi.com/u/23183327
7 آگوست 2016 . 4 دختر دارم ولی می خواهم پسردار شوم . نظر را تولید می کند به روش IUI داخل رحم وارد می
شود. . تعیین جنسیت جنین، می خواهم فرزندم دختر باشد.
تعیین جنسیت فرزند - مطالب
delband.mihanblog.com/post/author/1449039
‎12 دسامبر 2015 . با استفاده از روش های تعین جنسیت، چقدر طول می کشد تا باردار شویم؟ . من یک فرزند
دختر دارم و شوهرم خیلی دوست دارد که ما یک فرزندپسر هم داشته باشیم، می خواهم از یک
روش مطمئن استفاده کنم و اصلا دوست ندارم که فرزند دومم هم دختر شود. . جنین است که می
تواند گره از بسیاری از مشکلات تشخیص پیش از تولد باز کند.
تعیین جنسیت فرزند، چطور دختر دار یا پسر دار شویم؟ - آسمونی
www.asemooni.com/./gender-of-the-child-was-a-boy-or-a-girl-how-to-get-pregnant
‎determine the …w to get there تعیین جنسیت فرزند، چطور دختر دار یا پسر.
گلابی: از امام صادق . به: امام صادق می فرماید: هر کس به را ناشتا بخورد نطفه اش پاک
و فرزندش زیبا می شود. . سلام روش تغذیه جواب داد توفامیلای ما. . من یک دختردارم
ولی می خوام صاحب یک پسرشوم دکترخوب کرمانشاه یااسلام ابادغرب سراغ دارین ممنون
میشم.
رژیم غذایی و جنسیت نوزاد
https://www.foodregime.com/رژیم./رژیم-غذایی-جنسیت-نوزاد.html
‎و جنین پسر ایجاد می شود حالا اگر زودتر از 24 ساعت انجام . اگر شما فرزند دختر می
خواهید از روز پاک شدن به مدت یک هفته اقدام نمایید. . من 27 ساله هستم و انشاالله میخوام
برای فرزند دار شدن .
تعیین جنسیت نوزاد ( پسردارشدن ) - گیاه دارو - دارو گیاهی - طب سنتی
giyah-daroo.ir/پسردارشدن/
‎تعیین جنسیت (پسردارشدن یا دختر دارشدن)جنین توسط مرد صورت می گیرد ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ. .
هنگام امیزش جهت بستن نطفه فرزند کروموزوم y پدر وارد تخمک شود جنسیت بچه پسر
خواهد بود . سراغ روش های تغییر جنسیت با استفاده از روش های طبیعی وگیاهان
دارویی می رویم . خسته نباشید من IUCD دارم میخواهم حامله بشم برای فرزند پسر از
همین رزیم .Searches related to روش تعیین جنسیت جنین، می خواهم فرزندم دختر شود
Previous



روش های غیرآزمایشگاهی تعیین جنسیت - مامی سایت
mamisite.com/forum/t2.html
‎اول اینکه چه دختر می*خواین و چه پسر از چند ماه قبل روزی یه دونه قرص مولتی . لیز و
شفافه و بعدش سفید و سفت می*شه (از تشبیهش معذرت می*خوام، شبیه فرنی!) .
بواقع همیشه شرایط نامساعد محیطی منجر به دختر شدن فرزند می*شود و این شاید . در
ادامه به شرح دقیق روشهای تعیین جنسیت جنین قبل از لقاح خواهیم پرداخت .
mothers love - تعیین جنسیت جنین به روش های سنتی
mothers2000.blogfa.com/post/91
‎انتخاب جنسیت فرزند به دلخواه ،از دیر باز، یکی از آرزوهای بشر بوده است. . رعایت
می شود اهمیت تعیین جنسیت بیشتر خود را نشان می دهدو خانواده ها اکثرا می خواهند دو
فرزند و از . اگر حلقه بصورت خطی حرکت می کند: جنین شما دختر است. . معذرت می
خوام.
تعیین جنسیت نوزاد+چگونه جنسیت نوزادمان را بفهمیم+روشهای تعیین .
barsame_maman.niniweblog.com/./تعیین-جنسیت-نوزاد-چگونه-جنسیت-نوزادمان-را-بفهمیم-روشهای-تعیین-جنسیت-نوزاد-روش-های-خرافی-ت.
‎تعیین جنسیت نوزاد+چگونه جنسیت نوزادمان را بفهمیم+روشهای تعیین جنسیت .
اگر خانمی فرزند اولش را باردار باشد، این موضوع برای خانواده خانم هم مهم می شود چون
باید بدانند . خیلی اوقات زمانی که می خواهم جنسیت را تعیین کنم می بینم که پسرها
بیشتر در . گفته می شود ضربان قلب جنین پسر تندتر از دختر است اما واقعا نمی
توان به .
با چه رژیم غذایی بچه م پسر میشه!؟ - دلگرم
www.delgarm.com/marriage/./16655-رژیم-غذایی-برای-فرزند-پسر
‎7 آگوست 2013 . رژیم غذایی برای فرزند پسر و یادگیری نحوه خوردن غذاهای مختلف برای بارداری و
داشتن فرزند . بالا بودن میزان کلسیم و منیزیم خون و پایین بودن میزان سدیم و
پتاسیم باعث می شود اسپرماتوزوئید حاوی کروموزوم x به طرف تخمک جذب شود و نوزاد
دختر شود. پس برای تعیین جنسیت نسبت بین یون ها مهمتر از غلظت آنهاست.
روشهای تعیین جنسیت جنین | دکتر میترا مولائی نژاد - بهداشت باروری
www.drmolaei.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=7487
‎تا اطلاع ثانوی برای تعیین جنسیت در مطب اینجانب نوبت داده نمی شود لطفا به سایر
. برای تعیین جنسیت جنین پیش از بارداری، سه روش وجود دارد: . دریافت بیشتر
یونهای کلسیم و منیزیم موجب افزایش احتمال دختر زایی و دریافت یونهای سدیم و .
برای تعیین زمان تخمک گذاری می توان از تستهای خانگیLH و یا سونوگرافی استفاده
کرد.
چگونه در جنسیت جنین تأثیر بگذاریم؟ - آزمایشگاه نیلو
niloulab.com/patients/girl_or_boy
‎12 آوریل 2015 . بر اساس همین خصوصیات می باشد که می توان در تعیین جنسیت جنین دخالت نمود. .
واژن را قلیایی یا اسیدی نماییم، توصیه می شود که ضمن استفاده از روش تعیین .
سلام خسته نباشید من یک دختر کوچولو دارم میخوام فرزند بعدیم پسر .
روش تعیین جنسیت جنین، می خواهم فرزندم دختر شود
khandehsara.ir/./روش-تعیین-جنسیت-جنین-می-خواهم-فرزندم-دختر-شود
‎10 دقیقه قبل . اگر دلتان می خواهد که در بارداری بعدی فرزند دختر داشته باشید می توانید از همین امروز
دست به کار شوید و با روش های خانگی مانند تغییر رژیم غذای، .
تعیین جنسیت جنین به روش سنتی و پزشکی - نی نی سرچ
www.ninisearch.com/./تعیین-جنسیت-جنین-به-روش-سنتی-و-پزشکی/
‎28 فوریه 2014 . تعیین جنسیت جنین به روش سنتی و پزشکی . در سراسر جهان برای تعیین جنسیت
جنین به کار می رود که برخی را در این مقاله نی نی سرچ، با هم می بینیم. . روزهای
بارداری آغاز شود، فرزند دختر است و در غیر این صورت پسر؛ اگر پدر در طول بارداری
همسرش . جنین پسر است، اگر حالت هندوانه ای بگیرد فرزند دختر است.
دوست دارید پسر داشته باشید یا دختر؟
www.fardanews.com/fa/./دوست-دارید-پسر-داشته-باشید-یا-دختر
‎مهم ترین مسئله در تعیین جنسیت، مشخص کردن زمان نزدیکی و زمان تخمک گذاری است.
. روش های آزمایشگاهی نیز برای مشخص کردن زمان تخمک گذاری هست، انواعی از کیت
های . ماده با تخمک لقاح می یابند و در نتیجه احتمال بیشتری هستت که فرزند شما
دختر باشد. . می خواهم یک ایراد بی ربط بگیرم ، چطور می شود یک سایت ایرانی باعث
اشاعه .
سایت تخصصی بانوان : تعیین جنسیت جنین به روش سنتی ابن سینا
banoo1.com/تعیین-جنسیت-جنین-به-روش-سنتی-ابن-سینا-ا.html
‎6 ژانویه 2014 . تعیین جنسیت جنین به روش سنتی ابن سینا ابوعلی سینا. انتخاب جنسیت فرزند
به دلخواه ،از دیر باز، یکی از آرزوهای بشر بوده است. . که تنظیم خانواده به خوبی
رعایت می شود اهمیت تعیین جنسیت بیشتر خود را نشان می دهدو خانواده ها اکثرا می
خواهند دو فرزند و . اگر حلقه بصورت خطی حرکت می کند: جنین شما دختر است.Searches related to روش تعیین جنسیت جنین، می خواهم فرزندم دختر شود
Previous



avicenna | سوال در مورد تعیین جنسیت - مرکز فوق تخصصی ابن سینا
https://www.avic.ir/fa/questions/7608/سوال-در-مورد-تعیین-جنسیت
‎30 نوامبر 2014 . به دلیل مشکل بارداری می خوام صاحب فرزند دختر بشم. . تو آزمایشگاه جدا شد و به
روش ای یو ای تزریق شد تا جنین دختر بشه اما بچه، پسرشد. . (PGD) جنسیت جنین ها
تعیین شده و جنین های با جنسیت دلخواه به رحم مادر منتقل می شود.
راهنمایی های مفید برای پیش از بارداری [آرشیو] - روزمنو، محبوب ترین .
www.roozmenu.com/archive/index.php/t-499.html
‎نازگلی از خدا میخوام به همه دوستای نازم بچه های خوب و سالم بده. . برای دختر دار شدن
باید از مواد غذایی حاوی کلسیم بالا استفاده شود و مصرف سدیم و پتاسیم محدود گردد. .
برای داشتن فرزند دختر مادر از ٢ ماه قبل از بارداری باید سطح غلظت کلسیم و . در
ادامه به شرح دقیق روشهای تعیین جنسیت جنین قبل از لقاح خواهیم .
دختر می خواهید یا پسر؟! - از جنس خدا - azjensekhoda
azjensekhoda.com/?p=1573
‎6 سپتامبر 2013 . خیلی ها، به شکل های مختلف تلاش می کنند یا در جنسیت فرزند خودشان، مطابق . در صد
هم بشود جنسیت تمام فرزندان را مطابق با خواست والدین تعیین کرد. این نکته هم
فراموشم نمی شود که به هر حال، هر کسی ممکن است ته دلش به دلیلی یکی از دختر یا .
یاد حرف یکی از دوستانم افتادم میگفت من دختر میخوام آخه همه میگن بهت .
عصای پیری پدر - روشهای ثابت شده تعیین جنسیت فرزند بدون .
ramineman.blogfa.com/post/66
‎عصای پیری پدر - روشهای ثابت شده تعیین جنسیت فرزند بدون سونوگرافی - دیروز
تا فردای رامین. . رعایت می شود اهمیت تعیین جنسیت بیشتر خود را نشان می دهدو
خانواده ها اکثرا می . اگر حلقه بصورت خطی حرکت می کند: جنین شما دختر است. . این
وبلاگ را به عشق پسرم می نویسم و می خواهم دفتر خاطره ای از یادگاران دیروز او باشد .
روش تعیین جنسیت جنین، می خواهم فرزندم دختر شود - سیس 98
sis98.ir/news/164883
‎اگر دلتان می خواهد که در بارداری بعدی فرزند دختر داشته باشید می توانید از همین امروز
دست به کار شوید و با روش های خانگی مانند تغییر رژیم غذای، تقویم چینی و دیگر .
تعیین جنسیت - نوعروس
www.nowaroos.com/Thread-تعیین-جنسیت--1552
‎18 فوریه 2012 . 4-خانمها چه در مورد فرزند دختر چه پسر از 2ماه قبل باید مصرف اسید فولیک رو شروع
کنند . . برای تعیین جنسیت جنین از طریق آزمایش یا سونو می بایست تا 4ماه و .
این روش فقط لازم است توسط زن اجرا شود زیرا تغییرات یونیک اوول است که . که
می‌خوام برای بارداری اقدام کنیم می‌تونیم جنسیت بچه رو تعیین کنیم.
تشخیص جنسیت جنین به روش ابن سینا چگونه است؟
nininama.com/fa/News41543.aspx
‎16 جولای 2015 . . و آب پرتقال و تا حد‌ی بد‌حالی د‌ر طول بارد‌اری ‌از د‌یگر نشانه‌های د‌اشتن فرزند‌ د‌ختر
عنوان شد‌ه است. . اگرچه می شود‌ روی بعضی از این موارد‌ تا 80-70 د‌رصد‌ حساب کرد‌ ولی
د‌ر موارد‌ . خیلی اوقات زمانی که می‌خواهم جنسیت را تعیین کنم می‌بینم که پسرها
بیشتر . گفته می‌شود‌ ضربان قلب جنین پسر تند‌تر از د‌ختر است اما واقعا .
نی نی عشق من وهمسرم
fesgheli92.blogfa.com/
‎اخه می دونی خودم دختر دوست داشتم ولی تو این ۲ مااهی کنار اومده بودم با اینکه بچم .
یکی از روش های رایج به این شکل است: زمانی از روز را که جنین فعال است انتخاب کنید.
. بررسی سلامت جنین (تعیین جنسیت جنین، تشخیص مشکلات کروموزومی و … ) .
این کار سبب می شود تا مثانه خانم باردار پر شود و جنین به آسانی رحم مادر نشان داده شود
.
خیلی خوش امدید - بارداری
m-f91.blogfa.com/tag/بارداری
‎باوجود اینکه تیروئید پرکار دارم می‌خواهم چاق شوم، لطفا من را راهنمایی کنید؟ . روش
دیگر تعیین جنسیت با تزریق اسپرم داخل رحم یا IUI است. . به این ترتیب جنین
دختر مشخص می‌شود و کنار گذاشته می‌شود تا داخل رحم خانم کاشته شود. . این مشکلات
معمولاً در خانم‌هایی که اولین فرزند خود را باردار هستند، بخصوص مادران نوجوان و زنان
طبقات .
تعیین جنسیت جنین بایگانی - عطر و ادکلن
mededu13.ir/label/تعیین-جنسیت-جنین
‎5 روز پیش . عوامل متعددی می تواند روی جواب سونوگرافی تعیین جنسیت جنین شما اثر . تعیین
جنسیت جنین به روش مادر بزرگ ها . اگر خط مو راست باشد، فرزند دختر است و اگر در
یک جا جمع شود، فرزند . من همان مادر بزرگه دهه 60 را می خواهم.Searches related to روش تعیین جنسیت جنین، می خواهم فرزندم دختر شود
Previous



تعیین جنسیت جنین بدون سونوگرافی! - آکا - آکاایران
www.akairan.com/koodak/zaieman1/201462302715.html
‎23 ژوئن 2014 . تعیین جنسیت,جنین,تعیین جنسیت بچه,بارداری و زایمان علائم بارداری علائم زایمان.
. د‌ر این روش حلقه را به نخی بلند‌ می‌بند‌ند‌ و آن را بالای شکم زن بارد‌ار می‌گیرند‌. اگر
حلق د‌ر جهت عقب و جلو حرکت کرد‌ فرزند‌، د‌ختر است و اگر به صورت د‌ایره‌ای د‌ر . خیلی
اوقات زمانی که می‌خواهم جنسیت را تعیین کنم می‌بینم که پسرها .
تعیین جنسیت کودک -- چگونه جنسیت فرزند خود را انتخاب کنیم آیا .
www.yadbegir.com/main/health2/boygirlgender.htm
‎در زمان لقاح، جنسیت با مشخصات کرموزم تعیین می شود. و البته کرموزم اسپرم های مرد
است که مشخص می کند بچه دختر باشد یا پسر. قبل از عمل لقاح تخمک بارور نشده .
ترفندهای مادرانه
tarfandhayemadarane.blogfa.com/
‎مطالبی توی این وبلاگ گذاشته شده در مورد تعیین جنسیت جنین امام مهمتر از همه اینها .
برای تعیین تاریخ تخمک گذاری روش های متعددی وجود داره . . شمارش هفته های حاملگی
از روز اول آخرین پریود شروع می شود بنابراین در این هفته هنوز لقاح انجام نشده است .
به سمت راست بخوابند و افرادی که خواهان فرزند دختر هستند به سمت چپ بخوابند.
چکار کنیم تا فرزند پسر یا دختر بدنیا بیاوریم - عصرعلم
www.asreelm.com/deciding-babys-gender-3/
‎7 نوامبر 2012 . طرفداران روشهای قدیمی انتخاب جنسیت نوزاد چه میگویند ؟ . استفاده از هر دو تکنیک
جدید و قدیمی باهم میتواند منجر به نتایج بهتری شود . . برای انتخاب جنسیت تعیین
میکند ممکن است کلا شانس بارداری را کاهش دهد . . این روشها به طور قطع فرزند دختر یا
پسر بدنیا بیاورید بلکه تنها شانس اینکار را افزایش خواهید داد .
داشتن فرزند سالم و زیبا
leila56.blogfa.com/post/43
‎تعیین جنسیت جنین از روی بتای خون . تشخیص جنسیت کودک به روشهای سنتی .
این کار باعث می شود کبد پاک شود و عمل سم زدایی و تصفیه آن افزایش یابد. .
بادیان؛ زیرا : مصرف آن در دوران بارداری باعث می شود که نوزاد چشمانی شهلا داشته باشد
14.
دختر می‌خواهید یا پسر؟ | بیمارستان عرفان
erfanhospital.ir/fa/do-you-want-girl-or-boy/
‎روش تعیین جنسیت جنین پیش از لانه گزینی مشابه روش لقاح خارج رحمی و یا . سلام
من دوتا دختر دارم و میخوام برای فرزند پسر اقدام کنم میخوام بدونم iuiبرای پسر دار .
راهکار جالب برای تشخیص جنسیت کودک - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/112720/راهکار-جالب-برای-تشخیص-جنسیت-کودک
‎آیا فرزندم دختر است؟ دانستن جنسیت نوزاد قبل از تولد خواسته هر انسانی است برای
هر کس جالب و برای مادر و پدر آینده، لذت بخش،پس با دانستن این نکات و مشاهده انها می
توانیم. . اگر این حالات در شما وجود دارد تبریک می گویم احتمالا کودک شما دختر خواهد
بود! . + عکس - مادر و دختری که هیچ کس باورش نمی شود با هم رابطه ای داشته باشند اما
.
برای داشتن فرزندی زیبا و با صفات خوب چه باید کرد؟ - گفتگوی دینی
www.askdin.com/showthread.php?t=21014
‎برای داشتن فرزند زیبا و با صفات خوب وهمچنین تعیین جنسیت چه اعمالی قبل و بعد
از حاملگی انجام شود؟ . الف ) خوردن گلابی توسط پدر ، سبب زیبایی فرزند می شود .
. به حرمت آنچه زَکَریّا بدان از تو مسئلت داشت ، از تو مى خواهم. . از زمان حاملگی دو نام
برای جنین باید انتخاب شود که اگر دختر بود یکی از نام ها و اگر .
مـــــــادرانـــــــه - rssing.com
remerge18.rssing.com/chan-10235117/all_p1.html
‎یک پسر به این دلیل با یک دختر دوست می شود تا از او سو استفاده جنسی کند وبعد از
سو استفاده هم دیگر تعهدی برای خود در قبال . لذا خواهان ازدواج موقت با یک خانم
محترمه هستم و در صورت تفاهم، عقد دائم خواهم کرد. . تعیین جنسیت جنین به روش
سنتی ابن سینا ابوعلی با مثال و عکس و فیلم . آموزش تعیین جنسیت فرزند قبل از
لقاح.
زنــــــــان، بهداشت، بیماری ها [آرشیو] - P30World Forums - انجمن .
forum.p30world.com/archive/index.php/t-69489.html
‎12 سپتامبر 2006 . در کتاب اسرار خوراکیها به کسانى که میخواهند فرزند آینده ى آنها پسر شود تجربیات .
اگر مى خواهید نوزاد شما دختر باشد چند روز قبل از موقع لقاح پدر و مادر . رفته و مانع از
رسیدن پیام مغز به تخمدان‌ها برای آزادسازی تخمک می شود. . تعیین جنسیت جنین در
گفتگو با دکتر ملک منصور اقصی متخصص بیماریهای زنان و زایمانSearches related to روش تعیین جنسیت جنین، می خواهم فرزندم دختر شود
Previous



روش تعیین جنسیت جنین، می خواهم فرزندم دختر شود - باکس 98
box98.ir/news/419069
‎اگر دلتان می خواهد که در بارداری بعدی فرزند دختر داشته باشید می توانید از همین امروز
دست به کار شوید و با روش های خانگی مانند تغییر رژیم غذای، تقویم چینی و دیگر .
توصیه پزشکی برای ازدواج های فامیلی/ فرصت داشتن فرزند سالم
meftahnews.ir/./توصیه-پزشکی-برای-ازدواج-های-فامیلی-فرص/
‎27 نوامبر 2014 . یعنی ما، در ژنتیک یک روش ثابت و قابل تکرار برای همه افراد و مشکلات نداریم و علم
. از این جابه جایی کروموزومی، جنین غیر طبیعی تشکیل می شود، یا منجر به
ناباروری، سقط . مشاور گفت راهش اینه با تعیین جنسیت بچه داربشیم که حتما بچه
دختر بدنیا بیاد . . و مطمئن باشم اگه باردار شدم جنین سالمی خواهم داشت؟
نیمباز - وب سایت تفریحی,آموزشی , و اخبار سینما
nimbuzzi.ir/
‎روش تعیین جنسیت جنین، می خواهم فرزندم دختر شود. اگر دلتان می خواهد که در بارداری
بعدی فرزند دختر داشته باشید می توانید از همین امروز دست به کار شوید و با روش .
عکس بی حجاب ملیکا شریفی نیا از مادرش که در اینستاگرام قرار داد .
nimbuzzi.ir/عکس-بی-حجاب-ملیکا-شریفی-نیا-از-مادرش-که/
‎1 دقیقه قبل . روش تعیین جنسیت جنین، می خواهم فرزندم دختر شود · عکس بی حجاب ملیکا . حاصل
ازدواج آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا دو دختر به نام ملیکا و .
پرسش و پاسخ - وب سایت رسمی آزمایشگاه نیک
www.niklab.ir/qandr.aspx
‎برای تعیین جنسیت روشهای مختلفی تا کنون ارائه شده که هیچکدام نتایج صد . سوال
: با سلام و خسته نباشید من می خوام یک آزمایش برای ایدز بدم. این آزمایش بدون نسخه
پزشک گرفته می شود؟ در آزمایشگاه نیک با چه هزینه ای و چگونه انجام می شود؟ . دختر
خاله پسر خاله هستیم پدر مادرم هم دختر خاله پسرخاله هستند یک فرزند دختر دارم ?
اگر فرزند دختر می خواهید بخوانید - tgnews.ir
tgnews.ir/p/438565/اگر-فرزند-دختر-می-خواهید-بخوانید
‎میخواهم فرزندم دختر شود چه رژیمی را باید رعایت کنم؟ . برای دختردارشدن از چه
موادغذایی می توانیم کمک بگیریم چه خوراکی هایی در تعیین جنسیت جنین
تاثیرگذار هستند و باعث دختر . انجیر را در خانه با روش صحیح و با رعایت این
نکات خشک کنید.
اردوی عجیب کودکان ۵ ساله سوژه رسانه‌ها شد! +تصاویر | دمادم
damadam.ir/فردا-fardanews/مطالب-گوناگون/title/./7252946
‎8 دقیقه قبل . ۱ روش تعیین جنسیت جنین، می خواهم فرزندم دختر شود . بختیاری مجبور به پاک
کردنش شد/عکس · ۲ چه چیز باعث کم شدن میل جنسی در مردان می شود؟
بارداری/ اگر فرزند دختر می خواهید بخوانید - مجله خبری فور خبر
4khabar.ir/news/564754
‎میخواهم فرزندم دختر شود چه رژیمی را باید رعایت کنم. . از چه موادغذایی می توانیم کمک
بگیریم چه خوراکی هایی در تعیین جنسیت جنین تاثیرگذار هستند و باعث دختر .
اعمال جراحی در تغییر جنسیت یا ترانس سکسوالیسم زن به مرد
www.safarinejad.ir/article.aspx?UID=safarinejad&i=4&a=415
‎اندازه آلت تناسلی که با این روش ایجاد می شود 10-4 سانتیمتر خواهد بود. . یعنی زن
وشوهربچه دارمیشن ولی رحم زن توانایی نگه داری جنین ونداره ونطفه . ایا میتونیم از راه
طبیعی صاحب فرزند بشیم خواهش میکنم جواب بدین ایا اودن ما به اونجا ثمری داره؟ .
نرگس: سلام آقای دکتر لطف کردید که جوابمو دادید من همون دختری هستم که پریود
نامنظمی .
شهریور 1387 - زایمان، شیرین ترین سختی دنیا
zaymanlinks.blogfa.com/8706.aspx
‎نا گفته نماند که زن عمو و عمه و دختر عمه هم آمده بودند بیمارستان ، آخه من اولین فرد از .
القصه دکتر معاینه ام کرد و گفت بله کیسه ابت پاره شده ولی می خوام تا اونجا که . تا
عصر یک بار رفتم سونوگرافی و دکتر سونوگرافی گفت یکی از جنین ها . تاریخ
زایمان منو دکتر 6 جولای تعین کرده بود و قرار بود که من زایمان طبیعی داشته باشم.Searches related to روش تعیین جنسیت جنین، می خواهم فرزندم دختر شود
Previous



سوال و جواب - د مگر آنکه توان برآوردنش نیز به تو ارزانی شده باشد .
babykids.blogfa.com/cat-9.aspx
‎حدود یک ماهی هست که پسرم شب ها از خواب بیدار می شود و با گریه و زاری طلب شیر می
کند. . با سلام دختر 21 ماهه ای دارم که از نوزادی انگشت شست خودش را میمکید و همچنان
ادامه . حالا میخواهم بدونم زدن آمپول د3 برای فرزندم ضرر و خطراتی را در بزرگسالی
ندارد . داره سونوگرافی تعیین جنسیت که در اواخر ماه چهارم برای این حاملگیم دا دم
اشتباه .
اگر فرزند دختر می خواهید بخوانید
downloadestan.net/mag/news/58154
‎برای دختردارشدن از چه موادغذایی می توانیم کمک بگیریم چه خوراکی هایی در تعیین
جنسیت جنین تاثیرگذار هستند و باعث دختر شدن آن می شوند اگر فرزند دختر می .
هنر رابطه زن و مرد
anyasha.blogfa.com/90063.aspx
‎11 سپتامبر 2011 . «دختر ۱۵ ساله» ۲٫ مشکلات خانوادگى؛. ۶٫ بزهکارى‏ . در صورت استفاده از این روش چه
زمانی نیاز به مراجعه به پزشک خواهم داشت؟ تاخیر در قاعدگی بیش .
91/12/01 - 91/12/30 - آمیزش جنسی را با بیشترین لذت تجربه کنید
davoodazari4.blogfa.com/1391/12
‎فرض کنید دختر و پسری که از طریق اینترنت با هم آشنا شده‌اند و بعد هم این آشنایی به
ازدواج کشیده شده است. . من می خواهم بدانم که آیا برای آقایان هم قرص های ضد حاملگی
وجود دارد یا خیر و اگر جواب . متأسفانه این روش در حالی که موجب رضایت زن و شوهر می
شود، فرزند بخت . 17- زنهایی که با استفاده از بدن و جنسیت خود مردها را بازی میدهند.
آذر ۱۳۹۱ - ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی - blogfa.com
salamatattari.blogfa.com/1391/09
‎هر روز سرمایه های هنگفتی از دارایی های مادّی و معنوی مردم و مملکت صرف آن می شود تا .
امید داشتن نسلی صالح برای خوانندگان نگاشته شده است و از شما می خواهم که باور .
ب) در بین روش های طبخ، سرخ کردن بدترین روش است؛ تا می توانید از آن فاصله
بگیرید. . بسیار نیکوست که نام فرزند از همان اوایل تعیین شود و مادر با جنین خود
با نام .
آزاده صمدی: به فحش هایی که در فضای مجازی می دهند می خندم!
qori.ir/news/101514
‎صمدی همچنین درباره حضور در فضای مجازی صحبت کرد و اینکه سعی می کند در فضای
مجازی به معرفی تئاتر . روش تعیین جنسیت جنین، می خواهم فرزندم دختر شود.
کوس | خبر خوان فارسی
seemorgh.top/post/کوس/
‎5 ساعت قبل . . تعیین جنسیت جنین تاثیرگذار هستند و باعث دختر شدن آن می شوند اگر فرزند
دختر می خواهید به این مطلب نگاهی بیندازید. میخواهم فرزندم دختر شود .
شوی تلویزیونی "ماه عسل" برای محاکمه پدری که فرزندش به شکل . - مشرق
www.mashreghnews.ir/./شوی-تلویزیونی-ماه-عسل-برای-محاکمه-پدری-که-فرزندش-به-شکل-فجیعی-کشته-شد-فیلم
‎23 جولای 2014 . پدر مقتول از نحوه کشتن فرزندش که بسیار فجیع بود گفت و اینکه قاتل . در مقابل
این اظهارنظرها بود که مجری برنامه مدام می گفت شما فکر می کنید با قصاص همه چیز
اصلاح می شود؟ . مگه تو کی هستی که واسه دیگران "اِسـم" تعیین میکنی؟ . برنامه
ی ماه عسل تبدیل شده به برنامه ای برای دفاع از جانی ها من می خوام بدونم .
اگر فرزند دختر می خواهید بخوانید - فانیون
funion.ir/news/297727
‎روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا .
تعیین جنسیت جنین تاثیرگذار هستند و باعث دختر شدن آن می شوند اگر فرزند دختر
می خواهید به این مطلب نگاهی بیندازید. میخواهم فرزندم دختر شود چه رژیمی را باید
رعایت کنم؟ . حاوی سدیم، پتاسیم، غنی از کلسیم و منیزیم می‌تواند جنسیت نوزاد را
دختر کند.
سرخـط خبـرهای «پزشکی»
newzes.ir/category/3/سرخـط-خبـرهای-پزشکی
‎در این مطلب با بزرگ ترین عقاب دنیا آشنا می شوید. . گرفتن خون با روش جدید .
بیشترین سوالی که این روزها با آن مواجه هستم، میخواهم فرزندم پسر شود چه رژیمی را .
در تعیین جنسیت جنین تاثیرگذار هستند و باعث دختر شدن آن می شوند اگر فرزند .Searches related to روش تعیین جنسیت جنین، می خواهم فرزندم دختر شود
Previous



آیا به علت استمناء من بچه دار نمی شوم و آیا آب منی که در سن بلوغ از . - 1
www.islamquest.net/fa/archive/question/fa6283
‎من از سن 13 سالگی خود ارضایی کرده ام تا الان که 15 سال دارم می خواستم بدانم آیا من
بچه دار نمی شوم و آیا آب منی که در سن بلوغ از انسان خارج می شود از من خارج می شود یا نه
؟
«پرونده های فعال*» - دکتر خرسند
www.khorsand.org/main/archives/uoeuuoeu_uoeu_uoeoeu/
‎مقدمه: در شمال ایرن در بابل دختر خانمی از سن کمتراز 19 سالگی با دارو و تخت .
جهانیان برساند خوشبختانه روش « خوراکی درمانی پرفسور خرسند » تاکنون انواع
بیماریهای . اکنون از شما می خواهم در زمینه رفع مشکل تکلم یکتا به من کمک کنید و
همچنین اگر . جنین ناسالم چهارماهه - یکبار هم سزارین برای تولد فرزندم مطلبی که
لازم میدانید .
درخصوص همجنس گرایی | رسانه آموزشی دکتر شمشیری
drshamshiri.com/?page_id=1114
‎از شما می خواهم فقط به نشر مطالب اقدام کنید و هرگز با زندگی دگرباشان به صورتی
. گرایش و پزشکی چون شما که بخواهد به آن فرد مشاوره بدهد متهم می شود به ندانستن.
. روش برخورد با هرکدام کاملا متفاوت است و شما هنوز همجنس گرای با هویت مذهی دارای
. بخش مربوط به تعیین جنسیت در زیر غده هیپوتالاموس در ترانس ها واژگون می شه
پس .
للبیت | نوزاد غربالگری غربالگری نوزاد | جستجو |
lalebit.ir/list/نوزاد+غربالگری+غربالگری+نوزاد.html
‎مادر باعث ازدیاد سدیم در شیر می شود و این میزان بالای سدیم به نوزاد . خارج از رحمحتما
قبل از بارداری وزن و قدتان را اندازه بگیریدتعیین جنسیت فرزند قبل از بارداری و ل
. د خیلی از زوج‌ها می‌گویند فرقی نمی‌کند بچه دختر باشد یا پسر و سالم بودن آن
مهم‌تراست. . یکسان و یا به علل مختلف دیگر مایل هستند خود جنسیت فرزندشان را
تعیین .
zaum/fa_50K.txt at master · zacharydenton/zaum · GitHub
https://github.com/zacharydenton/zaum/blob/master/public/./fa_50K.txt
‎می 1036162. این 991774. که 711589 . شود 334990. شد 329191 . روش 25923.
یکشنبه 25906 . تعیین 24082. مالی 24041 . دختر 8466 . طلا 8362. خواهم 8361.
وسایل 8351. بچه 8348. قول 8345. زلزله 8338. معاصر 8325 . فرزند 7376 .
جنسیت 830 . جنین 599. نگری 599. آلبانی 599. وفات 598. ایستگاههای 598.
سویه 598.
بارداری ونازائی،قاعدگی - زیتون(روان شناسی ازدواج)
zatun2002.persianblog.ir/tag/بارداری_ونازائی،قاعدگی
‎آیا داروهای ضد فشارخون می توانند موجب ناتوانی جنسی ‌شود یا خیر؟ . می خوام بدونم
ایا صیغه ام با اون پسر باطل شده یا نه؟ . بر سر جنس فرزند اختلاف نظر وجود دارد؛
عده ای طرفدار دختر و عده ای دوستدار پسر هستند شاید هم برای بعضی . در ادامه به شرح
دقیق روشهای تعیین جنسیت جنین قبل از لقاح خواهیم پرداخت اما لازم است که بدانید
این .
مردانی که به زندگی خود خیانت می‌کنند
www.hamseda.ir/fa/news/1616
‎20 ژانویه 2009 . چطور زنان هر مقدار که میخواهند برای خود مهریه تعیین میکنند و نامش هم . ولی زنان
انقدر منطق انسانی و شعور سشان می شود که پایبند اصول زناشوئی باشند. . ما به
همسر و بچه خودش داره خیانت می کنه و با دختر خانم دیگری ارتباط برقرار . دقیقا حرف
منو زدی من از همسرم توقع زیادی ندارم فقط می خوام خیانت نکنه دروغ نگه همین.
جمعه پنجم خرداد 1391 - روانپزشک-روان درمانگر-روانکاو - پرشین بلاگ
doctorshamsansari.persianblog.ir/1391/4/
‎ولی در اواسط دوره نوجوانی تعداد دختران افسرده بیشتر از پسرها است و مشابه الگوی
افسردگی در . جنسیت:‌زنان بیشتر از مردان افسرده می‌شوند شاید به این دلیل که مردان
کمتر اجازه می‌دهند . هرگاه احساس تنش می‌کنید از روش‌های خودآرام‌بخشی استفاده کنید.
. استرس فشاری است که در اثر تغییرات ایجاد شده در محیط به بدن تحمیل می شود.
چرا خدا بعضی از انسان ها را بدبخت آفریده؟ | شهر سوال
www.soalcity.ir/node/1864
‎27 مه 2013 . و بالعکس اگه گه کسی هم تن ناسالم و فرزند نا اهل و فقر و جنگ اعصاب . شعر نگو،
خداست که از قبل تعیین کرده کی خوشبخت شه کی بدبخت شه . اما من از خدا می خواهم
که آنها را در این دنیا مورد عذاب قرار دهد تا حداقل ما کمی . ‌هر فردی احتمال دارد افسرده شود
اما برخی از افراد احتمال بیشتری برای افسرده شدن دارند. جنسیت:
15 راه برای صمیمی شدن با فرزندمان
parsblogs.ir/tag/15+راه+برای+صمیمی+شدن+با+فرزندمان.html
‎این روزها بحث تعیین جنسیت جنین به موضوع داغی تبدیل شده که خیلی از . راستی
اگر انتخاب جنسیت فرزند آسان بود، چند درصد افراد دختر یا پسر بودن کودکشان را
انتخاب می‌کردند؟ . دلش می خواست سرگذشت زندگی اش در مجله چاپ شود تا وقتی
فرزندمان بزرگ شد، داستان زندگی و مبارزه مادرش . میدانم این روزها خیلی زیاد از
محبتت می خواهمSearches related to روش تعیین جنسیت جنین، می خواهم فرزندم دختر شود
Previous

  • ۹۵/۱۰/۲۷
  • ۷۵۹ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی