تفریحی سرگرمی




 

متاسفانه خیلی از دانش آموزان و دانشجویان با روش های مختلف و بعضی مواقع عجیب در امتحانات تقلب می کنند. این روزها تقلب خیلی عادی شده است و حتی خیلی ها غیر قانونی بودن تقلب را فراموش کرده اند.

روش های عجیب و غریب برای تقلب در امتحانات

به گزارش آلامتو به نقل از مجله مهر:«درس بخوانید برای اخذ مدرک نه برای درک مطلب» این جمله شاید این روزها به بزرگترین مانیفست بچه محصل­های سرزمینمان تبدیل شده است تا جایی که آدم‌ها همه تلاششان در جهت تحصیل در مدرسه و دانشگاه را منعطف به گرفتن نمره می‌کنند و هرز گاهی کار را به جایی می‌رسانند که دیگر برای خیلی‌هایمان مهم نیست که هدف وسیله را توجیه می‌کند یا نه ؛ برای همین می‌توان گفت تقلب در ایام امتحانات تنها راه میان بری است که می‌تواند برای بسیاری حکم نجات از مهلکه مردود شدن را داشته باشد و از این رو دانش آموزان و دانشجویان ایرانی همیشه در صدد این هستند که برای موفقیت هر چه بیشتر دست به راه‌ها و سبک‌های متفاوت بزنند. به همین بهانه و با سپری کردن ایام امتحانات به سراغ راه و روش‌های متفاوت تقلب رفتیم. روش‌هایی که هر کدامشان با اینکه یک تخلف محسوب می‌شوند ولی درکنارش به خلاقیت دانش آموزان و دانشجویان ایرانی پهلو می‌زنند.

مقاله مرتبط: 9 روش تاثیرگذار برای درس خواندن

فرمول را ماشین‌حساب مهندسی نوشتیم

دانشجویان مختلف هرکدامشان بسته به رشته‌هایی که در آن درس می‌خوانند روش‌های متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند. علی و امین که هر دو نفرشان از دانشجویان رشته مهندسی هستند می‌گویند در کنار روش‌های سنتی‌ای که بین دانشجویان تمام رشته‌ها متداول است یکی از روش‌هایی که شاید بیشتر مختص بچه‌های ریاضی و فنی باشد کاربرد و استفاده از ماشین‌حساب است.« خیلی‌ها می‌دانند که در رشته‌های مهندسی و فنی بردن ماشین‌حساب سر جلسه امتحان ممنوع نیست و همه دانشجویان می‌توانند سر جلسه از آن استفاده کنند اما یکی از ویژگی‌هایی که ماشین‌حساب مهندسی نسبت به بقیه دارد حافظه آن است . یعنی شما می‌توانید به اندازه دو تا سه صفحه ورقه امتحانی در ماشین‌حسابتان فرمول بنویسید و بعد از آن استفاده کنید مثلاً یک بار یکی از استادهای ما گفته بود که از ۲۳ سوال مشخص در جزو سه سوال برای امتحان می‌دهد. من ۲۱سؤال از آن ۲۳ سؤال را توی حافظه ماشین‌حسابم جا دادم ولی از شانس بدم دو سؤال از سه سؤالی که استاد در امتحان داده بود دقیقا همان‌هایی بود که در حافظه جا نشده بود و من آن امتحان را افتادم. همین شد که ترم بعد ماشین‌حساب بهتری خریدم.(با خنده)»

روش های جالب تقلب دانشجویان و دانش آموزان در امتحانات

با موبایل سؤال را ارسال و جواب را دریافت می‌کنیم

با پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن استفاده از تلفن همراه رفته رفته روش سنتی در تقلب هم جای خودش را به روش‌ها نوین و به روزتر داد به شکلی که این روزها استفاده از موبایل در بین دانشجویان تبدیل به یکی از ابزارهای مهم و کلیدی در تقلب شده است. سعید دانشجوی مهندسی مواد یکی از دانشگاه‌های سراسر است او درباره کاربرد موبایل در امتحانات این طور می‌گوید:« یکی از کارهایی که در حین امتحانات در دانشگاه ما انجام می‌دهند این است که امکان دسترسی به اینترنت را قطع می‌کنند تا بچه‌ها نتوانند از تلگرام و واتس آپ استفاده کنند ولی خب کاری که بچه‌ها می‌کنند این است که از بلوتوث استفاده می‌کنند به شکلی که عده‌ای پشت درهای ورودی می‌ایستند تا بچه‌ها با بلوتوث عکس سؤالات را بفرستند و متقابلاً از بیرون عکس پاسخ سؤالات را هم دریافت کنند.» اما پریسا که دانشجوی حسابداری دانشگاه علمی کاربردی است می‌گوید در دانشگاه آنها حتی مشکل اینترنت هم وجود ندارد و بچه‌ها به راحتی می‌توانند از تلگرام استفاده و سؤال و جواب‌ها را با یکدیگر رد و بدل کنند.

مقاله مرتبط: مهارت هایی برای فراموش نکردن درس ها

تقلب نویسی با خودکارهای نامرئی

«به همراه داشتن هر گونه نوشته یا برگه اضافی، جزوه، کتاب و هر وسیله‌ای غیر از برگه امتحانی در جلسه آزمون تقلب محسوب می‌شود.»این جمله آشنایی است که حتماً همگی ما در طول دوران تحصیلمان با آن رو به رو شده ایم؛ ولی نکته جالب توجه درباره این اخطاریه این است که در بیشتر مواقع دانش آموزان و دانشجویان درحین امتحان از خود این برگه برای تقلب کردن استفاده می‌کنند. با این حال نکته جالب‌توجه در استفاده از این برگه که بیش از پیش خیال افراد را راحت می‌کند آمدن نوشت‌افزارهای جدید است تا جایی که نازنین دانش‌آموز سال اول دبیرستان درباره کارایی آنها این‌طور می‌گوید « خوبی این خودکارها این است که در ظاهر نامرئی می‌نویسند یعنی شما از قبل می‌توانید به راحتی پیش از امتحان تمام جواب‌ها و نکات کلیدی را با خیال راحت پشت کارت ورود به جلسه بنویسید بدون اینکه اصلاً چیزی مشخص باشد ولی در حین امتحان با استفاده از نور لامپ کوچکی که روی خود خودکار است به راحتی از پاسخ‌ها استفاده کنید.»

با روش دنده‌ای تست می‌زنیم

احسان دانشجوی روابط عمومی دانشگاه پیام نور است او می‌گوید در کنار راه‌های پر دردسر و پر خطر امتحانات تشریحی برای امتحانات تستی راه‌های راحت‌تری وجود دارد تا افراد به آسانی به پاسخ‌های موردنیازشان برسند. یکی از این روش‌ها روش دنده‌ای است.«این روش به شکلی است که بچه‌ها با پاهایشان و با در نظر گرفتن الگوی دنده‌های اتومبیل تست‌ها را جواب می‌دهند؛ یعنی اگر جواب گزینه یک باشد باید پایتان را جلو بگذارید یا اگر جواب دو باشد پایتان را عقب بگذارید و به همین ترتیب جواب سؤالات بعدی»

روش های جالب تقلب دانشجویان و دانش آموزان در امتحانات

با کف کفش کنار دستی هایمان به سؤالات پاسخ می‌دهیم

یکی از ویژگی‌هایی که بیش از پیش به کارآمد بودن تقلب در جلسات امتحانی کمک می‌کند همکاری و تعاملی است که در حین برگزاری امتحان بین دانش آموزان و دانشجویان شکل می‌گیرد تا جایی که حامد؛ یکی از دانش آموزان سال دوم دبیرستان می‌گوید یکی از کارهایی که برای تقلب انجام می‌دهند این است که برگه‌های تقلب را در قطعات کوچک و با ماژیک پررنگ به صورت ریز می‌نویسند و آن را در قطعات متوسط کف کفش آدم‌های کنار دستی شان می‌چسبانند به شکلی که حین امتحان با پا روی پا انداختن طرف مقابل شما می‌توانید از جواب‌های سؤالات امتحان استفاده کامل را ببرید.

ساخت قرقره در لوله‌های خودکار

یکی از حرفه‌ای‌ترین روش‌های تقلب در طی چند سال گذشته شاید به همین روش تعلق بگیرد روشی که شاید ساخت آن کمی زمان بر باشد اما بعد از آن می‌تواند بیشترین بازدهی در نمره آوردن را برای دانشجو یا دانش‌آموز موردنظر داشته باشد به شکلی که شما در این روش می‌توانید با فنر و قرقره در دو طرف خودکارتان جواب‌های مورد نظر را بنویسید و آن را در لوله خودکارتان جاساز کنید.

چرا تقلب می‌کنیم؟/ ما با این سیستم بزرگ شدیم

شب امتحان چیست؟ شبی است که دانشجویان ایران زمین متفق‌القول تصمیم می‌گیرند از نیمسال بعد حتماً در طول ترم ساعاتی را به مطالعه‌ی دروس بپردازند.اما اغلب دچار فراموشی می‌شوند. برای همین هم تقلب شاید اولین و آخرین گزینه برای کسانی باشد که این دوران را با کابوس مشروط و مردود شدن سپری می‌کنند. «شاید هر حرفی بزنم توجیه به نظر بیاید ولی اتفاقی که نمی‌شود آن را انکار کرد این است که ما با این سیستم بزرگ شدیم شما خودتان از کلاس اول دبستان تا به الان را به یاد بیاورید، می‌بینید که نه معلم‌ها و نه خانواده‌ها هیچ وقت یاد گرفتن و نگرفتن درس برایشان مهم نبود همیشه آن کسی عزیز دردانه بقیه به حساب می‌آمد که نمره بالاتری داشته باشد. این نمره است که همیشه برای همه ما مهم بوده و بعدها تبدیل به یک دغدغه بزرگ‌شده حالا گرفتنش هم می‌تواند با درس خواندن باشد هم می‌تواند با تقلب کردن.»

روش های جالب تقلب دانشجویان و دانش آموزان در امتحانات

به خاطر ترس از شهریه‌ها تقلب می‌کنیم

رضا دانشجوی سال سوم مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد است. او می‌گوید دغدغه نمره داشتن و ترس از افتادن بین دانشجویان دانشگاه آزاد بیشتر از دانشگاه‌های سراسری است و این طور تقلب کردنش را توجیه می‌کند.« راستش را بخواهید من در دوره مدرسه انقدر توی خط تقلب کردن نبودم این موضوع چندان برایم مهم نبود ولی از وقتی که دانشگاه قبول شدم و درگیر شهریه‌ها بیشتر زمانم به جای درس خواندن به کار کردن می‌رود از طرفی هم شهریه‌های هر ترم ما بالای یک میلیون است برای همین اصلاً نمی‌توانم روی افتادن ریسک بکنم و به ناچار به تقلب متوسل می‌شوم.»

معلممان به کلید سؤالات ۱۰ داده بود

اما یکی دیگر از دانش آموزان تقلب کردنش برای تقلب کردن و خلاقیت به خرج دادن در این راه بهانه دیگری می‌آورد و می‌گوید گاه بد درس دادن معلم‌ها و سخت‌گیری بیش از اندازه آنها باعث می‌شود تا ما سراغ تقلب کردن برویم مثلا همین امسال ما معلم ریاضی داشتیم که خودش می‌گفت چند سال پیش مصحح حوزه امتحان نهایی بوده و موقع تصحیح به کلید ۱۰ داده است خب شما تصور کنید به ما چقدر می‌دهد.

روش های جالب تقلب دانشجویان و دانش آموزان در امتحانات

مراقب‌ها بابت حق‌السکوت ۵۰هزار تومان می‌گیرند

تا پیش از این بسیاری از ما تصور می‌کردیم که برای انجام یک تخلف و تقلب در امتحان مهارت خود شخص و در عین حال تعامل بین فردی دانشجویان می‌تواند از دو فاکتور موفقیت‌آمیز این امر باشد اما امین می‌گوید که در کنار این دو مورد، توجه به مراقبان امتحان مورد سومی است که باید دانشجویان در حین تقلب حتماً آن را در نظر بگیرند ولی نکته جالب توجه رویکرد نوینی است که افراد و مراقبان در برخورد با یکدیگر و به تازگی در پیش گرفته‌اند و طی یک معامله به توافق رسیده‌اند.«در طول این چند سالی که من دانشجوی رشته مهندسی هستم شاید از بین مراقبان زیادی امتحانی چهار پنج نفری باشند که کاملاً با فوت های کوزه‌گری تقلب آشنایی دارند و می‌توانند مچ دانشجو را بگیرند که بچه‌ها با آن چند نفر هم وارد مذاکره شده‌اند طوری که به ازای هر تقلبی که از بچه‌ها می‌گیرند بچه‌ها ۵۰ هزار تومان حق‌السکوت به آن‌ها می‌دهند.»

نوشته روش های جالب تقلب دانشجویان و دانش آموزان در امتحانات اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.


لینک منبع این نوشته :
http://www.topnaz.com/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%a7%d9%84%d8%a8-%d8%aa%d9%82%d9%84%d8%a8-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2/


روش های جالب تقلب دانشجویان و دانش آموزان در امتحانات - تاپ ناز
www.topnaz.com/روش-های-جالب-تقلب-دانشجویان-و-دانش-آموز/
‎4 ساعت قبل . متاسفانه خیلی از دانش آموزان و دانشجویان با روش های مختلف و بعضی مواقع عجیب در
امتحانات تقلب می کنند. این روزها تقلب خیلی عادی شده است و حتی .
روش های جالب تقلب دانشجویان و دانش آموزان در امتحانات - نیمباز
nimbuzzi.ir/روش-های-جالب-تقلب-دانشجویان-و-دانش-آموز/
‎2 ساعت قبل . متاسفانه خیلی از دانش آموزان و دانشجویان با روش های مختلف و بعضی مواقع عجیب در
امتحانات تقلب می کنند. این روزها تقلب خیلی عادی شده است و حتی .
روش تقلب در امتحان - روش تدریس
raveshtadris.com/30-روش-تقلب-در-امتحان/
‎بعضی از روش‌های تقلب در امتحان قدیمی هستند برخی جدید. . ۶- در برگه های امتحانی
که جای اسم و فامیل خالی گذاشته شده که دانش آموز یا دانشجو خودش پر کند . این کار .
روش های جالب تقلب دانشجویان و دانش آموزان در امتحانات
sinka.ir/news/144045
‎n\n \nروش های جالب تقلب دانشجویان و دانش آموزان در امتحانات\n. . روش خرید: برای
خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب .
روش های جالب تقلب دانشجویان و دانش آموزان در امتحانات | دمادم
damadam.ir/./روش-های-جالب-تقلب-دانشجویان-و-دانش-آموزان-در-امتحانات/./7252589
‎متاسفانه خیلی از دانش آموزان و دانشجویان با روش های مختلف و بعضی مواقع عجیب در
امتحانات تقلب می کنند. این روزها تقلب خیلی عادی شده است و حتی خیلی ها .
جدیدترین روشهای تقلب در امتحانات رسید! - دوستی ها
www.doustiha.ir/./جدیدترین-روشهای-تقلب-در-امتحانات-رسید.html
‎گزارش تصویری از جدیدترین روش های تقلب کردن هر چند روز دانشجو سپری شد اما به
. را به پایان می رسانند امروز مجموعه روش های جالب و دیدنی از نحوه تقلب کردن رو به شما
نشان خواهیم داد. . ولی فکر کنم دانش آموزان دستگاه اپدیتشون بهتر کار می کنه.
انواع روش‌های تقلب در جلسه امتحان (+عکس) - پول‌نیوز
www.poolnews.ir/fa/news/./انواع-روش‌های-تقلب-در-جلسه-امتحان-عکس
‎به همین منظور، در پایگاه اینترنتی کورآ از کاربران خواسته شد تا روش‌های جدید تقلب
که از . لی های، معلم دبیرستان، می‌گوید که دانش‌آموزان امروزی از حیث تقلب نوآوری
دارند. . روش‌های تقلب است - چند هفته پیش به 3000 دانشجوی دانشگاه رانگسیت
تایلند .
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان .
www.mehrnews.com/news/./دانشجویان-چگونه-تقلب-می-کنند
‎20 ساعت قبل . تقلب راه میان بری است که محصلان برای کسب نمره به سراغ آن می روند. . عموم از دست
داده و افراد برای انجامش هر روز از ترفندهای جدید استفاده می کند. . درس می‌خوانند روش‌های
متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند. . مواقع دانش آموزان و
دانشجویان درحین امتحان از خود این برگه برای تقلب کردن استفاده می‌کنند.
جالب ترین روش های تقلب دانشجویان در جلسه امتحان
baznashr24.com/./جالب+ترین+روش+های+تقلب+دانشجویان+در+جلسه+امتحان
‎21 دسامبر 2016 . جالب ترین روش های تقلب دانشجویان در جلسه امتحان. ۱۰:۴۷:۲۰ . دانشجویان و دانش‌آموزان
برای کارایی مغز قبل از امتحان چه باید بخورند. ۱۱:۱۲:۲۱ .
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ - آفتاب
aftabnews.ir/fa/news/420558/دانشجویان-چگونه-تقلب-می‌کنند
‎9 ساعت قبل . تقلب راه میان بری است که محصلان برای کسب نمره به سراغ آن می روند. . عموم از دست
داده و افراد برای انجامش هر روز از ترفندهای جدید استفاده می کند. . درس می‌خوانند روش‌های
متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند. . مواقع دانش آموزان و
دانشجویان درحین امتحان از خود این برگه برای تقلب کردن استفاده می‌کنند.



روش‌های مبتکرانه دانش آموزان برای تقلب در امتحانات (تصاویر) - رویداد۲۴
rouydad24.ir/./روش‌های-مبتکرانه-دانش-آموزان-برای-تقلب-در-امتحانات-تصاویر
‎20 دسامبر 2016 . دانش آموزان و دانشجویان در سراسر جهان همواره روش‌هایی برای درس نخواندن و کسب نمره .
جواب‌ها زیر چسب زخم، روش‌های مختلفی برای تقلب در جلسه امتحان ابداع شده است. .
تصویری از کری‌خوانی هافبک جدید استقلال یرای پرسپولیسی‌ها .
روش های تقلب
taghalob1.blogfa.com/
‎روش های تقلب - تقلب تضمینی برای دانش آموزان،دانشجوها،کنکوری ها وهرکی که نیاز
داره. . دانش​آموزی که به شکل بسیار پیشرفته قصد تقلب در امتحان کنکور را داشت
، از سوی پلیس چین دستگیر شد. . اجرایی کم باشد با فراخوانی از دانشجویان دعوت
می شود که در کنکور به دانشگاه کمک کنند و چند هفته بعد از . عکس هایی جالب از
تقلب.
دانشجویان ورودی91،92 دانشگاه فرهنگیان - روش های تقلب در امتحانات
ahwaz-farhangian91.blogfa.com/post/./روش-های-تقلب-در-امتحانات
‎دانشجویان ورودی91،92 دانشگاه فرهنگیان - روش های تقلب در امتحانات - وبلاگ خبری
دانشجویان . چون امتحانات خرداده یه پست واسه روش های تقلب گذاشتم (شاید رستگار
شوید در امتحانات) فرشته چشم . متن کامل آیین نامه جدید آموزشی دوره کارشناسی
پیوس.
جالب ترین روش های تقلب دانشجویان +عکس - روزپلاس
roozplus.com/fa/news/./جالب-ترین-روش-های-تقلب-دانشجویان-عکس
‎21 دسامبر 2016 . تقلب کردن سر جلسه امتحان یکی از بخش های جدائی ناپذیر تحصیل در مدرسه یا
دانشگاه محسوب می شود. بسیاری از دانشجوها بدون مطالعه درس ها و آمادگی .
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ - رازق
www.razegh.com/fa/news223913.aspx
‎19 ساعت قبل . تقلب راه میان بری است که محصلان برای کسب نمره به سراغ آن می روند. . عموم از دست
داده و افراد برای انجامش هر روز از ترفندهای جدید استفاده می کند. . درس می‌خوانند روش‌های
متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند. . مواقع دانش آموزان و
دانشجویان درحین امتحان از خود این برگه برای تقلب کردن استفاده می‌کنند.
آموزش روشهای تقلب در امتحان،کاملا واقعی و تضمینی، همیشه بیست .
www.tooptarinha.com/./1051-amvzsh-rvshhae-tghlb-dr-amthankamla-vaghae-v-tzmene-hmeshh-best-bgeredaks.html
‎روشهای نوین در تقلب کردن در امتحانات. . »بر اساس نسخه ی جدید 8.551.25 و تاون هال
11 . «در اعتراض به تقلب گسترده ای که سر جلسه ی امتحان از سوی دیگر دانشجویان
شاهد بودم . «موضوع تحقیق و کنفرانس: بررسی علل قبولی بالای دانش آموزان یزدی در
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟
www.pishamad.com/./592-دانشجویان-چگونه-تقلب-می‌کنند؟.html
‎به همین بهانه و با سپری کردن ایام امتحانات به سراغ راه و روش‌های متفاوت تقلب رفتیم
. جالب توجه درباره این اخطاریه این است که در بیشتر مواقع دانش آموزان و دانشجویان .
نسخه چاپی - دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ - خبرنامه دانشجویان ایران
iusnews.ir/fa/print/223178/
‎به همین بهانه و با سپری کردن ایام امتحانات به سراغ راه و روش‌های متفاوت تقلب رفتیم
. جالب توجه درباره این اخطاریه این است که در بیشتر مواقع دانش آموزان و دانشجویان .
جالب ترین روش های تقلب دانشجویان در جلسه امتحان +تصاویر
agreatsunrise.rozblog.com/./جالب-ترین-روش-های-تقلب-دانشجویان-در-جلسه-امتحان-تصاویر.html
‎24 دسامبر 2016 . جالب ترین روش های تقلب دانشجویان در جلسه امتحان +عکس | پایگاه . . روش های
تقلب - تقلب تضمینی برای دانش آموزان،دانشجوها،کنکوری ها وهرکی .
تریبون - انواع روش های تقلب دانشجویان در امتحان
3bune.ir/post/v5ytGkDFCo
‎به همین بهانه و با سپری کردن ایام امتحانات به سراغ راه و روش های متفاوت تقلب .
جالب توجه درباره این اخطاریه این است که در بیشتر مواقع دانش آموزان و دانشجویان
درحین .
Previous



انواع روش های تقلب دانشجویان در امتحان
world01.ir/انواع-روش-های-تقلب-دانشجویان-در-امتحان/
‎18 ساعت قبل . به نقل از world01 تقلب راه میان بری است که محصلان برای کسب نمره به سراغ آن می
روند. . از دست داده و افراد برای انجامش هر روز از ترفندهای جدید استفاده می کند. . مواقع
دانش آموزان و دانشجویان درحین امتحان از خود این برگه برای تقلب .
پایگاه خبری تحلیلی دانشجو آزادخفن ترین روش های تقلب کردن در .
daneshjooazad.ir/خفن-ترین-روش-های-تقلب-کردن-در-امتحانات/
‎31 دسامبر 2016 . خفن ترین روش های تقلب کردن در امتحانات . برای شما جالب ترین روش های تقلب
کردن را نشان می دهیم که دانشجویان و دانش آموزان به کار گرفته اند. . اما شاید برایتان
جالب باشد بدانید که برخی از محصلان و دانشجویان روش های بسیار .
خبرگزاری تسنیم - دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟
https://www.tasnimnews.com/fa/./دانشجویان-چگونه-تقلب-می-کنند
‎13 ساعت قبل . تقلب راه میان بری است که محصلان برای کسب نمره به سراغ آن می روند. . عموم از دست
داده و افراد برای انجامش هر روز از ترفندهای جدید استفاده می کند. . درس می‌خوانند روش‌های
متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند. . مواقع دانش آموزان و
دانشجویان درحین امتحان از خود این برگه برای تقلب کردن استفاده می‌کنند.
تدبیر - دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟
www.tadbirkhabar.com/news/society/133544
‎5 ساعت قبل . تقلب راه میان بری است که محصلان برای کسب نمره به سراغ آن می روند. . عموم از دست
داده و افراد برای انجامش هر روز از ترفندهای جدید استفاده می کند. . درس می‌خوانند روش‌های
متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند. . مواقع دانش آموزان و
دانشجویان درحین امتحان از خود این برگه برای تقلب کردن استفاده می‌کنند.
روش های عجیب و غریب تقلب کردن سر جلسه امتحان - خواجه جک ، سایت .
www.khajejoke.com/./روش-های-عجیب-و-غریب-تقلب-کردن-سر-جلسه-ام/
‎1 روز پیش . روش های عجیب و غریب تقلب کردن سر جلسه امتحان . به روزهای امتحان نزدیک شده ایم،
دانش آموزان و دانشجویان در تکاپوی آماده شدن برای جلسه امتحان و مرور درس ها می . حتی
این خلاقیت ها تا آن جا پیش می رود که به اختراعات جالب هم می انجامد.
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ - وبگردی
webgardi.yjc.ir/fa/news/194265/دانشجویان-چگونه-تقلب-می‌کنند
‎18 ساعت قبل . تقلب راه میان بری است که محصلان برای کسب نمره به سراغ آن می روند. . عموم از دست
داده و افراد برای انجامش هر روز از ترفندهای جدید استفاده می کند. . درس می‌خوانند روش‌های
متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند. . مواقع دانش آموزان و
دانشجویان درحین امتحان از خود این برگه برای تقلب کردن استفاده می‌کنند.
آخرین خبر |دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟
akharinkhabar.ir/interestings/3220600
‎13 ساعت قبل . . که در آن درس می‌خوانند روش‌های متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند
. . یکی از حرفه‌ای‌ترین روش‌های تقلب در طی چند سال گذشته شاید به همین روش . اما
یکی دیگر از دانش آموزان تقلب کردنش برای تقلب کردن و خلاقیت به خرج . باید
دانشجویان در حین تقلب حتماً آن را در نظر بگیرند ولی نکته جالب توجه .
عجیب ترین روش برای جلوگیری از تقلب دانش اموزان در امتحان! +عکس .
www.dustaan.com/عجیب-ترین-روش-برای-جلوگیری-از-تقلب-دانش/
‎6 روز پیش . یک مدرسه چینی برای اینکه مانع تقلب کردن دانش اموزان در هنگام امتحان شود، دست به
ابتکار بسیار عجیبی زده است! . اما مدرسه‌ای در چین روش جالبی برای جلوگیری از
تقلب ابداع کرده است. . عجیب ترین روش های تقلب توسط دانشجویان!
خفن ترین روش های تقلب کردن در امتحانات - پارس ناز
www.parsnaz.ir/خفن-ترین-روش-های-تقلب-امتحانات.html
‎خفن ترین روش های تقلب کردن در امتحانات. اکنون که در فصل امتحانات هستیم برای
شما جالب ترین روش های تقلب کردن را نشان می دهیم که دانشجویان و دانش آموزان به کار .
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ - تدبیر و امید
tadbirvaomid.ir/fa/news/141624/دانشجویان-چگونه-تقلب-می‌کنند
‎4 ساعت قبل . تقلب راه میان بری است که محصلان برای کسب نمره به سراغ آن می روند. . عموم از دست
داده و افراد برای انجامش هر روز از ترفندهای جدید استفاده می کند. . درس می‌خوانند روش‌های
متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند. . مواقع دانش آموزان و
دانشجویان درحین امتحان از خود این برگه برای تقلب کردن استفاده می‌کنند.
Previous



انواع روش های تقلب دانشجویان در امتحان - سودا
3vda.ir/news/234824
‎به همین بهانه و با سپری کردن ایام امتحانات به سراغ راه و روش‌های متفاوت تقلب رفتیم
. جالب توجه درباره این اخطاریه این است که در بیشتر مواقع دانش آموزان و دانشجویان .
میگنا - چرا دانش آموزان تقلب می کنند ؟ + عکس
www.migna.ir/vdcc.0q4a2bq4sla82.html
‎12 فوریه 2012 . آغاز ثبت نام پذیرش دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران · سیگار سالانه جان ۶ میلیون .
جدول زمانبندی جدید برگزاری امتحانات لغو شده 50 دانشگاه کشور · مراسم تشییع دو .
2- راهکار های پیشنهادی به خود دانش اموزان برای جلوگیری از تقلب . 3-توضیح انواع
روش های تقلب درمدارس ورا ههای جلوگیری از ان. 4-بیان نتایج تقلب از .
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ | فرهنگ نیوز – دیار مهر
deyaremehr.ir/31688
‎20 ساعت قبل . . که در آن درس می‌خوانند روش‌های متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند
. . یکی از حرفه‌ای‌ترین روش‌های تقلب در طی چند سال گذشته شاید به همین روش . اما
یکی دیگر از دانش آموزان تقلب کردنش برای تقلب کردن و خلاقیت به خرج . باید
دانشجویان در حین تقلب حتماً آن را در نظر بگیرند ولی نکته جالب توجه .
خفن ترین روش های تقلب کردن در امتحانات
ablako.ir/news/5058
‎خفن ترین روش های تقلب کردن در امتحانات \n اکنون که در فصل امتحانات هستیم برای
شما جالب ترین روش های تقلب کردن را نشان می دهیم که دانشجویان و دانش آموزان به .
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ +تصاویر | روزگاران
roozegaran.com/1395/./دانشجویان-چگونه-تقلب-می‌کنند؟-تصاویر/
‎6 ساعت قبل . . که در آن درس می‌خوانند روش‌های متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند
. . یکی از حرفه‌ای‌ترین روش‌های تقلب در طی چند سال گذشته شاید به همین روش . اما
یکی دیگر از دانش آموزان تقلب کردنش برای تقلب کردن و خلاقیت به خرج . باید
دانشجویان در حین تقلب حتماً آن را در نظر بگیرند ولی نکته جالب توجه .
مدل جدید از ترفندهای تقلب سر جلسه امتحان + عکس
www.sefidak.com/pic-model/various/photo-humor/ترفند-تقلب
‎7 دسامبر 2014 . آموزش تقلب , عکس از تقلب دانشجویان , ترفندهای تقلب دانش آموزان خارجی ,
جدیدترین روشهای تقلب سر جلسه امتحان , مدل های جدید تقلب.
دانشجویان چرا تقلب می‌کنند؟ چگونه تقلب می‌کنند؟ از تست زنی دنده‌ای .
www.mefda.ir/./دانشجویان-چرا-تقلب-می-کنند-چگونه-تقلب-می-کنند-از-تست-زنی-دنده-ای
‎16 ساعت قبل . به گزارش مفدا، می‌توان گفت تقلب در ایام امتحانات تنها راه میان بری است که . از این
رو برخی دانش آموزان و دانشجویان ایرانی در صدد این هستند که برای موفقیت هر . آن
درس می‌خوانند روش‌های متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند. . نکته
جالب توجه درباره این اخطاریه این است که در بیشتر مواقع دانش آموزان و .
روشی خنده‌دار برای جلوگیری از تقلب +عکس - سینما خبر
www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=110685
‎6 روز پیش . مدرسه‌ای در چین برای جلوگیری از تقلب در میان دانش‌آموزان به کار جالبی دست زده است.
. جالب‌ترین روش‌های تقلب دانشجویان در جلسه امتحان +تصاویر.
نکاتی چند درمورد روشهای صحیح مطالعه (ویژه آغاز امتحانات دانش آموزان)
vista.ir/./نکاتی-چند-درمورد-روشهای-صحیح-مطالعه-(ویژه-آغاز-امتحانات-دانش-آموزان)
‎بارها شنیده ایم که دانش آموز یا دانشجویی می گوید : ( دیگرحال و حوصله خواندن این کتاب
را ندارم ) و یا . نکاتی چند درمورد روشهای صحیح مطالعه (ویژه آغاز امتحانات دانش آموزان)
. تازیانه تقلب بر پیکر نحیف آموزش · پرورش خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی . 19
:03 -مهران حاتمی سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال شد / خبرگزاری تسنیم · 19:02 .
روش های جدید تقلب دانشجویان بر سر امتحانات - SPI News
spinews.ir/./233806-روش-های-جدید-تقلب-دانشجویان-بر-سر.html
‎3 ساعت قبل . روش های جدید تقلب دانشجویان بر سر امتحانات . از این رو دانش آموزان و دانشجویان
ایرانی همیشه در صدد این هستند که برای موفقیت هر چه بیشتر دست به .
Previous



دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ - پایگاه خبری تحلیلی مینو خبر
www.minookhabar.ir/./14885-دانشجویان-چگونه-تقلب-می‌کنند؟
‎14 ساعت قبل . تقلب راه میان بری است که محصلان برای کسب نمره به سراغ آن می روند. . آن درس
می‌خوانند روش‌های متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند. . مواقع دانش
آموزان و دانشجویان درحین امتحان از خود این برگه برای تقلب کردن استفاده می‌کنند. .
دانشجویان در حین تقلب حتماً آن را در نظر بگیرند ولی نکته جالب توجه .
جلوگیری از تقلب دانش آموزان در آزمون، ترویج اصول اخلاق دانشگاهی
tizland.ir/.آموزشی/.آموزش/جلوگیری-از-تقلب-دانش-آموزان-در-آزمون-ترویج-اصول-اخلاق-دانشگاهی/
‎اما علت گرایش دانش آموزان به تقلب چیست و راههای جلوگیری از بروز این مشکل چیست
؟ . نظام آموزش و پرورش آفریقای جنوبی به نتایج بد مدارس در آزمونهای سراسری مشهور
است. . هر سال بیش از هفتصدهزار دانشجوی کلاس دوازدهم در امتحانات سراسری دریافت
گواهی تحصیلی . برخی دانش آموزان برای تقلب از فناوریهای جدید استفاده کرده بودند
.
خفن ترین روش های تقلب کردن در امتحانات – فان نت
fun-net.ir/خفن-ترین-روش-های-تقلب-کردن-در-امتحانات/
‎4 ژانویه 2017 . اکنون که در فصل امتحانات هستیم برای شما جالب ترین روش های تقلب کردن را نشان
می دهیم که دانشجویان و دانش آموزان به کار گرفته اند.بسیاری از .
ریدی بومیدی هه هه هه - تقلب - blogfa.com
barpedaret.blogfa.com/1391/04
‎چگونگی امتحان گرفتن در شیوه ی یادگیری دانش آموزان و رغبت آنان به یادگیری
تأثیر می گذارد. . صد البته تعداد زیادی از دانشجویان که درس از همت خویش می خوانند ،
هرگز فکر تقلب به سر راه . و روشهای تقلب در امتحان چیست و چه تغییراتی کرده
است؟ . عکس العمل افراد در خصوص افرادی که تقلب کرده‌اند بسیار جالب است به طوری
افراد از .
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ - راوی نیوز
ravinews.com/news/1395/10/26/./دانشجویان-چگونه-تقلب-می‌کنند؟/
‎19 ساعت قبل . تقلب راه میان بری است که محصلان برای کسب نمره به سراغ آن می روند. . عموم از دست
داده و افراد برای انجامش هر روز از ترفندهای جدید استفاده می کند. . درس می‌خوانند روش‌های
متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند. . مواقع دانش آموزان و
دانشجویان درحین امتحان از خود این برگه برای تقلب کردن استفاده می‌کنند.
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ | پایگاه خبری تراز
www.taraznews.com/content/170475
‎18 ساعت قبل . تراز: تقلب راه میان بری است که محصلان برای کسب نمره به سراغ آن می روند. . از دست
داده و افراد برای انجامش هر روز از ترفندهای جدید استفاده می کند. . می‌خوانند روش‌های
متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند. . مواقع دانش آموزان و
دانشجویان درحین امتحان از خود این برگه برای تقلب کردن استفاده می‌کنند.
راهنمای عملی و انواع روش‌های تقلب در امتحانات +عکس | ساتین
saten.ir/51527/راهنمای-عملی-و-انواع-روش-های-تقلب-در-امت/
‎7 ژانویه 2015 . خانه / جالب و خواندنی / راهنمای عملی و انواع روش‌های تقلب در امتحانات +عکس . لی های،
معلم دبیرستان، می‌گوید که دانش‌آموزان امروزی از حیث تقلب نوآوری دارند. . روش‌های
تقلب است – چند هفته پیش به ۳۰۰۰ دانشجوی دانشگاه رانگسیت .
خفن ترین روش های تقلب کردن در امتحانات | فان 24
24fun.ir/خفن-ترین-روش-های-تقلب-کردن-در-امتحانات/
‎31 دسامبر 2016 . اکنون که در فصل امتحانات هستیم برای شما جالب ترین روش های تقلب کردن را نشان
می دهیم که دانشجویان و دانش آموزان به کار گرفته اند.بسیاری از .
راه های جلوگیری از تقلب دانش آموزان - هاوراز - blogfa.com
feridabir.blogfa.com/post-45.aspx
‎راههای جلوگیری از تقلب در دانش آموزان. مقدمه : تقلب. همه ما با معنی و مفهوم تقلب آشنا
هستیم گر . به نظر میرسد که فرد سالم نباید تقلب کند گر چه نتواند به همه سئوالات
امتحانی پاسخ دهد. . 3-توضیح انواع روش های تقلب درمدارس ورا ههای جلوگیری از ان. .
تأکید بر نکات مثبت شخصیّت دانش‌آموزان و دانشجویان، اعتماد کردن به توانایی‌های
آنان .
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ | پایگاه خبری تحلیلی میامی جوان
www.mayameyejavan.ir/?q=node/17790
‎9 ساعت قبل . . که در آن درس می‌خوانند روش‌های متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند
. . یکی از حرفه‌ای‌ترین روش‌های تقلب در طی چند سال گذشته شاید به همین روش . اما
یکی دیگر از دانش آموزان تقلب کردنش برای تقلب کردن و خلاقیت به خرج . باید
دانشجویان در حین تقلب حتماً آن را در نظر بگیرند ولی نکته جالب توجه .
Previous



روش های عجیب تقلب در امتحانات!+تصاویر
sadkhabar.ir/fa/news/./روش-های-عجیب-تقلب-در-امتحاناتتصاویر
‎18 نوامبر 2014 . در این گزارش با تعدادی از عجیب ترین روش های تقلب در امتحانات آشنا می . برخی از
دانش آموزان و دانشجویان روسی با چسباندن تقلبی بر زیر ناخن .
آنا | تصاویر/ دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟
www.ana.ir/news/177721
‎12 ساعت قبل . تقلب راه میان بری است که محصلان برای کسب نمره به سراغ آن می روند. . عموم از دست
داده و افراد برای انجامش هر روز از ترفندهای جدید استفاده می کند. . درس می‌خوانند روش‌های
متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند. . مواقع دانش آموزان و
دانشجویان درحین امتحان از خود این برگه برای تقلب کردن استفاده می‌کنند.
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ - بتانیوز
betanews.ir/news/476786/دانشجویان-چگونه-تقلب-می-کنند/
‎19 ساعت قبل . به همین بهانه و با سپری کردن ایام امتحانات به سراغ راه و روش های متفاوت . مواقع دانش
آموزان و دانشجویان درحین امتحان از خود این برگه برای تقلب کردن استفاده می کنند. با
این حال نکته جالب توجه در استفاده از این برگه که بیش از پیش .[PDF]
بررسی شیوه های متداول تقلب
guilan.ac.ir/nezarat/wp./34/./بررسی-شیوه-های-متداول-تقلب.pdf
‎1999. ). ﺑﻪ ﻫﺮ. ﺣﺎل ﺗﻘﻠﺐ اﻣﺘﺤﺎﻧﻲ. ، ﻃﺒﻖ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻋﺒﺎرت از. اﻗﺪام داﻧﺸﺠﻮ ﻳﺎ داﻧﺶ آﻣﻮز ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر. ﻗﻠﻤﺪاد
ﻧﻤﻮدن ﻛﺎر ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ دﻳﮕﺮان ﺑﻪ ﺟﺎی ﺧﻮد اﺳﺖ. (. ﺟﺎﻧﺴﻮن و ﻫﻤﻜﺎران. ،. 2002. ). در ﺗﻌﺮﻳﻔﻲ دﻳﮕﺮ. (.
ﮔﺮوﮔﻮری.
روش های جالب تقلب دانشجویان و دانش آموزان در امتحانات - نیوز
9us.ir/news/356869
‎متاسفانه خیلی از دانش آموزان و دانشجویان با روش های مختلف و بعضی مواقع عجیب در
امتحانات تقلب می کنند. این روزها تقلب خیلی عادی شده است و حتی خیلی ها غیر .
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ - صفحه اصلی
news.pishtaz.ir/explorer/1208633/دانشجویان-چگونه-تقلب-می‌کنند؟
‎9 ساعت قبل . تقلب راه میان بری است که محصلان برای کسب نمره به سراغ آن می روند. . عموم از دست
داده و افراد برای انجامش هر روز از ترفندهای جدید استفاده می کند. . درس می‌خوانند روش‌های
متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند. . مواقع دانش آموزان و
دانشجویان درحین امتحان از خود این برگه برای تقلب کردن استفاده می‌کنند.
اقدام جالب مدرسه چینی برای جلوگیری از تقلب دانش آموزان - تکناز
www.taknaz.net/اقدام-جالب-مدرسه-چینی-جلوگیری.html
‎با این روش جالب از تقلب در مدارس چین جلوگیری می کنند اگر دانش آموز این مدرسه در .
دانش آموزان و اهمیت دادن زیاد به رشد تحصیلی کودکان در تمام جنبه های اموزشی معروف .
فصل امتحانات که از راه می‌رسد دغدغه دانش‌آموزان و دانشجویان تنبل و درس‌نخوان این .
دانشجویان چگونه تقلب می کنند؟ | پیگیرنیوز
peygirnews.com/news/./دانشجویان-چگونه-تقلب-می--کنند؟.html
‎11 ساعت قبل . تقلب راه میان بری است که محصلان برای کسب نمره به سراغ آن می روند. . عموم از دست
داده و افراد برای انجامش هر روز از ترفندهای جدید استفاده می کند. . درس می‌خوانند روش‌های
متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند. . مواقع دانش آموزان و
دانشجویان درحین امتحان از خود این برگه برای تقلب کردن استفاده می‌کنند.
پایگاه خبری راه نو - دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟+تصاویر
rahenonews.com/fa/doc/./دانشجویان-چگونه-تقلب-می-کنند-تصاویر
‎10 ساعت قبل . تقلب راه میان بری است که محصلان برای کسب نمره به سراغ آن می روند. . عموم از دست
داده و افراد برای انجامش هر روز از ترفندهای جدید استفاده می کند. . درس می‌خوانند روش‌های
متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند. . مواقع دانش آموزان و
دانشجویان درحین امتحان از خود این برگه برای تقلب کردن استفاده می‌کنند.
توصیه هایی برای گذراندن شب های امتحان - آکا
ava-news.ir/search/?q=توصیه+هایی+برای.شب+های+امتحان.
‎جالب ترین روش های تقلب دانشجویان در جلسه امتحان . مدرسه ای در فضای باز استان "
هنان" چین منتشر شده که با وجود مه های سمی و غلیظ از دانش آموزان امتحان می گیرند.
Previous



دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ - بی باک نیـــوز | BibakNews
www.bibaknews.com/820667
‎20 ساعت قبل . . که در آن درس می‌خوانند روش‌های متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند
. . یکی از حرفه‌ای‌ترین روش‌های تقلب در طی چند سال گذشته شاید به همین روش . اما
یکی دیگر از دانش آموزان تقلب کردنش برای تقلب کردن و خلاقیت به خرج . باید
دانشجویان در حین تقلب حتماً آن را در نظر بگیرند ولی نکته جالب توجه .
جالب‌ترین روش‌های تقلب دانشجویان در جلسه امتحان +تصاویر | گفتمان .
www.goftemaan.com/./4577-جالب-ترین-روش-های-تقلب-دانشجویان-در-جلسه-امتحان-تصاویر
‎23 دسامبر 2016 . به گزارش "گفتمان" رایج ترین روش برای بردن تقلب سر جلسه امتحان، نوشتن پاسخ
. جالب ترین روش های تقلب دانشجویان در جلسه امتحان+تصاویر . ناقوس شوم دخانیات
،پشت درب مدارس/پیامدهای خطرناک سیگاری شدن دانش آموزان چیست؟
نکاتی در مورد روش های صحیح مطالعه - بیتوته
www.beytoote.com/psychology/./study-perusal-reading.html
‎روانشناسیفرزندان و امتحاناتنکاتی در مورد روش های صحیح مطالعه . بارها شنیده ایم که
دانش آموز یا دانشجویی می گوید :(( دیگرحال و حوصله خواندن این کتاب را ندارم ))یا ((
آنقدرازاین کتاب خسته شده . یک راه جالب برای غافلگیر کردن همسرتان . ادعای
مایک پمپئو: ایرانی‌ها در تقلب کردن، حرفه‌ای هستند؛ باید به دقت بر اجرای برجام
نظارت کرد .
زمینه ها و تبعات تقلب در امتحانات - سلامتی
salamati.ir/2016/12/03/زمینه-ها-و-تبعات-تقلب-در-امتحانات/
‎3 دسامبر 2016 . چگونگی امتحان گرفتن در شیوه ی یادگیری دانش آموزان و رغبت آنان به یادگیری
تأثیر می گذارد. . امتحان معیار و ملاکی است که از آن برای سنجش و بهبود آموزش
استفاده می کنند. . هر دانشجویی می داند قوانین برخورد با تقلب جدی نیست و کم شده
. چه امتحان سخت تر باشد و مراقبان حرفه ای تر، تقلب برای شان جالب تر می .
روشی خنده‌دار برای جلوگیری از تقلب در امتحانات +عکس | رکنا
www.rokna.ir/./236910-روشی-خنده-دار-برای-جلوگیری-از-تقلب-در-امتحانات-عکس
‎6 روز پیش . فصل امتحانات که از راه می‌رسد دغدغه دانش‌آموزان و دانشجویان تنبل و درس‌نخوان این است
که از چه راه‌هایی برای تقلب Cheat کردن . روش‌های معمول تقلب در این روزهاست. اما
مدرسه‌ای در چین روش جالبی برای جلوگیری از تقلب ابداع کرده است.
انواع روش های تقلب دانشجویان در امتحان - اخبار روز ایران و جهان
sumnews.ir/news/343175
‎به همین بهانه و با سپری کردن ایام امتحانات به سراغ راه و روش‌های متفاوت تقلب رفتیم
. جالب توجه درباره این اخطاریه این است که در بیشتر مواقع دانش آموزان و دانشجویان .
روش انواع تقلب در امتحانات پایان ترم!/ تقلب به شیوه علمی (به روز شد)
www.asrejonoob.ir/social/./روش-انواع-تقلب-در-امتحانات-پایان-ترم-ت
‎7 ژانویه 2015 . طنز چگونه در فصل امتحانات موفق باشیم (ویژه دانشجوی پیام نور) . خیالشان هم راحت
است که میان آن همه برگه کسی به برگه های الحاقی جدید . خانم شریفی معتقد است: «
چیدمان امتحان باید به شکلی باشد که امکان هرنوع تقلب از دانش آموز .
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟
max-news.ir/news/136644
‎به همین بهانه و با سپری کردن ایام امتحانات به سراغ راه و روش‌های متفاوت تقلب رفتیم
. جالب توجه درباره این اخطاریه این است که در بیشتر مواقع دانش آموزان و دانشجویان .
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ - نیومگ
newmag.ir/60515
‎7 ساعت قبل . تقلب راه میان بری است که محصلان برای کسب نمره به سراغ آن می روند. . عموم از دست
داده و افراد برای انجامش هر روز از ترفندهای جدید استفاده می کند. . درس می‌خوانند روش‌های
متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند. . مواقع دانش آموزان و
دانشجویان درحین امتحان از خود این برگه برای تقلب کردن استفاده می‌کنند.
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ +تصاویر - ساعت 24 | خبرپو
khabarpu.com/k.php?u=2K/.2LPYp9i52KogMjQ=
‎11 ساعت قبل . یکی از حرفه‌ای‌ترین روش‌های تقلب در طی چند سال گذشته شاید به همین روش تعلق
بگیرد . اما یکی دیگر از دانش آموزان تقلب کردنش برای تقلب کردن و خلاقیت به
خرج دادن در این راه . سومی است که باید دانشجویان در حین تقلب حتماً آن را در نظر
بگیرند ولی نکته جالب توجه . جدیدترین روشهای تقلب در امتحانات رسید!
Previous



جالب ترین روش های تقلب دانشجویان در جلسه امتحان | اولین ها
news.avalinha.com/post/734125.html
‎اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که برخی از محصلان روش های بسیار عجیب و
مبتکرانه . آن دسته از دانشجویان و دانش‌آموزان چینی که در امتحانات دانشگاه‌ها و مدارس
تقلب .
دانشجویان عمران لرستان90 - انواع و آمار جالب تقلب های دانشجویی دنیا
www.civillu.blogfa.com/post-139.aspx
‎شایعترین روش تقلب دانشجویان فرانسوی استفاده از موبایل و برگه های کوچک تقلب
. یک چهارم دانشجویان دانشگاههای انگلیس در امتحانات خود تقلب می کنند که تنها سه .
یافته های محققان دانشگاه ایالتی اوهایو آمار نشان میدهد که تقلب در بین دانش آموزان و .
جالب ترین روش های تقلب در امتحان | خبر فارسی
khabarfarsi.com/u/30312047
25 دسامبر 2016 . رایج ترین روش برای بردن تقلب سر جلسه امتحان، نوشتن پاسخ های احتمالی روی .
پدر و مادرها درس را به دانش آموز یاد می دهند، دیگری هم به آموزشگاه می رود یا با استفاده از
معلم . نگاهی بر جالب ترین و خنده دارترین روش های تقلب دانشجویان.
روش های جدید تقلب دانشجویان بر سر امتحانات - همه جو
hamejoo.ir/news/./روش-های-جدید-تقلب-دانشجویان-بر-سر-امتحانات
‎3 ساعت قبل . همه جو > گوناگون > روش های جدید تقلب دانشجویان بر سر امتحانات . از این رو دانش
آموزان و دانشجویان ایرانی همیشه در صدد این هستند که برای موفقیت هر .
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ | پایگاه خبری تحلیلی قومس
ghomess.ir/?q=node/54688
‎16 ساعت قبل . به همین بهانه و با سپری کردن ایام امتحانات به سراغ راه و روش‌های متفاوت تقلب رفتیم
. . یکی از حرفه‌ای‌ترین روش‌های تقلب در طی چند سال گذشته شاید به همین روش تعلق
. اما یکی دیگر از دانش آموزان تقلب کردنش برای تقلب کردن و خلاقیت به خرج .
دانشجویان در حین تقلب حتماً آن را در نظر بگیرند ولی نکته جالب توجه .
خفن ترین روش های تقلب کردن در امتحانات - درس 96 | دانلود نمونه سوالات .
dars96.ir/2016/12/31/خفن-ترین-روش-های-تقلب-کردن-در-امتحانات/
‎31 دسامبر 2016 . خفن ترین روش های تقلب کردن در امتحانات - درس 96 | دانلود نمونه سوالات امتحانی .
جالب ترین روش های تقلب کردن را نشان می دهیم که دانشجویان و دانش آموزان به . اما
شاید برایتان جالب باشد بدانید که برخی از محصلان و دانشجویان روش های .
جیرفت-احمدی - علل گرایش دانش آموزان به تقلب
basergerf.blogfa.com/tag/علل-گرایش-دانش-آموزان-به-تقلب
‎به نظر میرسد که فرد سالم نباید تقلب کند گر چه نتواند به همه سئوالات امتحانی
پاسخ دهد. . این مقاله می کوشد علل گرایش دانش آموزان ابتدایی به تقلب و راهکارهای
پیشنهادی برای . 3-توضیح انواع روش های تقلب درمدارس ورا ههای جلوگیری از ان. .
تأکید بر نکات مثبت شخصیّت دانش‌آموزان و دانشجویان، اعتماد کردن به . جالب خبر
جالب حبر
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ - اخبار روز
tasna.ir/site-users-link.php?id=2817486
‎20 ساعت قبل . به همین بهانه و با سپری کردن ایام امتحانات به سراغ راه و روش‌های متفاوت تقلب رفتیم
. . یکی از حرفه‌ای‌ترین روش‌های تقلب در طی چند سال گذشته شاید به همین روش تعلق
. اما یکی دیگر از دانش آموزان تقلب کردنش برای تقلب کردن و خلاقیت به خرج .
دانشجویان در حین تقلب حتماً آن را در نظر بگیرند ولی نکته جالب توجه .
راه های گوناگون تقلب در امتحانات دانشگاه + تصاویر
www.poonak.org/راه-های-گوناگون-تقلب-در-امتحانات-دانشگ.html
‎19 ژانویه 2015 . خیلی جالب است بدانید که دانش آموزان و دانشجویان در بنگلادش به شدت مورد سخت
گیری قرار می گیرند؛ بطوری که تقلب کردن در امتحانات بنگلادش .
ساعت الارم گوشی روز امتحان طنز
ivnews.ir/search/?q=ساعت+الارم+گوشی+روز+امتحان+طنز
‎کد خبر: ۴۲۵۰۴۱ ۳۶۱ بازدید حتما شما هم به دنبال مدل های جدید شنیون مو می گردید. اگر در
بافت . جالب‌ترین روش‌های تقلب دانشجویان در جلسه امتحان +تصاویر. 3 هفته پیش .
تکلیف برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان در روز چهارشنبه ۲۲ دی ۹۵. 5 روز پیش .
Previous



دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ - صدای میانه
vom.ir/khabar/posts/69040
‎18 ساعت قبل . . که در آن درس می‌خوانند روش‌های متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند
. . یکی از حرفه‌ای‌ترین روش‌های تقلب در طی چند سال گذشته شاید به همین روش . اما
یکی دیگر از دانش آموزان تقلب کردنش برای تقلب کردن و خلاقیت به خرج . باید
دانشجویان در حین تقلب حتماً آن را در نظر بگیرند ولی نکته جالب توجه .
جالب‌ترین روش‌های تقلب دانشجویان در جلسه امتحان تصاویر | بیسترینها
digibarg.bistarinha.xyz/./جالب‌ترین%20روش‌های%20تقلب%20دانشجویان%20در%20جلسه%20.
‎اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که برخی از محصلان روش های بسیار عجیب و .
متقلب ترین دانش آموز چینی که به شکل بسیار پیشرفته قصد تقلب در امتحان .
دانش‌آموزان چینی و روش‌های حیرت‌انگیز تقلب با استفاده از گجت‌ها+ .
www.farhangnews.ir/content/85094
‎10 آگوست 2014 . دانش‌آموزان چینی و روش‌های حیرت‌انگیز تقلب با استفاده از گجت‌ها+تصاویر . این
امتحان ورود به کالج‌ها که مشابه کنکور ایران است با سرنوشت دانش‌آموزان رابطه دارد و
نمره آن‌ها تعیین می‌کند که به کدام دانشگاه یا کالج می‌روند. . سعید آقاخانی بازیگر
جدید «پایتخت5» می‌شود . مصوبه حمایت از دانشجویان دکتری اجرایی نشد.
ترفند تقلب کردن در امتحانات
www.blog.chess98.ir/post/6/ترفند-تقلب-کردن-در-امتحانات.html
‎13 دسامبر 2016 . آموزش تقلب , عکس از تقلب دانشجویان , ترفندهای تقلب دانش آموزان . . صفحه اصلی
> سرگرمی > متن و پیامک خنده دار > راه های تقلب در امتحان .[PDF]
تقلب در امتحان؛ نگاهی از درون
sccr.ir/UserFiles93/rahbord/27/7.pdf
‎تقلب امتحانی، تکنیک های خنثی سازی، دانشگاه گیالن، دانشجویان. تقلب در امتحان؛
. بنابراین این مقاله در نظر دارد به بررسی و شناسایی روش های متنوع تقلب.
دانشــجویان در . آموزشی از عمده ترین تقسیم بندی های تقلب تحصیلی است )خامسان و
امیری، 1390(. تقلب امتحانی به . به ســوی موقعیت های جدید روانه می شــود. با مالحظه
خود به .
دانشجو آنلاین - چند روش تقلب برای امتحان
daneshjuonline.com/./students./5911-several-methods-for-exam-fraud.html
‎12 مه 2016 . لی های، معلم دبیرستان، می‌گوید که دانش‌آموزان امروزی از حیث تقلب نوآوری دارند. .
خودکارهای فرابنفش از جمله روش‌های جدید برای نوشتن یک پیام است.
شیوه‌های «تقلب» در امتحانات مدرسه+تصاویر - بولتن نیوز
www.bultannews.com/fa/./شیوه‌های-تقلب-در-امتحانات-مدرسهتصاویر
‎15 ژانویه 2015 . اما اینکه در زمان برگزاری امتحانات برخی دانش‌آموزان به دنبال تقلب به شیوه‌های .
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: آیین نامه‌ای در این خصوص . البته
بنظر اینجانب تقلب درسی در مدارس و بین دانش آموزان و دانشجویان . ایرباس جدید
ایران ایر توجیه مالی ندارد/ اوفک تنها یک پنجره مالی برای هواپیما باز کرد .
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ - پورتال سیحو
seiho.ir/news/387387
‎به همین بهانه و با سپری کردن ایام امتحانات به سراغ راه و روش‌های متفاوت تقلب رفتیم
. جالب توجه درباره این اخطاریه این است که در بیشتر مواقع دانش آموزان و دانشجویان .
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ | مجله خبری دابی
news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=18&id=70427
‎7 ساعت قبل . . که در آن درس می‌خوانند روش‌های متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند
. . یکی از حرفه‌ای‌ترین روش‌های تقلب در طی چند سال گذشته شاید به همین روش . اما
یکی دیگر از دانش آموزان تقلب کردنش برای تقلب کردن و خلاقیت به خرج . باید
دانشجویان در حین تقلب حتماً آن را در نظر بگیرند ولی نکته جالب توجه .
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/333946/دانشجویان-چگونه-تقلب-می‌کنند
‎11 ساعت قبل . به همین بهانه و با سپری کردن ایام امتحانات به سراغ راه و روش‌های متفاوت تقلب رفتیم
. . یکی از حرفه‌ای‌ترین روش‌های تقلب در طی چند سال گذشته شاید به همین روش تعلق
. اما یکی دیگر از دانش آموزان تقلب کردنش برای تقلب کردن و خلاقیت به خرج .
دانشجویان در حین تقلب حتماً آن را در نظر بگیرند ولی نکته جالب توجه .
Previous



پاسخ به سؤالات شرعی مخاطبان درباره مسائل تحصیلی - khamenei.ir
farsi.khamenei.ir/news-content?id=27605
‎20 سپتامبر 2014 . تبیین احکام وطن جدید و نماز و روزه دانشجویان . تنبیه بدنی دانش آموزان و مزاح با
ایشان توسط اساتید . فیلم پاسخ به سوالات "اصل درس خواندن و آموزش" . اگر کسی
در امتحانات کلاسی با تقلب نمره عالی کسب کرده، باید از فرد یا .
دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ - tgnews.ir
tgnews.ir/p/438845/دانشجویان-چگونه-تقلب-می-کنند
‎به همین بهانه و با سپری کردن ایام امتحانات به سراغ راه و روش‌های متفاوت تقلب رفتیم
. جالب توجه درباره این اخطاریه این است که در بیشتر مواقع دانش آموزان و دانشجویان .
خبرگزاری آریا - دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ +تصاویر
www.aryanews.com/./دانشجویان-چگونه-تقلب-می‌کنند؟-تصاویر
‎3 ساعت قبل . یکی از حرفه‌ای‌ترین روش‌های تقلب در طی چند سال گذشته شاید به همین روش تعلق
بگیرد . اما یکی دیگر از دانش آموزان تقلب کردنش برای تقلب کردن و خلاقیت به
خرج دادن در این راه . سومی است که باید دانشجویان در حین تقلب حتماً آن را در نظر
بگیرند ولی نکته جالب توجه . جدیدترین روشهای تقلب در امتحانات رسید!
آنا - تصاویر/ دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ - صاحب‌خبر
sahebkhabar.ir/news/./تصاویر-دانشجویان-چگونه-تقلب-می-کنند
‎12 ساعت قبل . تقلب راه میان بری است که محصلان برای کسب نمره به سراغ آن می روند. . عموم از دست
داده و افراد برای انجامش هر روز از ترفندهای جدید استفاده می کند. . درس می‌خوانند روش‌های
متفاوتی برای تقلب کردن در امتحان در پیش می‌گیرند. . مواقع دانش آموزان و
دانشجویان درحین امتحان از خود این برگه برای تقلب کردن استفاده می‌کنند.
الف - دانشجویان چگونه تقلب می‌کنند؟ - صفحه نخست اینترنت شما
https://buzdid.ir/post/6274352/دانشجویان-چگونه-تقلب-می-کنند؟?.
‎به همین بهانه و با سپری کردن ایام امتحانات به سراغ راه و روش‌های متفاوت تقلب رفتیم
. جالب توجه درباره این اخطاریه این است که در بیشتر مواقع دانش آموزان و دانشجویان .
روش های جدید تقلب دانشجویان بر سر امتحانات - سایت خبری تحلیلی .
tnews.ir/news/d20478115397.html
‎تقلب راه میان بری است که محصلان برای کسب نمره به سراغ آن می روند. تخلفی .
بودنش را بین عموم از دست داده و افراد برای انجامش هر روز از ترفندهای جدید استفاده می
کند.
مشاوره مدرسه فتحی پور - چرا دانش آموزان تقلب میکنند؟
moshaverehfathipour.blogfa.com/post/4
15 ا کتبر 2015 . روش‌های ایجاد انگیزه را در “مقاله‌ی کبریت‌هایی برای شعله‌ور کردن انگیزه در . یعنی در
یک امتحان بیست نمره‌ای ، یک نمره یا نیم نمره از جایی سؤال آورد که فقط دانش .
متأسفانه تقلب کردن بدجوری در فرهنگ دانش آموزان و دانشجویان ما ریشه دوانیده است. .
جالب اینجاست که حتی اگر یادگیری هم اتفاق بیافتد بازهم عده‌ای برای .
روش های جالب تقلب دانشجویان دانش آموزان در امتحانات - خبر روز
khabareruz.ir/search/?.روش+های+جالب+تقلب+دانشجویان+دانش+آموزان.امتحانات
‎روش های جالب تقلب دانشجویان دانش آموزان در امتحانات. حکم تقلب در امتحان از نظر مقام
معظم رهبری. در ایام امتحانات حکم تقلب برای بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان مهم .
چرادانش آموزان علاقه زیادی به درس ندارند - هم کلاسی
esmaiil.persianblog.ir/post/2/
‎3 مه 2012 . افت تحصیلی و روشهای ایجاد انگیزه درسی در دانش آموزان . بهترین زمان برای این کار
وقتی است که امتحانات جدی در پیش روی فرزند دانش آموز شما وجود ندارد. . جالب است
بدانید که توزیع پاسخ های معلمان ، دقیقاً معادل توزیع پاسخ های دانش آموزان بود! . به
وجود‌ می‌آورد‌ و آنان را بیشتر به فکر تقلب می‌اند‌ازد‌ تا آموختن د‌رس.
دانشجویان چگونه تقلب می کنند؟ - آکا
akairan.com/havades-akhbar/./news201711521181058174.html
‎5 ساعت قبل . تقلب راه میان بری است که محصلان برای کسب نمره به سراغ آن می روند. . بین عموم از
دست داده و افراد برای انجامش هر روز از ترفندهای جدید استفاده می کند. . به همین بهانه و
با سپری کردن ایام امتحانات به سراغ راه و روش های متفاوت تقلب رفتیم. . مواقع دانش
آموزان و دانشجویان درحین امتحان از خود این برگه برای تقلب کردن .
Previous

  • ۹۵/۱۰/۲۷
  • ۳۳۱ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی