تفریحی سرگرمی



مرداد استراتژی های نام گذاری تجاری

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱ ق.ظ

 
یخچال فروشگاهی مراجعه نمایید.]]>
لینک منبع این نوشته :
http://www.2dayjok.ir/Catgory/25/Post/1983


مرداد استراتژی های نام گذاری تجاری - مذهبی
seyedrezamazlomi.ir/2016/08/./مرداد-استراتژی-های-نام-گذاری-تجاری/
‎5 روز پیش . شرکت ها برای نام گذاری می توانند از استراتژی های متعدد استفاده کنند.این
استراتژی ها عبارتند از :نام گذاری تولید کننده ،نام گذاری عمده فروشان و یا .
استراتژیهای مدیریت نام های تجاری - ویوان نیوز
www.vivannews.com/Pages/News-23870.aspx
‎برندینگ از مباحث مهم و اصلی استراتژیهای مدیریت محصول به شمار می رود. تولید یک
محصول تحت یک نام تجاری، مستلزم یک سرمایه گذاری نسبتاً بالا و بلندمدت است به
طوری . 8, بررسی معادله مسوولیت‌های مدیران و پاسخگویی آنها, ۱۳۹۵ یکشنبه ۳ مرداد.
Images for مرداد استراتژی های نام گذاری تجاری
وبلاگ رسمی گروه حقوقی اعتماد - استراتژی های نامگذاری - نام تجاری
sabt-alamat.blogfa.com/tag/استراتژی-های-نامگذاری
‎شنبه 2 مرداد 1395. RSS پست ها . بدین ترتیب نام های تجاری جدای از دارایی هایی
نظیر مجوز بهره برداری، حق طبع و. هستند که از مدت زمان اعتبار . استراتژی
نامگذاری مختلط روشی است که بین دو روشی که پیش تر بیان شد.برخی از
تولیدکنندگان .
استراتژیهای مدیریت برند - مدیریت فردا
www.modiriatefarda.ir/index.php?option=com_content.
‎دوشنبه, 05 مرداد 1394 ساعت 15:11 | . برندینگ از مباحث مهم و اصلی استراتژیهای
مدیریت محصول به شمار می رود. تولید یک محصول تحت یک نام تجاری، مستلزم یک
سرمایه گذاری نسبتاً بالا و بلندمدت است به طوری که برخی تولیدکنندگان ترجیح می
دهند .
سمینار تکنیک ها و استراتژی های نامگذاری - کاریا
karya.ir/events/سمینار-تکنیک-ها-و-استراتژی-های-نامگذار/
‎. های نامگذاری. تاریخ : ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ . سمینار استراتژی نامگذاری با مروری بر مفاهیم
قانونی ثبت برند . انتخاب یک نام تجاری خوب یک فرایند پیچیده است . انتخاب .
استراتژی مارک گذاری یا نام گذاری سبد محصولات برند - برندینگ .
برندینگ.mihanblog.com/post/13‎
‎9 جولای 2014 . شرکت ها و سازمان های صاحب نام تجاری یا برند برای مارک گذاری و نام گذاری سبد
محصولات و خدماتشان تحت قوانین نام های تجاری می توانند از استراتژی متعددی
استفاده کنند، این استراتژی ها عبارتند از: . چهارشنبه 27 مرداد 1395 .
نامگذاری برند - برندینگ - میهن بلاگ
برندینگ.mihanblog.com/post/tag/نامگذاری+برند‎
‎9 جولای 2014 . شرکت ها و سازمان های صاحب نام تجاری یا برند برای مارک گذاری و نام گذاری سبد
محصولات و خدماتشان تحت قوانین نام های تجاری می توانند از استراتژی .
استراتژی نام تجاری در فرا بازار ها - آفتاب
www.aftabir.com/articles/./استراتژی-نام-تجاری-در-فرا-بازار-ها
‎21 جولای 2015 . بدون شک برای ورود به بازارهای بین المللی ، نام های تجاری توصیفی مناسب . از
معضلات پیش رو در بازاریابی ، نام گذاری ژنریک (بدون نام ) است که همچون . رویال ·
طالع‌بینی ۲۵ مرداد سال ۹۵ · فروش کباب پز ذغالی دیواری سیگما فوکاس .
بررسی ومقایسه ابعاد نامگذاری محصولات تجاری وخدماتی - http .
adscimag.com/./284-بررسی-ومقایسه-ابعاد-نامگذاری-محصولات-تجاری-وخدماتی.html
‎واژه های کلیدی:برند,معماری برند,استراتژی های برندسازی,نام گذاری فردی,نام گذاری
خانوادگی . امروزه، سرمایه ی اصلی بسیاری از کسب و کارها، نام های تجاری آن هاست.



دانلود مقاله نام تجاری (برند)
www.downloadarticle.ir/دانلود-مقاله-نام-تجاری-برند/
‎خوش آمدید - امروز : چهارشنبه 20 مرداد 1395 . تعریف نام تجاری، ارزش نام برند،
استراتژی برای نام گذاری، نام تجاری قوی و مناسب برای . نام تجاری «Brand» یکی از
مهم ترین جنبه های هر کسب و کار، بزرگ یا کوچک، خرده فروشی و یا عمده فروشی است .
سمینار استراتژی و تکنیک های نامگذاری برند - ریال نیوز
rialnews.ir/post-2863.html
‎17 آگوست 2014 . ریال نیوز : سمینار استراتژی و تکنیک های نامگذاری برند 31 مرداد ماه در . ها در
نامگذاری یک محصول و یا خدمت و مروری بر فرآیند ثبت نام تجاری، نشان، .
بررسی تاثیر استراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مصرف کننده از .
docs.blogsky.com/1395/05/23/post-27885/
‎شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 14:22 . پایان نامه بررسی تاثیر ا ستراتژی تعمیم نام
تجاری بر نگرش مصرف . ۲-۱۴-۲ استراتژی های نام گذاری محصولات از دیدگاه روستا و
همکاران۵۴ دانلود پایان نامه:بررسی تاثیر ا ستراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش .
کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
www.ictmngt.com/
‎هزینه های ثبت نام; + | خدمات . دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و
ارتباطات 5 مرداد 1395 در تهران برگزار خواهد شد. . مشی مالی دولت، مدیریت تحول،
فرآیند خط مشی گذاری، طراحی و ایجاد سازمان های متناسب با عصر اطلاعات و . . اقتصاد
و تجارت الکترونیک: استراتژی های تجارت الکترونیکی، پول و بانکداری
الکترونیک، .
مرداد 95 - اصول مذاکرات قراردادهای تجاری بین المللی
irfinance.ir/program-calendar/602--94-.html
‎مرداد 95 - اصول مذاکرات قراردادهای تجاری بین المللی. نامه الکترونیک . 8:30 الی 16:
30. جهت ثبت نام با دبیرخانه تماس حاصل نمایید . بانک ها / سرمایه گذاری ها / کلیه
شرکتهای بازرگانی / شرکت های پتروشیمی، نفتی و پیمانکاری . استراتژی
مذاکرات؛.
استراتژی تجارت|برند تجاری|تکنیک های فروش کالا|هدف گذاری کالا .
www.bpsico.ir/نقش-نام-تجاری-(brand)-در-تشویق-فروش-کالا-N286
‎امروز: یکشنبه 24 مرداد 1395 . نقش نام تجاری (brand) در تشویق فروش کالا .
استراتژی تجارت|برند تجاری|تکنیک های فروش کالا|هدف گذاری کالا|تعیین بازار .
دکتر شهریار شفیعی - اسطوره سازان
ostorehsazan.com/دکتر-شهریار-شفیعی/
‎11 آگوست 2016 . . تدوین طرح تجاری شامپاین های بدون الکل; مشاور بازاریابی و برندسازی . شفیعی،
شهریار و خلیلی، مریم (مرداد و شهریور ۱۳۸۷)، “نقش سازمان‌های . دبیر علمی و سخنران
سمینار استراتژی نامگذاری برند و شیوه های حقوقی ثبت برند.
دکتر شهریار شفیعی +ویدیو - دانشگاه تهران دانشکده مدیریت
blog.vla.ir/drshafiee_video.html/
‎شفیعی، شهریار و خلیلی، مریم (مرداد و شهریور 1387)، “نقش سازمان‌های دانش‌محور در
توسعه دانش‌محور”، . عضو کمیته علمی برند ایران (در سازمان توسعه تجارت ایران) .
دبیر علمی و سخنران سمینار استراتژی نامگذاری برند و شیوه های حقوقی ثبت برند.
ارزش نام تجاری - بانک شهر
shahr-bank.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=1487.
‎شنبه ٢٣ مرداد ١٣٩٥. بانک شهر . یک استراتژی نام تجاری قوی برای سهامداران ارزش
ایجاد کرده و همچنین نخبگان را به‌کار جذب می‌کند. اما از آنجا که . استراتژی‌های
نامگذاری
وب سایت پیام آنلاین - مقالات شما - مخابرات استان تهران
www.tct.ir/?siteid=2&pageid=650
‎چهارشنبه ٢٧ مرداد ١٣٩٥ | 5:00:20 PM . در این پیامک مشخصات دقیق گوشی شامل نام،
برند و اصالت ورود ارائه می‌شود. . مترجم: فریبا ولیزاده منبع: revelian انجمن
استراتژی های امنیت سایبری که اخیرا توسط دولت استرالیا راه اندازی شده است، با
بسیاری از سازمان های . ماهیت فناوری های یبه اشتراک گذاری، خطرات مشترکی را
نیز دربر دارد.
Previous



سمینار استراتژی نامگذاری با مروری بر مفاهیم قانونی ثبت برند .
tehranpress.com/./سمینار-استراتژی-نامگذاری-با-مروری-بر-مفاهیم-قانونی-ثبت-برند/
‎13 جولای 2014 . سمینار استراتژی نامگذاری با مروری بر مفاهیم قانونی ثبت برند. . امروز: 28 مرداد
1395 - Thu 18 Aug 2016 . نماینده ایران در چهارمین کنفرانس بین المللی تجارت
جهانی سازمان همکاری های اسلامی در سپتامبر 2013 ( 4th OIC WROLD BIZ .
استراتژی نامگذاری با مفاهیم قانونی ثبت برند در تهران - نت برگ
netbarg.com/./سمینار-استراتژی-نامگذاری-با-مروری-بر-مفاهیم-قانونی-ثبت-برند-با-برگزاری-گروه-برند-تک-و-55-تخفیف-و-پرد/
‎سمینار استراتژی نامگذاری با مروری بر مفاهیم قانونی ثبت برند با برگزاری گروه
برند تک و 55% تخفیف و پرداخت . زمان برگزاری کارگاه : جمعه 31 مرداد ماه از ساعت
14 الی 20 . مروری بر فرآیند ثبت نام تجاری، نشان، علامت، ایده و رویه های قانونی
ثبت
علوم و صنایع غذایی - نام تجاری
www.arabomid.blogfa.com/cat-40.aspx
‎3- نام تجاری باید مناسب با فعالیت شرکت یا تصویر ذهنی از محصول باشه مثل زمزم،
خوشگوار ، . شرکتها برای مارک گذاری از استراتژی های متعددی استفاده می کنند .
پیگیری و کنترل نام تجاری > پایگاه تخصصی ثبت علائم تجاری و .
www.iranbc.ir/مقالات/tabid/94/articleType/./6/Default.aspx
‎یکی از فعالیت های اصلی کلینیک مشاوره برند در زمینه مدیریت نام تجاری ،
مانیتورینگ یا ردیابی ارزش . ردیابی و یا ارزیابی مستمر استراتژی قیمت گذاری
سازمان
سازمان بنادر و دریانوردی
www.pmo.ir/
‎(۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۰۶) . آغاز تردد کشتی های لاینر کانتینری به بندرامام خمینی . و
روزنامه ایران، با اشاره به استراتژیک و محوری بودن بندر چابهار به جهت نزدیکی به
اقیانوس . بنادر و هیات همراه ضمن بازدید از بندر انزلی با سرمایه گذاری، توانمندی و
پروژه های انجام شده . تغییر رویکرد اجرایی در دوازدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه های
دریایی
مشاوره برند و برند سازی - گروه مشاورین لوتوس
lotusmoshaver.com/index.php/./moshavere-beranding-menu.html
‎گروه مشاورین لوتوس به عنوان مشاور امین در حوزه های مشاوره برندینگ- بازاریابی-
تبلیغات . برندسازی فرآیند پیوند استراتژی خوب و موفق با خلاقیت خوب و موفق
است . . داشتن یک برند ( نام تجاری ) قدرتمند سبب می شود هزینه های یک شرکت به
واسطه . های بودجه; استراتژی های رقابتی; استراتژی های محصول; استراتژی های نام
گذاری .
دانستنی های مدیریتی - ارزش نام تجاری
www.modir700.blogfa.com/post-43.aspx
‎نام های تجاری انحصاراً از طریق تبلیغات جذاب یا استراتژی بازاریابی هوشمند . برای
درک چگونگی سرمایه گذاری در تهیه نام تجاری، روسای هیئت مدیره باید بدانند که .
پرتفوی حمایتی به عنوان استراتژی ایجاد تصویر ذهنی از نام تجاری .
marketingarticles.ir/./627-پرتفوی-حمایتی-به-عنوان-استراتژی-ایجاد-تصویر-ذهنی-از-نام-تجاری.html
‎تاریخ درج مقاله : 1 مرداد 1391. پرتفوی حمایتی به عنوان استراتژی ایجاد تصویر
ذهنی از نام تجاری . در این شرایط برای بهترشدن ساز و کارها شرکتها میبایست نگرش
جدیدی به مفاهیم سرمایه گذاری و تولید سود بیشتر، نام و نشان تجاری محصول خود، .
تا با توجه به مفروضات این تئوریها، ایده های جدیدی ارائه داده و تحقیقات جدیدی انجام
دهند.
همایش فرصت ها و چالش های سرمایه گذاری در سال 95 | موسسه مطالعات و .
eghtesadiranian.ir/./همایش-فرصت-ها-و-چالش-های-سرمایه-گذاری-در/
‎همایش فرصت ها و چالش های سرمایه گذاری و بازرگانی در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه در
دانشکده . به‌همین منظور سایت خبری تحلیلی تجارت نیوز با همکاری موسسه مطالعات و
پژوهش‌های . دکتر علی سرزعیم، مشاوره اقتصادی مرکز استراتژی های ریاست جمهوری .
لطفا نام رویداد مد نظر را اینجا وارد نمایید. . مدال آوران ایرانی در المپیک مرداد ۱۳, ۱۳۹۵.
اصول، اهمیت و نحوه انتخاب نام برای یک برند - شبکه مدیران Modir TV
modir.tv/importance-principles-of-brand-naming-nomenclature/
‎23 جولای 2016 . انتخاب نام برند یا نامگذاری برند یکی از مهم ترین مراحل پیشنهاد در طراحی . بسیاری
از مدیران پس از آگاهی از این نکته که نام های تجاری مورد نظر آنها .
Previous



سمینار استراتژی و تکنیک های نامگذاری برند - شبکه خبری ریال نیوز
tnews.ir/news/5db529167389.html
‎17 آگوست 2014 . ریال نیوز : سمینار استراتژی و تکنیک های نامگذاری برند 31 مرداد ماه در . ها در
نامگذاری یک محصول و یا خدمت و مروری بر فرآیند ثبت نام تجاری، نشان، .
روش های ارزش دهی به نام تجاری - طراحی سایت | بهینه سازی سایت
https://sorooshpardaz.com/blog/./how-measuring-the-brand-value
‎ Rating: 7/10 - Review by Joe9 جولای 2016 . نام تجاری می تواند شامل علامت تجاری، لوگو، بسته بندی، استراتژی های . نام تجاری
نیاز به سرمایه گذاری و صرف هزینه می باشد، برند و آرم تجاری .
ارزش نام تجاری - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/230374/ارزش-نام-تجاری
‎یک استراتژی نام تجاری قوی برای سهامداران ارزش ایجاد و همچنین نخبگان را به کار جذب
می . سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ / Tuesday, 16 August, 2016 . او گفت: جای شک نیست که
روزی فناوری، سرمایه گــذاری مهم و پراهمیتی را می طلبد چرا که تمام جنبه های تجارت و .
همایش استراتژی نامگذاری با مروری بر مفاهیم قانونی ثبت برند / ویوان .
khabarfarsi.com/ext/9875265
همایش استراتژی نامگذاری با مروری بر مفاهیم قانونی ثبت برند . روز و ساعت : 16
مرداد 1393 - از ساعت 14 الی 20 . سمینار استراتژی و تکنیک های نامگذاری.
تقویم دوره های آموزشی | وب سایت آموزش روزنامه دنیای اقتصاد
tc.donya-e-eqtesad.com/تقویم-دوره-های-آموزشی/
‎درحال ثبت نام . 31 مرداد 1395 . استراتژی سرمایه گذاری و تحلیل بازار مسکن
سالهای۹۵و۹۶ . اصول ارتباطات و مذاکرات تجاری موثر و مهارت های تکمیلی مدیریت.
استراتژی های برتر قیمت گذاری در ووکامرس (1) | فریش تم - قالب وردپرس
farishtheme.ir/pricing-strategies-for-woocommerce/
‎11 نوامبر 2015 . شنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ . در ادامه استراتژی های موفق قیمت گذاری در تجارت الکترونیک را
که توسط . این روش در اغلب فروشگاه ها دیده میشود و امروزه روشی است که مشتریان به
آن عادت کرده اند و تنها ممکن است نام این روش قیمت گذاری را ندانند.
نحوه انتخاب یک نام تجاری موفق - - هاست ایرانی
hostirani.com/blog/how-to-choose-a-successful-brand-name.html
‎18 جولای 2013 . سه شنبه , مرداد ۲۶ ۱۳۹۵ . Home / مقالات تجارت الکترونیک / نحوه انتخاب یک نام
تجاری موفق . بیش تر شرکت های بزرگ بازاریابی برای انتخاب نام تجاری یک کالا
، . o تدوین استراتژی برای نام و نشان تجاری جدید (Brand Building Strategy) .
محوری مدیریت برند و تمامی تصمیمات سرمایه گذاری مرتبط با برند است.
استراتژی های سرمایه گذاری در سال 1390 - پایگاه اطلاع رسانی صنعت
www.myindustry.ir/accounting-and./investing-strategy-1390.html
‎سرمایه گذاری و فعالیت‌های مالی در سالی که گذشت با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بود
. سرمایه گذاران و شرکت‌های مختلف فعال در حوزه تجارت و اقتصاد بیش از پیش بر .
دکتر شهریار شفیعی | BrandAbout
brandabout.ir/شهریار-شفیعی/
‎شفیعی، شهریار و خلیلی، مریم (مرداد و شهریور 1387)، “نقش سازمان‌های دانش‌محور در .
دبیر علمی و سخنران سمینار استراتژی نامگذاری برند و شیوه های حقوقی ثبت برند.
استراتژی نامگذاری با مروری بر مفاهیم قانونی ثبت برند - مدیران ایران
modiriran.ir/1393/05/استراتژی-نامگذاری-مفاهیم-ثبت-برند/
‎23 جولای 2014 . انتخاب یک نام تجاری خوب یک فرایند پیچیده است . . روز و ساعت : ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ – از
ساعت ۱۴ الی ۲۰ . استراتژی ها و تکنیک های نامگذاری برند.
Previous



اولین کنفرانس مدیریت تجارت جهانی - سیویلیکا
www.civilica.com/Calendar-WBMC01=اولین-کنفرانس-مدیریت-تجارت-جهانی.html
‎23 مه 2016 . اولین کنفرانس مدیریت تجارت جهانی درتاریخ 1 مرداد 1395 توسط گروه آموزشی حکیم
فردوسیو . ثبت نام کاربر جدید | راهنمای استفاده از سایت | عضویت ویژه کتابخانه‌ها |
پشتیبانی کاربران . حوزه های تحت پوشش: استراتژی و مدیریت استراتژیک ،
تجارت . مدیریت مالی،سرمایه گذاری و فایننس شرکت های بین المللی.
سازمان منطقه آزاد چابهار
cfzo.ir/fa/
‎گزارشات تصویری. گزارش سفر هیات های خارجی به منطقه آزاد چابهار . شرکت سرمایه
گذاری، توسعه تجارت و صید صنعتی . بسته های سرمایه گذاری . 28 مرداد 1395.
اثیـــر . سایت جامع مدیریت - استراتژی نام تجاری در فرا بازار ها
athir.blogfa.com/post-3270.aspx
‎رقابت بین نام های تجاری امروزه شکل گسترده تری به خود گرفته به نحوی که یک .
رویکردی زیرکانه در قیمت گذاری بکار گرفته و کالاهای با نام تجاری معروف را به .
جذب سرمایه های خارجی؛ اولویت و استراتژی بیمه تجارت نو
bankdariirani.ir/./جذب-سرمایه-های-خارجی-اولویت-و-استراتژی-بیمه-تجارت-نو
‎12 مه 2016 . بانکداری ایرانی - شرکت بیمه تجارت نو با سرمایه 250 میلیار د تومانی فعالیت خودرا
شروع کرده و . به‌روز شده در: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲ . دوبخش انفرادی و گروهی که به
ترتیب بیمه عمر مهربان زندگی و بیمه عمر مهریار زندگی نام گذاری شده .
رویدادها | کانون کارآفرینی ایران
iranea.com/events/
‎لازم به ذکر است مهلت ثبت نام در رویداد سیدستارز تا ۲۹ مرداد است. . شناختی برند
استراتژی نامگذاری برند رویه های ثبت حقوقی نام تجاری دبیرعلمی سمینار : دکتر .
استراتژیهای مدیریت برند » دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی برند
www.iranbrandhouse.com/./12-استراتژیهای-مدیریت-برند.html
‎برندینگ از مباحث مهم و اصلی استراتژیهای مدیریت محصول به شمار می رود. تولید یک
محصول تحت یک نام تجاری، مستلزم یک سرمایه گذاری نسبتاً بالا و بلندمدت است .
یک ایده خلاقانه برای پیش فروش ۱۰۴ آپارتمان در ۴ ساعت از طریق .
www.ibazaryabi.com/guerilla-marketing-sample/
‎18 مه 2013 . در سال گذشته با یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری در حوزه صنعت .
بازاریابی خودم را پیش ببرم که مخاطب پیش فروش بخش تجاری مجتمع نیز همان .
مرداد ۳۱, ۱۳۹۲ در ۰۸:۰۹ . مواردی که شما از آن نام می برید کاری خلاقانه محسوب نمی شود.
. با سلام واقعا خلاقانه و هوشمندانه حرکت کردید، کاملا استراتژیک ، بنده به .
نحوه نام گذاری مشاغل - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/online/./نحوه-نام-گذاری-مشاغل
‎8 مه 2014 . به روز رسانی: سه شنبه 19 مرداد 1395 ساعت 16:56 . برای انتخاب یک نام خوب در حوزه
تجاری خودتان بهتر است کمتر از نام های عمومی و همگانی استفاده کنید. . یک نام خوب
باید در پس خود استراتژی های کاری شما را برای مشتری نمایان کند.
آسیب های مراکز خرید - روزنامه آسیا
www.asianews.ir/notes/آسیب-های-مراکز-خرید/
‎1 آگوست 2016 . ۱۱ مرداد, ۱۳۹۵ . متاسفانه بخش زیادی از شرکت ها دارای استراتژی های کوتاه مدت تولید
و بهره برداری هستند . ایده های اقتصادی ،سرمایه گذاران ناگزیر می شوند برای ادامه
فعالیت ،واحدهای تجاری خود را پیش فروش کنند . . نام و نام خانوادگی *.
رقابت تنگا تنگ سامسونگ و ال جی در تجارت نمایشگر اولد - تکرا
techera.ir/./samsung-and-lg-to-go-head-to-head-in-the-oled-panel-business/
‎25 آوریل 2016 . رقبای کره ای، سامسونگ و ال جی به دنبال تغییر استراتژی های خود در . جمعه , ۲۹ مرداد
۱۳۹۵ . برای سرمایه گذاری روی نمایشگر اولد کوچکتر برای گوشی های هوشمند است. .
های پرینت سه بعدی می دهد · معرفی سیستم عامل جدید گوگل با نام .
Previous



سرمایه گذاری در اینترنت با سودی مناسب
www.parssarmaye.blogfa.com/
‎سرمایه گذاری در اینترنت با سودی مناسب - استراتژی های یک سرمایه گذاری و تجارت
موفق در اینترنت و بازارهای . سرمایه گذاری اینترنتی ، کسب سود منطقی و مناسب،
تجارت الکترونیک ، درآمد مطمئن . به عنوان مثال می توان از این سایتهای سرمایه گذاری
ذیل نام برد. . + نوشته شده در جمعه پانزدهم مرداد ۱۳۸۹ساعت 12:48 توسط وحید | 10 نظر
.
روشها، اصول و استراتژیهای نوین در بازاریابی تجاری - مردمان
www.mardoman.net/success/marketing
‎11 ژوئن 2008 . دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ . مفاهیمی نظیر: استراتژی های کلی، روش هـای قـــیمت گـذاری،
تـــوزیع، تـــوسعه تـبلیغات و تقسیم . این نوع استراتژی ها برای نخستین بار
توسط "مایکل پورتر" در کتاب معروفش با نام "مزایای رقابت" بیان شد.
استراتژی نام گذاری - وحید نثائی
vn2000.persianblog.ir/tag/استراتژی_نام_گذاری
‎برند، نام تجاری، استراتژی نام گذاری . آنچه ما را به از دست دادن برندهای قدیمی و افول
سریع آنها کشانده، تنها مدیریت نادرست و نگاه مقطعی به استراتژی‌های اتخاذ شده است.
نحوه نام گذاری "مشاغل" - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir/fa/news/4832448/نحوه-نام-گذاری-مشاغل
‎برای انتخاب یک نام خوب در حوزه ی تجاری خودتان بهتر است کمتر از نام های عمومی و .
یک نام خوب باید در پس خود استراتژی های کاری شما را برای مشتری نمایان کند.
مروری بر نامگذاری تجاری در بخش خدمات
sahaselling.ir/مروری-بر-نامگذاری-تجاری-در-بخش-خدمات
‎August 15, 2016. 11 ذی القعده 1437. مرداد 1395. 25. مناسبتی برای امروز نیست .
بری 2000بابررسیاستراتژی‌های 14 شرکتخدماتی،مدلنام‌گذاریتجاریخدماتی راارائهداد
.
نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران | ماهنامه صادرات کالا و .
iranlabexpo.ir/index.php?ctrl=page&id=1854
‎حمایت از سرمایه گذاری در بخش شرکت های دانش بنیان مازندران; تخصیص 1200
میلیارد ریال . نمایشگاه های داخلی و خارجی; اینکوترمز 2010; استراتژی قیمت گذاری;
راهنمای تجارت با جمهوری . سایه روشن های صنعتی به نام هوافضا . شماره پنجم (مرداد
93)
استراتژی مارک گذاری یا برندینگ استراتژی - ثبت خرید فروش علامت .
sabtbrand.blogfa.com/./استراتژی-مارک-گذاری-یا-برندینگ-استراتژی
‎ثبت علامت تجاری و نام تجاری،برند تجاری لوگو، اسم تجاری فارسی و لاتین جهت
اشخاص . این استراتژی ها عبارتند از: مارک گذاری تولید کننده، مارک گذاری عمده
فروشان و خرده . مانند گروه صنعتی بهشهر که مارک هایی مانند نسیم و پونه برای خمیر
دندان و نام های . مرداد ۱۳۹۲ · تیر ۱۳۹۲ · خرداد ۱۳۹۲ · اردیبهشت ۱۳۹۲ · اسفند ۱۳۹۱ · بهمن
۱۳۹۱.
انتخاب هفت صنعت استراتژیک - اقتصاد ایرانی
www.ireconomy.ir/fa/page/./انتخاب+هفت+صنعت+استراتژیک.html
‎تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مرداد 1394 10:0 . در سند راهبردی صنعت، معدن و تجارت
با بررسی روند شاخص های مهم اقتصادی ایران و جهان، . امکانات و زیرساخت های لازم
برای جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی و مشارکت با نام و نشان تجاری معتبر بین
المللی.
۴ نکته مهم در بازاریابی محتوا برای تقویت نام تجاری شخصی - پدیده .
cstland.com/۴-نکته-مهم-در-بازاریابی-محتوا-برای-تقوی/
‎2 فوریه 2016 . بازاریابی محتوا-در قالب اشتراک گذاری محتوای مفید و مرتبط با نام . های بازاریابی
دیجیتال برای نام تجاری شما باشد، اما فقط با یک استراتژی . با توجه به فراوانی
انواع محتوا و همچنین کانال های انتشار، بسیار آسان . مرداد ۱۱, ۱۳۹۵ .
شیوه نام گذاری تولیدکننده، روشی متداول در برند های ایرانی |
www.mrvisitor.ir/شیوه-نام-گذاری-تولیدکننده-روشی-متداول/
‎12 فوریه 2016 . در فرآیند انتخاب یک برند کارآمد، نام گذاری محصولات نه فقط برای تولیدکنندگان
بلکه . روش دوم انتخاب نام های تجاری این گونه است که برای تولیدات یک گروه
صنعتی با نام . مرداد ۱۹, ۱۳۹۵ . 11 views; انواع استراتژی های بازاریابی .
Previous



حقوق خصوصی - ارزش گزاری برند: الزامی استراتژیک
vakilesharif.blogfa.com/post/35
‎جهت ارزش گذاری و رتبه بندی نام های تجاری، فایننشال ورد از یک نسخه ساده شده روش
اینتربرند استفاده کرد که عبارت است از اختلاف میان سودهای یک نام تجاری و سودهایی
.
سیاست های راهبردی - سرمایه گذاری گروه توسعه ملی
tmgic.ir/strategy/
‎برنامه‌های آتی و سیاست های راهبردی سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی. . دیگر به نام
سرمایه گذاری شفادارو نیز مراحل پذیرش در بورس در جریان می‌باشد. . علی رغم وجود
شرکت تجارت ملی متاسفانه در چند سال گذشته فعالیت های . استراتژی ها . ۲ مرداد
۱۳۹۵.
مهندسی صنایع - بازایابی
89a.blogfa.com/cat-4.aspx
‎1-نام گذاری ایجاد تمایز می کند. . نام تجاری. نوع محصول. کنونی. جدید. کنونی.
گسترش خط محصول. گسترش نام تجاری. جدید . محاسن نام گذاری; استراتژی های نام
تجاری.
ایرنا - برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه صنعت، معدن و تجارت در گیلان
www8.irna.ir/fa/News/82148026/
‎13 جولای 2016 . براساس این گزارش؛ برگزاری کارگاه آموزشی 'استراتژی های بازاریابی' و . از اول
تیرماه ( روز اصناف) تا دهم تیرماه( روز صنعت و معدن) دهه صنعت نامگذاری شده است. .
پناهنده شدن دیپلمات ارشد کره شمالی سرخط روزنامه های چین/28 مرداد .
نام تجاری و عمکرد آن - مدرسه کسب و کار بن ژیوار
https://bonzhivarbs.com/نام-تجاری-و-عمکرد-آن/
‎26 فوریه 2016 . بنابراین از آنجاکه عملکرد کلی سازمان بر موفقیت نام تجاری سازمان تاثیر دارد،
می‌توان ادعا . می‌کند، زیرا اهداف و استراتژی‌های سازمان در شیوه عملکرد نام تجاری
عینیت می‌یابد، به عبارت دیگر، نوع . به اشتراک گذاری نوشته . مرداد ۱۳۹۵ .
40% تخفیف هدیه سفیر گفتمان به سفیریان جهت حضور در سمینار .
gosafir.com/fa/aenean-enim-mi-iaculis-sit-2/
‎. هدیه سفیر گفتمان به سفیریان جهت حضور در سمینار تکنیک های نامگذاری برند و
. استراتژی نامگذاری برند • رویه های ثبت حقوقی نام تجاری . مرداد 20, 1395 0 .
منطقه آزاد ارس > سرمایه گذاری > ثبت شرکت
www.arasfz.ir/investment/Registration
‎فارسی; English. یکشنبه 24 مرداد 1395 . چشم انداز · منشور اخلاقی · استراتژی های
برتر · اهداف و ماموریت ها. قوانین و مقررات . فرم های الکترونیک · سوالات متداول.
گردشگری . مرحله چهارم - تکمیل کلیه مدارک ثبت نام اشخاص حقوقی. 1- فرم تعیین
. مرحله پنجم - پرداخت حقوق ثبتی و اختصاص شماره دبیرخانه به فرم تعیین نام اسم
تجاری.
چرا راه اندازی یک وب سایت حرفه ای بسیار مهم است؟ - طراحی وب سایت .
sitedar.com/blog/118-why-professional-website.html
‎حتی اگر استراتژی برای نام تجاری نداشته باشند، قطعا یک نام تجاری دارید. .
گرفته اند، به صورت آنلاین تحقیق کرده اند و یا در وب سایت های رقبای شما گشتی زده
اند.
برند سازی - پایگاه اطلاع رسانی تبلیغات محیطی ایران
mohiti.com/cat/برند-سازی/
‎اهمیت برند تا جایی است که هویت آن در راستای استراتژی های کلان یک کسب و کار .
این وفاداری بسیار پر رنگ بوده و نامگذاری تجاری قوی تبدیل به یک ضرورت گردیده
است. . 95/05/24 شمار. مزایده اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی شهرستان آبیک. ۲۶ مرداد
.
برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند :: BRAND مهندسی برند - مدیریت .
brandengineering.blog.ir/./برنامه%20ریزی%20و%20تدوین%20استراتژی%20برند
‎یک نام تجاری قوی می تواند در سراسر کسب و کار از منابع انسانی تا توسعه . به
همین دلیل سرمایه گذاری بر روی نام های تجاری، از اولیت استراتژیک سازمان به شمار می
آید. . ۰; ۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۸. مدیریت برند - برندسازی-مدیریت نام و نشان تجاری. ۰۹.
مرداد.
Previous



ارزش نام تجاری - طراحی صنعتی ایرانی
www.newdesign.ir/search.asp?id=675&rnd=1764
‎1 ژوئن 2010 . یک استراتژی نام تجاری قوی برای سهام داران، ارزش ایجاد کرده و همچنین . ایجاد و حفظ
نام های تجاری - مثل به کارگرفتن فناوری - به سرمایه گذاری .
قوانین نام گذاری در کسب و کار محصولات - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/./قوانین-نام-گذاری-در-کسب-و-کار-محصولات
‎6 ژوئن 2012 . نام های خوب بیشتر می فروشند، سهم بازار بیشتری به دست می آورند؛ در خاطر مصرف .
حالا عصر ظهور بازاریابی استراتژیک به جای بازاریابی سنتی است و بازاریابی از
. اگر قسمتی از همان ظرافت را در نام گذاری تجاری خود به کار ببندید قطعا با نام های
بد مواجه نخواهید شد. . حراج بزرگ پوشاک ترک فقط 28 و 29 مرداد ماه.
سیاست های تجاری ایران فاقد استراتژی مشخص است - اخبار - رادیو اقتصاد
radioeghtesad.irib.ir/-/سیاست-های-تجاری-ایران-فاقد-استراتژی-مشخص-است
‎8 ژوئن 2016 . سیاست های تجاری ایران فاقد استراتژی مشخص است . وی همچنین اظهارداشت: متاسفانه
جای خالی هدف گذاری و استراتژی بلند مدت برای . نام خانوادگی
ایران ویج برگزاری سمینار تکنیک های نامگذاری برند
www.iranvij.ir/./برگزاری-سمینار-تکنیک-های-نامگذاری-برن
‎28 آگوست 2014 . مایش استراتژی ها و تکنیک های نامگذاری برند در تاریخ 31/5/93 با مدیریت اجرایی
شرکت تخصصی . یک محصول و یا خدمت; مروری بر فرآیند ثبت نام تجاری، نشان،
علامت، ایده و رویه های قانونی ثبتبرند . ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ | بدون دیدگاه .
ماندگاری با نام نیکو - مدیر اینفو
www.modirinfo.com/content/4/10175/ماندگاری-با-نام-نیکو
‎12 جولای 2016 . چهارشنبه 20 مرداد 1395 . در ادامه شما با باید ها و نبایدهای نام گذاری و همچنین راهکار های
مفید و مؤثر در نام گذاری . قانون تجاری در خیلی از کشور ها از نام های تجاری حمایت می
کند، . چگونه نام گذاری با استراتژی در یک تراز قرار می گیرند؟
علی خویه
khooyeh.ir/
‎دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی .
استراتژی بازاریابی از زبان فیلیپ کاتلر . مرداد ۲, ۱۳۹۳ دوره های آموزشی مذاکره,
ویدئو, ویدئو های آموزشی, ویدئو های آموزشی نوشتن دیدگاه 549 . از جمله شرکت های
پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، . مدیریت نام تجاری (
برند brand).[PDF]
Evaluation of brand advantages in Iran food industries - SID
www.sid.ir/fa/VEWSSID/J_pdf/79813892006.pdf
‎ﮔﺮا. اﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ. ﻫﺎ ﺑﺨﻮاﻫﻨﺪ. از. ﺷﺎﺧﺺ. ﻫﺎی ﻣﺰﯾﺖ رﻗﺎﺑﺘﯽ. ﺑﺮای. ﺗﻌﺎﻟ. ﯽ ﻧﺎم. ﺗﺠﺎری. ﺧﻮد اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﻨﺪ. ،. ﺑﺎﯾﺪ.
ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ. ﻫﺮ. ﯾﮏ از . اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺑﻠﻨﺪ. ﻣﺪت ﻣﯽ. ﭘﺮدازد و. اﺿﺎﻓﻪ ﻣﯽ. ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﻫ. ﺪف از. ﻧﺎم ﺗﺠﺎری اﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ
ﺻﺮﻓﺎً ﮔﺬاﺷﺘﻦ ﯾﮏ آرم ﯾﺎ. ﻧﺎم ﺗﺠﺎری روی ﮐﺎﻻ . وﺟﻮد. ﻧﺎم. ﻫﺎی ﺗﺠﺎری. ﻣﻌﺘﺒﺮ. و. ﺑﺎﺳﺎﺑﻘﻪ. ﺗﺎ،. ﮐﻨﻮن در. زﻣﯿﻨ.
یﻪ. ارزش. ﮔﺬاری. ﻧﺎم ﺗﺠﺎری. و. اﻧﻄﺒـﺎق. اﺟﺰای ﻣﻄﻠﻮﺑﯿﺖ. آ. ن ﺑﺎ . ﻣﻨﺘﻬﯽ ﺑﻪ ﻣـﺮداد. ﻣـﺎه. 1388 ﺳـﺎل.
استراتژی های نام گذاری تجاری - یخچال فروشگاهی - ساخت وبلاگ
tajhizfarayand.parsablog.com/post/4
‎استراتژی های نام گذاری تجاری - - یخچال فروشگاهی. . شرکت ها برای نام گذاری می
توانند از استراتژی های متعدد استفاده کنند.این استراتژی ها عبارتند از :نام . +
نوشته شده در سه شنبه 19 مرداد 1395ساعت Array توسط تجهیزفرآیند سیستم | نظر
بدهید .
چگونه بهترین نامگذاری برای شرکت یا محصول را انجام دهیم :: بازاریابی .
marketingbranding.ir/./چگونه-بهترین-نامگذاری-شرکت-محصول-خدمت-انجام-دهیم
‎7 ژانویه 2016 . BrandName انتخاب نام برند تجاری اسم تجاری نام خدمات شرکت محصول. انتخاب نام
برند . بسیار از اپ های اندروید بر اساس همین روش نام‌گذاری شده‌اند .
استراتژی نام تجاری در فرا بازار ها - اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان .
www.vtim.ir/?p=111
۲۰ مرداد ۱۳۸۹ . رقابت بین نام های تجاری امروزه شکل گسترده تری به خود گرفته به
نحوی که یک شرکت به دیگران به . بسیاری از فروشندگان رویکردی زیرکانه در
قیمت گذاری بکار گرفته و کالاهای با نام تجاری معروف را به قیمت بسیار نازل و با
حداقل .
Previous



بررسی تاثیر استراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مصرف کننده از .
filecell.avablog.ir/./بررسی+تاثیر+استراتژی+تعمیم+نام+تجاری+بر+نگرش+مصرف+کننده+از+محصول+جدید+(+مطالعه+موردی+برند+چیکا.
‎بررسی تاثیر استراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مصرف کننده از محصول جدید (
مطالعه موردی برند چیکا) - . جمعه 22 مرداد 1395. 11:19. فایل سل. [ نظر بدهید ] . 2-14-
2 استراتژی های نام گذاری محصولات از دیدگاه روستا و همکاران… . نام تجاری خود برای
.
کرمانشاه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/کرمانشاه
‎در مورد نامگذاری کرمانشاه باورهای متفاوتی است، عده‌ای نام کرمانشاه را به بهرام چهارم
منسوب . نوشتار(های) وابسته: فهرست آثار تاریخی کرمانشاه . در قرن نوزدهم بر اهمیت
تجاری و استراتژیک کرمانشاه افزوده شد و کرمانشاه مرکز کردستان ایران شد. . می‌رسد
، بیشترین ساعات آفتابی در ماه‌های تیر و مرداد و کمترین آن در ماه‌های دی و بهمن است.
مدیریت نام تجاری (برند Brand) | علی خویه ، مشاور فروش
khooyeh.com/مدیریت-نام-تجاری-برند-brand/
‎20 مه 2016 . یک استراتژی نام تجاری ( برند ) قوی برای سهامداران . نام تجاری ( برند ) معتقدند
چیزی که همه شرکتها نیاز به سرمایه گذاری در آن دارند، تحقیق است.
استراتژی نام تجاری - خانه
www.sarir.co.ir/index.php/marketing-news/73-branding-strategies
‎15 آگوست 2013 . گروه های سرمایه گذاری . 24 مرداد 1392. استراتژی نام تجاری . صنعت چاپ زمانی لازم
بود شرایطی شما باید فکر ثبت نام و طراحی، لازمه خروج می باشد.
مشاور بازاریابی - مشاور برندینگ، نام و نشان تجاری،برندسازی
www.marketingconsulting.blogfa.com/./مشاور-برندینگ،-نام-و-نشان-تجاری،برندسازی
‎نام دوره دوره های و کارگاه های زیرمجموعه برخی از شرکت ها برندها و موسسات سازمانها در .
اهداف زیر استفاده شود: تامین منابع مالی و جذب شریک تجاری ارزش گذاری سهام و ورود به
. برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت برند درج در گزارشات مالی و حسابداری پرداخت .
ای مرداد سه شنبه ۲۷ برنامه های آموزشی مدرسه بازاریابی و فروش ایران ردیف ماه نام دوره .
بانیک | گونه شناسی و چارچوب های استراتژی بازاریابی
banik.ir/گونه-شناسی-و-چارچوب-های-استراتژی-بازار/
‎2 سپتامبر 2012 . تاکید نقش نامگذاری تجاری و استراتژیهای سازمانی در جهت انتقال استراتژی
بازاریابی فرموله شده به برنامه بازاریابی قابل اجرا.- وسعت بخشیدن به .
روش نامگذاری هواپیماهای تجاری بوئینگ - مراقبت پرواز فرودگاه اردبیل .
ardabilatc.blogfa.com/post-18.aspx
‎مراقبت پرواز فرودگاه اردبیل ARDABIL ATC - روش نامگذاری هواپیماهای تجاری
بوئینگ . جامعه متخصصین مراقبت پرواز ایران تمام پیوندها. آرشیو. مرداد ۱۳۹۵ · خرداد
۱۳۹۵ . ودر زمینه های جدیدی از جمله تولیدهواپیماهای بازرگانی؛ موشکها و سفینه های
فضایی نیز . به منظورتامین این خواسته و پشتیبانی از این استراتژی متفاوت ؛
واحد مهندسی .
منطقه آزاد چابهار سرزمین فرصت های طلایی سرمایه گذاری > پایگاه خبری .
www.freena.ir/Default.aspx?tabid=67&ID=37196&PageID.
‎. گذاران داخلی و خارجی از ابتدای سال جاری جهت فعالیت در این منطقه استراتژیک بوده
ایم. وی بیان کرد: با نامگذاری چابهار به عنوان قطب سوم پتروشیمی کشور به زودی .
های فراوانی نظیر گردشگری، تجارت و ترانزیت دارد و سرمایه گذاران می توانند با .
کمک 5میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد چابهار به نواحی همجوار (چهارشنبه 27 مرداد 1395)
اهداف و استراتژی های شرکت نستله- :: مرجع تخصصی دریافت گزارشات .
www.bizwatch.ir/PostDetail/./اهداف-و-استراتژی-های--شرکت--نستله
‎امروز : دوشنبه - 25 مرداد 1395 . از برند ها و نام‌ های تجاری این شرکت می‌توان به:
نسکوئیک، نسکافه، کیت کت، اسمارتیز و مگی اشاره نمود. بنابر گفته رئیس
شرکت نستله، این شرکت به دلیل فشارهای بازار ناشی از ادغام شرکت های بزرگ با .
ادامه می دهد، اینکه درکجا سرمایه گذاری کند، چه قسمتهایی رابهبود دهد و چه فعالیتهایی را
بفروشد.
ارزیابی تأثیر برند و شخصیت نام تجاری بر وفاداری و رضایت .
www.managementportal.ir/2712
‎15 جولای 2014 . نام های تجاری خوب از امتیاز مصرف کننده برخوردارند. . می آفریند، از این رو ارتقای نام
تجاری در بسیاری موارد به استراتژی سازمان تبدیل می گردد.
Previous



مدیریت برند مدیریت نام و نشان تجاری برند
brandfa.blogfa.com/
‎تاریخ : شنبه شانزدهم مرداد ۱۳۹۵ . طراحی و پیاده سازی استراتژی های تجاری –
Designing and Implementing Branding . معرفی و نامگذاری محصولات جدید و برند
مدیریت .
نکات مهم جهت انتخاب نام تجاری | امور اقتصادی به زبان ساده
www.economicaffairs.ir/?p=657
‎ارسال شده مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ توسط admin. a6afd9e7a22966f7144754842a94ca70.
زمانی که قصد نام‌گذاری کسب وکار خود را دارید، باید بدانید این نام باید بیان‌کننده چه
چیزی باشد. . از نظر مانینگ «مدیران اپل به دنبال نامی تجاری بودند تا بتواند
استراتژی جایگاه‌سازی برند . استاندارد EMV کارت های هوشمند در مقابل تراکنش‌های
مغناطیسی.
بدترین شرکای ممکن برای سرمایه گذاری و راه اندازی یک کسب و کار .
forum.bourseiness.com/./1919-بدترین-شرکای-ممکن-برای-سرمایه-گذاری-و-راه-اندازی/
‎13 آوریل 2016 . torabibehzad95 - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ . روش انتخاب نام تجاری - اسم شرکت . حتی یکی از
ایده ها و استراتژی های شان را نیز عملی نمیکنند این ها فقط حرف .
دانلود کتاب بسیار عالی راهنمای گام به گام تجارت سودآور (در مدت 30 روز .
edu-hesabi.ir/محصول-4484-دانلود-کتاب-بسیار-عالی-راهنمای/
‎دانلود کتاب بسیار عالی راهنمای گام به گام تجارت سودآور (در مدت 30 روز). مرداد ۲۰,
۱۳۹۵ نظری بدهید . در این کتاب اصول و استراتژی های تجارت مدرن(افزایش شانس درآمد
بالاتر وکاهش ضرر) به خوبی . دانلود تحقیق سیستم نام گذاری فولادها. مرداد ۲۷, ۱۳۹۵
.
نیکسام شاپ | بانک مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی
shop.niks.ir/
‎امروز : پنج شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ . برنامه های کاربردی با استفاده از عملکرد مایعات
مغناطیسی شامل نانو ذرات و میکرو ذرات توسعه یافته است . . نتایج این آزمایش به
وضوح نشان می دهد که همراه با تلاش برای گسترش به اشتراک گذاری معنا و مفهوم منابع
. راهکار نام تجاری تجربی کمک می کند تا دوباری استراتژی های CMOS جهت ایجاد
یک نام .
مشاور برندینگ، نام و نشان تجاری،برندسازی
www.brandschool.blogfa.com/
‎نا مهای تجاری اطلاعاتی در مورد کیفیت کالا، عملکرد و سایر جنبه های کالا می باشند و
باعث می . برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند (Planning & Brand Strategy) . در
مورد مدیریت بازاریابی مدیریت کانال های توزیع قیمت گذاری ترفیع تبلیغات
پروموشن . مرداد 1390 · خرداد 1390 · اردیبهشت 1390 · فروردین 1390 · اسفند 1389.
علوم سیاسی - اصول حاکم بر سیاست خارجی ایران در سال های 1357-1320 .
www.politicss.blogfa.com/post-29.aspx
‎1-تعریف سیاست خارجی و انواع استراتژی های حاکم بر سیاست خارجی ایران آن که
گفته شد . استراتژی موازنه منفی(از قانون منع واگذاری امتیاز به بیگانگان در 11 آذر
1323 تا کودتای 28 مرداد . ننمود ولی با مرگ استالین روابط تجاری بین ایران و
شوروی تا حدودی گسترش یافت[25]. . نام گذاری این استراتژی جهت مخالفت با مصدق
بود.
منطقه آزاد تجاری، اسم رمزی که دل های هزاران مرزنشین را به . - ‌کوردپرێس‌
www.kurdpress.com/Fa/NSite/FullStory/?Id=97221
‎20 دسامبر 2015 . 1437 السَّبْت 9 ذی‌القعده / Saturday, August 13, 2016 / ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ مرداد . منطقه آزاد
تجاری، اسم رمزی که دل های هزاران مرزنشین را به تب و تاب انداخت . های سرمایه گذاری و
اشتغال پایدار و سودآور در بلندمدت از مزایای تجاری سازی مرزهای کشور است. . که با
استفاده از استراتژی جهت دهی به توسعه صنعتی در مسیر تشویق .
برند سازی - قسمت دوم ( نام تجاری ) - یک نوشته : یک نوشته
1neveshteh.ir/برند-سازی-قسمت-دوم-نام-تجاری/
‎10 مارس 2013 . شرکتها به سرعت شعارها ونام های تجاری خود را طراحی کردند که این امر نیز به طراحی .
جواناسدون رئیس بخش ارزش گذاری نام تجاری می گوید: روز به روز . نامهای تجاری
انحصاراً از طریق تبلیغات جذاب یا استراتژی بازاریابی هوشمند توسعه نمی یابند. .
انتخاب ماه, مرداد ۱۳۹۵ (۱), خرداد ۱۳۹۵ (۵), فروردین ۱۳۹۵ (۱), بهمن ۱۳۹۳ (۶) .
ارزیابی تأثیر برند و شخصیت نام تجاری بر وفاداری و رضایت مشتریان
www.ghatreh.com/./ارزیابی-تأثیر-برند-شخصیت-نام-تجاری-وفاداری-رضایت-مشتریان
‎15 جولای 2014 . امروزه هویت نام تجاری (برند) همانند سرمایه برای سازمان و محصولات آن ارزش می آفریند،
از این . از این رو ارتقای نام تجاری در بسیاری موارد به استراتژی سازمان تبدیل می
گردد. . بسیار پر رنگ بوده و نامگذاری تجاری قوی تبدیل به یک ضرورت گردیده است
. . 31 مرداد، آغاز ثبت نام انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی .
Previous

  • ۹۵/۰۵/۲۹
  • ۱۲۰ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی